klaus71 1 699 Napisano 30 Stycznia 2019 serwis pewnie chciał być sprytny i opękać tv z 3d matrycą bez 3d mieli pecha że trafili na kogoś kto używa 3d - tak by wałek przeszedł 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 31 Stycznia 2019 12 godzin temu, klaus71 napisał: serwis pewnie chciał być sprytny i opękać tv z 3d matrycą bez 3d mieli pecha że trafili na kogoś kto używa 3d - tak by wałek przeszedł Wyglądało to tak jakby pracownik serwisu nie wiedział że panel nie posiada funkcji 3D bo nawet rozmawialiśmy że mam szczęście bo znalazł się panel do mojego telewizora a są z tym problemy. Dodatkowo cytuje jeszcze jedną odpowiedź LG dotyczącą gwarancji : ,, Uprzejmie informujemy, iż w przypadku sprzętu nie z Polskiej dystrybucji naprawa może zostać zrealizowana grzecznościowo na podstawie dowodu zakupu. Nie obowiązują Pana warunki gwarancji LG Electronics Polska. Jeżeli serwis nie będzie mógł wykonać naprawy (np. ze względu na brak części) to otrzyma Pan pismo z informacją o przyczynach usterki, na podstawie którego może Pan składać reklamację u sprzedawcy. Wszystkie informacje są zawarte w warunkach gwarancji pt 1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej. '' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 31 Stycznia 2019 Wczoraj wysłałem do sprzedawcy Digital+ skany dowodów wysłania doniesienia o możliwości popełnienia przestępstwa a w odpowiedzi otrzymałem taki e-mail: ,, okres rozliczenia uzależniony od dostawcy '' wydaję mi się że termin zwrotu kasy określa ustawa a dostawca sklepu nie jest dla mnie stroną , więc to kolejny przykład kręcenia w temacie zwrotu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 31 Stycznia 2019 1 godzinę temu, abart68 napisał: ,, okres rozliczenia uzależniony od dostawcy '' może nie ufają LG że im zwróci kasę po tym jak oni zwróciliby najpierw Tobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 31 Stycznia 2019 1 godzinę temu, klaus71 napisał: może nie ufają LG że im zwróci kasę po tym jak oni zwróciliby najpierw Tobie To może być prawda , tylko co mnie to obchodzi , mam od 27 grudnia 2018 być bez telewizora bo oni mają ze sobą problem? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blablabla 83 Napisano 31 Stycznia 2019 2 minuty temu, abart68 napisał: To może być prawda , tylko co mnie to obchodzi , mam od 27 grudnia 2018 być bez telewizora bo oni mają ze sobą problem? Śledzę ten wątek i Twoje posty od dawna. Cała ta sprawa jest absurdalna. Życzę Ci powodzenia i nerwów ze stali w całej tej sprawie. Informuj nas na bieżąco jak się ma sytuacja. Sam kiedyś miałem do czynienia z tym sprzedawcą D+ Łodzi. Nie będę wdawał się w szczegóły, ale powiem w skrócie - nigdy więcej. Do momentu zanim nie kupisz jest wszystko tip top. Po zakupie olewanie klienta, niedotrzymywanie terminów i dziwne, mało zrozumiałe odpowiedzi. Te kilka procent oszczędności nie są warte późniejszych stresów w przypadku jakiegoś problemu ze sprzętem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 1 Lutego 2019 11 godzin temu, blablabla napisał: Śledzę ten wątek i Twoje posty od dawna. Cała ta sprawa jest absurdalna. Życzę Ci powodzenia i nerwów ze stali w całej tej sprawie. Informuj nas na bieżąco jak się ma sytuacja. Sam kiedyś miałem do czynienia z tym sprzedawcą D+ Łodzi. Nie będę wdawał się w szczegóły, ale powiem w skrócie - nigdy więcej. Do momentu zanim nie kupisz jest wszystko tip top. Po zakupie olewanie klienta, niedotrzymywanie terminów i dziwne, mało zrozumiałe odpowiedzi. Te kilka procent oszczędności nie są warte późniejszych stresów w przypadku jakiegoś problemu ze sprzętem. Świete słowa , te procenty nie są tego warte 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 2 Lutego 2019 Wczoraj dostałem pismo od Rzecznika Praw Konsumenta datowane na 21 stycznia 2019 w którym żąda w czasie 14 dni wyjaśnienia sprawy od sprzedawcy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 8 Lutego 2019 Dnia 2.02.2019 o 11:32, abart68 napisał: Wczoraj dostałem pismo od Rzecznika Praw Konsumenta datowane na 21 stycznia 2019 w którym żąda w czasie 14 dni wyjaśnienia sprawy od sprzedawcy . Sklep nadal nie daje znaku zycia a dzis mija 43 dzień od zwrotu sprzętu , termin na odpowiedź mija chyba w 14 dniu od doręczenia czyli około 14 lutego , bynajmniej ja dostalem list od RzPK 1 lutego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 11 Lutego 2019 Dnia 8.02.2019 o 07:28, abart68 napisał: Sklep nadal nie daje znaku zycia a dzis mija 43 dzień od zwrotu sprzętu , termin na odpowiedź mija chyba w 14 dniu od doręczenia czyli około 14 lutego , bynajmniej ja dostalem list od RzPK 1 lutego. Ostatnio nie mogę znaleźć Digital + na ceneo czyżby zwijka działalności ? Rzecznik dał im czas do 28 lutego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 12 Lutego 2019 23 godziny temu, abart68 napisał: Ostatnio nie mogę znaleźć Digital + na ceneo czyżby zwijka działalności ? Rzecznik dał im czas do 28 lutego. sklep odpowiedział ,, reklamacja drogą handlową zostanie załatwiona do końca tygodnia'' cokolwiek to znaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 16 Lutego 2019 Nastąpił cud i sprzedawca dziś poinformował mnie że w najbliższą środę ma mi dostarczyć nowy LG65G6 , ponieważ nie mogę zaakceptować takiego rozwiązania po całym tym okresie ignorowania korespondencji mojej i urzędowej to odpisałem : ,, Co do wymiany na nową sztukę to musiałby to być telewizor z pisemnym oświadczeniem serwisu polskiego że przysługują mi pełne prawa gwarancyjne oraz że telewizor jest z polskiej dystrybucji niestety wiem na podstawie informacji serwisowej udzielonej przy bieżącej sprawie że w każdej sztuce tego telewizora dochodzi do identycznych uszkodzeń ekranu a ja nie zamierzam ryzykować 3 raz bo serwis już nie ma możliwości naprawy tego modelu telewizora . Zwracam również uwagę że już raz wymieniałem sprzęt z tytułu rękojmi w Pana sklepie i zgłosiłem ten wymieniony telewizor również z tytułu rękojmi i to z identycznego powodu co poprzedni i zostało to potwierdzone przez serwis to z tytułu prawa obliguje Pana do zwrotu zapłaconej kwoty zgodnie z art. 560 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 459j.t z poźn.z.) zdanie drugie , nie wspomnę o przekroczeniu wszelkich ustanowionych prawnie terminów na wykonanie czynności czy odpowiedzi na pisma . Bezwzględnie żądam w pierwszej kolejności aby odpowiedział Pan pisemnie na pismo Miejskiego Rzecznika Konsumentów z dnia 21.01.2019 oraz przesłał kopię odpowiedzi do mnie i dopiero po porozumieniu z Rzecznikiem podejmę decyzję co do zakończenia tej sprawy . Tak więc na obecną chwilę do momentu wydania opinii Rzecznika lub sądu odmawiam przyjęcia sprzętu . Bardzo jestem ciekaw jak to się skończy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blablabla 83 Napisano 16 Lutego 2019 (edytowane) @abart68- nieźle. Widać, że sklep chce za wszelką cenę uciec od zwrotu kosztów. W sumie to się nie dziwię. Ale w Twoim przypadku nie ma już zmiłuj. Sprzedający nie dotrzymał terminów, jest to też kolejna reklamacja w związku z tą samą wadą/usterką. Za nic w świecie nie przyjmuj tego telewizora. Oby wszystko skończyło się pozytywnie Co do obecności sklepu w Ceneo to jest - nic się nie zmieniło. Ale widzę, że negatywnych opinii przybywa regularnie Edytowane 16 Lutego 2019 przez blablabla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 17 Lutego 2019 18 godzin temu, blablabla napisał: @abart68- nieźle. Widać, że sklep chce za wszelką cenę uciec od zwrotu kosztów. W sumie to się nie dziwię. Ale w Twoim przypadku nie ma już zmiłuj. Sprzedający nie dotrzymał terminów, jest to też kolejna reklamacja w związku z tą samą wadą/usterką. Za nic w świecie nie przyjmuj tego telewizora. Oby wszystko skończyło się pozytywnie Co do obecności sklepu w Ceneo to jest - nic się nie zmieniło. Ale widzę, że negatywnych opinii przybywa regularnie Najgorsze jest to że sprzedawca sam napisał oświadczenie że po zwrocie TV otrzymam zwrot kasy w ustawowym terminie , a zwróciłem na podstawie tego oświadczenia w dniu !! 27 grudnia 2018 !!! czyli skłamał w oświadczeniu no i chyba w sposób oczywisty przekroczył terminy i tak sprawę przeciągał żeby zdążyć mi wcisnąć telewizor przed 28 lutego bo taką datę wyznaczył na odpowiedź Rzecznik. 27 grudnia 2018 czyli 50 dni na dzień dzisiejszy to delikatnie ujmując przekroczenie terminów 7 dniowych , 14 dniowych czy 6 tygodniowych . Krętacz i tyle ale trafił na cierpliwego człowieka i ja tą sprawę pociągnę do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
venom200 11 Napisano 18 Lutego 2019 Powinno się piętnować takie sklepy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Lutego 2019 Po batalii ze sklepem trwającej 56 dni , oraz po interwencji Rzecznika Praw konsumenta oraz złożeniu doniesienia do prokuratury sklep wczoraj zwrócił mi kasę a jeszcze dwa dni temu próbowali wcisnąć mi telewizor pomimo innych ustaleń. O ile sprawa u Rzecznika zostanie zapewne unieważniona o tyle wycofanie jej z prokuratury nie jest możliwe i nie wiem jak się zakończy . Jak pisałem już parę razy wcześniej sklep Digital + to sklep dla ludzi bardzo cierpliwych i odpornych w przypadku reklamacji towaru , przypominam daty zwrot TV w 27 grudnia 2018 zwrot kasy 20.02.2019 . Może gdyby właściciel sklepu prowadził zemną normalny dialog a nie zwalał przedłużający się czas zwrotu na hurtownię to może czekałbym cierpliwie a niestety korespondencja i informacja ze strony sklepu właściwie była zerowa. Zgodnie z ustaleniami kasa powinna być zwrócona przez sklep w ustawowym terminie a wtedy dopiero sklep występuje do hurtowni o zwrot tej którą sam zapłacił oczywiście bez zysku jaki wypracował na mojej skromnej osobie. A zwrot miał Digital+ pewny bo oparty o oświadczenie producenta . Reasumując ja oczywiście nic już nie kupię w tym sklepie a Wy jak chcecie to kupujcie , jak nie będzie reklamacji to zakup będziecie chwalić. Gdyby właściciel prowadził ze mą jakiś szczery dialog to może byśmy się dogadali choć wątpię bo to dwie reklamacje i obie były upierdliwe na maksa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gangi007 345 Napisano 21 Lutego 2019 Dnia 18.02.2019 o 09:45, venom200 napisał: Powinno się piętnować takie sklepy Oraz klientów którzy włączają TVN24 na 12 godzin dziennie i reklamują co rok oleda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 21 Lutego 2019 (edytowane) No przepraszam ja Ciebie. O modelu E6 pisano już, również tutaj, że pozbawione są tej wady. Edytowane 21 Lutego 2019 przez kobolko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Lutego 2019 1 godzinę temu, gangi007 napisał: Oraz klientów którzy włączają TVN24 na 12 godzin dziennie i reklamują co rok oleda. Nie pisz głupot jak nie znasz szczegółów ani faktów , w moim przypadku a wracamy późno do domu TVN gra maksymalnie od 18.00 do 20.00 bo od 20.00 rytualnie oglądamy filmy. A sklep należy napiętnować nie za oledy tylko za podejście do klienta , albo raczej jego brak i nieustanne kombinowanie w sprawie. Nawet na Hdtvpolska mojej ulubionej stronie można przeczytać że co model oleda to jest odporny a niektórzy nawet piszą że nigdy takich wypaleń nie widzieli na oczy a wiadomo że są to bujdy na resorach . To prawda że obraz w oledach jest super ale należy jasno pisać że to nie telewizor tylko wyświetlacz do filmów i w praktyce nie należy go używać jak telewizor . Trzeba założyć specjalny notes techniczny w którym będziemy notować ile to oglądamy tego czy tamtego lub ile przejechaliśmy w grze okrążeń w wyścigach bo może nam się prędkościomierz wypalić na ekranie . 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 22 Lutego 2019 Kupiłem dziś Sony KD-65ZF9 i tak na parę lat zakończyłem temat oledów w moim domu. Może jeszcze wrócę do tej technologii jak poprawi sie sprawa wypaleń . Pozdrawiam wszystkich którzy korespondowali zemną w tym temacie. 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 22 Lutego 2019 1 godzinę temu, abart68 napisał: Kupiłem dziś Sony KD-65ZF9 Jak już go oswoisz, daj znać jak wrażenia. Zwłaszcza w kontekście porównania kontrastu i czerni do OLEDa Tymczasem miłego i bezproblemowego użytkowania ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 26 Lutego 2019 Witam Dwa dni testuję Sony KD-65ZF9 i mogę napisać że jestem ogólnie zadowolony. Oczywiście telewizor niema takiej czerni jak oled ale już kontrast przy zmianie fabrycznych ustawień jest zbliżony do oledowego a jeszcze czekam na kalibrację to zobaczymy ja wtedy to będzie wyglądało . Na obecną chwilę przy podstawowych ustawieniach można powiedzieć że efekt jest więcej niż zadowalający , wszystko sprawdzałem na wymagających demach które oglądałem też wcześniej na oledzie i nawet czernie na Sonym wyszły bardzo dobrze . Jedynie jak ktoś naogląda się kolorów w samsungu to początkowo obraz wydaje się taki lekko wyblakły , tylko samsung jak wiadomo mocno podbija kolory i jasność . Jasność w HDR-ach bardzo dobra a płynność ruchu na ekranie wręcz wzorcowa. Jedyne co w tym TV jest do bani to audio , bez listwy lub kina domowego nie podchodź no chyba że do TVN24 to wystarczy. Na kanale zwrotnym przy odtwarzaniu z USB nie rozpoznaje DTS HD ani atmos , zapada cisza w głośnikach . Dużo pisano na temat rozświetlania obszarów wokół napisów a ja powiem tragedii niema . DSE niezauważalne . Żaden zemnie fachowiec więc podsumowanie będzie takie że obraz prawie doskonały oczywiście nie ,, oledowy'' ale z wypaleniami przynajmniej będzie spokój co do wyglądu to jest wyraźnie gorzej niż w moim byłym LG G6 ale da się wytrzymać . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 3 Marca 2019 Dnia 26.02.2019 o 12:48, abart68 napisał: Witam Dwa dni testuję Sony KD-65ZF9 i mogę napisać że jestem ogólnie zadowolony. Oczywiście telewizor niema takiej czerni jak oled ale już kontrast przy zmianie fabrycznych ustawień jest zbliżony do oledowego a jeszcze czekam na kalibrację to zobaczymy ja wtedy to będzie wyglądało . Na obecną chwilę przy podstawowych ustawieniach można powiedzieć że efekt jest więcej niż zadowalający , wszystko sprawdzałem na wymagających demach które oglądałem też wcześniej na oledzie i nawet czernie na Sonym wyszły bardzo dobrze . Jedynie jak ktoś naogląda się kolorów w samsungu to początkowo obraz wydaje się taki lekko wyblakły , tylko samsung jak wiadomo mocno podbija kolory i jasność . Jasność w HDR-ach bardzo dobra a płynność ruchu na ekranie wręcz wzorcowa. Jedyne co w tym TV jest do bani to audio , bez listwy lub kina domowego nie podchodź no chyba że do TVN24 to wystarczy. Na kanale zwrotnym przy odtwarzaniu z USB nie rozpoznaje DTS HD ani atmos , zapada cisza w głośnikach . Dużo pisano na temat rozświetlania obszarów wokół napisów a ja powiem tragedii niema . DSE niezauważalne . Żaden zemnie fachowiec więc podsumowanie będzie takie że obraz prawie doskonały oczywiście nie ,, oledowy'' ale z wypaleniami przynajmniej będzie spokój co do wyglądu to jest wyraźnie gorzej niż w moim byłym LG G6 ale da się wytrzymać . kolejne spostrzeżenia. Kąty widzenia jak na LCD doskonałe . Poprawa jakości dla źródeł o słabszej jakości rewelacyjna. Na kanale zwrotnym można jednak przepuścić DTS ale wymaga to zmiany ustawień audio w TV a i tak dziwnie ampli czy listwa nie rozpoznaje z automatu rodzaju dźwięku. Czyli z wyjątkiem wyglądu i audio sprzęt bardzo dobry. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 3 Marca 2019 Witam. Zastanawiam się czy mojego 55e6v nie zwrócić do sklepu z tytułu niezgodnosci towaru - powód brak pełnej obsługi dolby vision tj. brak trybu 60Hz przez co w tv nie jest obslugiwany w pełni przez xbox'a one x. TV był głośno reklamowany jako w pełni obsługujący DVa tu klaps. W oficjalnej instrukcji/specyfikacji brak takowej informacji. Napisałem miesiąc temu do supportu LG z pytaniem jakie jest ich stanowisko i czy będzie jakakolwiek aktualizacja, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem informacji. Ktoś już tak próbował zwrócić tv? Jakie są szanse? Tv z polskiej dystrybucji. Czy na waszych tv lg oled (mogą być nowsze) prawdlowo działa hbbtv na kanałach tvp via dvbt. Przy próbie uruchomieniu jakiekolwiek treści w VOD TVP mam czarny obraz, słychać tylko dźwięk. Też tak macie? Czyżby tvp puszcza w eter hbbtv niezgodne z tv LG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 6 Marca 2019 Dnia 3.03.2019 o 18:37, rick131 napisał: Witam. Zastanawiam się czy mojego 55e6v nie zwrócić do sklepu z tytułu niezgodnosci towaru - powód brak pełnej obsługi dolby vision tj. brak trybu 60Hz przez co w tv nie jest obslugiwany w pełni przez xbox'a one x. TV był głośno reklamowany jako w pełni obsługujący DVa tu klaps. W oficjalnej instrukcji/specyfikacji brak takowej informacji. Napisałem miesiąc temu do supportu LG z pytaniem jakie jest ich stanowisko i czy będzie jakakolwiek aktualizacja, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem informacji. Ktoś już tak próbował zwrócić tv? Jakie są szanse? Tv z polskiej dystrybucji. Czy na waszych tv lg oled (mogą być nowsze) prawdlowo działa hbbtv na kanałach tvp via dvbt. Przy próbie uruchomieniu jakiekolwiek treści w VOD TVP mam czarny obraz, słychać tylko dźwięk. Też tak macie? Czyżby tvp puszcza w eter hbbtv niezgodne z tv LG? Ja bym próbował zwrócić choć szanse są 50/50 moim zdaniem no i sprawdź w elektronicznej instrukcji co tam pisze producent o dv 60Hz bo może być tak że jest to zgodne tylko w przypadku np płyt UHD z dv , a na odpowiedź od LG trzeba dość długo czekać więc zależy od cierpliwości . Moja sprawa była bardziej oczywista a i tak odpowiedź dostałem dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach