Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XD93 (KD-65XD9305) Test - UHD 4K, Triluminos, HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Albo jestem niewidomy, albo nic nie jest napisane o lagu. Póki co jedyne info, to spadek 4k+hdr do 72ms

Super TV, mega czerń i hdr za rozsądne pieniądze, ale ten lag to masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dla XD93 także planowane jest update z Dolby Vision? Gdzieś w połowie zeszłego roku czytałem coś na ten temat, teraz zadaje się, aktualizacja nie przewiduje tego modelu. Może w późniejszym terminie? Coś wiadomo na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takich planów, poza tym biorąc pod uwagę to jak ciężko idzie Sony aktualizacja aktualnych modeli, to raczej nie ma co liczyć na DV w serii xd.

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 pilnujcie co by energii nie brakło....
albo wyłączyć automat_update:)
Działają słuchawki przez BT?

Tapatalk @ Xperia Z5C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej, sporo małych poprawek interfejsu. Na razie nic się nie resetuje, wszystko działa. Niech w końcu podmienia aplikacje player.pl na nową tak jak Tvp VOD.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2018 o 13:18, stemer napisał:

Działają słuchawki przez BT?

 

Nie działają :( Próbowałem sparować z WH1000XM2 i nic :( Reset do ustawień fabrycznych nic nie daje.

Wyświetla się tylko w nieskończoność na TV "szukam akcesoriów"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie zginęło HDMI ARC :(

TV xd9305 > Philips Fidelio B8 = odpowedź z SONY jasna brak kompatybilności spowodowany różnicą producentów...

myslałem ze ARC jest globalnym systemem ,,, jak kupowałem TV za 12 tysi i soundbra za 5 tysi to nigdzie na pudełku nie pisało, że ARC nie bedzie działać...

działało  bez wahnięcia przez ponad rok... A7 to zmienił...

szkoda gadac...

miłego dnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu, a w zasadzie od poczatku mam problemy z mudlem CAM od Multimedia. Technicy byli z 3 razy wymieniali na rozne modele, dalej to samo - chodzi o ponowne przelaczanie na ten sam kanal po zmianie kanalu, bardzo frustrujace. Czy ktos uzywa modulu CAM od MM i wszystko mu dziala jak powinno? Jesli tak to jaki macie model modułu CI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak myślicie, matryca padła? W grudniu wymienili moduł odpowiedzialny za zasilanie, telewizor się nie włączal. Straszna awaryjność Sony. ae2a7c9715a910fd9c152bd3bf872f11.jpg942933f9306d604d3620f737f6de45ff.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ARC nie jest chyba kompatybilne z amplitunerami Yamahy, mam sprzed paru lat flagowiec RX-V2067, na dniach nabyłem najnowszy na 2018 rok amplituner RX-V485 i również nie jest przesyłany dźwięk w drugą stronę. Oczywiście w obu urządzeniach są włączone ARC, w tv (HDMI 3 = ARC) w opcji głośnik na System audio. Zastosowałem dwa różne kable HDMI o prawidłowej specyfikacji, nawet nie działa HDMI Control!

Wczoraj kupiłem flagowe słuchawki bezprzewodowe Sony WH-1000XM2 i nie można ich sparować z TV, ciagle informacja wyszukiwanie urządzenia. To chyba żart ze strony Sony by oba swoje produkty nie były z sobą kompatybilne. Nigdy więcej TV Sony oraz TV z systemem Android TV!!!

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do HDMI ARC napisz oficjalne do SONY... znajdziesz w necie adresy

u mnie był sztab konsultantów/speców/techników robili próby cuda wianki i stwierdzili , ze nalezy nękać firmę Sony zgłoszeniami...

taka polityka aby ktoś przysiadł do update sstemu (bo żadna niespodzianka że tu jest problem) muszą się powtarzać zgłoszenia o tej samej tematyce czyli np brak komunikacji hdmi ARC z urządzeniami innych producentów niż Sony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...