Skocz do zawartości
FORFAN

Multiroom, wybranie operatora.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W przeciągu 2-3 dni mam zamówić mi i moim przyjaciołom telewizję + Internet w Warszawie w jak najkorzystniejszej ofercie. Usługi mogą bym oddzielne, ale jak wiadomo dwie łączone - taniej. Poza telemarketerami do których dzwonię telefonicznie i pytam o oferty i próbują mi wmówić jakieś super oferty po 280 zł miesięcznie :o mam inne mankamenty. Dobrze byłoby wyrobić się do 120 zł miesięcznie. Ale jak wyjdzie, wiadomo. Nie pytam o polecenie oferty, a polecenie operatora: nc+, cyfrowy polsat, upc? Problemem jest dzielenie sygnału na 4 telewizory, jak to zrobić najtańszym kosztem? Nie znam się na multiroomie, niestety. Jestem laikiem. UPC próbowało mi wmówić jakieś żałosne oferty za multiroom za 130 zł miesięcznie. Nc+ już zeszło z ceny i proponowali po 40 zł miesięcznie za multiroom. A moje pytanie brzmi: Nie lepiej kupić sprzęt na allegro, nie pożyczać i mieć własny? Nie wyszłoby taniej? Do cyfrowego jeszcze nie dzwoniłem. A jeżeli już nawet taniej na allegro, to czy każdy sprzęt od multiroomu działa dla różnych telewizorów i operatorów (nc+, cyfrowy itp). Przede wszystkim jak to działa? to jest jakoś łączone kablami, czy wifi? (3 telewizory starsze, 1 nowy). Umowa na rok czasu - niestety, droższe :P Co polecacie? Z jakimi operatorami warto rozmawiać, czy warto rozdzielić Internet i telewizję i przede wszystkim jak zrobić taniej ten multiroom. Akurat fajnie wygląda oferta nc+ najlepszy pakiet jakoś 65 złotych miesięcznie + antena i dekoder oddzielnie. Tylko ten multiroom żre drugie tyle, dlatego pytam.

Pozdrawiam serdecznie,
liczę na szybką pomoc,

Mateusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach