mariuszelectro 2 Napisano 24 Grudnia 2014 Kupiłem moduł nc+ Mix włożyłem do TV, aktywowałem go na infolini, programy znajduje, ale nic nie dekoduje ( wyświetla "program zaszyfrowany”), nie wiem jak sprawdzić czy moduł jest "widziany" przez TV.... Nie wiem co jest grane, Moduł pracował w TV przez ok 3-4 godzin i nic.... Co można zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 25 Grudnia 2014 Sprawdz na stronie nki czy mają ; dedykowany; kanał do ściągnięcia wykupionej opcji , np. w Polsacie zalecają ustawić na kanale Polsat News Sport . Nieraz zassanie kanałów może potrfać do 12 i więcej godzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Znalazłem opcje w tym androidzie commoninterface ale jest nieaktywne , nie wiem czy tak ma być czy nie, Może to jest dziwne ale nie wiem tez która stroną włożyc CAM do TV (da sie włożyć w obie strony) a w instrukcji od TV nic na ten temat nie ma.... TV wisi na ścianie i mam podglądu na złącza CI+, Poczekam jeszcze pare godzin.... Edytowane 25 Grudnia 2014 przez mariuszelectro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 25 Grudnia 2014 Aktywuj moduł w innym TV lub tunerze SAT. Wtedy będziesz miał pewność, że moduł działa prawidłowo. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 25 Grudnia 2014 Moduł powinien być włożony w gniazdo CI aby ; etykieta. logo ; było skierowane na ścianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 25 Grudnia 2014 Dalej nic.... Zostawię na noc, i zobaczę jutro rano. Jak nic nie będzie to pojadę do punktu w sobotę, aby zobaczyli co i jak Najciekawsze jest to ze na infolinii przy aktywacji powiedzieli iż karta będzie aktywna do 48h. Nie wiem ile w praktyce to trwa? Powiedzieli tez aby zostawić dekoder cały czas włączony na kan TVP1HD, co w praktyce oznacza że cały TV ma być włączony, i de facto nic na nim nie można odlądać Czy włożenie karty odwrotne powoduje uszkodzenia Karty lub TV ? (Praktyka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 26 Grudnia 2014 Sprawdz jakość i siłę sygnału na kanale TVP1HD , wejdz w menu Modułu i zobacz jakie masz komunikaty np. kanał zakodowany ( 6) lub coś podobnego . Karta nie powinna ulec uszkodzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 26 Grudnia 2014 No właśnie nie da sie wejść do menu modułu(jest nieaktywne) , moduł nie ma żadnej diody ani nic co by sygnalizowało iż poprawnie jest włożony..... Wiec nie wiem czy: 1) moduł jest poprawnie włożony? ( zakładam ze tak) 2) TV "widzi" moduł? 3) moduł jest sprawny ? 4) czy dotarł sygnał aktywacyjny ? 5) może TV nie obsługuje tych modułów ? Po włożeniu modułu do TV nie pojawił się żaden komunikat....... Pojawiają sie komunikaty o przypięciu dowolnego innego źrodła sygnału do YPBr ,Hdmi kiedy coś tam podłączę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Po włożeniu modułu do TV powinien pojawić się komunikat, że TV wykrył moduł. Powinien sie on zgłosić w menu TV. Jesli tak sie nie stało to najprawdopodobniej TV nie widzi modułu bo: - gniazdo CI jest nieaktywne - wkładasz odwrotnie moduł - moduł jest uszkodzony. Stawiam na pierwszą opcję. Jak napisałem aktywuj moduł w innym TV lub tunerze SAT, wtedy dowiesz się czy moduł jest sprawny. Pisałes wczesniej że w menu Androida jest uaktywnienie gniazda modułu. Zapewne tam trzeba go włączyć. Pozdro Edytowane 26 Grudnia 2014 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Po włożeniu modułu do TV powinien pojawić się komunikat, że TV wykrył moduł. Powinien sie on zgłosić w menu TV. Jesli tak sie nie stało to najprawdopodobniej TV nie widzi modułu bo: - gniazdo CI jest nieaktywne - wkładasz odwrotnie moduł - moduł jest uszkodzony. Stawiam na pierwszą opcję. Jak napisałem aktywuj moduł w innym TV lub tunerze SAT, wtedy dowiesz się czy moduł jest sprawny. Pisałes wczesniej że w menu Androida jest uaktywnienie gniazda modułu. Zapewne tam trzeba go włączyć. Pozdro Tak jak wcześniej napisałem: to menu jest nieaktywne.... Nie da się nic aktywować (nie znalazłem takiej opcji, ani wzmianki w instrukcji)Wiozę moduł do punktu, niech go sprawdzą Edytowane 26 Grudnia 2014 przez mariuszelectro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 26 Grudnia 2014 (edytowane) TV ma dwa gniazda, w drugim tez próbowałem, bez efektu Edytowane 26 Grudnia 2014 przez mariuszelectro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Tak jak wcześniej napisałem: to menu jest nieaktywne.... Nie da się nic aktywować (nie znalazłem takiej opcji, ani wzmianki w instrukcji) Wiozę moduł do punktu, niech go sprawdzą Życzę powodzenia, zapewne sprawdzą go wsadzając w ... 4ylitery .Ale stawiam dolary przeciw orzechom, ze modul jest sprawny, a przyczyna tkwi w telewizorze. Pozdro Edytowane 27 Grudnia 2014 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochodzki 15 Napisano 27 Grudnia 2014 Życzę powodzenia, zapewne sprawdzą go wsadzając w ... 4ylitery . Ale stawiam dolary przeciw orzechom, ze modul jest sprawny, a przyczyna tkwi w telewizorze. Pozdro Ostatnia aktywacja modulu CAM w moim tunerze sat Technisat Digyboxx hd po telefonie na infolinie nc+ trwala 20 minut,to tak apropos czasu pojawienia się odkodowanych programów na ekranie tv,aktywowalem pare modulow w tunerach i telewizorach i zawsze było to ok 20 min i wszystko smigalo.Wydac 15K i stresować się bo modul nie działa,bo przelaczanie kanalu trwa 5 sekund i trzeba wyjac wtyczke żeby zresetować tv-to naprawdę trzeba być cierpliwym człowiekiem,osobiscie po takich akcjach oddałbym takie cudo i kazal wsadzić sprzedawcy w cztery litery .To ma być fan,a nie coraz powszechniejszy stres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 27 Grudnia 2014 TV ma dwa gniazda, w drugim tez próbowałem, bez efektu Nie wiem dokładnie jak jest w Twoim Philipsie , ale w modelu 6007 po włożeniu w gniazdo CI moduł pokazał tylko logo nc+ i po pewnym czasie zassał bez problemów kanały. W Panasonicu natomiast jest w menu ;opcje; możliwość wyboru gniazda CI i sprawdz dokładnie czy masz taką/podobną opcję w swoim Philu bo też nie chce mi się wierzyć aby był moduł uwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 27 Grudnia 2014 Byłem w punkcie nc+, aktywowali usługę na zewn dekoderze, w punkcie karta działa bez problemu obraz wskoczył po kilku minutach, a na moim TV dalej nie działa nie czyta modułu CAM z NC+. być może jest zbyt płytko włożony? Wpychałem do oporu co prawda.... Inne kanały niekodowane działają bez problemu, także ewidentnie problem jest po stronie TV. Zgłosiłem problem do philips zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 27 Grudnia 2014 Jeżeli przy wkładaniu modułu masz etykietą skierowany do ściany za tv i dociśnięty do oporu , a karty nie przekładałeś po tym jak ją aktywowali to poczekaj trochę . Sprawdz siłę , jakość na kanale TVP! HD i odczekaj trochę . Piszesz że niekodowane odbierasz , a czy przy instalacji kanałów sat miałeś opcję wyboru cyfra , nc+ , nc+mix, wybrałeś którąś z nich ? Może wybrałeś tylko nie kodowane w wyszukiwaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 27 Grudnia 2014 Jeżeli przy wkładaniu modułu masz etykietą skierowany do ściany za tv i dociśnięty do oporu , a karty nie przekładałeś po tym jak ją aktywowali to poczekaj trochę . Sprawdz siłę , jakość na kanale TVP! HD i odczekaj trochę . Piszesz że niekodowane odbierasz , a czy przy instalacji kanałów sat miałeś opcję wyboru cyfra , nc+ , nc+mix, wybrałeś którąś z nich ? Może wybrałeś tylko nie kodowane w wyszukiwaniu ?Wybarłem wszystkie kanały (nieposortowane - taka opcja) i mam zainstalowane z 1500 kanałów, zakodowane i niezakodowane niezakodowane sie wyświetlają ok a te zakodowane np z nc+ wyświetla się "program zaszyfrowany"Czekałem juz długo , wiele dni i nic, na dodatek w punkcie powiedzieli iż karta była nieaktywowana, co oznacza iż wogole nie odbierała sygnału z satelity w moim TV, po włożeniu do starego fergusona nabyła uprawnień już po kilku minutach..... Niepokojące jest także to, iż jest nieaktywne menu od CI+ , co moim zdaniem oznacza iż TV jej nie "widzi" Mój tuner sat TV widzi siłę i jakość 100% (co jest trochę dziwne bo kiedyś miałem dekoder n-ki i było mniej 70-90%), ale inne niekodowane kanały sat są odbierane poprawnie czyli instalacja sat jest OK, nie działa deszyfrowanie kanałow zakodowanych, co jest zadaniem modułu CAM. Także albo coś nie kontaktuje w TV (gniazdo cI+) albo coś TV jest niekompatybilny... Karta jest włożona naklejka do ściany ale nie wiadomo jak głęboko ma być wepchnięta do gniazda bo jest wystająca, i nie ma żadnego wzorca lub kreski czy coś (jak w starych dekoderach z klapką) , a trochę obawiam sie ją pchać dalej na siłe, moim zdaniem ta karta siedzi w gnieździe prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 29 Grudnia 2014 Właśnie parę minut temu dorwałem się do Philipsa 6007 i też nie chciał uaktywnić menu Cam więc wyłączyłem tv ponownie i wysunąłem na parę centymetrów moduł . Poczekałem ze dwie minuty i ponownie wsunąłem moduł , a jak się powoli wsuwa to wyrażnie czuć że w pewnej chwili jest leciutki opór że ; łączy ; się z tv. W 6007 moduł po zainstalowaniu w gniezdzie CI wystaje około 1 cm poza kieszeń , a wracając to po ponownym załączeniu tv i wejściu w opcje menu CI było podświetlone i kanały zaczęły świecić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 29 Grudnia 2014 U mnie karta wchodzi do połowy, ale wyraźnie zaskakuje, czuć to, na dodatek gdy wkładam ją w gniazdo hotplug (przy wł TV) android zgłaszać komunikat iż dysk został odłączony i musi nastąpić ponowne uruchomienie TV ( to samo dzieje się przy obu gniazdach), więc TV widzi moment włożenia karty.... A mimo to ich nie czyta. Czekam na odpowiedz od philipsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 3 Stycznia 2015 No i jak z działaniem tv i modułu , udało się odpalić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 3 Stycznia 2015 Niestety nie, dzwoniłem na infolinię philipsa (na formularz nie raczyli odpowiedzieć) kazali podać wer software i nr seryjny. Oraz opis usterek. Przy okazji używania znalazłem jeszcze jedną związaną z epg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszelectro 2 Napisano 7 Stycznia 2015 Uwaga ludzie !!! Co za bezczelność , nie dość ze philips nie raczy sie wogole kontaktować z klientami , (ich formularz na stronie jest tylko, po to aby marnować czas) Telefonicznie da sie skontaktować ale co usłyszałem w sprawie modułu CAM od firmy philips? Otóż ..... że JA mam se zadzwonić do NC+ i poprosić NC+ aby sie skontaktowali z firma philips w tej sprawie. Ja jako klient ktory wyłożył kasę na TV i na CAM teraz mam posredniczyc w rozmowach miedzy jednym a drugim (Philips /NC+) Co za beszczelność ze strony philipsa, ewidentnie jest wina TV. Epg nie działa właściwie, zdaniem konsultanta jest ok, nawet ambilight sie zawiesiło i nie działało, (power on/off) Wczoraj nie mogłem wogóle TV uruchomić , włączyłem i albo logo, philips albo black screen i zero reakcji. Tak samo jak zero reakcji ze strony philipsa. Tyle mam do powiedzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Łączę się w bólu. Czasami tak bywa jak się kupuje niesprawdzone nowości. Wygląda na to,że ten telewizor wogóle nie powinien trafić do komercyjnej dystrybucji. Moim zdaniem powińieneś reklamować w punkcie zakupu z tytułu niezgodnosci z umową gdy zakup przed 25.12.2014 lub z tytułu rękojmi gdy zakup po 25.12.2014. W drugim przypadku dośćrędkoowinieneś dostać zwrot zapłaconej ceny. Jak napisałem nie spodziewajcie się zajęcia stanowiska przezroducenta i przyznania się do błędu. To nie branża motoryzacyjna gdzie ktoś może zginąć za koerownicą swojego samochodu. To tylko telewizor. Przypominam, że Rubiny jakieś 40 lat temu wybuchały i powodowały pożar . Przy okazji pozdrawiam moich kolegów pracujących w Philipsie .... upppps ... TP Vision . Pozdro Edytowane 7 Stycznia 2015 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel57 51 Napisano 8 Stycznia 2015 @mariuszelectro miałem to samo tylko z innym modelem Philipsa , oni mają chyba napisaną instrukcję i wszystkim z tym problemem odpowiadają tak samo. Naprawdę nie wiem czy się śmiać , czy płakać czytając ich odpowiedzi , lub słuchając ich bełkotu w rozmowie telefonicznej. Pierwszy raz jak przeczytałem ich odpowiedz to aż mi szczena opadła , a gdy zadzwoniłem i usłyszałem to samo co mi odpisali to odechciało mi sie telewizora , a tym bardziej rozmawiać z pseudo konsultantem firmy ; olewającej; klienta. Do dzisiaj nie mogę zrozumieć jak miałem poprzez swój telefon przełączyć operatora od którego miałem moduł cam do nich , a następnie do serwisu centralnego . przykro , ale nie liczył bym na pozytywne rozwiązanie sprawy przez Philipsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Żeby ten TV nie powtórzył historii pewnej Toshiby z "czarnymi paskami" . Jest o tym na forum. BTW to był wtedy jeden z lepszych LCDków na rynku, jak nie najlepszy. A serwis wszystkich klientów olał. Pozdro Edytowane 8 Stycznia 2015 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach