Skocz do zawartości
kazek_krk

Pikseloza co 2 min na Canal Film HD

Rekomendowane odpowiedzi

A czy zwiększyli również bitrate kanału??? Ile obecnie wynosi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='daniel76' post='80912' date='22.01.2008, 00:52 ']Bitrate nie wiem ale na 100% już nie zacina :lol:[/quote]
Ale błędy w transport streamie jeszcze są czasami, tylko o wiele mniejsze, ale generalnie z tą samą częstotliwością co kilka minut 1-2 pakiety mają błędy. Przy czym nie zawsze są to pakiety audio albo video a te najbardziej odczuwamy, poza tym przy tak małej ilości wadliwych pakietów można nawet nie odczuć że coś tam w wideo na 3-ci planie przez ułamek sekundy będzie nie halo :lol:
Bitrate'u nie zmienili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

U mnie zacięcia zaczęły się znowu. I tylko C+ Film HD. Tak co 4-5 min jest zacięcie video+audio a co 1-2 min bardzo krótkie samo audio, ale tylko na 5.1 - na ścieżce z lektorem zacięć na samym audio nie ma.

Dzwoniłem do Cyfry i przed chwilą dowiedziałem się, że pewnie mam źle ustawioną antenę.
Zadzwoniłem drugi raz i dowiedziałem się, że źle wyszukałem kanał w Tunerze (mam Topfield HSCI7700 + C+HD z aktualizacją softu do wersji 1.10).
Żałosne są te ich informacje.

Problem jest TYLKO na tym jednym kanale. Pozostałe HD śmigają bezproblemowo, że aż miło. Męczące jest oglądanie filmów z takimi zacinkami ... :/ Edytowane przez Arcy-Master

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już było opisywane na wielu forach. To wina trefnego transpondera a nie żadnych ustawień anteny, konwentera czy złego wyszukiwania.
Ja do nich napisałem maila , nawaliłem konkretów w ich kierunku ( mało przyjemnych ) i zagroziłem UOKiK'iem i rozwiązaniem umowy.
Już mi nie odpowiedzieli , że mam źle ustawiony konwenter tylko za dwa dni zadzwonił gostek , który przyznał , ze to wina transpondera i że do momentu jak otrzymają nowe od TPS lub nie przeniosą jakimś cudem na inny tak się będzie działo. Raz zaniknie, raz mocniej , raz słabiej ale to nieuniknione.
Dostałem na osłodę miesiąc abonamentu za darmo ;)
Co nie znaczy , że zaraz sprawdzę C+Film HD i jak rzeczywiście zacina to od nowa nasmaruję do nich kolejnego maila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to panowie czekamy do 8 kwietnia bo maja przeneisc wszystkie kanaly HD na inny transporder. ja mam caly osprzet TELEVES'a i 3 tunery GOLDEN INTERSTAR. wymienialem konwerter na invenco , televes, golden interstar i caly czas to samo bez zmian. czekam do 8 kwietnia. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to nie jest dobry objaw. Na C+Film HD zgoda ale na C+Sport HD to nikt jeszcze nie zgłaszał. Lepiej sprawdź ustawienie anteny lub konwertera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam czasami pikseloze na C+ Sport HD, zaobserwowalem to jakies 2-3 tygodnie temu (wczesniej byl spokoj) podczas meczu ligi angielskiej, nie pamietam juz jaki to byl mecz, ale ostro lal deszcz (na wyspach, nie u mnie :lol: ) i zacinki byly czasami nawet co kilkanascie sekund - strasznie mnie to irytowalo. Na naszej Fryzjer League tydzien temu tez mialem zacinki, ale nie byly az tak uporczywe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...