Floras 1 Napisano 20 Czerwca 2017 Panowie macie podobne zjawisko na swoich telewizorach? Zjawisko tzw ciągnącej się czerni. 2msc temu miałem pro kalibracje ale efekt pozostał. Nie wiem czy mam pecha czy jak ale planuję reklamować tv.Z góry dzięki za pomoc. Film z problemem w załączniku (na żywo jest znacznie bardziej widoczny) http://cloud.tapatalk.com/s/594992e1b016a/TRIM_20170620_232133.mp4Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stapoz 10 Napisano 22 Czerwca 2017 Sprawdź ustawienia upłynniacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 22 Czerwca 2017 Sprawdź ustawienia upłynniaczaWłączony 10rozmycie 5drgania i to samo. Na trybie auto to samo/wyłączony to samo. Macie tak u siebie? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stapoz 10 Napisano 22 Czerwca 2017 A czym wchodzisz ze smartfona na TV? Jaka aplikacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 22 Czerwca 2017 Witam zakupiłam telewizor UE55KS7000 ściągnęła nowa aktualizacje 1180 rozpakowalam na USB włączyłam aktualizowanie tv się aktualizował i w połowie pojawia się komunikat że aktualizacja nie powiodła się [iTEMRSA]. Dziwne jest ze jak biorę aktualizuj przez sieć to informuje że nie ma nowych aktualizacji:( Poradzicie coś ?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stapoz 10 Napisano 22 Czerwca 2017 U mnie przez siec tez pisal, ze brak aktaulizacji, ale jak mu podpialem USB z 1180 to sie zaktualizowal. Sprawdz na innym pendrive i sciagnij firmware jeszcze raz bo moze plik uszkodzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 22 Czerwca 2017 Sciagalam juz dwa razy i cały czas to samo ; ( pendrive był formatowany i tez nic :/ Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu TapatalkaSciagalam z głównej strony Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 23 Czerwca 2017 Chyba będę musiał zareklamować telewizor - w lewym, dolnym rogu pojawiło się takie jakby podświetlenie, przebicie, które wyraźnie widać na ciemnym obrazie ale i na jasnym jest z bliska widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 24 Czerwca 2017 Zrób fotkę jak możesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 24 Czerwca 2017 7 godzin temu, hennepin napisał: Zrób fotkę jak możesz. Nie wiem, czy w dzień to dobrze widać ... takie niebieskie u dołu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 24 Czerwca 2017 Ja bym reklamował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 24 Czerwca 2017 Ogólnie, cały duł zaczyna się taki robić i mam wrażenie, ze cały prawy bok 9od góry do dołu0 jest też jaśniejszy, choć nie aż tak, jak to, co na dole. Poprzedni Samsung (FHD0 miał problem z ciemnymi rogami, potem bokami a potem wychodziło to już na całości, a ten ma z jasnymi ... Odnoszę wrażenie, ze Samsung nawet w lepszych/droższych modelach ma problem z matrycami. Dodatkowo podobne problemy miałem z wyświetlaczem w Galaxy S III. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 24 Czerwca 2017 A jak długo masz tv ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 25 Czerwca 2017 4 lipca miną cztery miesiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 28 Czerwca 2017 Czy ktoś z was wygrywał nowy update 1180 ? I może podzielić się doznaniami ? Warto czy też nie ? I drugie pytanie czy ktoś z was korzystał z profesjonalnej kalibracji np. Skalibrujtv ?Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 28 Czerwca 2017 Czy ktoś z was wygrywał nowy update 1180 ? I może podzielić się doznaniami ? Warto czy też nie ? I drugie pytanie czy ktoś z was korzystał z profesjonalnej kalibracji np. Skalibrujtv ?Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu). Co do kalibracji mogę szczerze polecić, różnica jest naprawdę ogromna i filmy ogląda się przyjemniej, obraz nie męczy oka itd. Za polecenie liczę na procent Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 28 Czerwca 2017 Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu). Co do kalibracji mogę szczerze polecić, różnica jest naprawdę ogromna i filmy ogląda się przyjemniej, obraz nie męczy oka itd. Za polecenie liczę na procent Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Jak to sie odbywa ? Na koniec otrzymujesz raport ? Jaki procent ?Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 28 Czerwca 2017 Jak to sie odbywa ? Na koniec otrzymujesz raport ? Jaki procent ?Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka Przyjeżdża gość, wykłada masę sprzętu który widzisz pierwszy raz w życiu i kalibruje. Na koniec dostajesz raport zapisany w pliku żebyś zawsze mógł sobie ustawić co i jak gdyby coś się zresetowało.Procent to taki żart w stronę skalibrujtv.pl Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgg 0 Napisano 1 Lipca 2017 Nagle zniknęła możliwość przesyłania obrazu z tv do telefonu, wydaje mi się że może to mieć związek z ostatnia aktualizacją. Czy ktoś może sprawdzić czy na nowej wersji softu ma taką możliwość? Mogę zrobić Smart view ale nie mam już możliwości przesłania w drugą stronę...Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vandel1 77 Napisano 1 Lipca 2017 U mnie po aktualizacji działa na ks9500. Musiałem pobrać Samsung connect Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgg 0 Napisano 1 Lipca 2017 Hmm no to dałeś mi do myślenia teraz Samsung connect miałem już wcześniej.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 2 Lipca 2017 Dnia 28.06.2017 o 21:34, Floras napisał: Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu). Jak widzę, nie tylko ja mam ten problem (u mnie już to się rozlało na prawie cały dół), niestety, nie mam na razie czasu żeby podbić do Saturna i podbić gwarancje na sprzęt. Przy okazji mają tam osobny serwis Samsunga to wypytam, co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 2 Lipca 2017 Jak widzę, nie tylko ja mam ten problem (u mnie już to się rozlało na prawie cały dół), niestety, nie mam na razie czasu żeby podbić do Saturna i podbić gwarancje na sprzęt. Przy okazji mają tam osobny serwis Samsunga to wypytam, co i jak.Ale co chcesz podbijać? Karta gwarancyjna + faktura i tyle. U mnie w pn był serwisant, zabrał tv a w czwartek miałem już tv w domu. Nówka matryca i ramka. Wszystkie problemy z przeswitleniem i ciagnącą się czernią zniknęły. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 2 Lipca 2017 Ja muszę najpierw pojechać i podbić kartę gwarancyjną - w sumie dwie, bo jeszcze na odtwarzacz UHDBD Samsunga. Przy zakupie nie mogłem, bo karty gwarancyjne były przy sprzęcie a ten dojechał dopiero następnego dnia. Ponoć czas na rozważenie reklamacji to dwa tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimjestemja 0 Napisano 3 Lipca 2017 Nie musisz nic podbijać masz rękojmie 2 lata od zakupu i ileś miesięcy na podstawie paragonu Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu TapatalkaWitam chciałbym przetestować swoje TV z hdr czy przy włączeniu filmu 4k na YouTube tv powinno automatycznie ustawić ustawienia dostosowane do hdr czyli podświetlenie na 20 itd. Jak włączam filmiki to nie przełącza się samo czy po włączeniu konkretnego filmu z YouTube będę mógł to dostrzec ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach