Gmeru 2 225 Napisano 16 Listopada 2016 W pierwszej połowie 2016 roku testowaliśmy dla Was wielce oczekiwany telewizor LCD marki Panasonic czyli model DX900. Był to właściwie pierwszy telewizor w naszej redakcji z tak wysokiej półki, który w pełni wspierał technologię Ultra HD zachowując przy tym wręcz wzorcowe parametry obrazu. Już wtedy dostał od nas najwyższą możliwą nagrodę czyli REFERENCJĘ. Mamy końcówkę roku, wszystkie najważniejsze telewizory przetestowane i podtrzymujemy naszą ocenę: to najlepszy telewizor LCD 2016 roku mimo dość silnej konkurencji. Przeczytaj całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kklos 65 Napisano 15 Grudnia 2016 Czy ktoś z kolegów sprawdzał z Panasonic TV 65DX900 65DX780 65DX750 jakie są skoki poboru energii przy włączonym na stałe HDR w TV w czasie oglądania filmu i grania w grę 4K z HDR . Generalnie dotyczy to wszystkich marek TV . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Po trochę więcej jak rok użytkowania czar prysł, pojawiły się plamy na ekrenia, a Panasonic się wypiął i stwierdził, że wada nie podlega gwarancji. Do tej pory miałem duży szacunek do tej firmy, jednak okazuje się, że DX900E nie wytrzymuje roku, a co gorsze gwarancja to fikcja. Pozdrawiam Jarek 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 27 Stycznia 2018 Jeżeli na ekranie pojawiły się jakieś plamy to czemu niby nie podlega to wg. serwisu gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Serwisant stwiedził że to kurz i może tak jest, ale jak to mozliwe, że tv za tyle kasy ma taki problem. Mam kilka tv w domu za ułamek ceny Panasonica i z żadnym nie mam takich problemów. Wniosek jest jeden tv jest słabej jakości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 27 Stycznia 2018 Kurz nie kurz co to ma do rzeczy, w każdym jednym lokalu jest kurz, myślę że warto abyś temat jednak wyjaśnił dogłębnie z serwisem, ale nie z szeregowym serwisantem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Serwiant był ok. Napisałem do Panasonica maila, że nie zgadzam sie z takim postępowaniem, zobacze co odpiszą. Miałem Japończyków za godnych zaufania na tą chwilę widzę, że starają się dorównać najgorszym europejskim standartom. Do tej chwili jestem lekko zszokowany, że tv za tyle kasy który kupiłem bo miał mieć jeden z najlepszych obrazów na rynku (i tak było) okazuje się zwykłą tandetą, a to tylko dlatego, że producent ma gdzieś klientów po zakupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 27 Stycznia 2018 3 godziny temu, asael66 napisał: Po trochę więcej jak rok użytkowania czar prysł, pojawiły się plamy na ekrenia, a Panasonic się wypiął i stwierdził, że wada nie podlega gwarancji. Do tej pory miałem duży szacunek do tej firmy, jednak okazuje się, że DX900E nie wytrzymuje roku, a co gorsze gwarancja to fikcja. Pozdrawiam Jarek Możesz zrobić zdjęcie tej plamy? i wrzucić je tu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Nie wiem jak wstawić zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Ogólnie cały dół jest przyciemniony i takich mniejszych plaek jet więcej, ale szczególnie w jednym rogu jest takie jakby ekran był brudny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Stycznia 2018 38 minut temu, asael66 napisał: Serwiant był ok. Napisałem do Panasonica maila, że nie zgadzam sie z takim postępowaniem, zobacze co odpiszą. Miałem Japończyków za godnych zaufania na tą chwilę widzę, że starają się dorównać najgorszym europejskim standartom. Do tej chwili jestem lekko zszokowany, że tv za tyle kasy który kupiłem bo miał mieć jeden z najlepszych obrazów na rynku (i tak było) okazuje się zwykłą tandetą, a to tylko dlatego, że producent ma gdzieś klientów po zakupie. Zgłoś tę usterkę oficjalnie w sklepie w ramach rękojmii. Jeśli też odmówią naprawy to zażądaj pisemnego uzasadnienia i wtedy idź z tym do UOKiK. To uzasadnienie z kurzem jest śmieszne... Przecież nie używałeś telewizora w kopalnii węgla, tylko w domu. PS. Zdjęcie możesz przesłać przez opcję "wybierz pliki" pod spodem jak rozpoczynasz dowolny wpis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 Nie widzę opcji wybierz plik, ale dzięki za radę o pisemnym uzasadnieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 27 Stycznia 2018 I po co wydawać na kalibrację (a wydałem) jeśli tak zachwalany tv przez ten portal ma dobry obraz co najwyżej rok. Na marginesie zaczynam sądzić, że te testy są sponsorowane. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Stycznia 2018 40 minut temu, asael66 napisał: Nie widzę opcji wybierz plik Popatrz na poniższe zdjęcie. Zaznaczyłem na czerwono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 28 Stycznia 2018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 28 Stycznia 2018 Pewny jesteś ze to nie zle niesiony TV? Nie przesuwał go ktoś? Jesli nie to reklamuj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 28 Stycznia 2018 wisi na ścianie nikt go nie dotyka, czekam na to co odpowien Panasonic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 29 Stycznia 2018 Jeśli tak to trzeba ich ścigać bo to jest zle zabezpieczony panel..., powodzenia daj znać co i jak choć pewnie skończy się czyszczeniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Lutego 2018 Dnia 28.01.2018 o 19:51, asael66 napisał: wisi na ścianie nikt go nie dotyka, czekam na to co odpowien Panasonic. I jak kolego po wizycie serwisu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 13 Lutego 2018 Witam. Ja mam taki sam problem z ciemnymi plamami. Lewy dolny róg to dość mocna plama i na dolnej krawędzi również widać przyciemnienie. Jutro będę to zgłaszał do serwisu. Tv posiadam nie cały rok. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 14 Lutego 2018 Dodaje zdjęcia jak to wygląda u mnie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 14 Lutego 2018 Rewelacja...serio..., ewidentnie problem z szczelnością... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 14 Lutego 2018 Problem z plamami zgłoszony. Do 2 dni roboczych ma się ze mną skontaktować serwis. Zobaczymy co mi powiedzą. Będę opisywał działania serwisu. Jedno jest pewne nie dam się spuścić po rynnie i wciskaniem mi opowieści o tym że matryca jest brudna i że nie podlega to gwarancji. Jeżeli ten tv ma taki problem ze szczelnością to mogli w instrukcji napisać, że dla bezpieczeństwa powinno się tv trzymać w dużym foliowy worku, żeby zapobiegać osadzaniu się kurzu na matrycy. Jedno jest pewne flagowy model producenta z takimi problemami to poprostu żenujące! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hymmen 33 Napisano 14 Lutego 2018 Flagowiec Samsunga na 2016 rok, KS9500 też miewa rozszczelnienia matrycy. Sam takie miałem, tyle, że mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 14 Lutego 2018 Serwis już się skontaktował że mną. I cóż, opisałem problem na co gość powiedział doszło pewnie do zabrudzenia matrycy i coś wspomniał o dyfuzorze (co kolwiek to jest).Powiedział że na matrycę dostała się kurz i czyszczą to w ramach gwarancji.Serwis Bielsko Biała.W piątek do południa ma się pojawić serwisant po mojego Panasa.Jest tylko jedno pytanie tv jest jeszcze 13 miesięcy na gwarancji jak łatwo się domyśleć problem pewnie się powtórzy.Jak myślicie czy mogę im zasugerować żeby jakoś spróbowali uszczelnić miejsca gdzie przedostaje się owy kurz? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach