klaus71 1 699 Napisano 1 Listopada 2018 no ale jak zgłaszasz sprawę do serwisu to dostajesz nr zgłoszenia - zgadza sie? i ja bym codziennie dzwonił kiedy przyjadą na naprawę - serwis teraz reaguje natychmiastowo wg mnie najważniejsze dostać jakiś nr zgłoszenia z datą zgłoszenia - jak minie termin to pozostanie wniosek o zwrot kasy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 1 Listopada 2018 Dostaję na stronie LG numer zgłoszenia , potem figuruje jako rozpoznane i przychodzi wiadomość na pocztę elektroniczną z informacją że mam zgłosić do działu reklamacji , tak czynię i nic dalej się nie dzieje . Wczoraj wysłałem 4 zgłoszenie i zobaczymy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 8 Listopada 2018 Dnia 25.10.2018 o 09:08, klaus71 napisał: no wg mnie jednak sklep raczej będzie w to zaangażowany serwis musi wystawić informację o braku możliwości naprawy i kieruje do sklepu na wymianę na jakiś inny tv chyba że nie ma już odpowiednika to na zwrot kasy tak miałem z tv samsunga - z kwitem z serwisu gwarancyjnego pojawiłem się w sklepie i sklep mi oddał kasę (a dokładniej to dostałem ich kartę doładowaną na kwotę zakupu co nie było do końca fajne ale i tak byłem zadowolony bo tv w miedzyczasie mocno staniały więc się nie szarpałem) I znowu sytuacja się powtarza , kolejny raz zgłoszenie bez wizyty serwisanta otrzymało statu Sprawdzone . Usiłowałem dowiedzieć sie co oznacza taki status zgłoszenia ale bezskuteczne . Miałem też telefon z LG dział reklamacji że sprawa czeka w kolejce i mam uzbroić się w cierpliwość . Niezależnie sprawa wtoku u Rzecznika Spraw Konsumenta który radził wystąpić najpierw do LG a ewentualnie później do sprzedającego który nie odpowiada na korespondencję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stecko 13 Napisano 19 Listopada 2018 WitamPanowie czy warto jeszcze brac serie "6" ? Chcę kupic model 77". Jest do oddania w dobrej cenie 77G6 tylko pytanie czy jest gorszy od serii G7? Jakie są wogole różnice między G6 a G7 ?Z góry dzięki za info:)Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) przede wszystkim 77G6 ma 3D . Ile za taki TV trzeba dziś zapłacić? Edytowane 19 Listopada 2018 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stecko 13 Napisano 19 Listopada 2018 3D zupelnie mnie nie interesuje. Nie będę używać. Cena to 15tyś zł... Warto?Ktoś mi pisał, że G6 słabiej swieci niz B7 (takiego obecnie mam). Nie chciał bym zrobic kroku w tył ...Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 19 Listopada 2018 Jesli nie jesteś zainteresowany to daj proszę kontakt na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 20 Listopada 2018 14 godzin temu, stecko napisał: Chcę kupic model 77". Jest do oddania w dobrej cenie 77G6 tylko pytanie czy jest gorszy od serii G7? Jakie są wogole różnice między G6 a G7 ? Przede wszystkim seria 6 była o wiele bardziej podatna na wypalenia. Kupowanie używki z serii 6, jeszcze w dodatku za taką kwotę to naprawdę średni pomysł. Domyślam się że ten telewizor jest już po gwarancji i dlatego ktoś chce się go pozbyć. Druga rzecz to seria 7 ma mniej agresywny ABL i pokazuje więcej detali w szarościach bliskich czerni. Co do jasności to są podobne i to zależy od egzemplarza głównie. Dla mnie ten telewizor ma w zasadzie tylko jedną zaletę, która sprawia że jest wart rozważenia, a która Ciebie nie interesuje: 3D. 3D na oledzie w takim rozmiarze robi na bank piorunujące wrażenie. Oczywiście kupowałbym go bardzo ostrożnie i obejrzał z każdej strony i na każdej możliwej planszy testowej. Dodatkowo odpaliłbym menu serwisowe i sprawdził czy był prawidłowo wyłączany z pilota (ile było cykli kompensacyjnych względem całkowitego czasu pracy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 20 Listopada 2018 On ma jeszcze jedną, podstawową zaletę: ma 77". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stecko 13 Napisano 20 Listopada 2018 Co do gwarancji, to zostało bodajże 4 lata. Muszę się dopytac na 100%. Dokadnie- tutaj chodzi o 77" i to robi różnicęJakie jest najnowsze fw dla serii "6"?Czy jest już webos 3.5, technicolor, wszystkie tryby hdr, dv, hlg...?PozdrawiamWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 29 Listopada 2018 Wczoraj odebrałem telefon z działu reklamacji LG z informacją że LG nie dysponuje już żadnymi matrycami go 65 cali do serii 6 . Pan pomiędzy przeprosinami poinformował mnie że do Rzecznika i do mnie na dniach przyjdzie odpowiedź reklamacyjne handlowa czy jakoś tak to się nazywa bo dość szybko przekazywał tą informację , i z tym dokumentem mam zgłosić się do sprzedawcy po kasę lub inną propozycję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 29 Listopada 2018 3 godziny temu, abart68 napisał: Wczoraj odebrałem telefon z działu reklamacji LG z informacją że LG nie dysponuje już żadnymi matrycami go 65 cali do serii 6 . Pan pomiędzy przeprosinami poinformował mnie że do Rzecznika i do mnie na dniach przyjdzie odpowiedź reklamacyjne handlowa czy jakoś tak to się nazywa bo dość szybko przekazywał tą informację , i z tym dokumentem mam zgłosić się do sprzedawcy po kasę lub inną propozycję . Nie daj się wmanewrować w inną propozycję. Ten papier bez problemu uprawnia Cię do odzyskania kasy. Też kiedyś dostałem taki kwit i też mi chcieli w sklepie wmówić że dostanę bon do wykorzystania w ich sklepie na inny produkt. Zażądałem rozmowy z kierownikiem, który przyznał od razu że mam rację i należy mi się kasa jak psu buda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 4 Grudnia 2018 Otrzymałem dziś oficjalny dokument czyli oświadczenie LG że sprzętu nie da się naprawić i reklamacja ma zostać przeprowadzona droga handlową u sprzedawcy. Czy ja to dobrze rozumiem że sklep powinien zwrócić mi obowiązkowo kasę a sam dostaje zwrot od LG . ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 4 Grudnia 2018 (edytowane) @abart68 czyli serwisowi zająło to 3 tygodnie? stwierdzenie że nie mogą naprawić tak by było 3d? jakoś jak rozumiem chcieli się wymigać że piszesz o rzeczniku konsumenta? 33 minuty temu, abart68 napisał: Czy ja to dobrze rozumiem że sklep powinien zwrócić mi obowiązkowo kasę a sam dostaje zwrot od LG . ? tego przy swojej reklamacji z samsungiem nie rozgryzłem do końca ogólnie sklep będzie chciał Ci wcisnąć inny tv spełniający wymagania (najpewniej tańszy) - tak chciał MediaExpert zrobić u mnie pomarudziłem że nie chcę tego co jest na stanie bo jest kiepskie (wszystko co fajne było wyprzedane a nowe modele były niedostępne) i skończyło się na karcie doładowanej na wartość zakupu - w sumie nie walczyłem o gotówkę ale sugerowano mi że gotówka nie do końca jest możliwa ciekawy jestem jak to jest Edytowane 4 Grudnia 2018 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 5 Grudnia 2018 18 godzin temu, abart68 napisał: Czy ja to dobrze rozumiem że sklep powinien zwrócić mi obowiązkowo kasę a sam dostaje zwrot od LG . ? Dobrze rozumiesz. Prawnie to jest tak, że sklep może Ci oddać kasę, albo wymienić sprzęt na nowy nie gorszy niż miałeś. Tu jesteś wygrany bo telewizory z 3D wyginęły i sklep tego nie da rady zrobić. Wtedy kasa się należy zgodnie z prawem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 8 Grudnia 2018 A jeżeli w ofercie sklepu jest identyczny model z serii 6 a telewizor był raz wymieniony z tytułu rękojmi w tym sklepie to mogą mnie zmusić do wzięcia TV zamiast gotówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1402 2 Napisano 10 Grudnia 2018 Dnia 2018-12-08 o 19:15, abart68 napisał: A jeżeli w ofercie sklepu jest identyczny model z serii 6 a telewizor był raz wymieniony z tytułu rękojmi w tym sklepie to mogą mnie zmusić do wzięcia TV zamiast gotówki. Przepis mówi tak "Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca , niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. " Czyli z przepisu wynika, że to Ty wybierasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 10 Grudnia 2018 No to o ile zmuszę sklep do zajęcia stanowiska coś wygrałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 10 Grudnia 2018 32 minuty temu, abart68 napisał: No to o ile zmuszę sklep do zajęcia stanowiska coś wygrałem. sklep chce Ci wymienić twój E6 na jakiś E6 z ekspozycji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 10 Grudnia 2018 51 minut temu, klaus71 napisał: sklep chce Ci wymienić twój E6 na jakiś E6 z ekspozycji? Nie nie , ja ma G6 , chociaż teraz to czort wie jaki to model po ekscesach z serwisem , pisze tylko że sklep ma model G6 a ponieważ już raz mi wymieniali to teraz nie chcę sie zgodzić i mam papier z LG że mają przyjąć reklamację , tylko sklep nie odpowiada na korespondrncję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 10 Grudnia 2018 no jak mają nówkę to pewnie chcą się jej w ten sposób pozbyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 28 Grudnia 2018 Sprawa została w pewnym sensie załatwiona , telewizor pojechał do sklepu i czekam na zwrot kasy . Z minusów pożegnałem się z 3D na oledzie na zawsze. Ponieważ teraz muszę wybrać jaki TV zakupić to proszę o lekką radę , wybieram pomiędzy LG 65E8 oraz Panasonic TX-65FZ950E Oba telewizory są bardzo dobre , przeczytałem testy i teksty na forum tych telewizorów i właściwie jestem w kropce bo niby Panas ma referencje i chyba lepsze głośniki ale LG ma więcej formatów które obsługuje i wydaje się nowocześniejszy , podobno serwis LG jest lepszy od Panasa ale mnie głównie interesują cechy techniczne a co Wy myślicie w tym temacie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 28 Grudnia 2018 panas ma lepszy upłynniacz - ale jesli ten w e6 cię nie denerwował to trudny wybór no i kwestia wypaleń - jak na e6 nic nie wypałiłeś to potencjalnie lepsza gwarancja lg nie jest ci potrzebna no i zostaje kwestia ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 29 Grudnia 2018 Faktycznie upłynniacz raczej bardzo mnie nie irytował , ale jak przeczytasz moje posty to zobaczysz że cała sprawa zaczęła się od wypaleń w pierwszym TV po 8 miesiącach i w drugim po podobnym okresie . Pierwszy wymieniłem z rękojmi a drugi miał wymianę matrycy tylko okazało się że bez 3D i tak doszło do zwrotu gotówki. Dlatego własnie zastanawiam się tak mocno czy nie wybrać znowu LG bo serwis jak na razie jest nie do przebicia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1402 2 Napisano 29 Grudnia 2018 14 godzin temu, abart68 napisał: Sprawa została w pewnym sensie załatwiona , telewizor pojechał do sklepu i czekam na zwrot kasy . Z minusów pożegnałem się z 3D na oledzie na zawsze. Ponieważ teraz muszę wybrać jaki TV zakupić to proszę o lekką radę , wybieram pomiędzy LG 65E8 oraz Panasonic TX-65FZ950E Oba telewizory są bardzo dobre , przeczytałem testy i teksty na forum tych telewizorów i właściwie jestem w kropce bo niby Panas ma referencje i chyba lepsze głośniki ale LG ma więcej formatów które obsługuje i wydaje się nowocześniejszy , podobno serwis LG jest lepszy od Panasa ale mnie głównie interesują cechy techniczne a co Wy myślicie w tym temacie .... Jeśli chodzi o serwis to LG muszę pochwalić. Działają bardzo szybko i sprawnie. Wiem co piszę bo już trzy razy u mnie byli. Naprawiają w domu. Ja mam usterkę nie do usunięcia i stąd tyle wizyt. Takie mamy prawo i trzeba się do niego dostosować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach