Eleonor 331 Napisano Środa o 19:16 Wiem że napisałeś - a ja nie mam zamiaru udowadniać Tobie tego Jakbyś był dobry w te klocki to byś to wiedział -- mało tego jako gość od napraF telewizorów powinieneś to chyba wiedzieć co nie? Mnie cieszy fakt że nie wiesz - a jeszcze bardziej że nie Umiesz tego znaleźć i obyś nie znalazł. A to że gadasz że czegoś nie mam -- co mnie to obchodzi ... to przcież Twój a nie mój problem Są tutaj tacy co wiedzą co mam a ja wiem co inni mają - nikt nikomu nic nie wypomina i nie zazdrości, szanujemy się :) ........... Chyba muszę edytować gdyż w międzyczasie napisano inne komentarze Moja wypowiedź skierowana była do grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 19:26 (edytowane) Napisze jeszcze raz.. Masz ten telewizor C9 czy ściemniasz? Bo w linku niżej napisałeś..cytuje twoj post ..Żeby sprawdzić ilość godzin wystarczy zwykły pilot za kilka zł , bez wchodzenia do menu serwisowego. Od lat to samo. https://hdtvpolska.com/forum/topic/52976-lg-oled55c9-g-sync/ Czyli z twojego postu wynika że potrzebny jest pilot, oryginalnym pilotem od telewizora nie sprawdzisz czasu pracy,Potrzebny jest pilot serwisowy, Pozniej piszesz ze czas pracy jest w jakimś pliku . napisalem , jeśli masz ten telewizor to zrób zdjęcie menu telewizora z symbolem i czasem pracy telewizora , wtedy uwierzę, gościu bez głowy.Nie masz tego telewizora i piszesz bzdury amatorze . Piszesz do mnie gość od napraF ,Napisze do ciebie gość bez głowy. Edytowane Środa o 19:29 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 19:34 Jak jesteś taki precyzyjny to powinieneś znaleźć jeszcze że sprecyzowałem moją wypowiedź i napisałem to: Można bez wchodzenie do menu serwisowego odczytać ilość przepracowanych godzin - zapisują się one do pliku. Cieszę się że męczy Cię to - pisz co chcesz ... przecież i tak to robisz non stop.... .......... Ale żeby od listopada nie znaleźć tego w google ..... to trzeba być naprawdę Cieniasem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 19:37 (edytowane) Zapisują się one do pliku? czyli gdzie? przecież to bzdura.Myślisz że uwierzę? proszę o więcej informacji , śmieję się z ciebie bez przerwy. Edytowane Środa o 19:40 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 19:40 Do pliku. Nie wiem - nie interesuje mnie czy jesteś wierzący Teraz spojrzałem na datę którą podałeś z moją wypowiedzią: Od czerwca tego szukasz ..... jesteś naprawdę niezły w poszukiwaniach.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 19:43 (edytowane) JA TEGO NIE SZUKAM , BO WIEM ŻE KŁAMIESZ.Lub masz złe informacje na ten temat.Napisz że ziemia jest płaska. Może ktoś uwierzy. Ja nie. silverrobert nie umie czytać ze zrozumieniem . Klienci tak jak wielu innych byli bardzo zadowoleni ze zmian, które nastąpiły w ich telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymali oni raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będą oni w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Edytowane Środa o 19:49 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 19:51 (edytowane) Różnica między nami to to że ja mam 2szt C9 i 1 szt G4 a Ty masz Panasonica (podobno) Dodatkowo ja wiem co mam i znam swój sprzęt Edytowane Środa o 19:56 przez Eleonor 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 20:00 (edytowane) Dlaczego podobno mam Panasonica? .Mam OLED Panasonica. Napisze podobnie, czyli podobno masz C9 . Gdyby to była prawda mógłbyś to udowodnić , gdzie jest ten czas pracy w C9.? zdjecia mojego telewizora wklejalem wiele razy Edytowane Środa o 20:04 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 20:09 (edytowane) Napisałem tak bo nie obchodzi mnie co tam masz .... możesz mieć nawet Maybacha Ja nie należę do tych co zazdroszczą - w życiu doszedłem ciężką pracą do tego że mogę sobie pozwolić na różne rzeczy I jak coś piszę że można to nie ściemniam - każdy to może sprawdzić, poszukać ... ale widać nie każdy umie. Jaki miałbym cel kłamać ? Kończę gdyż nie chcę zaśmiecać kogoś tematu ........ Jest w pliku - przecież napisałem Edytowane Środa o 20:10 przez Eleonor 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 20:16 Pliku którego nie ma.Twojego telewizora z czasem pracy też nie ma Mogę udowodnić ze mój telewizor ma już przepracowane 10220 godzin. zdjęcie z czasem pracy telewizora które wykonałem kilka dni temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 20:39 A u mnie na jednym C9 sprawdzane ostatnio dokładnie 12.06.2024 w pliku jest : Panel Use Time : 426490 Min. Ale po co to piszę ... przecież nie wierzysz.... ................. Po co wklejasz jakieś zdjęcia telewizorów - jak ja i inni mamy uwierzyć że to Twój tv ..... Dla mnie może być Twój, sąsiada lub księdza.... już pisałem że mnie to nie obchodzi - masz to masz ..... ja nie muszę nic nikomu udowadniać Problem w tym że to Ty nie wierzysz .... Kiedyś napisałem żebyś się założył - potraktowałeś to jak żart a ja nie bo bym wygrał. Jak jesteś facetem z ja..mi to załóż się o coś naprawdę konkretnego - zapraszam tutaj oficjalnie Zobaczymy z kogo się będziemy potem śmiać.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 20:51 (edytowane) Jakim pliku?, gdzie jest ten plik?. Koniec tematu, to bez sensu i strata czasu.Nie kłam więcej. Edytowane Środa o 20:52 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 21:00 Szkoda że się poddajesz Myślałem że jesteś twardy i założysz się - trafiłem na mięczaka Szkoda..... żyj dalej z tą niewiedzą ... Dobranoc 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 21:03 ha, ha, dobry jesteś😁nie będę na tym forum czekał do rana.Nie dowiem się nic bo pliku z czasem pracy nie ma i nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 21:29 @grundig Znowu mówisz o telewizorach na których się nie znasz. Tutaj masz opis tego co opisywałem na AVForums, po resecie do ustawień fabrycznych problemy z 3D LUT znikają, po kliknięciu start i zaraz potem stop kalibracji problemy wracają. Bo 3D LUT jest w pamięci ale nie jest ładowany dopóki telewizor nie wejdzie w tryb kalibracji: "If anyone is interested, I have done some major testing today regarding the raised blacks bug. I did a factory reset, no raised blacks in cinema mode. If I start calman, choose autocal and just enable calibration (no ddc reset) and directly disable calibration again. In other words, I have done nothing but switching the calibration box on/off. The raised black levels comes back." https://www.avsforum.com/threads/calman-home-for-lg.3067446/page-155 W podobnym tonie wypowiadają się eksperci na forum Light Illusion: "When you want to unload any custom LUT from the TV, you have to ''Reset to Initial Settings'' using the TV remote." Reset telewizora wyłącza LUT stworzony w trakcie kalibracji. https://lightillusion.com/forums/display-calibration-8/lg-cx-1d-3d-factory-reset-693.html#msg4043 Nie mam ochoty się z tobą kłócić bo nie masz nic do powiedzenia, kopiujesz tylko cudze wypowiedzi których sam nie sprawdziłeś. Ja kalibruję telewizory LG w pracy bardzo regularnie więc wiem o czym mówię a ty tylko zgrywasz eksperta ukrywając się za cudzymi plecami. W razie czego mogę dać namiar na inżyniera w LG który potwierdzi co mówię ale tylko dla profesjonalnych kalibratorów a nie forumowych "ekspertów" którzy kalibrację OLEDa LG widzieli tylko na Youtube. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 21:48 Nagle informacja ze zajmujesz się kalibracja telewizorów?> to bardzo ciekawe ale nauczyłeś się już czytać ze zrozumieniem? Klienci tak jak wielu innych byli bardzo zadowoleni ze zmian, które nastąpiły w ich telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymali oni raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będą oni w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Wcześniej napisałeś że pracowałem w montowni Panasonica. Chętnie pracowałbym dla ulubionej firmy. Pracowałem w chińskiej montowni telewizorów.Wspomniałem o tym na forum kilka razy tzn ze pracowałem w chińskiej montowni . wracając do kalibracji to ja mam racje i umiem czytać ze zrozumieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 22:01 Nie "zajmuję sie" kalibracją telewizorów, moja praca wymaga skalibrowanych telewizorów więc w ramach pracy regularnie kalibruję telewizory, za wyjątkiem dobrych znajomych nie kalibruję telewizorów których sam nie używam. Widzę że nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem linków które mówią coś przeciwnego do tego co z uporem maniaka i bez zrozumienia cytujesz. No nic, nie ma sensu grać w szachy z gołębiem bo narobi na szachownicę i odtrąbi zwycięstwo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 22:07 (edytowane) 40 minut temu, silverrobert napisał: Ja kalibruję telewizory LG w pracy bardzo regularnie więc wiem o czym mówię a ty tylko zgrywasz eksperta ukrywając się za cudzymi plecami. W razie czego mogę dać namiar na inżyniera w LG który potwierdzi co mówię ale tylko dla profesjonalnych kalibratorów a nie forumowych "ekspertów" którzy kalibrację OLEDa LG widzieli tylko na Youtube. Przecież w poście wyżej napisałeś że kalibrujesz telewizory LG w pracy. Zaprzeczasz sam sobie, to śmieszne.KALIBRUJ , tylko nie przywracaj ustawień fabrycznych bo znowu będziesz musiał kalibrować 😀 albo kolibrować Edytowane Środa o 22:11 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 22:34 Czy ty w pracy "zajmujesz sie" śrubokrętami? Dla mnie skalibrowany telewizor to narzędzie niezbędne do pracy więc jak trzeba to kalibruję telewizory, w tym LG, ale staram się to robić jak najmniej mogę bo to nie jest podstawa mojej pracy i nie za to mam płacone. Czy to już wystarczająco proste wytłumaczenie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Czwartek o 13:53 Obejrzyj film do końca. Wracając do marki Panasonic to oczywiście polecam i będę polecał. Panasonic produkuje bardziej trwałe produkty niż np samsung.Mój magnetowid Panasonic z 1992 roku, oczywiście sprawny . Oled Panasonic radzi sobie dobrze z przeciętnym sygnałem czyli sd a nawet z filmami nagranymi na kasecie VHS .Mam jeszcze dużo kaset VHS i na 55 calowych ekranie OLED PANASONIC jakość obrazu jest dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Piątek o 02:06 Po pierwsze, byłem dzisiaj w laboratorium, C9 nie znalazłem ale odkopałem C8, masz zdjęcie menu z czasem pracy telewizora bezpośrednio w menu dostępnego zwykłym pilotem. Wrzuciłem do tamtego tematu linka do oficjalnej strony LG gdzie jest wszystko wytłumaczone czarno na białym ale oczywiście ekspert od czytania takich rzeczy nie rozumie. Więc masz specu dowód że nie wiesz co i kiedy było na telewizorach LG. A strona podaje że i w C6 była ta opcja. Po drugie, dotąd uważałem cię za idiotę co w sumie nie było problemem bo w Internecie ciężko znaleźć stronę na której chociaż jeden by się nie znalazł. Teraz myślę że jesteś idiotą i do tego szkodnikiem a to już jest problem bo twoje szkodnictwo może innych kosztować pieniądze. Nie wiesz w którym momencie się nie odzywać bo nie masz pewności a na wypadek twojej pomyłki ktoś straci pieniądze. Dlatego trzymaj się swojego wątku o wypalonych OLEDach gdzie przeklejasz zdjęcia z innych forów bo na tym twoje kompetencje się kończą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Piątek o 12:06 Cześć , puki co problem się nie pojawił zobacze za kilka dni , ale na wszelki wypadek przygotowuje się do przywrócenia ustawień fabrycznych i zauwazyłem dziwną sprawę ( generalnie obraz jak dla mnie skalibrowany jest za ciemno - wszystkie kolorowy itp super , ale ciemniejsze sceny jest duży problem ) i tak z ciekawości oglądając wczoraj serial w dolby vision wszedłem w ustawienia obrazu i zmieniłem pszypisany profil ( nie pamiętam nazwy może mało istotne - chociaż....) stwierdziłem ze włącze na chwile inny profil gdzie ciemne sceny były o niebo jaśniejsze , stwierdziłem ze ustawie ten profil tak samo jak ten który mam skalibrowany, wprowadziłem dokładnie te same dane i co się okazuje że mimo tych samych parametrów obraz jest inny , jest dużo jaśniejszy , ale troche gorszy , lekki widać czasem kropeczki/szumy oraz mam wrażenie jakby działała jakaś opcja która ściemnie lub rozjasnia obraz w zależności od sceny i teraz nie wiem co robić . Jak zresetuje tv i wprowadze te same ustawienia to mozę się okazać ze obraz się zwyczajnie popsuje ( chyba ze ten profil w d.vision rzadzi się jakimiś swoimi prawami ? ma jakieś dodatkowe ukryte "podbicia" ) wrzusam screena z ustawień po kalibraci dolby "Ustawenia kalibracyjne do oglądania treści 2D D.Vision zarówno w dzień jak i w nocy Skalibrowany tryb obrazu: Kino / Opt.Gry Oświetlenie OLED 100 Kontrast 100 Jasność 50 Ostrość 10 Kolor 50 Odcień 0 Ustawienia eksperckie Kontrast dynamiczny Wył Dyn. Mapowanie kolorów Wł Super rozdzielczość Wył Gama kolorów Auto Poprawianie krawędzi Wył Filtr koloru Wył Gamma 2.2 BALANS BIELI Metoda 2 punktowa Wysoki Czerwony -11 Zielony -10 Niebieski 0 USTAWIENIA KALIBRACYJNE Temp barw Ciepły 50 Niski Czerwony 0 Zielony 0 Niebieski 0 Opcje obrazu Redukcja szumu Wył Redukcja szumu MPEG Wył Poziom Czerni Auto Prawdziwe kino Wł Lok. Przyciemnienie led - TruMotion DOWOLNIE, zalecane: de-judder: od 0 do 5, de-blur: max" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Piątek o 13:55 (edytowane) 11 godzin temu, silverrobert napisał: Po pierwsze, byłem dzisiaj w laboratorium, C9 nie znalazłem ale odkopałem C8, masz zdjęcie menu z czasem pracy telewizora bezpośrednio w menu dostępnego zwykłym pilotem. Wrzuciłem do tamtego tematu linka do oficjalnej strony LG gdzie jest wszystko wytłumaczone czarno na białym ale oczywiście ekspert od czytania takich rzeczy nie rozumie. Więc masz specu dowód że nie wiesz co i kiedy było na telewizorach LG. A strona podaje że i w C6 była ta opcja. Po drugie, dotąd uważałem cię za idiotę co w sumie nie było problemem bo w Internecie ciężko znaleźć stronę na której chociaż jeden by się nie znalazł. Teraz myślę że jesteś idiotą i do tego szkodnikiem a to już jest problem bo twoje szkodnictwo może innych kosztować pieniądze. Nie wiesz w którym momencie się nie odzywać bo nie masz pewności a na wypadek twojej pomyłki ktoś straci pieniądze. Dlatego trzymaj się swojego wątku o wypalonych OLEDach gdzie przeklejasz zdjęcia z innych forów bo na tym twoje kompetencje się kończą. Za kogo się uważasz ze piszesz do mnie w taki sposób?. Mógłbym napisać podobnie o tobie. Wracając do LG C9 nie było możliwości sprawdzenia czasu pracy w tym telewizorze przy pomocy pilota bo w telewizorze była wersja softu w której nie było takiej opcji webOS 4..Dopiero od webOS 5..0 była taka możliwość. LG przygotowało soft do C9 w 2022 lub 2023 roku.nie wiem czy do wszystkich modeli. .Jeśli osoba która ma nick eleonor ma ten telewizor to powinna odczytać liczbę przepracowanych godzin w telewizorze.Pod warunkiem że ma ten telewizor czyli C9 https://www.lg.com/pl/wsparcie/informacje-o-gwarancji/rozwiazywanie-problemow/help-library/cs-CT20198005-20153411256454/ LG OLED TV C9 pracuje pod kontrolą systemu webOS 4. https://spidersweb.pl/2019/09/lg-c9-recenzja.html Wracając do LG to firma produkuje marnej jakości telewizory,Jedyny plus w tych telewizorach to aplikacje internetowe.Nie nabieram się na aplikacje.Dla mnie najważzniejsza jest jakość obrazu i długa żywotność telewizora . Brat miał dwa telewizory LG OLED. Pierwszy kupiony w 2018 roku padł po gwarancji. pojawił się biały pionowy pas czyli v-bar. Drugi LG-ik też padł , uszkodzenie to v-line, czyli pionowa linia. Naprawa zbyt droga, tylko wymiana panelu.Ja kupiłem OLED Panasonica w 2019.Telewizor działa do dziś bez usterki. Co kupił teraz mój brat? oczywiście Panasonica OLED LZ1000. Mój najstarszy telewizor plazmowy Panasonic działa do dziś bez usterki czyli 13 lat. Wracając do LG i Samsunga to obie firmy są znane z wielkiej afery czyli ze słabej jakości kondensatorów elektrolitycznych w zasilaczach żywotność to 2000 godzin w temperaturze dozwolonej 85°C.Kondensatory elektrolityczne montowane bardzo blisko radiatorów Panasonic żywotność kondensatorów to 10000h/105°C.Jest różnica. Mój telewizor Panasonic ma przepracowane już ponad 35000 godzin i działa bez usterki.Jakość , trwałość i żywotność ma znaczenie. Biedni Polscy klienci musieli płacić za naprawę a w USA Samsung wymieniał wszystkie telewizory( określone modele) za darmo . Starszy, podobny przykład na filmie , ściemy wielkich marek. https://www.cda.pl/video/245156093 Edytowane Piątek o 14:00 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Piątek o 16:27 2 godziny temu, grundig napisał: Wracając do LG C9 nie było możliwości sprawdzenia czasu pracy w tym telewizorze przy pomocy pilota bo w telewizorze była wersja softu w której nie było takiej opcji webOS 4..Dopiero od webOS 5..0 była taka możliwość. LG przygotowało soft do C9 w 2022 lub 2023 roku.nie wiem czy do wszystkich modeli. .Jeśli osoba która ma nick eleonor ma ten telewizor to powinna odczytać liczbę przepracowanych godzin w telewizorze.Pod warunkiem że ma ten telewizor czyli C9 Piszesz fantazje ... linkujesz coś co przedszkolak w moment znajdzie na swoim tablecie.... A może znajdziesz w google to o czym ja piszę cały czas :- uwierz mi ja to znalazłem kiedyś w kilka chwil..... ale może umiem szukać. Na tv LG C9 ( Wiem że na C8, C6 także) i oczywiście nowszych można bez wchodzenia do menu serwisowego sprawdzić ilość przepracowanych godzin. Jest to zapisywane do pliku a w pliku - podawałem to już wcześniej jest dokładnie to: Panel Use Time : 426490 Min. Podany czas sprawdzałem w tym tv dnia 12.06.2024 Telewizor to: Model tv OLED77C9PLA Wersja webOS TV 4.9.7-18 (goldilocks2-gyoen) Dostępna pamięć 1.21/4.22GB Dodam że np. G4 tworzy dwa pliki - w jednym jest dokładnie tak przedstawiony czas jak w C9 a w drugim pliku jest 126 lini różnych operacji ( nie za bardzo wiem co niektóre raportują i nawet mnie one nie interesują -- wiem że w każdym G4 takie są) To tak dla ciekawości Oczywiście niedowiarek nie uwierzy,,, :) 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Piątek o 16:42 (edytowane) Jeśli w telewizorze C9 jest webOS 5 to jest możliwość sprawdzenia czasu pracy w menu telewizora. Jeśli w telewizorze jest webOS 4 to nie ma takiej możliwości.Takie informacje są na stronie producenta telewizora czyli LG https://www.lg.com/pl/wsparcie/informacje-o-gwarancji/rozwiazywanie-problemow/help-library/cs-CT20198005-20153411256454/ Edytowane Piątek o 16:46 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach