Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XE9005 (KD-55XE9005) TEST Android TV 2017 4K z HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam pytanie, czy ten konkretny model telewizora (KD-55XE9005) będzie współpracował z pilotem One-Flick RMF-TX100E?

Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba kliknać 6 razy tak jak napisał kol. wyżej u mnie działa mam android 6
Tak, wiem. Podobnie jak w telefonie. Niestety oprócz pięknej literki N na ekranie żadnych innych zmian. Nie pojawiły się opcje programistyczne niestety.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka



Tak, wiem. Podobnie jak w telefonie. Niestety oprócz pięknej literki N na ekranie żadnych innych zmian. Nie pojawiły się opcje programistyczne niestety.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka



EDIT
Działa. Gamoń jeden ze mnie wciskałem na Wersję zamiast na Kompilację. Sorki za zamieszanie. Dzięki.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie tv wychodził po kilku sekundach z tunera sat do menu HOME włączyłem z powrotem i ok.Lepiej za dużo nie grzebać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kablówkę. U mnie tv dostał lekkiego kopa jeśli chodzi o reakcję na pilota - jest wyraźnie lepiej. Nie włącza się za to Netflix i Google Play z pilota. To chyba skutek uboczny wyłączenia procesów.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie słynny komunikat "Trwa ładowanie. Proszę czekać..." pojawiający się raz na jakiś czas na jakieś 3 do 5 sekund w dolnej części ekranu znowu się pojawił. Zauważyłem że pojawia się on podczas przesyłania sygnału z ps4 :
b007ff634366753.jpg

Jakiś czas temu wyłączyłem zdalne sterowanie - połączenie TV z urządzeniami SONY myśląc że tu tkwi przyczyna, ale komunikat po jakimś czasie wrócił. WTF nie wiecie co to jest ?? jakaś aplikacja ??

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytając ten wątek (jestem posiadaczem owego modelu sony od 2 miesięcy) zauważyłem wiele opini jaki ten Android TV jest zły, wolny itp a że u Samsunga jest lepiej itp

Miałem okazję dwa dni potestować samsunga 55" z pułapu 4 tys zł, więc budżetówka w tej klasie, ale nie chcę tutaj porównywac matryc czy kątów czy HDR tylko sam system Tizen i ten Android TV w sony i powiem tak

Tizen jest dużo szybszy, ale przy androidzie jest bardzo ubogi. Brak IPLI i wyszukiwanie głosowe po angielsku (nie ma jeszcze wsparcia PL w takich modelach dopiero od grudnia 17r)

Wolę mieć Android TV ktry będzie 3 razy wolniejszy, i nawet zawiesi mi się raz na jakiś czas niz na pewno ten TIZEN 3.0- tutaj nie ma co porównywać możliwości telewiorów pod względem programowym, Android je konkurencję na dzien dobry,

 

Mam nadzieję,ze Sony wyda jakis update i ta wersja 7.0 będzie stabilniejsza bo fakt trochę sie sype ,ale to kwestia czasu, chociarz swój ulubiony player odpalę, a jak nie odczyta mi kodeków to zainstaluję inną aplikacje itp

 

Pozdrawam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopóki wszystko chodzi to jest cacy ale jak zaczyna świrować to wolałbym tego tizena.Do androida można dokupić boxa za 150zł  i sie bawić a tv powinien chodzić stabilnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja oprogramowania wewnętrznego 25-10-2017

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/143939

 

Korzyści i udoskonalenia zapewniane przez najnowszą aktualizację

  • Wprowadzono instruktażowe filmy wideo BRAVIA na poziomie Polecane
  • Poprawiono czas reakcji telewizora na sygnały z pilota
  • Poprawiono wrażenia użytkownika przy konfigurowaniu usługi Samba TV
  • Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K z serwisu YouTube (w rozdzielczości 2560 x 1440 lub wyższej)
  • Rozwiązano problem samoczynnego włączania się telewizora pozostającego w trybie czuwania

Wcześniejsze korzyści i udoskonalenia

Ta aktualizacja wprowadza także poniższe korzyści i udoskonalenia.

Ta aktualizacja wewnętrznego oprogramowania telewizora Sony z platformą Android TV powoduje zainstalowanie systemu Android Nougat i wprowadza następujące funkcje:

  • Tryb „obraz w obrazie”
  • Tryb ustawień na połowie ekranu
  • Wielozadaniowość (szybki dostęp do ostatnio używanych aplikacji)
  • Wiele kont Google
  • Przesyłanie przez wbudowany Chromecast materiałów 4K z użyciem technologii Google Cast
  • Możliwość wyboru trybu oglądania telewizji z głównego menu przez naciśnięcie przycisku PROG +/- lub przycisku numerycznego
  • Funkcjonalność A2DP (słuchawki Bluetooth)
    • Dotyczy serii XE85, XE90, XE93, XE94 i A1
  • Obsługa materiałów HDR HLG (Hybrid Log-Gamma)
  • Nowe ustawienie dźwięku (tryb „Dialogi”)
  • Funkcja wyszukiwania głosowego w przeglądarce internetowej
  • Poprawiona organizacja listy kategorii
  • Poprawiony ekran wprowadzania hasła Wi-Fi
Edytowane przez krys999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Ary napisał:

W Media Expert promocja 65xe9005 za 7649 złoty

Ku..a 3300 taniej niż zapłaciłem ? ?

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tv lecą szybciej niż kiedyś. 13000 zl xe93, w ciągu jednego dnia, spadł do 9999zl.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, krys999 napisał:

NIE

Dopiero to znalazłem ...

 

 

Zainstalowałem i działa ok.

Nie miałem casu testowac jakos wiecej, ale pilot faktycznie szybciej reaguje. Updejt pobierało mi chyba 4-5h na PC, nie dziwie sie ze udostepniaja na TV te aktualizacje w długim czasie bo serwery by im zdechły

Pozdrawiam i mozna instalowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Długo u Ciebie trwało pobieranie ^_^ u mnie po WiFi w 11 minut zassało całość . Wieczorem będę wgrywał i okaże się czy ulepszyli czy coś uwalili..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

zauważyłem dzisiaj taka poświate na Netflix'ie. Nie wiem czy sam sobie to ubzdurałem, ale może coś jest nie tak ?

Mam ustawienia obrazu standardowe, kino pro jest za ciemne dla mnie.

Zobaczcie zdjecie jak możecie i dajcie znać co myślicie

 

Pozdrawiam

 

IMG_6411.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, serra napisał:

Witam kolegów,

zauważyłem dzisiaj taka poświate na Netflix'ie. Nie wiem czy sam sobie to ubzdurałem, ale może coś jest nie tak ?

Mam ustawienia obrazu standardowe, kino pro jest za ciemne dla mnie.

Zobaczcie zdjecie jak możecie i dajcie znać co myślicie

 

Pozdrawiam

 

IMG_6411.JPG

Poświata jest od napisu z tego co widzę. Aby wyeliminować to zjawisko wyłącz zaawansowane zwiększenie kontrastu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie do posiadaczy TV z serii XE9005.
Czy wasze panele są stuprocentowo wolne od dead-pixeli / subpixeli oraz drobinek kurzu itp?
Pytam, gdyż od kilku dni testuję takowy telewizor i wszystko jest super oprócz drobnej skazy tj. pyłka kurzu.
Jest to widoczne tylko na jednolitym tle z odległości mniejszej niż metr.

Wygląda to jak delikatna plamka (mniejsza niż pixel), która przypuszcza światło trochę słabiej.
Zastanawiam się czy warto bawić się w wymianę - istnieje zawsze szansa otrzymania gorszego egzemplarza, a tej plamki z normalnej odległości nie mam szans dojrzeć.

Dać sobie spokój czy drążyć temat z wymianą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie odpuścił bo faktycznie można trafić na coś bardziej ; wkurzającego ; . Masz zapewne 2 lata gwarancji więc zawsze zdążysz z serwisowaniem Sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, janek_5 napisał:

Poświata jest od napisu z tego co widzę. Aby wyeliminować to zjawisko wyłącz zaawansowane zwiększenie kontrastu. 

Witam,

Nic nie dalo wylaczenie zwiekszenia kontrastu. Jakies inne pomysly ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, diana napisał:

Ja bym sobie odpuścił bo faktycznie można trafić na coś bardziej ; wkurzającego ; . Masz zapewne 2 lata gwarancji więc zawsze zdążysz z serwisowaniem Sony.

Sugerujesz, że podlegałoby to serwisowi?

Dokładnie tak to wygląda w zbliżeniu:

Odpuszczę sobie wymianę bo naprawdę nie widać tego zupełnie nawet z metra, mocno się wpatrując.

ReL3r2d.png

Edytowane przez Melchiorre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...