Skocz do zawartości
kazek_krk

Pikseloza co 2 min na Canal Film HD

Rekomendowane odpowiedzi

Mimo tego że mam poziom sygnału dobry co około 2 minuty obraz mi się zawiesza, przycina, pojawia się pikseloza. Efekt ten obserwuje od około 3-4 tygodni może dłużej. Na innych kanałach nie zauważyłem takich efektów. Telewizor mam podłączony kablem komponent (przy kablu HDMI jest to samo). Przy wybraniu 2 konwertera (twin) występuje to samo.


Czym to może być spowodowane ?

Moja konfiguracja:
Dekoder Philips DSR 6201/91
TV Philips 32PW9551
Konwerter GI-202 Twin Platinum X
Antena Triax 80 cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytaj forum , szukaj informacji - wszystko jest napisane. Ponadto możesz zadzwonić do BOA Cyfry i zapytać kiedy to usuną. To nie wina twojego sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukałem na forum i nic nie znalazłem.
Oczywiście dzwoniłem do Cyfry. Powiedzieli że to wina konwertera lub złego ustawienia anteny.
Bardzo w to wątpię.
Sprawdzałem sygnał na tym programie - zawsze jest dobry.
Myślę że to wina tunera, ale nie jestem pewien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,
Ja mam to samo na Kathrein UFS 910 z tym, że występuje to rzadziej.
Prawdopodobnie jest to wina złego sygnału nadawanego przez Cyfrę+

Pozdrawiam,
Andrzej S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kilka osób dzwoniąc do BOA Cyfry otrzymało informacje ,że jest to wina Eutelsata ( HOT BIRD ) i że są w trakcie rozpoznawania i usuwania tego problemy. Do kiedy to będą robić nie wiem ale jak dla mnie to już za długo trochę trwa. Nie jest to wcale wina sprzętu - coś jest nie tak jakby w streamie kanału. Zauwazyłem że częsciej się wiesza jak włączysz DD 5.1 i napisy niż wersję z lektorem ale może to tylko przypadek. U mnie na Topfieldzie jest tak samo i z tego co mi wiadomo na wszystkich innych tunerach również. Jest to wina Cyfry ( jako dostawcy usługi dla nas ) i Eutelsata jako dostawcy usługi dla Cyfry. Oczywiscie nie wiem czy to do końca prawda bo w BOA to mogą rózne bajeczki opowiadać ale kilka osób właśnie taką informację otrzymało tak więc myslę,że coś w tym jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie wszystko było OK do czasu kiedy pojawił tuner Philipsa z HDD i zmienili oprogramowanie w nim (tak przynajmniej kojarzę ten okres). Może to wina nowego oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to tylko zbieg okoliczności. Przecież widzisz powyżej że u właścicieli innych tunerów ( niekoniecznie od C+ ) dzieje się to samo więc nie ma do tego nic nowe oprogramowanie na Filku HD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='daniel76' post='76917' date='02.01.2008, 15:26 ']to tylko zbieg okoliczności. Przecież widzisz powyżej że u właścicieli innych tunerów ( niekoniecznie od C+ ) dzieje się to samo więc nie ma do tego nic nowe oprogramowanie na Filku HD.[/quote]
Rzeczywiscie, pikseloza pojawila sie po zmianie oprogramowania!(moze to zbieg okoliczności?) Skoro wystepuje ona na innych tunerch HD, to zapewne nalezy zgodzic sie z opinią Topfielda!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Bohmter 60' post='76951' date='02.01.2008, 17:41 ']Rzeczywiscie, pikseloza pojawila sie po zmianie oprogramowania!(moze to zbieg okoliczności?) Skoro wystepuje ona na innych tunerch HD, to zapewne nalezy zgodzic sie z opinią Topfielda![/quote]
Nie. Mam tuner bez dysku, nie było w nim zmiany oprogramowania, a jest tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kazek_krk' post='76861' date='02.01.2008, 11:51 ']Szukałem na forum i nic nie znalazłem.[/quote]

Tu było: [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=6377"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=6377[/url]

To samo te pasy : /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wy nie wiecie dlaczego jest problem z Canal+FilmHD? Na prawdę nie wiecie? Przecież ten kanał jest nadawany z tego trefnego transpondera co N znim miała tyle problemów. Dlaczego miała z nim tyle problemów jakościowych? Ten transponder to 11,470V; HotBird 13E. Bardzo, bardzo bliziutko HotBirda, 3 stopnie dalej, wisi sobie Eutelsat W2 na pozycji 16E z mocno aktywnym transponderem o danych 11,471 V. Łapiecie już? Zaświtało? Kapisz? :)
Dlaczego więc Canal+FilmHD jest w tym miejscu? Bo jest to bardzo tanie miejsce. Takie miejsce 13, rząd 13 w remontowanym kinie :lol:

Edytowane przez arsenal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehehe , lekko złośliwie , zgryźliwie ale śmiesznie i trafnie ! Trzeba będzie zasypać dziadów mailami. Może oni myślą , że my tego nie widzimy a jak już zauważymy i ktoś to im zgłosi to będą dalej wciskać kity , ze to wina konwentera lub ustawienia anteny :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"ONI" to wiedzą :rolleyes:
Tylko twierdzą, że to wina nadawcy kanału, który niby już szuka przyczyny... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sranie w banie - prawdziwy powód to jest to co napisał arsenal. I nic nie zrobią bo chyba sie zrobić nie da - chociaż do pewnego czasu było ok więc może i się da ;) Zresztą co mnie to interesuje ! Płacę i ma być !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To właśnie o "ten" powód chodzi i nie śmiem tu go kwestionować!
Co więcej, C+ słusznie mówi, że to nie Ich wina i czekają aż technicy Eutelsata coś z tym zrobią... <_<
Acz... nie zmienia to faktu, iż mogli wybrać inny TP- jeśli jeszcze jakiś wolny był ;)

Edytowane przez lucius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie powiesz mi, ze Canal+ nie wiedział co się będzie działo, jak na ten transponder wsadzi kanał HD a transponder na Eutelsacie W2 znów zacznie być wykorzystywany w stopniu maksymalnym. O aż taką głupotę techników C+ nie podejrzewam. Księgowi to co innego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że doceniasz w tej firmie przynajmniej księgowych <_<

Co do techników-magików...
Być może łudzili się, że Im nie jest w stanie nic zaszkodzić (że kombinując z częstotliwością nadawania poradzą sobie)... Albo wspomniany TP ma rangę "tymczasowy"... ;)

Edytowane przez lucius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]Od: <pomoc.techniczna@cyfraplus.com.pl>[/b]
[i]W odpowiedzi na e-mail, informuję, iż sygnał z naszej strony jest nieustannie nadawany do Pana prawidłowo. Proponuję Panu sprawdzić podłączenie przewodu EURO oraz kabli antenowych przy dekoderze i jeśli jest to bezpiecznie, można sprawdzić dokręcenie kabla do konwertera przy czaszy anteny. Przyczyną zaników sygnału może być nieprecyzyjnie ustawiona antena. Specyfiką sygnału satelitarnego jest to, że antena satelitarna musi być dokładnie ustawiona, aby sygnał nadawany z satelity mógł bez przeszkód dotrzeć do anteny odbiorczej. Nawet przy minimalnie nieprecyzyjnym ustawieniu mogą pojawiać się zakłócenia w odbiorze lub zaniki sygnału. W takim przypadku należy skorygować ustawienie anteny.[/i]
Z poważaniem

Piotr Bujanowski

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------
Nie można z pracownikami Cyfry+ rozmawiać poważnie , przytaczam ich opinię o jakości nadawanego programu.
A może zasypać pana Piotra Bujanowskiego e-mailami na ten temat. Odpisując jednej osobie jest on przekonany o niewiedzy piszącego na temat instalacji antenowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='daniel76' post='77720' date='06.01.2008, 20:20 ']sranie w banie - prawdziwy powód to jest to co napisał arsenal. I nic nie zrobią bo chyba sie zrobić nie da - chociaż do pewnego czasu było ok więc może i się da :) Zresztą co mnie to interesuje ! Płacę i ma być ![/quote]
Przyznanie się do źle nadawanego sygnału, mogłoby być powodem do roszczeń w sprawie zwrotu opłat za abonament. Więc jest to z ich strony niemożliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@maldydy. Takie pierdoły jakie pisze pan Piotr Bujanowski to na zasadzie kopiuj/wklej wysyłają wszystkie platformy. Nawet jak przedstawisz opinię jakiegoś fachowca zpisma SatKurier, Tele Satelita czy doświadczonego instalatora z odpowiednimi zaświadczeniami o przebytych szkoleniach to i tak to samo ci napiszą. Jak sam napisałeś-nie przyznają się przecież do błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko , ze to nadal trwa i chyba pofatyguję się żeby do nich mniej grzecznego maila naskrobać bo mnie dziady wkur..jają. Debili z nas chca zrobić czy co ? Wszyscy mają źle ustawione anteny i konwentery ? Kuźwa paranoja jakaś. Płacisz za coś co nie jest dostarczone w odpowiedniej jakości. Pal licho bitrate bo wiadomo jaka jest sytuacja na HB ale to przycinanie to mnie już totalnie wku...rwia. Dziwne tylko, że do 3 tygodni wstecz było ok .... Wkurza mnie już ta cyfra i gdyby nie ten Topek i prawdopodobnie niedługo mające pojawić oprogramowanie to niego na PVR ready to bym chyba się zaczął poważnie zastanawiać nad zmianą platformy. Tylko na co ? Na polsat bez HD i bez modułu HD czy na N żeby mieć kolejną część zgrabnie wyglądającej wieżyczki na półce ????? Niech to szlag ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie znalazłem ten wątek. :P
Jab..e zacinki i cała ta Cyfra+. Szlag trafia człwoieka że buli tyle kasy i ogląda sieczkę w TV zwanej dumnie cyfrową telewizją.
Też mam Phila 6201 (niedawno wymieniłem Mediasata) i plazmę Panasia połączoną przez HDMI (niedawny zakup w związku z wymianą Mediasata i chęcią zagłębienia się w cudowny świat telewizji HD).
Cichcem liczyłem że to wina anteny, nawet wymieniłem konwerter na nowy (antenę mam jeszcze po Wizji) ale wszystko psu w d..ę.
Ale czytając powyższe posty odpowiedź jest jedna. Cyfra+ robi swoich abo w bambuko odpisując bzdety e-mailami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mnie wzrok nie myli, lub nie trwonią mego rozumu złudzenia... To ustała pikseloza na C+FILM HD :)
Sprawdziłem to na razie, na dwóch filmach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[i][quote name='lucius' post='80118' date='18.01.2008, 12:20 ']Jeśli mnie wzrok nie myli, lub nie trwonią mego rozumu złudzenia... To ustała pikseloza na C+FILM HD :)
Sprawdziłem to na razie, na dwóch filmach![/quote][/i]
To dobra wiadomość. Nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć ponieważ na dzień dzisiejszy nie posiadam odbiornika HD. Poprzedni wymieniłem i oczekuję na inny.

Pozdrawiam,
Andrzej S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj oglądałem wieczorem i rzeczywiście nie było zacięć ( no może raz i to chyba bardziej dźwięk niż obraz ) ale nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca bo osiądą na laurach :):) CYFRA+ mamy na Was oko !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...