Gmeru 2 225 Napisano 8 Stycznia 2016 Małym krokami, wszyscy zaczynają testować Netflixa na swoich sprzętach. W tym tekście, znajdziecie kilka ważnych informacji dla posiadaczy telewizorów Philips. Aplikacja Netflix jest dostępna na wszystkich modelach Smart TV (a zatem również na Android TV) w liniach produktowych z 2013 roku i nowszych. Np. model z 2013 roku 40PFL8008 (8 oznacza rok 2013) Np. model z 2014 roku 65PUS9809 – (9 oznacza rok 2014) Np. model z 2015 roku 55PUS7600 – (0 oznacza rok 2015) Android TV 2015 W modelach Android TV na 2015 rok aplikacja Netflix jest dostępna na belce z aplikacjami. Wystarczy uruchomić aplikację i się do niej zalogować. Polecam jednak wcześniej zarejestrować się np. na komputerze. Będzie zdecydowanie szybciej i łatwiej niż zabawa na ekranie telewizora. Należy zaznaczyć, że w modelach Android TV na 2015 rok wspierany jest streaming Ultra HD czyli rozdzielczość 4K: Aby znaleźć materiały w 4K, należy wyszukać w aplikacji hasło „4K". Na telewizorze z 2015 roku pojawi się zakładka Ultra HD Streaming 4K wymaga łącza o przepustowości 25 Mbps na TV. O wymaganiach Netflix dotyczących łącza internetowego można poczytać tutaj: https://help.netflix.com/en/node/306 Philips TV 2013 i 2014 W modelach z lat 2013 oraz 2014 aby zainstalować aplikację Netflix, należy wejść do galerii aplikacji Smart TV Philips „App Gallery". Następnie nacisnąć guzik zielony na pilocie i wybrać kraj „Wielka Brytania". Następnie z listy wybrać aplikację Netflix. Po dodaniu aplikacja Netflix będzie dostępna w głównym menu Smart TV. Na modelach z lat 2013 i 2014 dostępna jest maksymalnie rozdzielczość HD. Streaming w jakości 4K dostępny jest jedynie na modelach Android TV z 2015 roku. Język polski Interfejs aplikacji Netflix dostępna jest jedynie w języku angielskim oraz kilku innych ale niestety nie ma wśród nich języka polskiego – Philips nie ma wpływu na tą sytuację jest to zależne wyłącznie od Netflix. Listę filmów z PL napisami można znaleźć tutaj (aby ją zobaczyć trzeba być zalogowanym do Netflix): http://www.netflix.com/browse/subtitle/pl Dla niektórych filmów i seriali dostępny jest polski lektor np. Daredevil. Kliknij tutaj aby zobaczyć całą treść artykułu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tie 25 Napisano 8 Stycznia 2016 Z tą listą filmów po polsku znajdowaną przez http://www.netflix.c...wse/subtitle/pl to nie do końca jak na razie Edit: mój błąd; z menu nie wybierzemy ale lista jaka się pojawia po wejściu w link jest faktycznie listą materiałów z polskimi napisami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romanesku 0 Napisano 8 Stycznia 2016 Ja na moim 55PUS 7170 nie mam w głównym menu Subtitles wybór języka, muszę sprawdzać po uruchomieniu filmu. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irondick 0 Napisano 29 Kwietnia 2018 Dziadowski 55pfl8007k_12 nie ma widgetu Netflixa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarweK24 0 Napisano 15 Kwietnia 2019 Witam!!!! Mam TV Philips 46PFL5507K/12 i nie mam tego Netflixa i jak go dodać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lpome 2 Napisano 30 Października 2020 (edytowane) pozostaje kupić konsolę i tam mieć apkę Edytowane 30 Października 2020 przez lpome Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 15 Listopada 2020 W dniu 30.10.2020 o 10:08, lpome napisał: pozostaje kupić konsolę i tam mieć apkę Tańszym rozwiązaniem będzie kupić Xiaomi Mi box 4s lub Mi TV Stick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D4r3KS 204 Napisano 15 Listopada 2020 Weź tego G od xiaomi nie polecaj bo to szrot jakich mało. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KylianMbappe77 0 Napisano 3 Lutego 2021 (edytowane) Witam! Mam od wczoraj problem z netflixem.. zawsze jak naciskałem przycisk na pilocie „netflix” to włączały mi się profile do wyboru i miałem normalnie strone główną netflixa. Od wczoraj pojawia mi się coś takiego ( nigdy nie pojawiało mi się ten obraz tylko sam netflix, jak już chce kliknąć w netflixa to jest czarny ekran i wraca mi do tej strony głównej (wrzuce zdjęcie co się pojawia) Moj telewizor to Philips 55POS9092 Edytowane 3 Lutego 2021 przez KylianMbappe77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 4 Lutego 2021 Spróbuj odinstalować aktualizacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 4 Lutego 2021 Odinstaluj zainstaluj ponownie Netflix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KylianMbappe77 0 Napisano 5 Lutego 2021 W dniu 4.02.2021 o 08:58, novy66 napisał: Odinstaluj zainstaluj ponownie Netflix Pomożecie mi jak to zrobić? Jestem zielony w tym.. w tym menu co wysłałem powyżej nigdzie nie moge znaleźć takiej opcji.. Niewiem jak to sie stało, tak nagle z dnia na dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach