Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie myślałem skorzystać z tych rat. Ale skoro problem jest z ich odkręceniem, to chyba gra nie warta świeczki.

Poczekam aż stanieje LG B7 lub XE93, bo nad tymi dwoma modelami sie zastanawiam, ewentualnie PUS8102 od Philipsa, gdyby tamte nie otrzymały korekty cen na przełomie marca i kwietnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz u mnie był problem bo przekroczyłem 14 dni i dlatego zamykanie kredytu (procedurą interwencyjną) trwało dłużej, musiałem zapłacić pierwszą ratę, potem mi ją oddawali a to wszystko dlatego bo telewizor kupiłem na miejscu a nie przez internet. Zatem zwrot załatwiałem z tytułu rękojmi więc było czekanie na serwis, który miał wydać opinię czy jest wada. Było trochę nerwów, których można byłoby pewnie uniknąć kupując na odległość. U Ciebie wcale nie musi się powtórzyć ta historia, bo w razie czego pewnie będzie wszystko trwało o wiele krócej. Ja bym tylko dopytał czy ta ekspozycja nosi ślady używania (jakieś zewnętrzne) żeby zminimalizować ryzyko. To nie oled że coś się wypali a jak krócej pożyje to masz 5 lat gwarancji. Pewnie za jakies 2-3 lata nie będzie do niego części więc może dostaniesz inny model. Może warto zaryzykować :) 

W sumie też mogłem próbować kupować ks9500 z ekspozycji przez neta teraz ale myślę, że z moim szczęściem znowu coś byłoby nie tak :) Mam nadzieję, że teraz będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tv za tyle kasy tylko nowy. Tam już parę sztuk wróciło z "pixelami"...

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie przez net nic się nie ryzykuje. Przy zamówieniu zaznaczasz że zamawiajasz tylko nowy oryginalnie zapakowany przez producenta tv. A tv jest wart tych pieniędzy.Jak ci nie pasuje to odsyłasz.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam do Was pytanka. Jak automatycznie wchodzi HDR, to uważacie, że podbicie podświetlania na 20 faktycznie to dobre rozwiązanie? Czy jakoś manualnie w HDR obniżyć te wartość do nominalnych w filmie 4?

Druga sprawa, mam Xboxa one x, dla przykładu grę z 4k i HDR. W trybie gra nie przełącza automatycznie na HDR, czemu?

Jak przełączę w tryb film to od razu wchodzi na HDR wraz z tym kosmicznym podbiciem jasności. Tyle, że w filmie rozumiem, że imput lag leci w górę...

Może jednak lepiej zostawić tryb gry, bo i tak efekt HDR mimo wszystko jest właściwie wyświetlany?

Edytowane przez Maniek086

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy, może Gmeru, co Wy na to? Czemu Samsung w trybie gra nie przełącza na HDR? Dlaczego Samsung HDR jak widzi, to podbija podświetlenie na 20, czym to jest uzasadnione na materiale HDR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do jasności w HDR to normalne, że TV przechodzi na maksymalne podświetlenie, bo tylko wtedy jesteśmy w stanie uzyskać najlepszy efekt.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z z serwisem i pudlem po tv ? serwis swoje przywozi w razie czego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema

Mam duży problem z moim ks: pojawil sie jakis brud (DSE) w prawym dolnym rogu tv.Nie wiem zupelnie co robić,dzwonilem do serwisu to kazali mi zglosic to poprzez infolinie samsunga.

Nie wiem czy to zglaszac, czy tez nie ,zamieszczam przykladowe pixy

 

20180313_134213.jpg

20180313_210034.jpg

cd pixow

20180313_212400.jpg

20180313_212437.jpg

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ci nie przeszkadza to zostaw. W moim byłym KS z dnia na dzień wyskoczyło rozszczelnienie i je reklamowałem. Tutaj możliwe są cztery wersje. Czyszczenie, wymiana matrycy, zwrot kasy ze względu na brak matryc (zakończona produkcja), lub olewka sprawy ze strony Samsunga, bo "ta technologia tak ma". 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, hymmen napisał:

Jeśli to ci nie przeszkadza to zostaw. W moim byłym KS z dnia na dzień wyskoczyło rozszczelnienie i je reklamowałem. Tutaj możliwe są cztery wersje. Czyszczenie, wymiana matrycy, zwrot kasy ze względu na brak matryc (zakończona produkcja), lub olewka sprawy ze strony Samsunga, bo "ta technologia tak ma". 

No właśnie ,podjadę dzisiaj do serwisu i pokaze pixy,najbardziej widoczne tj podczas meczu,moze dlatego ze wiem o tym i lampie się w ten róg ;) na innych kanalach niezauwazalne a jakbym to zgłaszał to na rekojmie czy gwarancję ? Rekojmie to sie zalatwia przez infolinię czy musze w matrix media ,tam gdzie kupowalem ? Nigdy niczego na gwarancję nie zglaszalem i nie wiem.Obejrzalem jeszcze dokladnie ramki i w tym prawym dolnym rogu jest takie cos

Nie wiem czy to rozszczelnienie czy moze mam fobie.

20180314_080719.jpg

Edytowane przez Donio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rękojmia w sklepie. Infolinia Samsung zgłoszenie serwisowe. Na zdjęciu niczego niepokojącego nie widać z obudową. One nigdy nie były idealnie spasowane w serii KS. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, hymmen napisał:

Rękojmia w sklepie. Infolinia Samsung zgłoszenie serwisowe. Na zdjęciu niczego niepokojącego nie widać z obudową. One nigdy nie były idealnie spasowane w serii KS. 

Jestem po pokazaniu zdjec w serwisie.Diagnoza to obserwować,mam gwarancje i powiedzial ze jakby sie plamka powiekszala to zglaszac.Rekojmia czy gwarancja to ode mnie zalezy (rekojmia ponoc dluzej trwa).Co do naprawy i tak nie mam co liczyc na nową szt bo ich juz nie ma i tylko naprawa wchodzi w gre.Co do ramki na pixie,powiedzial dokladnie to co Ty,ze idealnego spasowania nie ma w żadnym i nic niepokojącego nie widzi.

Takze chyba po swietach moze będę zglaszal tylko nie wiem czy na gwarancję czy rekojmie,mógłby ktoś na ten temat sie wypowiedzieć.

Ps.ks9500 nie jest skrecany tylko na zatrzaski,pudlo swoje nie potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje jednak skorzystać z rękojmi. Przy następnej naprawie masz prawo domagać się zwrotu kasy od sprzedającego. Z "wykonania" usługi gwarancji w serwisie nie zawsze można być zadowolonym. Uwierz mi, po naprawie może być gorzej niż przed. Z rękojmi w sklepie i tak pojedzie do serwisu...

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2018 o 22:06, piter20020 napisał:

Co do jasności w HDR to normalne, że TV przechodzi na maksymalne podświetlenie, bo tylko wtedy jesteśmy w stanie uzyskać najlepszy efekt.

 

Wydaje mnie się, że nie masz racji. Podbite podświetlenie przy  materiale zrobionym w  HDR daje raczej nienaturalny odbiór. 

 

Cytując recenzję: wartym zaznaczenia jest, że aby uzyskać najlepszą (pod względem obiektywnym) jakość reprodukcji obrazu z HDR należy skorzystać z trybu Film, podobnie jak przy „normalnym” obrazie, a następie upewnić się co do dwóch ustawień: Obraz -> Tryb Specjalnego Wyświetlania -> Tryb HDR+ -> Wyłączony Obraz -> Ustawienia Eksperckie -> Diody Smart LED -> Wysoki Pierwsza opcja może być domyślnie włączona, a to, podczas odtwarzania treści HDR, skutkuje mocnym podbiciem jaskrawości. Uzyskujemy zatem bardziej przetworzony i „wzmocniony” obraz, czego nie chcemy robić, bowiem filmy Ultra HD i tak porywają swą jakością. Ustawienie lokalnego wygaszania na tryb wysoki jest z kolei ważne, ponieważ przy innych ustawieniach telewizor nie będzie w stanie oddać odpowiedniej ilości światła w jaskrawe rejony obrazu.

Źródło: https://hdtvpolska.com/samsung-ks9500ks9800-ue65ks9500-test-flagowy-model-suhd/

 

Druga sprawa nadal mnie zastanawia kwestia trybu gry i braku automatycznego wykrywania HDR. Brak trybu gra na pewno wpływa na input lag... Jak macie to rozwiązane? W całym wątku nikt o tym nie napisał. Głównie rozpatrujemy problemy reklamacyjne, a nie użytkowania... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz pojęcia. W recenzji jest zalecane wyłączenie trybu HDR+, który sztucznie podbija jaskrawość. Jasność podświetlenia musi być ustawiona na maks, bo tylko wtedy możemy uzyskać najlepsze efekty (co więcej ta jasność nadal jest zbyt niska, żeby efekt był idealny, gdy zmniejszymy podświetlenie, będzie jeszcze gorzej).

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam ten temat i aż włosy dęba stają. Topowy tv w swoim roku, a tyle problemów. A to matryce padają, a to kurz za ekranem po roku czy obudowa się odkleja. Masakra jakaś. Miałem zamiar zakupić nadchodzącego Samsunga full leda ale teraz się zastanawiam poważnie. Chciałbym żeby tv chociaż 5 lat wytrzymał na chodzie. A tu widzę po roku już problemy i 15 tys jak w błoto.

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz to jest tak że tutaj piszą z reguły nie zadowoleni. Zadowoleni nie wylewają żali na forum. Policz ile osób tu pisze o problemach, a ile Samsung sprzedał tych tv. Ja mam do dzisiaj i jestem zadowolony.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2018 o 13:00, Donio napisał:

Jestem po pokazaniu zdjec w serwisie.Diagnoza to obserwować,mam gwarancje i powiedzial ze jakby sie plamka powiekszala to zglaszac.Rekojmia czy gwarancja to ode mnie zalezy (rekojmia ponoc dluzej trwa).Co do naprawy i tak nie mam co liczyc na nową szt bo ich juz nie ma i tylko naprawa wchodzi w gre.Co do ramki na pixie,powiedzial dokladnie to co Ty,ze idealnego spasowania nie ma w żadnym i nic niepokojącego nie widzi.

Takze chyba po swietach moze będę zglaszal tylko nie wiem czy na gwarancję czy rekojmie,mógłby ktoś na ten temat sie wypowiedzieć.

Ps.ks9500 nie jest skrecany tylko na zatrzaski,pudlo swoje nie potrzebne.

 

Ja jednak nic nie rboie z tym pseudo zabrudzeniem,po paru dniach zapomnialem o tym  apo ogladaniu tv w swieta zuplenie tego nie zauwazalem.A wnioskujac ze tv wrocil by z serwisu w stanie o wiele gorszym to dziekuje.Najwyzej zglosze usterke za pare lat ,pod koniec gwarancji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja softu 1220 do pobrania ze strony samsunga.

 

Edytowane przez Donio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowa wersja softu 1220 do pobrania ze strony samsunga.
 
Dziękuję za informację. Poczekam czy nie robi jakichś problemów. Ciekawe co poprawia

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info o aktualizacji :
Model : KS8000, KS800D, KS8500, KS850D, KS9000, KS900D, KS9500, KS950D, KS9800, KS9810, KU7000, KU700D, KU7500, KU750D 
- Version : 1220.6 
- Improved usability 1. Improved browser performance 2. Improved app performance 3. Improved stability 4. Improved usability of input devices

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podpowie mam problem z hbo go ciągle pyta cz zainstalować nową wersję każe ja aktywować i nic się nie dzieje
Robić reset tv czy jest rozwiązanie fc8a6f9c4ca09d7d7f985b3eed3f199e.jpg

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś podpowie mam problem z hbo go ciągle pyta cz zainstalować nową wersję każe ja aktywować i nic się nie dzieje
Robić reset tv czy jest rozwiązanie fc8a6f9c4ca09d7d7f985b3eed3f199e.jpg&key=d08feff4b0a2ea91b639a89b46d5b166491dd290d6909b5a50ac4bd667186c3e

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


A aktywowales?

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...