Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamacja w serwisie wiąże się z otwieraniem obudowy. Uwierz mi to w wypadku tego tv same kłopoty. Zatrzaski puszczają, powiększa się clouding - mikro naprężenia, rysy na obudowie, paluchy na ekranie a ekran nadal lotera. Co fabryka to fabryka...

Ja reklamował bym z tytułu rękojmi.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamierzam reklamować z tytułu rekojmi ale działa to tak ze i tak idzie na serwis który najpierw sprawdza czy w ogóle jest jakaś wada. Jeśli tak to wycenia naprawę. Jeśli jest droższa niż wartość tv to wtedy oddają kasę a jak nie to naprawiają. Nie wiem jakie są koszty nowej matrycy z wymiana ale podejrzewam ze nie będzie droższa niż 8 tys :) wiec pewnie i tak przy pierwszym podejściu skończy się wymiana. Tak ja to rozumiem jeśli chodzi o rękojmie. Natomiast jeśli po takiej naprawie ta sama usterka się powtórzy wtedy należy sie zwrot kasy. I wtedy bym się nie wahał z tego korzystać. 

Zastanawiam się jak to wyglada z dostępnością nowych matryc w starszych modelach. Chyba musza być na bieżąco dostępne bo w końcu Samsung daje 5 lat gwarancji wiec musza być chyba jakoś przygotowani jeśli chodzi o dostępność części. 

hymmen Ty zgłaszałeś odstąpienie od umowy z tytułu rekojmi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Zrobiłem błąd, zgłosiłem do serwisu i się zaczęło. Dopiero po czwartej wymianie matrycy, naprawie należy się wymiana na nowy lub jeśli producent uzna to dostaniesz pismo z którym idziesz po zwrot kasy do sprzedającego. Długi i wredny proces. Rękojmia załatwia temat przy drugiej naprawie, czyli zwrot kasy. Matryce do mojego zamawiano z magazynu cześci w Holandii. Ponoć na Słowacji jeszcze szła produkcja do końca zeszłego roku. Nie wiem czy to prawda, tutaj powtarzam co usłyszałem od serwisanta.

Na 100% matryce są ciemniejsze, tzn. ich jasność jest inna. Wiem, że każdy ekran jest inny, ale naprawdę mogą to potwierdzić osoby z forum, którym wymieniano matrycę w 65KS9500. Nie wiem dlaczego, ale są w podswietleniu ciemniejsze i nawet nowszy, poprawiony soft tego nie zmienia.

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A musicie się zgadzać na naprawę, jak tak naprawdę to sprzedano już zepsute urządzenie. Do tygodnia to jest chyba jak nowe. Ja rozumiem u mnie, mam już parę miesięcy. Nie można zarządać po prostu kolejnego tym razem sprawnego tv?. Drobna naprawa to tak, ale matryca za powiedzmy 4 tys to nie można nazwać drobną naprawą tylko mocną ingerencją w sprzęt. Ja miałem podobnie z suszarką z elektrolux-a zakupionego w eurortvagd. Kupiłem, dostarczyli do domu, rozpakowałem włączyłem do prądu i klops nie działa. Na drugi dzień do sklepu ze zgłoszeniem i żądaniem wymiany na sprawną. Cisza i po 1.5 tygodnia zjawia się serwis. Ja nie zgadzam się na naprawę nowej suszarki. Jednak serwis pisemnie potwierdza usterkę i pisze że klient nie wyraża zgody na naprawę. Trwało to chyba z 2 miesiące włącznie z pismami do siedziby elektrolux-a. I stało się pewnego dnia dzwoni serwis i przyjeżdża z nowiutką suszarką a starą zabiera. Wiem że sklep eurortvagd mnie olał z góry na dół ciepłym moczem i nie zapomnę im tego. Wiem że kierownikowi kazałem wezwać sobie serwis do suszarek które ma na stanie, bo sprzedają już uszkodzone.

Wszystko w ramach rękojmi. Broń cię panie Boże korzystać z gwarancji. Naprawa do skutku. Wiem że ciężko to wywalczyć ale da się. Dla wnikliwych chodziło o suszarkę kondensacyjną za ponad 4 tys.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Andy_LIs napisał:

A musicie się zgadzać na naprawę, jak tak naprawdę to sprzedano już zepsute urządzenie. Do tygodnia to jest chyba jak nowe. Ja rozumiem u mnie, mam już parę miesięcy. Nie można zarządać po prostu kolejnego tym razem sprawnego tv?.

No właśnie w ramach rekojmi podobno pierwszy raz trzeba się zgodzić na naprawę o ile nie jest droższa od wartości sprzętu. Jeśli za drugim razem powtórzy się ta sama usterka wtedy należy nam się kasa. U mnie i tak będę w plecy bo zapłaciłem dodatkowe 600zl za uruchomienie kredytu które wrzuciłem w raty wiec jak nawet dojdzie do oddania kasy to oddadzą za sam tv czyli 8000. 

Natomiast wolałbym mieć ten tv nawet naprawiony tylko żebym miał pewność ze po wymianie matrycy będzie bez wad. Wtedy dla mnie nie ma tematu. 

Co do wymiany na nowy telewizor zamiast naprawy to w tym wypadku jest to o tyle skomplikowane ze podobno nie ma już nowych ks9500. Zostały same ekspozycje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2018 o 13:03, Andy_LIs napisał:
Dnia 12.01.2018 o 12:54, hymmen napisał:
A może lepiej nie wiedzieć. Tryb serwisowy: INFO , MENU , MUTE i czerwony POWER. Trzeba mieć pilot BN59-01247A lub zamiennik. Na własne ryzyko, można stracić gwarancję!
 

Tak tylko że tym sposobem tracisz gwarancję. Może ci co kalibrują tv mają jakiś dostęp bez utraty gwarancji.

Dlaczego traci sie gwarancje? U mnie byl wymieniany panel w KS7000, serwisant normalnie wszedl w menu serwisowe zeby sprawdzic typ panelu i jakos nie bylo problemow poza tym ze zresetowalo mi wszystkie ustawienia tv. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis to co innego. Samemu nie można pod groźbą utraty gwaracji. Każde wejście ponoć pozostawia ślad...

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis to co innego. Samemu nie można pod groźbą utraty gwaracji. Każde wejście ponoć pozostawia ślad...
Dokładnie. Zrobił to serwis i masz tam datę kiedy wszedł i datę kiedy naprawiał tv.
No właśnie w ramach rekojmi podobno pierwszy raz trzeba się zgodzić na naprawę o ile nie jest droższa od wartości sprzętu. Jeśli za drugim razem powtórzy się ta sama usterka wtedy należy nam się kasa. U mnie i tak będę w plecy bo zapłaciłem dodatkowe 600zl za uruchomienie kredytu które wrzuciłem w raty wiec jak nawet dojdzie do oddania kasy to oddadzą za sam tv czyli 8000. 
Natomiast wolałbym mieć ten tv nawet naprawiony tylko żebym miał pewność ze po wymianie matrycy będzie bez wad. Wtedy dla mnie nie ma tematu. 
Co do wymiany na nowy telewizor zamiast naprawy to w tym wypadku jest to o tyle skomplikowane ze podobno nie ma już nowych ks9500. Zostały same ekspozycje. 
A widzisz, pisałeś że dali ci napewno nowy tv. Teraz piszesz że nowych już nie ma. Wiesz co, ja wolałbym z ekspozycji bo już jest wszystko wiadomo i co miało się pojawić to się pojawiło i widać w sklepie. Już jest powiedzmy wygrzany.
Upieram się przy swoim, że nie zgodził bym się na żadne naprawy, tylko wymiana na nowy. Ty nim nawet się nie nacieszyłeś, to jest oszustwo. Naprawa jest poważna i nie gwarantuje pozytywnego efektu. Nawet wziął bym z ekspozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu kupowałem wiec może te ostatnie nowe sztuki się sprzedały. Ciężko powiedzieć teraz czy dostałem nowy czy mnie oszukali mówiąc to. Jutro pojadę do sklepu raz jeszcze i wyjaśnię ta cała sytuacje i wtedy podejmę decyzje. 

I tak jak mówię zwrot pieniędzy będzie nie do końca korzystny ze względu na te 600 zł. No i wtedy będę musiał znowu szukać telewizora i pewnie skończyłoby się jakimś krawedziakiem. 

Dla mnie najfajniej byłoby tak jak piszesz wymienić telewizor na inny egzemplarz wolny od wad. Jednak do telewizorów z ekspozycji podchodzę trochę sceptycznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź może do sklepu i powiedz że zlecisz serwisowi sprawdzenie czy tv faktycznie był nowy czy zataili że sprzedają np. odnawiane, po zwrotach itp. Może oni mają świadomość i będą chcieli się dogadać. Może sobie wezmą i zareklamują np. jako przedsprzedaż. Spoko napewno się dobrze skończy, nie ma co się stresować.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś skorzysta z gwarancji to nie może później skorzystać z rękojmi. Inna sprawa - gwarancja to nie jest "naprawimy jak się da", ale przywrócenie urządzenia do pełnej użyteczności i zgodności ze specyfikacją. Jeśli nie potrafią tego zrobić, muszą oddać pieniądze. 

Oczywiście nie jest tak, że w ramach rękojmi trzeba godzić się na naprawę. To jakiś dziwny wymysł. Klient sam wybiera jak chce sprawę załatwić - naprawa, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny, wymiana na nowy. Jednakże rękojmia dotyczy wad jakie urządzenie miało w momencie nabycia. Zatem trzeba to udowodnić. Producent i sprzedawca będą bronili się rękami i nogami. Będą też liczyli, że klient odpuści żeby nie narażać się na koszta sądowe. Ale, jeśli ma się dowód na istnienie wady to w sądzie przegrają i wówczas odzyskuje się nie tylko pieniądze na zakup plus odsetki, ale i całe koszty jakie poniosło się w ramach procesu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2018 o 17:37, Andy_LIs napisał:

I jak się skończyło napisz coś.

Jeszcze się nie skończyło. Dopiero się zaczęło :) Zgłosiłem z tytułu rękojmi wymianę telewizora na nowy wolny od wad. Czekam teraz na kontakt serwisu, który przyjedzie do mnie i zweryfikuje usterkę. Jeśli uznają, że zgłoszenie jest zasadne, będzie najpierw naprawa czyli w tym wypadku wymiana albo matrycy albo podświetlenia.

Dnia 16.01.2018 o 21:12, Rotpil napisał:

Jeśli ktoś skorzysta z gwarancji to nie może później skorzystać z rękojmi.

A to tego nie wiedziałem. 

 

Dnia 16.01.2018 o 21:12, Rotpil napisał:

Oczywiście nie jest tak, że w ramach rękojmi trzeba godzić się na naprawę. To jakiś dziwny wymysł. Klient sam wybiera jak chce sprawę załatwić - naprawa, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny, wymiana na nowy. 

Nie do końca. Pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi może zakończyć się naprawą jeśli koszty naprawy nie będą przekraczały wartości sprzętu, czyli naprawa będzie bardziej opłacalna dla sprzedawcy niż wymiana/zwrot pieniędzy. Przy drugim zgłoszeniu (wady istotnej, niekoniecznie tej samej zgłaszanej za pierwszym razem) jeśli chcesz kasę sprzedawca musi ją oddać.

Czekam na kontakt serwisu i zobaczymy jak się dalej potoczy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dokładnie jak z moją suszarką. Twierdzą, że serwis musi potwierdzić usterkę. Klient pewnie oszukuje heh co za kraj. Chyba najpewniej, najbezpieczniej teraz to kupować przez internet.
A pytałeś czy przypadkiem nie sprzedają jakiś odnawianych tv?
Ważne dla ciebie, jak przyjdzie serwis to poproś żeby ci sprawdził ilość godzin pracy matrycy, a potem dopiero niech stwierdzi czy tv nie jest czasem że zwrotów albo odnawiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2018 o 07:49, jimmy2212 napisał:

Nie do końca. Pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi może zakończyć się naprawą jeśli koszty naprawy nie będą przekraczały wartości sprzętu, czyli naprawa będzie bardziej opłacalna dla sprzedawcy niż wymiana/zwrot pieniędzy. Przy drugim zgłoszeniu (wady istotnej, niekoniecznie tej samej zgłaszanej za pierwszym razem) jeśli chcesz kasę sprzedawca musi ją oddać.

Czekam na kontakt serwisu i zobaczymy jak się dalej potoczy.

 

Tak, ale warunkiem jest usunięcie wady niezwłocznie i bez nadmiernych dla Ciebie niedogodności. Owszem, można długo spierać się przed sądem co do terminu "niezwłocznie" i tu wszystko zależy od postawy przedstawiciela nadzwyczajnej kasty. Tyle, że w przypadku elektroniki i urządzeń z najwyższej półki jakoś nie widzę szans na doprowadzenie urządzenia do stanu wzorcowego. Serwis nie jest w stanie uzyskać fabrycznej dokładności , a już na pewno nie kiedy nie będzie dysponował odpowiednimi podzespołami. Naprawa takiego telewizora i przywrócenie go do stanu fabrycznego raczej się nie powiodą. Tak samo jak nie ma szans np na naprawę układu optycznego w nowoczesnym obiektywie z wysokiej półki. 

Zatem - choć wiem, że to trudne i bolesne, uzbrój się w cierpliwość, wszystko dokładnie dokumentuj i zapisuj a na koniec i tak wygrasz. Raczej nie KS9500 w idealnym stanie, ale zwrot pieniędzy to już inna bajka. 

Ja tam swoim Samsungiem jestem wciąż zachwycony. Dla mnie na dziś tego typu telewizory dają najlepszy obraz w filmach UHD z HDR. Z krawędziakiem nawet nie ma czego porównywać, zaś w stosunku do OLED, obraz jest przyjemniejszy, bardziej "plastyczny" i kinowy. KS9500 to nie jedyny na rynku telewizor z pełnym podświetleniem, więc jeśli ktoś nie zdążył go kupić może sięgnąć po konkurencję. W każdym przypadku żądajcie potwierdzenia, że urządzenie jest nowe, nie używane. Unikniecie burdelu i użerania się z powystawowymi sztukami i egzemplarzami po zwrotach (wiecie, jak Niemiec oddał to Polakowi będą próbowali wcisnąć). 

Ważne żeby , bez względu na to co się kupiło, cieszyć się z zakupu a nie martwić nim i denerwować. Ja tam, jak już żona i córka pójdą spać, salon mam dla siebie, drink z Jim Beama w łapie i dobry film na telewizorze, po całym dniu użerania się ze światem, mogę odpocząć, wyluzować i radować oczy obrazem. A to jest bezcenne (dziś Wielki Błękit z blu-raya - jak ktoś widział, wie co mam na myśli) . 

Edytowane przez Rotpil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak kupiłem KS9500 w sklepie samsung z 4 letnią gwarancją to do gwarancji wystarczy tylko paragon? czy jakies potwierdzenie  ze gwarancja jest 4 letnia?

 

PS co daje aktualizacja 1208? bo nie wiem czy zrobic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zrobiłem aktualizacji, u mnie wszystko działa super. Jeśli chodzi o gwarancję to może poza zarejestrowaniem tv na stronie Samsunga nie trzeba chyba nic robić.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie aktualizacja zrobiła się automatycznie ale nic się nie popsuło :) a co do gwarancji 4 letniej to zapytaj w sklepie gdzie kupowałeś. Ja dostałem 5 letnia gwarancje gdzie 2 lata są od producenta z dowodem zakupu a na dodatkowe 3 lata dostałem taki specjalny kod aktywacyjny który trzeba zarejestrować na stronie podanej przez sprzedawce. Dodam ze kod ma z tego co wiem czas ważności wiec jeżeli go przekroczysz to wtedy może być problem :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

od wczoraj nie działa mi pilot do tv,myslalem ze baterie ale na nowych zero odzewu.Nic sie mechanicznego nie wydarzyło ,nagle postanowil zejsc.I teraz nie wiem czy gwarancja obejmuje też pilota ? na allegro znalazlem 2 modele pilotow czy będą one pasować do ks9500 ?

http://allegro.pl/pilot-samsung-smart-nowy-bn59-01242a-oryginalny-fv-i7056959647.html

 

http://allegro.pl/pilot-samsung-nowy-bn59-01274a-bluetooth-fv-i7137778814.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, gwarancja obejmuje również pilota. W moim H6400 był problem z akcelerometrem (zawieszał się) i wymienili na nowy.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,jutro dzwonię do serwisu.Po tel do matrix media dostalem tel i przez serwis najszybciej nowy dostane bez zwłoki.Na razie korzystam ze smart view aplikacji ,tak mi doradzono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie.

Zgłosiłem wymianę na nowy egzemplarz. Dzwonili do mnie z samsunga dzisiaj z decyzją, że mogę wymienić telewizor na inny w tej cenie (lub jeśli droższy to z moją dopłatą). Jak mam do tego podejść? Czy w cenie 8000 jest coś godnego wymiany za mojego KS9500? Bo generalnie to kojarzę, że inne modele są gorsze od tego.  Mogę się nie zgodzić na wymianę na inny model? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam po przerwie.
Zgłosiłem wymianę na nowy egzemplarz. Dzwonili do mnie z samsunga dzisiaj z decyzją, że mogę wymienić telewizor na inny w tej cenie (lub jeśli droższy to z moją dopłatą). Jak mam do tego podejść? Czy w cenie 8000 jest coś godnego wymiany za mojego KS9500? Bo generalnie to kojarzę, że inne modele są gorsze od tego.  Mogę się nie zgodzić na wymianę na inny model? 


Niestety żaden inny model nie dorównuje parametrom KS9500, bo wszystkie inne są podświetlane krawędziowo. Chyba, że pogodzisz się z gorszą czernią i cloudingiem to wtedy jakiś QLED.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...