Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Ale takie coś jest tylko na szarym tle włączam kolorowe plansze i 0 problemu - podczas filmów tez raczej tego nie widać Wczoraj mi zamontowali dopiero hehe juz im maila ze zdjęciami wysłałem czekam na odzew Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Maja 2016 przez Ziku71 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wing 6 Napisano 17 Maja 2016 Dzięki za informację, po raz kolejny wytrzymałem się z zakupem 910v, choć na alledrogo jest 20x0%, zostaje jeszcze 60KS7000 -ale bez specjalnego przekonania (samsung też ma coraz dłuższy "nos" z roku na rok) -->> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Jak mam być szczery to mam w 2 pokoju 55w805b i pomimo tych wad to jak przesiadka z malucha do lambo... podczas filmów tego raczej nie widać (tej wady oleda) Ale nigdy nie wrócę do lcd za 6500 na Twoim miejscu bralbym bez zastanowienia. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Maja 2016 przez Ziku71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slimak 38 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Chyba trzeba poczekać aż tv zrobi sobie wyrównanie ładunków, lub wymusić je w menu serwisowym. W tegorocznych LG jest ta funkcja dostępna w zwykłym menu. Edytowane 17 Maja 2016 przez slimak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geffer 3 Napisano 17 Maja 2016 Gdzie kupić tanio i pewnie teraz eg910v ? na allegro połowa ma nie z polskiej dystrybucji. Jeszcze parę dni temu był za 6700 na satysfakcja.pl ( część x-kom ) więc sklep mega pewny, niestety już niedostępny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 Da się wejść do menu serwisowego ze zwykłego pilota ? Jakaś kombinacja ? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) nowa matryca nowy problem Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Przecież to bubel pierwszego sortu.Jak kupiony przez net masz 14 dni na zwrot, bez żadnego gadania. Nie z gwarancji tylko z tytułu rękojmi. Powodzenia. Edytowane 17 Maja 2016 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 To jest matryca po wymianie w pierwszej po miesiącu padł piksel (świecił się na niebiesko) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 17 Maja 2016 I odebrałeś taką ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Był dzień sprawdziłem tylko na filmach, serialach tam tego nie widać. Dopiero wieczorem na tych testach to widać. Ale już jestem po rozmowie z serwisantem będzie prawdopodobnie kolejna wymiana Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Maja 2016 przez Ziku71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 17 Maja 2016 Zawsze warto zrobić sobie testowe jpg-i. O bieli do czerni przez szarosci. I podstawowe kolory. Polecam na następny raz. Pozdro 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Colibri75 8 Napisano 17 Maja 2016 O ja pier... To na planszach wyjdzie w sklepie? W sobote odbieram swoj sprzet i mialem jednak nie sprawdzac w sklepie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 17 Maja 2016 Raczej będzie widać... Na poprzednim 0 problemów tylko ten piksel był jeden, eh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matuluka 0 Napisano 18 Maja 2016 Wasze menu w tym tv też działa tak ospale i wolno?? Na każdą reakcje musze czekać. Bo zastanawiam się nad twardym resetem ale nie chce konfigurować od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 18 Maja 2016 No nie działa na pewno tak jak w 960 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matuluka 0 Napisano 18 Maja 2016 a w recenzjach tak się podniecają szybkościa web os 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlaczego 2 Napisano 18 Maja 2016 co do szybkości na reakcję pilota to 2 uwagi: 1` - po włączeniu ok. 10-15 sec. "ładują się" appki systemowe, przewodniki telewizyjne i inne = wówczas nawet zmiana kanału może stanowić wyzwanie, zauważyłem jeszcze jedno że jeżeli mam podłączone zewnętrzne po hdmi z wymianą informacji to także coś zwalnia ALE PÓŹNIEJ działa bystro !!! 2` zmień baterie bo żyroskop je pożera jak się rusza pilotem = dobre markowe i naładowa do ok. 1,6 volta = pomaga p.s. co do zwalniania ciekawostkę mam z nagrywarką LG z blue-R gdy zapełnia się dysk do 90-99% to nawet zmiana kanału zajmuje nagrywarce 3-5 sec. , wywołanie menu to zwłoka 5-8 sec. !!! po wyczyszczeniu masowej pamięci przyśpiesza ....? więc z lg tak jak z windows`ami = działa gdy świeże i czyste. WAŻNE czy macie rozjechaną synchronizację po hdmi między wizją a fonią mnie denerwuje bo chyba tego nie miałem ale od jakiegoś czasu urosło do znacznej różnicy na łączach euro i z anteny oraz z nagranych na usb === tego nie mam === ale po hdmi nawet tv naziemna z nagrywarki się rozjeżdża !!! czy u was coś takiego występuje ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ins 4 Napisano 19 Maja 2016 Tydzień temu zakupiłem i za cholerę nie mogę ustawić obrazu pod filmy i gry. Cały czas coś mi nie pasuje. Kalibracja u p. Maćka już zamówiona i liczę na pozytywne efekty PS. 1. WebOS 2 0 działa dobrze, ale niestety często ma "zwiechy". Te przycięcia są niestety dość częste i bardzo irytują. 2. Nie zauważyłem żadnego rozjeżdżania się dźwięku i obrazu poprzez HDMI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 20 Maja 2016 Ogólnie czekam niby ma być wymiana matrycy ale "czekamy na decyzje serwisu" co brzmi jak jakiś malio śmieszny żart... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlaczego 2 Napisano 21 Maja 2016 (edytowane) w jakim mieście mają naprawiać twój tv ? pytam pod kątem swoich wątpliwości technicznych... u mnie dźwięk jest wolniejszy od wizji... i to znacznie !!! W ZAAWANSOWANYM MENU Z OPCJACH AUDIO już na minimum -5 a nadal brakuje do idealnej synchronizacji ! w drugą stronę mam możliwość aż na +17 = żeby w moją słuszną stronę było chociaż -10... ech. i teraz muszę pożyczyć coś obcego z wizją po hdmi i potestować zanim zakumpluję się z serwisówką. Edytowane 21 Maja 2016 przez dlaczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 21 Maja 2016 Wroclaw Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlaczego 2 Napisano 21 Maja 2016 wrocław - to by tłumaczyło brak decyzyjności z tego co wiem to warszawa decyduje o serwisówce i gdyby sami w warszawie zmienili by szybko walczyli na miejscu chyba, że obawiają się braku sukcesu i negocjują wymianę na nowy i wówczas najlepsze czy "przepakują " w starą obudowę aby nie robić precedensu i masz stare numery seryjne i starą kartę gw. czy zaszaleją i faktycznie sprezentują w nowej obudowie. trzymam kciuki - daj znać jak będzie finał... p.s. czy masz możliwość wysłania na mail`a swoich plansz testowych = wówczas porównanie jest miarodajne z innymi egzemplarzami. p.s. do p.s. jak zamieściłeś bezpośrednio foto na forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 21 Maja 2016 Przez tapatalka Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marsellus_w 62 Napisano 21 Maja 2016 (edytowane) w jakim mieście mają naprawiać twój tv ? pytam pod kątem swoich wątpliwości technicznych... u mnie dźwięk jest wolniejszy od wizji... i to znacznie !!! W ZAAWANSOWANYM MENU Z OPCJACH AUDIO już na minimum -5 a nadal brakuje do idealnej synchronizacji ! w drugą stronę mam możliwość aż na +17 = żeby w moją słuszną stronę było chociaż -10... ech. i teraz muszę pożyczyć coś obcego z wizją po hdmi i potestować zanim zakumpluję się z serwisówką. Próbowałeś wymienić kabel HDMI? Edytowane 21 Maja 2016 przez marsellus_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miruna 52 Napisano 21 Maja 2016 (edytowane) @dlaczego W mojej nagrywarce Samsunga mogę ustawić opóźnienie dźwięku, czy w Twojej brak jest takiej funkcji ? Edytowane 21 Maja 2016 przez miruna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach