Skocz do zawartości
devilll

Pomoc w zakupie kolumn do kina domowego.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym prosić o poradę jaki zestaw kolumn zakupić do kina domowego. Interesuję mnie system 5.1 czyli 5 kolumn. Kolumny nie jakieś wyszukane, aby fajnie grały i nie "charczały" podczas akcji :P

Jestem laikiem wiec jakichś wielkich wymagań nie mam. Kolumny będa grały ze starym ale jarym wzmacniaczem AIWA AV-D97. Obecne jakie posiadam to jakies no name, stare, charczą itp dlatego chciałbym wymienić.

Posiadam również subwoofer KODA SW 1000 v2.

Budżet : 1200zł-1300zł. Powierzchnia pokoju w którym to będzie grało: 24m2.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Za tą cenę 5.1 i jeszcze ma grać a nie brzęczec? Proponuję rozejrzeć się za używkami lub dosypać siana do Jamo S606.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Powiedzmy ze byłbym w stanie je zakupić jeśli faktycznie sa ok. Pytanie czy mój leciwy wzmacniacz da z nimi rade i nie bedzie zadnych problemów? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
11 godzin temu, devilll napisał:

(...) jaki zestaw kolumn zakupić do kina domowego. Interesuję mnie system 5.1 czyli 5 kolumn. Kolumny nie jakieś wyszukane, aby fajnie grały (...)

Budżet : 1200zł-1300zł. Powierzchnia pokoju w którym to będzie grało: 24m2.

Nowe kolumny grajace "fajnie" startują od poziomu ok. 1000pln za  2szt. (polski produkt). Więc w takim budżecie to raczej trzeba szukać używek.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
4 minuty temu, Xisiek napisał:

Nowe kolumny grajace "fajnie" startują od poziomu ok. 1000pln za  2szt. (polski produkt). Więc w takim budżecie to raczej trzeba szukać używek.

Tylko, ze ja nie jestem maniakiem dzwieku i podobalo mi sie jak graja moje obecne noname kolumny. Dla kogos obeznanego jakby usłyszał to pewnie parsknąłby śmiechem, ale mi to wystarcza, głownie chodzi aby nie charczały przy głosnosci 20-21db na ampli.