Skocz do zawartości
rafibydgoszcz

Martwy pixel w nowym TV - wymieniać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem wysyłkowo telewizor LG 55LF652. Zauważyłem martwy pixel na ekranie. Jest u góry, w 3 linijce pikseli od góry, czyli prawie przy samej górnej krawędzi. W pikselu działa subpiksel zielony, natomiast czerwony i niebieski nie świecą. Czy wymieniać ten TV na inny? Nie wiem jak często trafiają się martwe pixele, więc nie wiem czy jak wymienię na inny, to czy też nie będzie martwego pixela ale np. na środku matrycy, a to już by mnie wkurzało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już go zauważyłeś i jesteś ; wrażliwy ; to pewnie będziesz co dzień się w niego wpatrywał i myślał czy dobrze zrobiłem że nie wymieniłem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jakby byl na srodku, to by mnie to gryzlo. Ale ze jest u gory, to nawet go nie widze z odleglosci wiekszej niz metr. Dlatego pytam was, czy byscie oddali telewizor? Bedzie mnie to kosztowalo chyba 50zl, bo musze odeslac na wlasny koszt ( albo moze wiecej, bo to 55 cali i nie wiem ile to kosztuje ). Dlatego czy warto wydawac te 50zl zeby ( ewentualnie ) pozbyc sie tego pixela? Nowy moze miec go nawet na srodku i z tym tez trzeba sie liczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, ale u mnie jest martwy pixel a nie zablokowany ( w zasadzie martwe sa 2 subpixele - czerwony i niebieski ). Moze ma ktos 55lf652 i sprawdzi, czy u niego na matrycy sa jakies martwe pixele? Chcialbym wiedziec, czy trafiaja sie matryce 100% sprawne. Czy warto ryzykowac zwrot i kupno nowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem jednak telewizor, kupiłem nowy ale ten sam model. I nie ma żadnego martwego pixela. Dodatkowo ma 100 razy lepsze podświetlenie niż ten poprzedni model. Warto było zaryzykować i oddać :D

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No wlasnie jakby byl na srodku, to by mnie to gryzlo. Ale ze jest u gory, to nawet go nie widze z odleglosci wiekszej niz metr. Dlatego pytam was, czy byscie oddali telewizor? Bedzie mnie to kosztowalo chyba 50zl, bo musze odeslac na wlasny koszt ( albo moze wiecej, bo to 55 cali i nie wiem ile to kosztuje ). Dlatego czy warto wydawac te 50zl zeby ( ewentualnie ) pozbyc sie tego pixela? Nowy moze miec go nawet na srodku i z tym tez trzeba sie liczyc.

Ten przykład i przykład zwalonej mateycy w OLED 910 w jednym z ostatnich wątków pokazuja naocznie, że pogoń za najtańszym rowarem w necie często kończy się kłopotami. A wystarczy w sklepie podczas zakupu rozpakowac klamora i wszystko dokladnie sprawdzić.

A ja się pytam gdzie jest poprodukcyjna kontrola jakosci?

Powodzenia życzę.

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ten poprzedni na pewno przeszedl kontrole jakosci. Problem w tym, ze taka jakosc to standard u producenta. Kilka osob zglaszalo serwisowi problem z podswietleniem i po przyjezdzie serwisanta do domu otrzymywali odpowiedz ze wszystko miesci sie w normie producenta. Martwe piksele tez sa opisane w jakiejs normie. Ratuje nas jedynie zakup przez neta i potem zwrot, albo zakup w sklepie i sprawdzenie na miejscu ( ja swoj drugi model kupilem w auchan bo akurat mieli promocje na gwarancje 5 letnia a pan z dzialu rtv nie mial problemu z tym, ze przed zaplata podlaczylem pendrive z planszami RGB :-) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie zabrali telewizor xsaomi 55 cali bo miał martwy pixel w środku ekranu/dwa nie temu/,wyraziłem wolę że chcę nowy bez wad, zastanawiam się jak długo będzie trwało postępowanie reklamacyjne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.11.2020 o 22:06, Stanisław Ratajczak napisał:

witam właśnie zabrali telewizor xsaomi 55 cali bo miał martwy pixel w środku ekranu/dwa nie temu/,wyraziłem wolę że chcę nowy bez wad, zastanawiam się jak długo będzie trwało postępowanie reklamacyjne?

 

Dzisiaj poniedziałek 30.listopada,brak informacji co dalej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...