Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG 65E6V Test - Signature OLED 4K z HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia ‎2018‎-‎07‎-‎14 o 11:26, kobolko napisał:

Niestety muszę się zgodzić. Mam 65E6V od października 2016. Żona ogląda trochę programów informacyjnych, zwłaszcza z żółtym paskiem informacyjnym "Pilne". Tyle, że zawsze w trybie "ciemnym", nigdy na full.

I widać po tym czasie większe wypalenie/zużycie (nie powidoki, bo żadna procedura oczyszczania tego nie usuwa) pikseli odpowiedzialnych za kolor żółty:

IMG_20180712_201428.jpg

Tu o większym kontraście, bo na zdjęciu wyżej widać słabiej, niż w rzeczywistości:

IMG_20180714_110129.jpg

Widać to głównie na planszach żółtych i o czerwonym zabarwieniu. W pozostałych scenach raczej nie jest uciążliwy, jest w zasadzie prawie niezauważalny.

...ale jednak.

Ja na swoim ponad 2,5 roku użytkowania mam tak znacznie większe powidoki czy tam wypalenia ze moglibyście tylko pozazdrościć :- )) jeszcze nie reklamowałem chyba z lenistwa braku checi użerania się z serwisami i sklepem Saturn a obecnie sklep dla wariatów. Dodam ze przy zakupie dokupiłem za 850 ubezpieczenie na 5 lat czy ktoś z takim reklamował i może wskazać droge jak to zrobić, wkrótce zrobie zdiecie i pokaże jak to wygląda a jest to jeden z pierwszych modeli Oled 910

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, wiesio napisał:

Ja na swoim ponad 2,5 roku użytkowania mam tak znacznie większe powidoki czy tam wypalenia ze moglibyście tylko pozazdrościć :- )) jeszcze nie reklamowałem chyba z lenistwa braku checi użerania się z serwisami i sklepem Saturn a obecnie sklep dla wariatów. Dodam ze przy zakupie dokupiłem za 850 ubezpieczenie na 5 lat czy ktoś z takim reklamował i może wskazać droge jak to zrobić, wkrótce zrobie zdiecie i pokaże jak to wygląda a jest to jeden z pierwszych modeli Oled 910

Prześledź moje posty w tym temacie może pomogą jak nie to pisz na ps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2018 o 20:43, abart68 napisał:

Ponieważ teraz muszę wybrać jaki TV zakupić to proszę o lekką radę , wybieram pomiędzy LG 65E8 oraz  Panasonic TX-65FZ950E

Daj sobie spokój z telewizorami 'premium' które mają wbudowane soundbary, no chyba że z tych dwóch które wymieniłeś 'dizajn' jest dla Ciebie mega ważny. Obraz dostaniesz taki sam jak w tańszych seriach, czy warto tyle dopłacać za ciut lepszy dźwięk? Dowolny soundbar za 1 tys zł zje te wbudowane na śniadanie.

Ja na Twoim miejscu celowałbym w LG B8 (bo jest najtańszy), różnicę kasy zainwestowałbym w porządniejsze kino domowe...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, efel napisał:

Daj sobie spokój z telewizorami 'premium' które mają wbudowane soundbary, no chyba że z tych dwóch które wymieniłeś 'dizajn' jest dla Ciebie mega ważny. Obraz dostaniesz taki sam jak w tańszych seriach, czy warto tyle dopłacać za ciut lepszy dźwięk? Dowolny soundbar za 1 tys zł zje te wbudowane na śniadanie.

Ja na Twoim miejscu celowałbym w LG B8 (bo jest najtańszy), różnicę kasy zainwestowałbym w porządniejsze kino domowe...

Po przemyśleniu to masz pełną rację ale ostatecznie chyba wycofam się na jakiś czas z oledów bo moja Żona tym TVN24 to zabije każdy egzemplarz .

Obecnie zdecydowałem się na samsunga  Q9 QEQ9FN w 75 calach , a kino domowe mam akurat niezłe więc jakoś to będzie.

Tego Samsunga trochę pomęczyłem w salonie w Warszawie i na pewno do ledów daleko ale to najlepszy obraz qoled jaki widziałem . 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, abart68 napisał:

Po przemyśleniu to masz pełną rację ale ostatecznie chyba wycofam się na jakiś czas z oledów bo moja Żona tym TVN24 to zabije każdy egzemplarz .

Obecnie zdecydowałem się na samsunga  Q9 QEQ9FN w 75 calach , a kino domowe mam akurat niezłe więc jakoś to będzie.

Tego Samsunga trochę pomęczyłem w salonie w Warszawie i na pewno do ledów daleko ale to najlepszy obraz qoled jaki widziałem . 
 

W pełni Cię rozumiem i uważam że dobrze zrobiłeś. Q9 w 75 calach to świetny TV i sam chętnie przytuliłbym go do swojego salonu, gdybym miał tyle hajsu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę napisać Wam jak zakończyła się sprawa z moim oledem lub raczej nie zakończyła się , zacznę więc od poczatku .

Ogólnie można napisać tak , jeżeli traficie na dobry sprzęt i sprawa zakończy się na samej sprzedaż to można chwalić zarówno kompetencje pracowników jak i całą Firmę . Ale jak zdarzy się problem w zakresie reklamacji towaru to zaczną się schody które będą tym bardziej strome jak bardzo będziecie dochodzić swoich praw . W moim przypadku zaczęło się od reklamacji z tytułu rękojmi , sprzęt został wymieniony na nowy ale został odebrany z wielką łaską oraz oczekiwanie na nowy trwało kilka tygodni . Kolejna reklamacja z tytułu rękojmi z identycznego powodu została początkowo całkowicie zignorowana , odpowiedź przyszła po o wiele dłuższym czasie niż to przewiduje ustawodawca a mimo to odesłano mnie do serwisu nie uznając reklamacji z tytułu rękojmi . Zainteresowanych odsyłam do UOKIK tam podane są wszystkie terminy w jakich sklep był zobowiązany prawem do odpowiedzi . W konsekwencji nie uznania reklamacji z tytułu rękojmi sprawa zakończyła się oświadczeniem producenta o niemożliwości usunięcia wady produktu i rozwiązaniu reklamacji drogą handlową czyli krótko pisząc sklep dostaje produkt reklamowany i zwraca kasę klientowi . Niestety kolejne wielkie łaski w odbiorze produktu z tłumaczeniem że nie muszą odbierać i trzeba dostarczyć . Produkt dostarczyłem i czekam na zwrot kasy już 20 dni co jest niezgodne z regulaminem sklepu ale również z prawem . I znowu odsyłam zainteresowanych na stronę UOKIK gdzie podaje się wszystkie obowiązujące terminy . Sprawa w dniu wczorajszym trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta bo nie tylko jestem pozbawiony ja i moje dzieci możliwości oglądania telewizji od 20 dni to jeszcze sklep nie odbiera żadnej korespondencji pocztowej ani e-maili . 

Jeżeli ktoś chciałby wiedzieć co do za super sklep tak czyni to zapraszam pw ale z informacji od serwisu LG wiem że nie ja pierwszy ale może ostatni .

                                                                                                                                           Pozdrawiam

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@abart68

po co Ci mamy zablokować skrzynkę - napisz jaki to sklep z taką "kulturą" traktuje klienta

RTV-EURO-AGD?

Edytowane przez klaus71
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, abart68 napisał:

A co mi tam to DIGITAL+ w Łodzi na Pryncypalnej

Znalazłem taki wpis w opiniach google:

,,Wszystko pięknie ładnie dopóki nie dojdzie do reklamacji. Czas oczekiwania na zwrot gotówki według tego sklepu to 6 tygodni kpina. Kiedy Samsung twierdzi iż po uznaniu reklamacji pieniążki powinny być zwrócone przez sklep w ciągu 3 dni roboczych ''

Czyli w moim wypadku jak oddałem 27 grudnia telewizor to wg Digital + kasa dojdzie  7 lutego to granda i kpina z klienta , łachy a nie sklep .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź  od sklepu którą należy zacytować bo właściwie tłumaczy wszystko.

czekam na info z hurtowni - co to ma do rzeczy
a dodatkowo, Państwa sprzęt był wysłany  do hurtowni do Przemyśla - co to ma do rzeczy że do Przemyśla
telefony kontaktowe - dostałem żebym sobie dzwonił do hurtowni

a na koniec ostatnia boba do 21 włącznie przebywam na urlopie

Dziś mija 22 dzień bez TV 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz odpowiedziec ile zaoszczędziłeś w stosunku do znanego np.sklepu przy zakupie w Digital+ i zy sie mimo wszystko opłacało twoim zdaniem

bo dla kilku stówek to pewno szkoda nerwów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, jaculek63 napisał:

możesz odpowiedziec ile zaoszczędziłeś w stosunku do znanego np.sklepu przy zakupie w Digital+ i zy sie mimo wszystko opłacało twoim zdaniem

bo dla kilku stówek to pewno szkoda nerwów?

Ciężko teraz powiedzieć , coś koło 500 zł ale jak ja kupowałem to oledy kosztowały dużo więcej niż 3 miesiące później .

Ale jak pisałem najlepiej sprawdzić w ceneo ten sklep i jeszcze jeden z Łodzi mają z reguły najniższą cenę jednak nie na tyle konkurencyjną  żeby później

wpaść w taka historię jak moja .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2019 o 15:17, abart68 napisał:

Ciężko teraz powiedzieć , coś koło 500 zł ale jak ja kupowałem to oledy kosztowały dużo więcej niż 3 miesiące później .

Ale jak pisałem najlepiej sprawdzić w ceneo ten sklep i jeszcze jeden z Łodzi mają z reguły najniższą cenę jednak nie na tyle konkurencyjną  żeby później

wpaść w taka historię jak moja .

Podaję link do negatywnych ocen https://www.opineo.pl/opinie/kinowdomu-pl,negatywne

Trudno traktować pozytywne jako wykładnię bo jak ktoś kupił dobry sprzęt i nic się nie popsuło to z automatu jest zadowolony.

Właściciel i pracownicy są bardzo mili i pomocni do puki nie pojawiają się problemy , ja też byłem nastawiony pozytywnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2019 o 00:07, abart68 napisał:

Podaję link do negatywnych ocen https://www.opineo.pl/opinie/kinowdomu-pl,negatywne

Trudno traktować pozytywne jako wykładnię bo jak ktoś kupił dobry sprzęt i nic się nie popsuło to z automatu jest zadowolony.

Właściciel i pracownicy są bardzo mili i pomocni do puki nie pojawiają się problemy , ja też byłem nastawiony pozytywnie .

Za radą prawnika napisałem wezwanie do sprzedawcy Digital + vel Oledtv.pl o zapłatę do 28 stycznia .

Zobaczymy co zrobią ja jestem już dobrze przygotowany żeby nie zapomnieli mnie bardzo długo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2019 o 20:44, abart68 napisał:

Za radą prawnika napisałem wezwanie do sprzedawcy Digital + vel Oledtv.pl o zapłatę do 28 stycznia .

Zobaczymy co zrobią ja jestem już dobrze przygotowany żeby nie zapomnieli mnie bardzo długo .

https://www.opineo.pl/opinia/12123772  następna ofiara Digital+

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dziś nagle po 33 dniach bez telewizji i telewizora taką odpowiedź od DIGITAL +

,, czekam na info od dostawcy, będzie zwrot naprawionego sprzętu, w drugiej kolejności wymiana na nową sztukę, lub zwrot pieniędzy z FV korygującą.
Kontaktowałem się dzisiaj z hurtownią''

W związku z tym że producent LG stwierdził w oświadczeniu brak możliwości naprawy sprzętu i kazał go zwrócić sprzedawcy  no i to drugi reklamowany z tego samego powodu model G6  zadałem dziś LG kilka być może naiwnych pytań :


,, W skrócie przedstawiam zaistniała sytuację , zgodnie z Państwa oświadczeniem  oddałem 27 grudnia 2018 roku za pośrednictwem serwisu LG reklamowany telewizor do sprzedawcy . Jak przypuszczałem do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu kwoty zapłaconej . Dzisiaj otrzymałem wiadomość że sprzęt  będzie albo naprawiony lub wymieniony na nowy .
Bardzo proszę o precyzyjne odpowiedzi czy w polskich serwisach jest jeszcze dostępny panel 65 cali do serii 6 oraz czy jest dostępna w oficjalnym polskim obiegu choć jedna sztuka oleda 65G6 ?
Czy jeżeli zostanie sprowadzony z zagranicy panel do tego telewizora to zostanie zamontowany przez polski serwis i będzie posiadał polską gwarancję a jeżeli będzie to serwis  z zagranicy to będzie przysługiwać mi prawo do pełnej gwarancji serwisowej w Polsce ?
To samo dotyczy samego telewizora czy jeżeli sprzedawca dostarczy telewizor z zagranicy to będzie przysługiwać mi pełna gwarancja serwisowa w polskim serwisie?
Ponieważ mam wrażenie że dochodzi tu do jakiegoś przestępstwa albo próby obejścia prawa  to proszę o pilną odpowiedź bo sprawa powoli zmierza do sądu  . ''

Ciekawe co odpowiedzą , niestety ostatnie zdanie jest prawdą zdecydowałem 30 stycznia zgłosić możliwość popełnienia przestępstwa do prokuratury i na policję .        
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, abart68 napisał:

Dostałem dziś nagle po 33 dniach bez telewizji i telewizora taką odpowiedź od DIGITAL +

,, czekam na info od dostawcy, będzie zwrot naprawionego sprzętu, w drugiej kolejności wymiana na nową sztukę, lub zwrot pieniędzy z FV korygującą.
Kontaktowałem się dzisiaj z hurtownią''

W związku z tym że producent LG stwierdził w oświadczeniu brak możliwości naprawy sprzętu i kazał go zwrócić sprzedawcy  no i to drugi reklamowany z tego samego powodu model G6  zadałem dziś LG kilka być może naiwnych pytań :


,, W skrócie przedstawiam zaistniała sytuację , zgodnie z Państwa oświadczeniem  oddałem 27 grudnia 2018 roku za pośrednictwem serwisu LG reklamowany telewizor do sprzedawcy . Jak przypuszczałem do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu kwoty zapłaconej . Dzisiaj otrzymałem wiadomość że sprzęt  będzie albo naprawiony lub wymieniony na nowy .
Bardzo proszę o precyzyjne odpowiedzi czy w polskich serwisach jest jeszcze dostępny panel 65 cali do serii 6 oraz czy jest dostępna w oficjalnym polskim obiegu choć jedna sztuka oleda 65G6 ?
Czy jeżeli zostanie sprowadzony z zagranicy panel do tego telewizora to zostanie zamontowany przez polski serwis i będzie posiadał polską gwarancję a jeżeli będzie to serwis  z zagranicy to będzie przysługiwać mi prawo do pełnej gwarancji serwisowej w Polsce ?
To samo dotyczy samego telewizora czy jeżeli sprzedawca dostarczy telewizor z zagranicy to będzie przysługiwać mi pełna gwarancja serwisowa w polskim serwisie?
Ponieważ mam wrażenie że dochodzi tu do jakiegoś przestępstwa albo próby obejścia prawa  to proszę o pilną odpowiedź bo sprawa powoli zmierza do sądu  . ''

Ciekawe co odpowiedzą , niestety ostatnie zdanie jest prawdą zdecydowałem 30 stycznia zgłosić możliwość popełnienia przestępstwa do prokuratury i na policję .        
 

Odpowiedź LG

,, Uprzejmie informujemy, iż w przypadku wystawienia orzeczenia o nienaprawialności sprzętu, należy się zgłosić do sprzedawcy, który może zaproponować zwrot gotówki lub wymianę na inny produkt. Ta kwestia jest umowna pomiędzy klientem a sprzedawcą. Postępowanie reklamacyjne ze strony producenta LG zostało zakończone. 
W przypadku wymiany urządzenia na telewizor pochodzący z innej dystrybucji niż polska, naprawa gwarancyjna jest możliwa w przypadku posiadania części przez serwis autoryzowany. W innym przypadku reklamację należy zgłosić do sprzedawcy. ''

A co jak sprzedawca się zlikwiduje w moim przypadku to nie będzie żadnej gwarancji ani serwisu bo brak matryc ani np rękojmi bo np sprzedawca sie zwinie z rynku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, abart68 napisał:

A co jak sprzedawca się zlikwiduje w moim przypadku to nie będzie żadnej gwarancji ani serwisu bo brak matryc ani np rękojmi bo np sprzedawca sie zwinie z rynku. 

no właśnie jak jest w sytuacji jak sklep by upadł?

gwarancja przepada? nie można w takiej sytuacji wybrać jakiejś opcji załatwienia sprawy bezpośrednio z serwisem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, klaus71 napisał:

no właśnie jak jest w sytuacji jak sklep by upadł?

gwarancja przepada? nie można w takiej sytuacji wybrać jakiejś opcji załatwienia sprawy bezpośrednio z serwisem?

Mogę tylko stwierdzić co wynika z mojej sprawy i z mojej korespondencji ze sprzedawcą i LG .

Sprzedawca moim zdaniem powinien oddać kasę  jak z resztą zapewniał Digital + przy zwrocie telewizora . Teraz jednak po trzydziestu kilku dniach wspomina coś o naprawie a przecież polski serwis LG wyraźnie w oświadczeniu stwierdza że sprzęt jest nienaprawialny  z braku matrycy do tego modelu  a bez wymiany nie można usunąć wypaleń czy przywrócić funkcji 3D .  Sprzedawca wspomina też teraz o wymianie na nowy . O ile jest w ogóle dostępny   taki model G6 to jak serwis LG udzieli gwarancji jak nie posiada części ,          z resztą LG pisze że takowej nie udzieli jeżeli nie będzie mial możliwości naprawy . Osobna sprawą jest że wymieniam u sprzedawcy już drugi raz ten sam model telewizora i wydaje mi się że kasa się już należy klientowi a nie inne kombinacje sprzedawcy na które nie wyrażał zgody klient .  

Co do likwidacji  sklepu , jak sklep upadnie to dojście swoich praw moim skromny zdaniem będzie nie możliwe lub bardzo poważnie utrudnione .

Ja podjąłem już decyzję i dziś elektronicznie i tradycyjnie pocztą składam pismo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa przez Digital+ na policję i do prokuratury .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, abart68 napisał:

Sprzedawca moim zdaniem powinien oddać kasę  jak z resztą zapewniał Digital + przy zwrocie telewizora . Teraz jednak po trzydziestu kilku dniach wspomina coś o naprawie a przecież polski serwis LG wyraźnie w oświadczeniu stwierdza że sprzęt jest nienaprawialny  z braku matrycy do tego modelu  a bez wymiany nie można usunąć wypaleń czy przywrócić funkcji 3D .  Sprzedawca wspomina też teraz o wymianie na nowy . O ile jest w ogóle dostępny   taki model G6 to jak serwis LG udzieli gwarancji jak nie posiada części ,          z resztą LG pisze że takowej nie udzieli jeżeli nie będzie mial możliwości naprawy . Osobna sprawą jest że wymieniam u sprzedawcy już drugi raz ten sam model telewizora i wydaje mi się że kasa się już należy klientowi a nie inne kombinacje sprzedawcy na które nie wyrażał zgody klient .  

Jeżeli już raz miałeś wymieniany TV i znowu się zepsuł z tego samego powodu to możesz odstąpić od umowy. Sprzedawca musi wtedy oddać kasę, jeżeli tego będziesz żądał. 

Jeżeli reklamujesz pierwszy raz to generalnie sprzedawca może coś próbować kombinować - np naprawy na własną rękę. Nawet jeżeli oficjalny serwis mówi że nie ma części, to sprzedawca może je próbować zdobyć na własną rękę i zamontować w TV. Jeżeli spowoduje to że TV będzie sprawny to nie masz wyjścia - musisz takie rozwiązanie zaakceptować. 

W Twoim przypadku coś jest zdecydowanie nie tak bo sprzedawca się uchyla od odpowiedzialności. Masz rację, zgłaszaj to na policję.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, abart68 napisał:

Odpowiedź LG

,, Uprzejmie informujemy, iż w przypadku wystawienia orzeczenia o nienaprawialności sprzętu, należy się zgłosić do sprzedawcy, który może zaproponować zwrot gotówki lub wymianę na inny produkt.

Czyli co sprzedawca ma oddać kasę i zostać z zepsutym TV? 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie nie

sprzedawca z decyzją serwisu LG zgłasza się do tegoż LG o zwrot kosztów - zakładam że o zwrot kosztów jakie poniósł na zakup tego tv z dystrybucji LG

czyli prawdopodobnie bez swojej prowizji

i ta prowizja sklepu jest wg mnie powodem dla którego sklep nie chce oddać kasy

 

przy mojej reklamacji (tv Samsunga nie do naprawy więc zwrot, w MediaExpert) też widziałem wręcz ból na twarzy sprzedawcy jak nie chciałem jakiegoś badziewia np. philipsa(czyli to co mieli na stanie) jako tv na zamianę

ale zgodzili się szybko na kartę podarunkową więc szarpać się o kasę nawet nie chciałem - wg mnie poszło bezkonfliktowo właśnie dlatego że przyjąłem kartę podarunkową - więc sklep odzyska swoją marżę na nowych produktach
 

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, efel napisał:

Jeżeli już raz miałeś wymieniany TV i znowu się zepsuł z tego samego powodu to możesz odstąpić od umowy. Sprzedawca musi wtedy oddać kasę, jeżeli tego będziesz żądał. 

Jeżeli reklamujesz pierwszy raz to generalnie sprzedawca może coś próbować kombinować - np naprawy na własną rękę. Nawet jeżeli oficjalny serwis mówi że nie ma części, to sprzedawca może je próbować zdobyć na własną rękę i zamontować w TV. Jeżeli spowoduje to że TV będzie sprawny to nie masz wyjścia - musisz takie rozwiązanie zaakceptować. 

W Twoim przypadku coś jest zdecydowanie nie tak bo sprzedawca się uchyla od odpowiedzialności. Masz rację, zgłaszaj to na policję.

Zgłosiłem ten drugi telewizor z takiego samego powodu co pierwszy ale sprzedawca zasłaniał się brakiem opinii serwisu i tak utrudniał sprawę że w końcu zgłosiłem tv do serwisu ten stwierdził wypalenia , normalne użytkowanie i stwierdził że wymienią matryce. Ale okazało się że takiej matrycy już nie ma a zamontowali niekompatybilną  i dla tego serwis wydał oświadczenie o nie naprawialności  sprzętu . Został więc zwrócony sprzedawcy jako wadliwy i nie zgodny z pierwotnym zakupem. więc w mojej sprawie mamy wszystkie możliwe wariaty i żadnego rozwiązania . A sprawę już zgłosiłem . 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, abart68 napisał:

Zgłosiłem ten drugi telewizor z takiego samego powodu co pierwszy ale sprzedawca zasłaniał się brakiem opinii serwisu i tak utrudniał sprawę że w końcu zgłosiłem tv do serwisu ten stwierdził wypalenia , normalne użytkowanie i stwierdził że wymienią matryce. Ale okazało się że takiej matrycy już nie ma a zamontowali niekompatybilną  i dla tego serwis wydał oświadczenie o nie naprawialności  sprzętu . Został więc zwrócony sprzedawcy jako wadliwy i nie zgodny z pierwotnym zakupem.

Czyli serwis LG dał ciała,na to wychodzi.Zakręcone to trochę jak logo na dreamcast-ie?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...