Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie macie podobne zjawisko na swoich telewizorach? Zjawisko tzw ciągnącej się czerni. 2msc temu miałem pro kalibracje ale efekt pozostał. Nie wiem czy mam pecha czy jak ale planuję reklamować tv.

Z góry dzięki za pomoc. Film z problemem w załączniku (na żywo jest znacznie bardziej widoczny) http://cloud.tapatalk.com/s/594992e1b016a/TRIM_20170620_232133.mp4


Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź ustawienia upłynniacza

Włączony 10rozmycie 5drgania i to samo.
Na trybie auto to samo/wyłączony to samo.

Macie tak u siebie?

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłam telewizor UE55KS7000 ściągnęła nowa aktualizacje 1180 rozpakowalam na USB włączyłam aktualizowanie tv się aktualizował i w połowie pojawia się komunikat że aktualizacja nie powiodła się [iTEMRSA]. Dziwne jest ze jak biorę aktualizuj przez sieć to informuje że nie ma nowych aktualizacji:( Poradzicie coś ;)?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przez siec tez pisal, ze brak aktaulizacji, ale jak mu podpialem USB z 1180 to sie zaktualizowal. Sprawdz na innym pendrive i sciagnij firmware jeszcze raz bo moze plik uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciagalam juz dwa razy i cały czas to samo ; ( pendrive był formatowany i tez nic :/

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Sciagalam z głównej strony

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba będę musiał zareklamować telewizor - w lewym, dolnym rogu pojawiło się takie jakby podświetlenie, przebicie, które wyraźnie widać na ciemnym obrazie ale i na jasnym jest z bliska widoczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, hennepin napisał:

Zrób fotkę jak możesz.

Nie wiem, czy w dzień to dobrze widać ... takie niebieskie u dołu:

 

ftlttl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie, cały duł zaczyna się taki robić i mam wrażenie, ze cały prawy bok 9od góry do dołu0 jest też jaśniejszy, choć nie aż tak, jak to, co na dole.

Poprzedni Samsung (FHD0 miał problem z ciemnymi rogami, potem bokami a potem wychodziło to już na całości, a ten ma z jasnymi ... Odnoszę wrażenie, ze Samsung nawet w lepszych/droższych modelach ma problem z matrycami. Dodatkowo podobne problemy miałem z wyświetlaczem w Galaxy S III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was wygrywał nowy update 1180 ? I może podzielić się doznaniami ? Warto czy też nie ? I drugie pytanie czy ktoś z was korzystał z profesjonalnej kalibracji np. Skalibrujtv ?

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z was wygrywał nowy update 1180 ? I może podzielić się doznaniami ? Warto czy też nie ? I drugie pytanie czy ktoś z was korzystał z profesjonalnej kalibracji np. Skalibrujtv ?

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka



Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu). Co do kalibracji mogę szczerze polecić, różnica jest naprawdę ogromna i filmy ogląda się przyjemniej, obraz nie męczy oka itd. Za polecenie liczę na procent :D

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu). Co do kalibracji mogę szczerze polecić, różnica jest naprawdę ogromna i filmy ogląda się przyjemniej, obraz nie męczy oka itd. Za polecenie liczę na procent

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka



Jak to sie odbywa ? Na koniec otrzymujesz raport ? Jaki procent ;)?

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Jak to sie odbywa ? Na koniec otrzymujesz raport ? Jaki procent ?

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka


Przyjeżdża gość, wykłada masę sprzętu który widzisz pierwszy raz w życiu i kalibruje. Na koniec dostajesz raport zapisany w pliku żebyś zawsze mógł sobie ustawić co i jak gdyby coś się zresetowało.

Procent to taki żart w stronę skalibrujtv.pl :)

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagle zniknęła możliwość przesyłania obrazu z tv do telefonu, wydaje mi się że może to mieć związek z ostatnia aktualizacją. Czy ktoś może sprawdzić czy na nowej wersji softu ma taką możliwość? Mogę zrobić Smart view ale nie mam już możliwości przesłania w drugą stronę...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji działa na ks9500. Musiałem pobrać Samsung connect

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to dałeś mi do myślenia teraz Samsung connect miałem już wcześniej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.06.2017 o 21:34, Floras napisał:


Ja nie wgrywałem, swój tv mam w serwisie(prześwietlenie w lewym dolnym rogu).
 

Jak widzę, nie tylko ja mam ten problem (u mnie już to się rozlało na prawie cały dół), niestety, nie mam na razie czasu żeby podbić do Saturna i podbić gwarancje na sprzęt. Przy okazji mają tam osobny serwis Samsunga to wypytam, co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak widzę, nie tylko ja mam ten problem (u mnie już to się rozlało na prawie cały dół), niestety, nie mam na razie czasu żeby podbić do Saturna i podbić gwarancje na sprzęt. Przy okazji mają tam osobny serwis Samsunga to wypytam, co i jak.

Ale co chcesz podbijać? Karta gwarancyjna + faktura i tyle. U mnie w pn był serwisant, zabrał tv a w czwartek miałem już tv w domu. Nówka matryca i ramka. Wszystkie problemy z przeswitleniem i ciagnącą się czernią zniknęły.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę najpierw pojechać i podbić kartę gwarancyjną - w sumie dwie, bo jeszcze na odtwarzacz UHDBD Samsunga. Przy zakupie nie mogłem, bo karty gwarancyjne były przy sprzęcie a ten dojechał dopiero następnego dnia.

Ponoć czas na rozważenie reklamacji to dwa tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz nic podbijać masz rękojmie 2 lata od zakupu i ileś miesięcy na podstawie paragonu

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Witam chciałbym przetestować swoje TV z hdr czy przy włączeniu filmu 4k na YouTube tv powinno automatycznie ustawić ustawienia dostosowane do hdr czyli podświetlenie na 20 itd. Jak włączam filmiki to nie przełącza się samo czy po włączeniu konkretnego filmu z YouTube będę mógł to dostrzec ?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...