Skocz do zawartości
buku

N-BOX TURBO komunikuje:

Rekomendowane odpowiedzi

Z okazji zasiedlania nowej "pieczary" wymieniłem wszystkie elementy:

- czaszę (90 cm)

- okablowanie

- konwerter

Zapewniłem wzorcowe wentylowanie.

I nic.

Proszę wpisać w googlach treść:

Brak Audio Video albo oczekiwanie na aktualizację karty

WYSYP istny.

Akcja lawinowa.

Najbardziej przykre jest to, że APS-y i BOK realizując wytyczne rozpowszechniają twierdzenie, nieuprawnione, że nic się nie dzieje.

Ciekawe jak to się skończy.

Ja dawno wysłałem listownie reklamację z żądaniem zwrotu opłat abonamentowych.

Oczywiście abo opłacam nadal regularnie. To podstawa.

No i niezawodny YouTube:

Uwaga:

Głos wydaje mi się podobny do mojego. Ale to nie ja.

Co mnie podnieca w sprawie ?

PRZYCZYNA !

Obstawiam trzy:

- zawirusowanie fw (?!),

- konsekwencja zmiany FEC i utrata możliwości aktualizacji karty dostępowej w real-time,

- samowolna modyfikacji fw, bez autoryzacji ADB.

AMEN

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie również od wczoraj przesladuje ten komunikat. Nie można normalnie korzystac z usługi którą się opłaca. Wykonuje wszystkie triki, resety i pomaga tylko na chwile. Wczoraj była rodzinka i aż mi było wstyd za ten turbo-złom, 3x w ciągu wieczora zwiecha na całego. Mam juz dość tej nowej generacji.

Infolinia? Szkoda w tej sprawie dzwonić i sie denerwować. Reklamacja poszła z żądaniem zaprzestania naliczania za usługę do której nie mam dostepu z winy ITI.

Nie dość ze nbox w uzytkowaniu jest chyba najdroższym tunerem na swiecie,okolo 30wat non-stop to jeszcze nie da sie na nim niczego oglądać. Ostatnio enka zupełnie nie dba o wizerunek, plama na całego z tvp1 niby hd, brak audio video i zero informacji w stylu przepraszamy juz naprawiamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie, że tylko 2-3 osoby na forum piszą o tym mega problemie N-ki.

Moi 2 sąsiedzi mają czerwony ekran, moi koledzy w pracy mają czerwony ekran, wszyscy, których znam, a którzy mają turbo dekoder mają czerwony ekran z tym [beeep]ym napisem: brak Audio-Video lub czeka na aktualizację karty.

Serwis N-ki na info linii udaje greka, wszyscy udają, że jest wszystko w porządku.

Twardy reset daje poprawę na chwilę.

Cały sprzęt mam z górnej półki, antena 1m średnicy, najlepsze konwertery na rynku, najdroższe kable, kuźwa, i ktoś mi jeszcze wciska kit, że osprzęt muszę sprawdzić.\

Jestem totalnie wqoorwiony, nie można spokojnie oglądać TV, ciągle setup i aktualizacja, nic nie można nagrać.

Co jest z tym goownem ?????

Janunio, to nie jest wina FEC, na dekoderze zwykłym nie ma tego problemu, tylko na Turbo.

Co się dzieje ???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis N-ki na info linii udaje greka, wszyscy udają, że jest wszystko w porządku.

Twardy reset daje poprawę na chwilę.

Telewizja nowej generacji n pozostaje liderem pod względem nowych technologii i usług oferowanych swym abonentom. 100% abonentów posiada dekodery HD, telewizja n posiada największą penetracją rynku w zakresie usługi PVR – cyfrowej nagrywarki programów telewizyjnych. Co więcej, wszyscy abonenci telewizji n mają dostęp do rozrywki „w trzecim wymiarze” oraz dostęp do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T, wkraczającej na rynek. Telewizja n już zajęła pozycję lidera w kategorii telewizji 3D, wprowadzając na polski rynek pierwszą regularną usługę w w trójwymiarze „nShow3D”.

Za to PR mają na piatkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowość na YT w HD !

Instrkcja BOK znakomiecie oddaje to o co chodzi w podejściu N do "żywicieli" czyli N-abonentów.

REWELACJA !

Świetna muzyka !

Dzięki za ułatwienia w dostępie do YouTube.

Kręciliście (Arecki) już konwerterami ?

Pytam, bo taka jest instrukcja, którą może przekazywać BOK.

Pion techniczny działa czy jest w paraliżu.

Idę pokręcić. Kowertor czy konwerter ?

Do dyskusji. Lepiej pytać ADB w Zielonej Górze.

to nie jest wina FEC, na dekoderze zwykłym nie ma tego problemu, tylko na Turbo.

Potwierdzam.

Mam zupełnie sprawdy, drugi tuner "Biały" od TNK HD.

Moi 2 sąsiedzi mają czerwony ekran, moi koledzy w pracy mają czerwony ekran, wszyscy, których znam, a którzy mają turbo dekoder mają czerwony ekran

Moi wszyscy znajomi także. Niemogę sie odpędzić od ich telefonów, bo sam ich wepchałem do N.

Wstyd mi.

Link do wątku (46 stron) na forum N-ki.

http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=19820&page=46

Poczytaj.

Mój ostatni wpis brzmi tak:

Wyłonił się najnowszy trend N-kierownictwa pionu "problemów nadzwyczajnych albo zwalczania jedynych żywicieli":

- Idź i wymień dekoder i zapomnij o roszczeniach.

O nie Panowie !

- Najpierw przyznacie się do winy,

- przeprosiny za wielomiesięczną dezinformację i działania na szkodę abonenta,

- pisemne powiadomienie u usunięciu wady,

- zwrot KASY za okres od reklamacji do wymiany tunera i/lub naprawy oprogramowania.

I przekażcie kierownictwu, że z każdym dniem tej akcji wizerunek N wali się.

podpis:

abonent nowej generacji

Zgadzam się z tobą, że sytuacja jest dramatyczna.

Zwrot wpłat z tytułu abonamentu może przewrócić saldo za 2011'.

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi dwa razy wyskoczył 'ekran śmierci',w poniedziałek i wczoraj ,miękkie resety i wyłączania z kartą lub bez karty nie skutkowały,kasował dysku nie będę bo mi szkoda nieoglądniętych filmów.Ale zauważyłem że jak zostawię tuner w spokoju to po ok. pół godziny wszystko wraca do normy i parę dni spokoju(przynajmniej na razie).enka dała ciała z softem do turbo,prawdopodobnie przez multirom.na razie czekam bo jestem cierpliwy. Na infolinie zadzwoniłem trochę im nawciskałem, 20pln to mnie kosztowało i nic dla mnie dobrego nie wynikło,to jest jak kopanie się z koniem .

Trza będzie zjarać dysk i wtedy wymienią mi na nowy turboszajs.żałuje dopłaty do softu 140pln,od tamtej pory same mam kłopoty,przedtem

problemy z dźwiękiem po hdmi(musiałem po koaksialu a tam nie ma dolby)częste zamuły,a teraz to.Dobrze że moich znajomych,których namówiłem na enke zdążyłem ostrzec przed softem turbo oni nie mają żadnych problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi dwa razy wyskoczył 'ekran śmierci',w poniedziałek i wczoraj ,miękkie resety i wyłączania z kartą lub bez karty nie skutkowały,kasował dysku nie będę bo mi szkoda nieoglądniętych filmów.Ale zauważyłem że jak zostawię tuner w spokoju to po ok. pół godziny wszystko wraca do normy i parę dni spokoju(przynajmniej na razie).enka dała ciała z softem do turbo,prawdopodobnie przez multirom.na razie czekam bo jestem cierpliwy. Na infolinie zadzwoniłem trochę im nawciskałem, 20pln to mnie kosztowało i nic dla mnie dobrego nie wynikło,to jest jak kopanie się z koniem .

Trza będzie zjarać dysk i wtedy wymienią mi na nowy turboszajs.żałuje dopłaty do softu 140pln,od tamtej pory same mam kłopoty,przedtem

problemy z dźwiękiem po hdmi(musiałem po koaksialu a tam nie ma dolby)częste zamuły,a teraz to.Dobrze że moich znajomych,których namówiłem na enke zdążyłem ostrzec przed softem turbo oni nie mają żadnych problemów

Proponuję żeby wypowiedział się @Gmeru.

To on jest testerem "chwalonym" przez T.Berezowskiego.Niech napisze czy widział co testuje , zanim soft poleci do ludzi?

Edytowane przez Neptun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jaskółka:

Przed chwilą dostałem tel. z działu reklamacji. Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Udzielono rabatu na okres 2 miesięcy, czyli tyle ile problem u mnie występuje. Pani zaleciła wymienić dekoder, co ma rozwiązać problem. Nie dostałem jednak gwarancji, że tak się stanie.

Także zachęcam do składania reklamacji w tej sprawie, widać że coś się ruszyło.

post nr. 485 by KRUKENS.

http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?p=437302#post437302

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie akurat nikt nie namawiał na nowy soft ,skusiłem się na zwiększony twardy dysk ponieważ dużo nagrywam ja i moja familia,skorzystam z rady Krukensa i po następnym ekranie śmierci złoże reklamacje na piśmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, że Pan T. Berezowski zmierzy się z zaistniałą sytuacją.

Autorytet położony na szali ...

Szanowni,

Jeśli ktoś z Was ma problemy z naszymi usługami, to niniejszym ustanawiam PZDBP (Punkt Zgłoszeń Dla Beznadziejnych Przypadków).

Czyli jeśli:

- masz problem z usługami N

- wyczerpałeś wszelkie przewidziane w umowie drogi kontaktu

- szlag Cię trafia

- i zamierzasz wypowiedzieć umowę

to:

- wyślij maila na adres t.berezowski@tvn.pl

- podaj wszystkie dane , jakie znasz - numer umowy, abonenta, numer boxa i karty

- opisz swój problem, również używając słów powszechnie uznawanych za obraźliwe

Obiecuję, że pomogę. Pod jednym warunkiem:

- będziesz czytał moje zwrotne maile natychmiast, a nie po tygodniu

To nara.

PS. Można kopiować i wklejać w inne wątki również na innych forach...

PS2. Tak, wiemy, że są problemy. Wdrażamy nowy CRM i gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Wióry proszone są o kontakt

__________________

--

Pozdrawiam,

Tomasz Berezowsk

http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?p=437505#post437505

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Tak, wiemy, że są problemy. Wdrażamy nowy CRM i gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Wióry proszone są o kontakt"

Po tym tekście przeturlałem się, ze śmiechu, po dywanie ;););)

Ciekawe czy wióry poczuły się lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w temacie bez zmian, czerwony ekran zadomowił się na dobre.

Whooy mnie trafia.

Temat przynajmniej pojawił się na Alert24.pl i w gazeta.pl

Ciekawe czy to coś zmieni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek zrobiłem twardy reset (z czyszczeniem dysku i w graniem softu turbo od nowa) i do dzisiaj mam spokój,poszło 100gb nagrań ale nie było wyjścia bo obiecali mi w serwisie (głogów) wymiane dekodera w przypadku nawrotu komunikatu, tylko postawili mi warunek o resecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w końcu jakaś odmiana, zniknął czerwony ekran prawie po miesiącu od pojawienia się tej zarazy.

Ciekawe, czy już na stałe, czy tylko na chwilę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w piątek wymieniłem turbo rekorder i zobaczę jak długo nie będzie się skurczybyk wieszał i pojawiał czerwony ekranik, który zaczął na mnie działać jak płachta na byka........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie są opinie tech-speców N-ki.

Moderatorów tego forum.

Jaki jest cel unikania tematu ?

Pytanie o cel jest retoryczne.

KASA.

Zalecenia speców N mają na celu niwelację ewentualnych roszczeń abonentów o zwrot kasy za okres wadliwej dostawy usługi = dostawy sygnału N via SAT.

Reset (format) HDD likwiduje czasowo problemy ale także:

likwiduje możliwość okazania zasadności roszczeń do N o zwrot opłat abonamentowych za okres 16.XII.2010 do dnia wymiany tunera.

Mowa więc o kwotach na poziomie nawet kilkuset zł !

Zwracamy więc w APS-ach wadliwe tunery TURBO, z wadliwym oprogramowaniem [turbo] za pisemnym poświdczeniem z APS-u.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gdzie są opinie tech-speców N-ki.

Jestem, jestem, tylko ...

mój turborecorder działa (na szczęście) prawidłowo, nie mam żadnych czerwonych ekranów i dlatego się nie pieklę B) .

Właśnie oglądam film pt. Eat Pray Love ...

Tobie proponuję to samo ... tzn. nie obejrzeć ten film tylko "robić" to co oni na filmie. Więcej luzu.

PS. chyba Cię ten dekoder nie lubi ... chyba masz złe podejście :lol: :lol: :lol: .

I dziwię Ci się, że 17-ego grudnia go nie oddałeś.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety, pocieszyłem się za wcześnie, czerwona zaraza powróciła

nie wiem, czy wymiana dekodera pomoże, mam go przecież od 14 miesięcy, to co, nagle się popsuł ? I czy popsuły się też turbo dekodery kilku moich znajomych i tych setek osób zgłaszających problem na różnych forach ?

Bzdura

Wszelki resety nie pomagają, już to przerobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety, pocieszyłem się za wcześnie, czerwona zaraza powróciła

nie wiem, czy wymiana dekodera pomoże, mam go przecież od 14 miesięcy, to co, nagle się popsuł ? I czy popsuły się też turbo dekodery kilku moich znajomych i tych setek osób zgłaszających problem na różnych forach ?

Bzdura

Wszelki resety nie pomagają, już to przerobiłem.

No to kicha Panie :blink::angry::mellow::angry: .

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

PCKOMP:

[1]

Chciałem w imieniu dziesiątków forumowiczów podziękować Ci za DAR wiedzy o jakiś tam słychawkach.

Z pewnością na forum o HDTV to topowy "gniot" ale nie na temat !

Zdejmij ten temat natychmiast. Kompro na full administratorów tego forum.

Ja kupiłem sobie nowoczesne buty.

Dajcie uprawnienia to założę temat o moich nowych HD trampkach.

Producent (mój koleś) moich nowych trampek zapłaci mi prowizję. Wysoką.

[2]

PMCOMP informuje odnosząc się, nie wiedzieć czemu, do mnie (więc sprowokowany przez PMCOMP rezonuję) :

" mój turbo-recorder działa (na szczęście) prawidłowo, nie mam żadnych czerwonych ekranów i dlatego się nie pieklę"

- wyjaśnij co to znaczy: "na szczęście".

I jaki procent posiadaczy TURBO z fw [turbo] dotyczy ta dolegliwość ?

Zapewne macie tą wiedzę.

Twój przesył do nas jest o tym, że na nieszczęście innym "szwankuje".

- " nie pieklę się"; Po co ta informacja o Twojej postawie ?

Jak działa to nie ma powodu do reakcji.

Pieklenie się to jest wtedy uzasadniohne kiedy płacisz i nie masz dostawy sygnału SAT vis N-ka.

Mnie i tysiącom n-kowiczów nie działa tuner TURBO z fw. [turbo] z winy dostawy (iTi Neovision - dywizja technika) firmware pod MuliRoom. Trafiło to Turbo-posiadaczy bez opcji MR.

Zaś jeżeli chodzi o mnie to mam ten MEGA - PROBLEM i siedzę cicho, bo boję się wykluczenia z forum banem.

Kolejnym "za niewinność".

Polecam, kolejny raz jedyny w sieci i w Hi-Definicion 720p raport wizyjny z MEGA-PROBLEMU N-ki.

Wraz nieodwołaną do tej pory, idiotyczną, dla tumanów instrukcją N-BOK-u:

Inne medialne żródła:

http://satelitarne.tv/index.php?readmore=12931

www.media2.pl

Brak info na SATkurier.

Efekt mocnej współprasy ?

Oczywiście, że wiem, że dwa dni temu rozwiązano problem.

Nie mam już trwale tej "czerwonej zarazy".

Ale te info musicie ogłosić OFICJALNIE !

I tu jest Wasz problem p.t.:

Jak kończą mężczyźni ....

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG, co ja tu czytam? Akurat w piętek wymieniłem w punkcie recorder na turbacza. Oczywiście musiał dostać mi się walnięty (smrodzi jakby się palił), wymiana niemożliwa, bo niepodpięty jeszcze pod umowę i nie wiadomo kiedy będzie :rolleyes: Pooglądałem trochę i grafika/funkcjonalność jest o niebo lepsza niż na recorderze, tylko obraz jakby gorszy, może to złudzenie. Długo się nie pocieszyłem, bo trzeba wymienić, a teraz jeszcze ten problem. Oby mnie nie dopadł, nie mam multiroomu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oczywiście, że wiem, że dwa dni temu rozwiązano problem.

Nie mam już trwale tej "czerwonej zarazy".

No ... to chyba dobrze.

Ale palec na czerwonym guziku mnie świerzbił po przeczytaniu Twojego posta :D.

Ale ... ostrzegam, jesli jeszcze raz wkleisz ten film z Youtube to nacisnę. Myslę, że wkleiłeś go już wystarczającą ilość razy ... to się nazywa spam :angry: .

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem wcale nie jest rozwiązany, jak mam cały czas czerwony ekran, a reset pomaga na chwilę, po czym znowu pojawia się czerwona zaraza, kupa !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi tydzień po wymianie właśnie bez ostrzeżenia się zrestartował turbo.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczekałem tydzień, i wszystko działa przy pełnych obciążeniach.

CHyba jest nieco szybszy.

Jeżeli więc godzisz się na całkowitą utratę zawartości HDD to:

[EPG]&[REC]%[strz. w górę].

Skutki:

- utrata treści HDD % VOD

- utrata turbo-soft; powraca po kilku godzinach

Z VOD nie korzystam więc pewnie także musi sie wgrać przez kilka godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...