Skocz do zawartości
buku

N-BOX TURBO komunikuje:

Rekomendowane odpowiedzi

Kopmunikat [Brak sygnału A/V albo oczekiwanie na autoryzację karty] lub podobnej treści.

Na czerwonym tle.

Pomaga:

- czasem reset na zimno z wyjęciem karty

- odpalenie z HDD czegokolwiek

Notorycznie blokowanie tunera jednak powraca.

Znalazłem info w necie, że to stan agonalny.

Jakies skuteczne porady ?

ps.

Serwisant z Woli:

- Niech przyjeżdża

- A ma Pan na wymianę

- Nie

- no to po co mam jechać 35km x 2 = 70 km

- no to dzwoń Pan w pn.

I tu widać dwie rzeczy:

[1] super opcja, że N-Box są własnością ITI - to im sie zepsuł hardware, a nie mi,

[2] TNK HD - tuner już jest moją własnością i po roku muszę sam płacić za tego typu naprawy wysyłając do Wrocławia.

To przyczynek do dyskucji co jest bardziej opłacalne:

czy TNK HD za 40 zeta z ogromnymi ograniczeniami liczby kanałów

czy

opcja o 8 zł droższa = wszystkie pakiety ( total 48 zeta/ umo na 13 miecha) i naprawy po stronie ITI.

Nadmieniam, że to będzie trzeci N-Box TURBO. Czyli doświadczam bardzo poważną awaryjność tego unitu.

Biorąc pod uwagę, że ITI nie musi prowadzić administracji dla pre-paidowców, czyli ma znikowe koszty "opieki" nad klientem TNK-HD zrozumiałem, że blokowanie pakietów i kanałów w TNK HD jest nie uzasadnione rachunkiem ekonomoicznym.

Panowie: do rozwarzenia opcja TNK HD z full pakietyzacją od jutra dla zrównoważenia ofery ITI.

ps.:

brak TVP na jedynce ( jest na 130) to bardzo bolesna dla "Kowalskiego" opcja.

END

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopmunikat [Brak sygnału A/V albo oczekiwanie na autoryzację karty] lub podobnej treści.

Na czerwonym tle.

Pomaga:

- czasem reset na zimno z wyjęciem karty

- odpalenie z HDD czegokolwiek

Notorycznie blokowanie tunera jednak powraca.

Znalazłem info w necie, że to stan agonalny.

Jakies skuteczne porady ?

....

Wymiana na inny egzemplarz, wolny od wad, w dedykowanym punkcie serwisowym. Lista na stronie Nki, bo nie każdy punkt się tym zajmuje.

I po temacie, po co się męczyć. To faktycznie ich sprzęt i ich problem. A Tobie mają zapewnić pełną możliwość korzystania z usług za które płacisz, czyli dostarczyć Ci sprzęt bez usterek.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wada jest rozpoznana jako typowa N-BOX TURBO.

Są obecnie jaieś zmiany w układzie hardwaru ?

Szkoda mi bezcennych archiwaliów.

To ew. będzie kolejne pożegnanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wada jest rozpoznana jako typowa N-BOX TURBO.

Są obecnie jaieś zmiany w układzie hardwaru ?

Szkoda mi bezcennych archiwaliów.

To ew. będzie kolejne pożegnanie.

Nie to nie jest typowa wada Nboxa Turbo. To jest typowa wada "Nbox jak każde urządzenie elektroniczne potrafi czasem się zepsuć" :). Wiem coś o tym, mojego boxa wymieniałem już 2 razy, jeden był walnięty od nowości, nie łaczyło gniazdo HDMI, drugi zepsuł się na amen, po aktualizacji.

A, że brak komunikacji z kartą to dość oczywista wada, to nie widzę przeszkód aby go wymienili bez gadania. Ważne tylko abyś im dobrze opisał problemy jakie trapią Twojego obecnego boxa. Wymienią go od ręki.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niczego Janunio nie wymieniaj. Na dniach ma być nowa lista kanałów i nowy soft do Turbo i tych do TNKHD. Wgraj i obserwuj czy nadal występuje ten komunikat. Taki sam wyświetla się tym, którzy mają multiroom. Czasem na Turbo a czasem na białym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z poczekaniem to dobra rada.

Mam jak pisałem cenne archiwalia, ale muszę zwieźć z Wawy zapomnianego Hauppauge 1212.

Na mardinesie;

niektórzy łapali ten efekt jużw 2009. Tak wynika z netu.

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dniach jak pisał arsenal ma to zniknąć (ten problem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czterch dób mam komunikat [ brak sybnału AUDIO/VIDEI lub autoryzacji karty].

I usługa iTi do mnie nie dociera.

Jak mamy się z iTi rozliczyć ?

Czy mam płacić za okres nieświadczenia usługi dostawy sygnału ?

Czy powinienem zgłośić brak wypełniania usługi natychmiast, listem poleconym (wysyłając np. pustą kopertę) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru koperty ( a nie treści - prawo pocztowe) ?

Cztery dni to 4/30 abnamentu. Kupa kasy. Miesięczny koszt pieczywa.

Przyznanie iTi się do błędu w FW to samobój dla rozrachunku rocznego.

Obciążenie producenta FW to wieloletnie procesy odsskodowacze między ADB - iTi.

Co to będzie , co to będzie ?

Wymiana (sprawnego ale porażonego FW) N-BOX Turbo na nowy to także ogromne koszty iTi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale na to jest rada. Odłącz zasilanie, wyjmij kartę. Podłącz bez karty i jak się wszystko podniesie wkładasz kartę. Moi rodzicie mają to samo ale to pomaga. Zapewne początek tygodnia przyniesie poprawę. Ale od biedy robisz ten ruch i działa normalnie...

Zastanawiam się w ogóle po co nowy temat skoro już jeden założyłeś. Za chwilę połączę go z tamtym. Po co robić śmietnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać:

Ale na to jest rada. Odłącz zasilanie, wyjmij kartę. Podłącz bez karty i jak się wszystko podniesie wkładasz kartę. Moi rodzicie mają to samo ale to pomaga. Zapewne początek tygodnia przyniesie poprawę. Ale od biedy robisz ten ruch i działa normalnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się za ok 2 dni dni Turbo i TNKHD ST2850, będzie nowy soft.

Podobno oprócz zoptymalizowania MR i wyeliminowania błędów coś nowego dodadzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zamotali z tymi nowościami, że na moim boxie od godziny martwa cisza. Na party line taki ruch, że nawet melodyjki nie można posłuchać - połączenie nie możliwe do uzyskania. Lecę na dwa telefony i nic. Raz mi się udało, ale po 20 minutach rozłączyło bez połączenia z konsultantem.

Dobrze, że mam w zapasie sygnał naziemny, bo z inaczej z telewizji nowej generacji dzisiaj nici...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek nowy soft skasował mi wszystkie nagrania, a było tam parę "perełek" Mam ochotę komuś przy.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie dotarł via kosmos nowy FW.

[1] wszystko działa, komunikat blokujący zanikł.

Czyli, że naprawili to co sami skopali.

[2]

Gdzie nowe kanały ?

BBC wiedza HD ? Jestem na to napalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Gmeru, takie porady wiszą w necie od XII 2009.

Po swojej stronnie zrobiłem już wszystko.

Wisiałem na jednym kablu, bo drugi poszedł na TNK HD (biały N-BOX).

Teraz TURBO dostaje dobry sygnał na dwóch wejściach antenowych.

Była zmiana FW.

Poprawiłem wentylowanie. Jest na maxa.

I nic to nie pomogło.

Nadal mam komunikat [brak sygnału AUDIO/VIDEO lub uprawnień karty].

Od czasu do czasu , po sztukach i sztuczkach łapie się jakich kanał.

Polecam: [play list], krótkie [odtwarzanie] i 2 x back.

Albo nr. 2: nagrywamy i potem także 2 x back. Czasami działa.

Najłatwiej TVN HD.

Najtrudniej (żadkość) TVN24.

Autorzy oprogramowania (słynny i renomowany ADB) przewidziało komunikat alternatywny:

Brak AV albo uprawnienie z chipu karty. AMATORKA.

Mija kolejny tydzień bez funkcjonalności N-ki.

Czy tylko ja mam taki problem ?

Dziwi cisza.

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy powinienem zgłośić brak wypełniania usługi natychmiast, listem poleconym (wysyłając np. pustą kopertę) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru koperty ( a nie treści - prawo pocztowe) ?

Nie prościej zadzwonić?

Przyznanie iTi się do błędu w FW to samobój dla rozrachunku rocznego.

Obciążenie producenta FW to wieloletnie procesy odsskodowacze między ADB - iTi.

Co to będzie , co to będzie ?

Wymiana (sprawnego ale porażonego FW) N-BOX Turbo na nowy to także ogromne koszty iTi.

Przepraszam kolego, ale ty się dobrze czujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A ja mialem zakonczyc przygode z Nka ale zona mnie namowila abysmy przedluzyli umowe na kolejne 13 miesiecy.Zadzwonilem , umowe przedluzylem na dosyc korzystnych warunkach a oni mia wylaczyli Nke :/ Od 3 dni nie mam nic ..... szkoda slow, zadzwonilem dzisiaj , wiec poprosili o cierpliwosc i poinformowali, "szkoda ze nie jest wtorek" .

Nie chcialo mi sie juz denerwowac, co oni updaty maja we wtorki? Zenada .... szkoda slow ....

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety problem powrócił.

I ma szeroki zasięg.

http://nhdtv.pl/forum/search.php?searchid=2307698&pp=25

Jest wiele metod.

Bardzo skuteczna jest:

[aktualizacja dekodera]

komunikat, ze nie ma i po wyjściu działa.

Działa ale wraca słynny czerwony komunikacik po jakimś czasie.

Ciekawe jaka to przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy sposób z forum n na czerwony komunikat :unsure:

Wchodzimy w ustawienia dekodera "setup", następnie "instalacja", potem "aktualizacja dekodera" i "kontynuuj" i... "zamknij", a na koniec niebieski przycisk "n". I tak za każdym razem,ale... działa 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie i moich trzech znajomych,

wielkich fanów 3D od iTi Neovision / N SAT TV

z którymi dziś rozmawiałem, jest czerwony w ramce SUPER 3D komunikat:

[brak AUDIO / VIDEO albo Brak Autoryzacji karty].

Pytam więc kiedy iTi Neovision to nam wreszcie wyjaśni.

Czy to konsekwencja zmniejszenia FEC ?

Na błąd ADB to mi nie wygląda.

Nie zdawałem sobie do dziś sprawy z rozmiaru dramatu.

Jest już poważną epidemią !

Nowy FW nic nie pomógł.

Zresztą co tu pisać.

Szkoda prądu, bo Ci co muszą to wszytko wiedzą.

UWAGA !

Nie dzwonimy w tej sprawie (strata kasy za połączenie) do BOK, bo oni nie mają informacji a tylko zalecenia typu:

- zmień antenę,

- zmień kable.

- itd, itp.

- zapewnij wentylowanie,

To jest drwina z abonametów.

APS mówi, zapewne zgodnie z najnowszą instrukcją:

Za 20 pln sprawdzimy Ci tuner. Tylko, że tuner po odłączeniu zasilanoa pracuje prawidłowo jakiś czas.

BESZCZELNOŚĆ !!!

ps.1.

Najłatwiejszy sposób na buga:

- [setup]

- [aktualizacja dekodera] [OK] ssłychać, potem już .... [back] [back] ....

ps.2.

Mam wrażenie, że w zredukowanym FEC ( w imię oszczędności dyrektywą nowego Prezesa iTi Neovision) leży ta niezbędna ilość damnych do personalizacji kart w real time.

ADB za ten skandal nie odpowiada, bo od grudnia byli by szarpani ws. odszkodowania za redukce abonamentu dla reklamujących stan (only) na piśmie.

Ale mają spokój. Sprawdziłem i to wiem !

Pozostaje więc szukanie winy w decyzjach managera N-SAT.

Więc wychodzi FEC.

Edytowane przez janunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia mam problem z Turbo dekoderem, przy przełączaniu kanałów pojawia się czerwony ekran z napisem, że Brak audio/video lub oczekiwanie na aktualizację karty.

Pomoga wejście do menu i aktualizacja dekodera, ale dekoder nie znajduje żadnego oprogramowania, natomiast ta czynność odblokowuje kanał.

Tylko, że to jest na jeden kanał, jak przełączę na jakikolwiek inny sytuacja się powtarza. Odechciewa się oglądania TV, bo ile można wchodzić do menu i aktualizować dekoder...

Info linia techniczna n-ki nic nie pomogła, resetowanie dekodera również...

O co kaman ?

Pomocy !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w klubie, mam często to samo. Enka wciska kit na infolinii ze nie znaja problemu a problem jest i to duży. Szczegóły pod linkiem.

http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=19820&page=29 tu tez znajdziesz wskazówki ale zrób tzw. zimny reset:

wyciąg kartę, wyłącz z prądu na pare minut, włącz do prądu i gdy pojawi sie napis o włożeniu karty wówczas ją włóż. Moze pomoze, czasami pomaga.

Możesz tez zrobić reset z kasowaniem dysku i wtedy ponoc pomaga najbardziej. Reset ten to EPG+REC+strzalka w góre ale możesz chwilowo stracić soft turbo.

Jednym słowem soft turbo jest niedopracowany. Pozdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, no to doopa, widać, że N daje ostanio ciała.

Mój ojciec zawarł 30 stycznia nową umowę, dostał nowy dekoder, który po jego podłączeniu i odpaleniu od razu padł. Teraz czeka już 3 tygodnie na wymianę na działający, a barany w N nie potrafią załatwić prostej czynności jaką jest przypisanie dekodera do umowy w systemie.

Pewnie zaraz przyślą rachunek za pierwszy miesiąc...

Ojciec chce rozwiązać umowę, która nie doszła do skutku, gdyż dostał niesprawny dekoder.

widzę, że trzeba zaalarmować media, tylko nie onet, a wp.pl, gazetę, itp. zabieram się za to, bo nikt nie będzie robił ze mnie idioty...

Edytowane przez AreckiW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się ze to nie wina dekodera "N" ki, a instalacji antenowej. Sprawdź konwerter( lubią się zawieszać, lub psuć; nic nie jest wieczne ), przewody ( często instalatorzy dają szajsowate kable tańsze o 2 zł na metrze ) albo sprawdź ustawienia w tunerze odbioru sygnału na dwa lub jeden satelity. Jeżeli po takich zmianach będzie chwilowa poprawa to jeszcze może być DiSEqC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie wina Anteny. Ja miałem to samo. Pomógł twardy reset...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...