rafibydgoszcz 1 Napisano 10 Kwietnia 2016 Witam. Kupiłem wysyłkowo telewizor LG 55LF652. Zauważyłem martwy pixel na ekranie. Jest u góry, w 3 linijce pikseli od góry, czyli prawie przy samej górnej krawędzi. W pikselu działa subpiksel zielony, natomiast czerwony i niebieski nie świecą. Czy wymieniać ten TV na inny? Nie wiem jak często trafiają się martwe pixele, więc nie wiem czy jak wymienię na inny, to czy też nie będzie martwego pixela ale np. na środku matrycy, a to już by mnie wkurzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 11 Kwietnia 2016 Z jednego Ci nie wymienią, musiał byś mieć wypalonych więcej niż trzy z tego co wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafibydgoszcz 1 Napisano 11 Kwietnia 2016 Ale na zasadzie, że oddam telewizor w ciągu 14 dni. Zwrot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 11 Kwietnia 2016 Jeżeli już go zauważyłeś i jesteś ; wrażliwy ; to pewnie będziesz co dzień się w niego wpatrywał i myślał czy dobrze zrobiłem że nie wymieniłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafibydgoszcz 1 Napisano 11 Kwietnia 2016 No wlasnie jakby byl na srodku, to by mnie to gryzlo. Ale ze jest u gory, to nawet go nie widze z odleglosci wiekszej niz metr. Dlatego pytam was, czy byscie oddali telewizor? Bedzie mnie to kosztowalo chyba 50zl, bo musze odeslac na wlasny koszt ( albo moze wiecej, bo to 55 cali i nie wiem ile to kosztuje ). Dlatego czy warto wydawac te 50zl zeby ( ewentualnie ) pozbyc sie tego pixela? Nowy moze miec go nawet na srodku i z tym tez trzeba sie liczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawko1 91 Napisano 11 Kwietnia 2016 Przeczytaj to http://www.benedykt.net/2008/04/13/jak-naprawic-bad-piele-usunac-swiecace-kropki-z-panela-lcd/ może jakimś cudem się odblokuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafibydgoszcz 1 Napisano 11 Kwietnia 2016 Dzieki, ale u mnie jest martwy pixel a nie zablokowany ( w zasadzie martwe sa 2 subpixele - czerwony i niebieski ). Moze ma ktos 55lf652 i sprawdzi, czy u niego na matrycy sa jakies martwe pixele? Chcialbym wiedziec, czy trafiaja sie matryce 100% sprawne. Czy warto ryzykowac zwrot i kupno nowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafibydgoszcz 1 Napisano 17 Maja 2016 Oddałem jednak telewizor, kupiłem nowy ale ten sam model. I nie ma żadnego martwego pixela. Dodatkowo ma 100 razy lepsze podświetlenie niż ten poprzedni model. Warto było zaryzykować i oddać 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) No wlasnie jakby byl na srodku, to by mnie to gryzlo. Ale ze jest u gory, to nawet go nie widze z odleglosci wiekszej niz metr. Dlatego pytam was, czy byscie oddali telewizor? Bedzie mnie to kosztowalo chyba 50zl, bo musze odeslac na wlasny koszt ( albo moze wiecej, bo to 55 cali i nie wiem ile to kosztuje ). Dlatego czy warto wydawac te 50zl zeby ( ewentualnie ) pozbyc sie tego pixela? Nowy moze miec go nawet na srodku i z tym tez trzeba sie liczyc.Ten przykład i przykład zwalonej mateycy w OLED 910 w jednym z ostatnich wątków pokazuja naocznie, że pogoń za najtańszym rowarem w necie często kończy się kłopotami. A wystarczy w sklepie podczas zakupu rozpakowac klamora i wszystko dokladnie sprawdzić.A ja się pytam gdzie jest poprodukcyjna kontrola jakosci? Powodzenia życzę. Edytowane 17 Maja 2016 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafibydgoszcz 1 Napisano 17 Maja 2016 No ten poprzedni na pewno przeszedl kontrole jakosci. Problem w tym, ze taka jakosc to standard u producenta. Kilka osob zglaszalo serwisowi problem z podswietleniem i po przyjezdzie serwisanta do domu otrzymywali odpowiedz ze wszystko miesci sie w normie producenta. Martwe piksele tez sa opisane w jakiejs normie. Ratuje nas jedynie zakup przez neta i potem zwrot, albo zakup w sklepie i sprawdzenie na miejscu ( ja swoj drugi model kupilem w auchan bo akurat mieli promocje na gwarancje 5 letnia a pan z dzialu rtv nie mial problemu z tym, ze przed zaplata podlaczylem pendrive z planszami RGB :-) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanisław Ratajczak 0 Napisano 28 Listopada 2020 witam właśnie zabrali telewizor xsaomi 55 cali bo miał martwy pixel w środku ekranu/dwa nie temu/,wyraziłem wolę że chcę nowy bez wad, zastanawiam się jak długo będzie trwało postępowanie reklamacyjne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanisław Ratajczak 0 Napisano 30 Listopada 2020 W dniu 28.11.2020 o 22:06, Stanisław Ratajczak napisał: witam właśnie zabrali telewizor xsaomi 55 cali bo miał martwy pixel w środku ekranu/dwa nie temu/,wyraziłem wolę że chcę nowy bez wad, zastanawiam się jak długo będzie trwało postępowanie reklamacyjne? Dzisiaj poniedziałek 30.listopada,brak informacji co dalej! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanisław Ratajczak 0 Napisano 5 Grudnia 2020 Dobrze się skończyło po siedmiu dniach otrzymałem nowy telewizor bez wad!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanisław Ratajczak 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Muszę dodać ,od 07.12.2020 cena tego telewizora się zmieniła kosztował 1599,00 a od 07.12. kosztuje 1999,00,bez komentarza ,pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach