Skocz do zawartości
Gmeru

Netflix a telewizory Philips - FAQ

Rekomendowane odpowiedzi

Małym krokami, wszyscy zaczynają testować Netflixa na swoich sprzętach. W tym tekście, znajdziecie kilka ważnych informacji dla posiadaczy telewizorów Philips.

Aplikacja Netflix jest dostępna na wszystkich modelach Smart TV (a zatem również na Android TV) w liniach produktowych z 2013 roku i nowszych.

  • Np. model z 2013 roku 40PFL8008 (8 oznacza rok 2013)
  • Np. model z 2014 roku 65PUS9809 – (9 oznacza rok 2014)
  • Np. model z 2015 roku 55PUS7600 – (0 oznacza rok 2015)

Android TV 2015

W modelach Android TV na 2015 rok aplikacja Netflix jest dostępna na belce z aplikacjami. Wystarczy uruchomić aplikację i się do niej zalogować. Polecam jednak wcześniej zarejestrować się np. na komputerze. Będzie zdecydowanie szybciej i łatwiej niż zabawa na ekranie telewizora.

Należy zaznaczyć, że w modelach Android TV na 2015 rok wspierany jest streaming Ultra HD czyli rozdzielczość 4K:

Aby znaleźć materiały w 4K, należy wyszukać w aplikacji hasło „4K".

1.jpg

Na telewizorze z 2015 roku pojawi się zakładka Ultra HD

Streaming 4K wymaga łącza o przepustowości 25 Mbps na TV.

O wymaganiach Netflix dotyczących łącza internetowego można poczytać tutaj: https://help.netflix.com/en/node/306

Philips TV 2013 i 2014

W modelach z lat 2013 oraz 2014 aby zainstalować aplikację Netflix, należy wejść do galerii aplikacji Smart TV Philips „App Gallery". Następnie nacisnąć guzik zielony na pilocie i wybrać kraj „Wielka Brytania". Następnie z listy wybrać aplikację Netflix.

Po dodaniu aplikacja Netflix będzie dostępna w głównym menu Smart TV.

Na modelach z lat 2013 i 2014 dostępna jest maksymalnie rozdzielczość HD. Streaming w jakości 4K dostępny jest jedynie na modelach Android TV z 2015 roku.

Język polski

Interfejs aplikacji Netflix dostępna jest jedynie w języku angielskim oraz kilku innych ale niestety nie ma wśród nich języka polskiego – Philips nie ma wpływu na tą sytuację jest to zależne wyłącznie od Netflix.

Listę filmów z PL napisami można znaleźć tutaj (aby ją zobaczyć trzeba być zalogowanym do Netflix):

http://www.netflix.com/browse/subtitle/pl

Dla niektórych filmów i seriali dostępny jest polski lektor np. Daredevil.

Kliknij tutaj aby zobaczyć całą treść artykułu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą listą filmów po polsku znajdowaną przez

http://www.netflix.c...wse/subtitle/pl

to nie do końca jak na razie

9ftrau.jpg

Edit:

mój błąd; z menu nie wybierzemy ale lista jaka się pojawia po wejściu w link jest faktycznie listą materiałów z polskimi napisami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na moim 55PUS 7170 nie mam w głównym menu Subtitles wybór języka, muszę sprawdzać po uruchomieniu filmu.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozostaje kupić konsolę i tam mieć apkę :D

Edytowane przez lpome

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.10.2020 o 10:08, lpome napisał:

pozostaje kupić konsolę i tam mieć apkę :D

Tańszym rozwiązaniem będzie kupić Xiaomi Mi box 4s lub Mi TV Stick :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam od wczoraj problem z netflixem..

zawsze jak naciskałem przycisk na pilocie „netflix” to włączały mi się profile do wyboru i miałem normalnie strone główną netflixa. Od wczoraj pojawia mi się coś takiego ( nigdy nie pojawiało mi się ten obraz tylko sam netflix, jak już chce kliknąć w netflixa to jest czarny ekran i wraca mi do tej strony głównej (wrzuce zdjęcie co się pojawia) 

hF8sFLR.jpg

Moj telewizor to Philips 55POS9092

Edytowane przez KylianMbappe77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.02.2021 o 08:58, novy66 napisał:

Odinstaluj zainstaluj ponownie Netflix

Pomożecie mi jak to zrobić? Jestem zielony w tym..

w tym menu co wysłałem powyżej nigdzie nie moge znaleźć takiej opcji.. 

Niewiem jak to sie stało, tak nagle z dnia na dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...