Skocz do zawartości
Qdi

Sony xd7005 czy philips 7101

Rekomendowane odpowiedzi

witam zakupiłem sony 49xd7005 mam go od tygodnia. Jednak zastanawiam się nad zamianą go na philipsa 7101. i myślę czy to dobry pomysł. moje przemyślenia:

sony jest niezły . płynne działanie, obraz ok oglądając coś w 4k jest dobrze. równe podświetlenie. czerń akceptowalna. Wszystko działa jednak nie ma hdr ( ma mieć ale nie wiadomo kiedy i czy wogóle) bo coś (nie znam się ma 8bitowe a hdr potrzebuje 10bitowego ) jestem laikiem o element matrycy chodzi. nie mam tyle żeby dołożyć 500zł do sony 49xd8005(HDR+triluminos)  obie matryce sony są 50hz :-/ (pasywnie? brak wiedzy) 

philips: z tego co czytałem zakup philipsa 49pus6561 to wielka loteria , zresztą oglądałem go w sklepie i pani proponując inny tańszy model, powiedziała że każdy z ich egz . wrócił już z gwarancjii. do tego clouding i kiepska czerń. więc myślę żeby zamienić na klasę wyżej na ten 7101. licząc że będzie lepiej z tego co wiem lepsza czerń i lepsza matryca. a kasa ta sama co za sony.

i tu pytanie: sony matryce 50hz philips 100hz odczuję różnice . philips ma  HDR odczuję różnicę ? boję się zawodności i awaryjności philipsa. czy warto zamieniać . dla 50hz wiecej i hdr które nie wiadomo czy będzie w sony xd7005 .Cena ta sama co philips 49pus7101 (i jeszcze ambilight)  

Coś innego 4k / android 3600 max? 

1. 20m2
2. Jesli sony 3m na stoliku jeśli philips 2,5m sciana ambilight  ? 
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2 zwykle- goscie (4+)
4. Na wprost
5. Sony stac philips wisieć
6. Wybrac moge albo tylem do okna albo na scianie od prawej na ekran
7. Szkoda gadac dewoo.xD
8. Android 4k. 49 cali 
9.  Kablowka multim3dia filmy fhd 
10 planuje ps4 kiedyś
11. 2-8h
12. Obojetnie.
13. Kablowka folmy yt twitch
14. Tak
15. Nie narazie
16. Porowno
17. 49+
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? 
19. Sony philips
20 3600zl

22.  Obojetnie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi