siara_nh 4 Napisano 5 Stycznia Cześć, od kilku dni pojawił mi się problem z moim tv , a mianowicie , gdy oglądam np youtube i chce się przełaczyć na Max/netflix ipt to żaden film mi się nie chce uruchomić. Przełączam na netie i ekran jest cały czas, pomaga dopiero gdy odłączę tv od zasilania na kilka sekund , system mam aktualny nie wiem co to moze być czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Poniedziałek o 09:40 nikt nic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Poniedziałek o 10:23 (edytowane) Witam. Możesz przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.W menu telewizora jest taka możliwość. Sprawdz czy będzie poprawa. https://www.lg.com/pl/wsparcie/informacje-o-gwarancji/rozwiazywanie-problemow/help-library/cs-CT20198005-20153411254925/ Jeśli nie będzie poprawy zgłoś usterkę na internetowej stronie LG Edytowane Poniedziałek o 10:24 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Poniedziałek o 10:43 ok to chyba nie mam wyboru, tylko całą kalibracje szlak trafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Poniedziałek o 10:48 (edytowane) Nie trafi.Przecież po kalibracji powinien być wydruk z ustawieniami na papierze. Jeśli nie masz wydruku, zapisz ustawienia parametrów obrazu na kartce.To wszystko. Zapisane ustawienia obrazu wprowadzisz po przywróceniu ustawień fabrycznych. Edytowane Poniedziałek o 10:51 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Poniedziałek o 17:08 Jaki wydruk @grundig, 3D LUT na kartce papieru? Zlituj się. Kalibracja to nie tylko ustawienia w menu telewizora. @siara_nh opisz trochę dokładniej problem, czy ten problem tylko z Youtube, Max i Netflix czy dowolny program? Czy jest w telewizorze opcja resetu apki? Warto spróbować usunąć problematyczne apki i znowu zainstalować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Poniedziałek o 17:44 Problem pojawia się raz na kilka dni ( od może tygodnia ) dotyczy każdej aplikacji oraz dekodera netii , odłączę kabel od prądu na 2s i wszystko działa prawidłowo , wydaje mi się że zbiegło się to z czasem ostatniej aktualizacji tv . Generalnie sprawa bardzo dziwna - o ile zrozumiem że jakiś błąd powoduje problem z aplikacjami ( apka się włączy ale film nie pójdzie , ładuje się albo jest jakaś informacja ze aplikacja teraz nie działa czy coś w tym stylu ) to zupełnie nie rozumiem jak obraz z dekodera nie jest wyświetlany ( zupełnie nic tylko czarny ekran ) …. Dodam jeszcze że sytuacja ma miejsce kiedy np córka ogląda YouTube ( bez żadnych problemów ) i po np godzinie chce się przełączyć na coś innego to już wszystko siada . co do kalibracji to robiłem na skalibrujtv.pl i oczywiście mam wydruk jeśli przywrócę tv do ustawień fabrycznych i znowu zrobię aktualizację tv to podejrzewam że problem może powrócić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Poniedziałek o 17:48 Spróbuj wyczyścić cache telewizora, tu masz link jak to zrobić: https://thetechgorilla.com/how-to-clear-cache-on-lg-smart-tv/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Poniedziałek o 17:54 Ok dzięki już właśnie wyczyscilem pamięć , dam znać jeśli problem znowu się pojawi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Poniedziałek o 18:22 (edytowane) Godzinę temu, silverrobert napisał: Jaki wydruk @grundig, 3D LUT na kartce papieru? Zlituj się. Kalibracja to nie tylko ustawienia w menu telewizora. @siara_nh opisz trochę dokładniej problem, czy ten problem tylko z Youtube, Max i Netflix czy dowolny program? Czy jest w telewizorze opcja resetu apki? Warto spróbować usunąć problematyczne apki i znowu zainstalować. Doucz się trochę lub obejrzyj filmy nawet z forum hdtv polska. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymał raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne, dzięki czemu klient będzie w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Najlepszy jest oczywiście PANASONIC. Telewizory OLED firmy Panasonic charakteryzują się wręcz „referencyjnym” obrazem po prawidłowo wykonanym procesie kalibracji, dzięki czemu jesteśmy w stanie zobaczyć filmy, tak jak chciał nam przekazać je reżyser. Charakterystykę skalibrowanego obrazu przedstawiają pomiary poniżej: https://blog.skalibrujtv.pl/2022/12/kalibracja-panasonic-lz1500-w-zamosciu/ Telewizory marki Panasonic są dla wielu kojarzone jako jedne z najlepszych odbiorników OLED dostępnych na rynku. Firma zawdzięcza to właśnie ich doskonałej precyzji, aby zapewnić każdemu użytkownikowi najlepszą możliwą jakość obrazu w ich telewizorach Edytowane Poniedziałek o 18:29 przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 02:09 @grundig skalibrowałeś kiedyś telewizor OLED LG? Jeśli nie to nie odzywaj się o rzeczach na których się nie znasz bo wpychasz użytkownika forum na minę za którą będzie musiał zapłacić jeśli chce odzyskać kalibrację. Na wszelki wypadek spytałem znajomego inżyniera LG który zajmuje się kalibracją i oczywiście potwierdził to co mówiłem: w trakcie kalibracji 1D LUT i 3D LUT są zapisywane jako pliki w pamięci telewizora. Po resecie do ustawień fabrycznych plik dalej jest w pamięci ale telewizor z niego nie korzysta dopóki nie podłączysz do niego oprogramowania Calman i nie włączysz kalibracji. Nawet jeśli od razu potem zakończysz kalibrację nawet bez jednego pomiaru to plik będzie ponownie wczytany i wykorzystany przez telewizor. Tym niemniej, bez dostępu do Calmana (lub innego oprogramowania zdolnego przełączyć telewizor w tryb kalibracji) żadne wydruki nie pomogą przywrócić telewizor do kalibracji po resecie do ustawień fabrycznych. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 077 Napisano Środa o 11:05 ten "fachowiec" od grundigów to głównie zna się na wpychaniu, gdzie tylko może pasikonika, który może był 30 lat temu jakąś marką, a teraz cierpi z powodu lepszej i tańszej konkurencji radzę ignorować jego "porady" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 11:09 Myślę że Gościu wyrobił sobie już tutaj jakąś opinie jest na pewno specem w dwóch rzeczach 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 14:44 3 godziny temu, Barnaba napisał: ten "fachowiec" od grundigów to głównie zna się na wpychaniu, gdzie tylko może pasikonika, który może był 30 lat temu jakąś marką, a teraz cierpi z powodu lepszej i tańszej konkurencji radzę ignorować jego "porady" Tańszej i gorszej konkurencji.. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymał raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne, dzięki czemu klient będzie w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Nawet przeczytanie zdania ze zrozumieniem stanowi problem dla silverroberta Podobny przykład czyli kalibracja telewizora LG https://blog.skalibrujtv.pl/2023/08/kalibracja-lg-c3-model-2023-w-szczecinie/ CYTAT Klient tak jak wielu innych był bardzo zadowolony ze zmian które nastąpiły w jego telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymał raport kalibracji w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będzie on w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Warto także zaznaczyć, że w telewizorach LG OLED można i warto poszerzyć kalibrację o tryby HDR10 i Dolby Vision. ========================================== Mam praktyczna wiedze o telewizorach bo przez cztery lata pracowałem w montowni telewizorów na stanowisku technik serwisu.Naprawiałem telewizory które miały uszkodzenia wykryte na linii montażowej na stanowisku kontroli telewizorów przed spakowaniem telewizora do karonu. I naprawa usterek wykryta w kontroli jakości. Obecnie naprawiam telewizory w serwisie. Montaż telewizorów odbywa się bardzo szybko, szczególnie telewizorów 32 calowych i 40 calowych. Telewizory 32 calowe , nawet do 150-160 telewizorów na godzinę. Naprawa tez musi być szybka bo mniejsze zamówienia np na 1500 telewizorów realizuje się w ciągu jednego dnia na jednej linii. Praca przez 10 godzin. Usterek jest dużo.Szczególnie gdy przy linii są nowi i mniej doświadczeni pracownicy. ======================================================= TERAZ TROCHĘ INNY PRZYKŁAD CZYLI MONITOR LG https://blog.skalibrujtv.pl/2023/09/relacja-z-kalibracji-monitora-oled-na-slasku-lg-48gq900-b/ Klienci tak jak wielu innych byli bardzo zadowoleni ze zmian, które nastąpiły w ich telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymali oni raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będą oni w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. ========================== Grundig, mój pierwszy magnetofon szpulowy to lampowy GRUNDIG.Mam sentyment do tej marki i dlatego mam taki nick. Ale najbardziej podoba mi się mój magnetofon UNITRA M 3401 SD KONCERT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 18:34 @grundig Cztery lata w montowni Panasonica nie zmienia faktu że nie masz pojęcia o OLEDach LG. Kalibracja w LG to nie ustawienia telewizora bo nie masz dostępu z poziomu menu do 3D LUT a i dostęp do 1D LUT jest ograniczony do 21-point adjustment który nie pozwala dobrze kalibrować niskiej luminancji. Zastanów się następnym razem zanim napiszesz swoje bzdury, jeśli nie masz pewności i sam nie sprawdziłeś to nie sugeruj rzeczy które mogą ludzi kosztować pieniądze. A zanim zaczniesz gadać jak to lepiej jest w Panasonicu, przedwczoraj na CES ogłosili że robią to samo i dają dostęp do 3D LUT do kalibracji. @BarnabaNormalnie bym to zrobił ale tutaj może to spowodować konkretne koszty więc wolę się odezwać. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 077 Napisano Środa o 18:39 1 minutę temu, silverrobert napisał: Normalnie bym to zrobił ale tutaj może to spowodować konkretne koszty więc wolę się odezwać. Rozumiem. Sam miałem identyczną sytuację z hubercikiem vel adasiem, który swoimi "mądrościami" próbował wpuszczać w kosztowne maliny nieświadomych ludzi. Chyb mnie jednak troszkę lubi, bo podobno książkę o mnie napisał 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 18:43 (edytowane) 13 minut temu, silverrobert napisał: @grundig Cztery lata w montowni Panasonica nie zmienia faktu że nie masz pojęcia o OLEDach LG. Kalibracja w LG to nie ustawienia telewizora bo nie masz dostępu z poziomu menu do 3D LUT a i dostęp do 1D LUT jest ograniczony do 21-point adjustment który nie pozwala dobrze kalibrować niskiej luminancji. Zastanów się następnym razem zanim napiszesz swoje bzdury, jeśli nie masz pewności i sam nie sprawdziłeś to nie sugeruj rzeczy które mogą ludzi kosztować pieniądze. A zanim zaczniesz gadać jak to lepiej jest w Panasonicu, przedwczoraj na CES ogłosili że robią to samo i dają dostęp do 3D LUT do kalibracji. @BarnabaNormalnie bym to zrobił ale tutaj może to spowodować konkretne koszty więc wolę się odezwać. Bzdury opowiadasz, naucz się czytać tak jak osoba ktora ma nick eleonor ktory nawet nie ma telewizora LG a twierdził że czas pracy jest w jakimś pliku. ha .ha. Klienci tak jak wielu innych byli bardzo zadowoleni ze zmian, które nastąpiły w ich telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymali oni raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będą oni w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Edytowane Środa o 18:48 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Środa o 18:49 Niestety czyszczenie pamięci nie pomogło , oglądając YouTube po jakimś czasie włączyłem dekoder oglądałem 30min i córka przełączyła na chwilę na YouTube doslowanie po kilku sekundach wróciłem do neti ale obraz już był czarny , na netflix komunikat ,,mamy obecnie problem z uzyskaniem dostępu do tych tytułów . Spróbuj ponownie ,, a na SkyShowtime próbując uruchomić film cały czas wczytuje i nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 18:55 (edytowane) 23 minuty temu, silverrobert napisał: @grundig Cztery lata w montowni Panasonica nie zmienia faktu że nie masz pojęcia o OLEDach LG. Kalibracja w LG to nie ustawienia telewizora bo nie masz dostępu z poziomu menu do 3D LUT a i dostęp do 1D LUT jest ograniczony do 21-point adjustment który nie pozwala dobrze kalibrować niskiej luminancji. Zastanów się następnym razem zanim napiszesz swoje bzdury, jeśli nie masz pewności i sam nie sprawdziłeś to nie sugeruj rzeczy które mogą ludzi kosztować pieniądze. A zanim zaczniesz gadać jak to lepiej jest w Panasonicu, przedwczoraj na CES ogłosili że robią to samo i dają dostęp do 3D LUT do kalibracji. @BarnabaNormalnie bym to zrobił ale tutaj może to spowodować konkretne koszty więc wolę się odezwać. Nadajesz się do kabaretu.Naucz sie czytać. Jesteś jak KIKI z hdforum. Klienci tak jak wielu innych byli bardzo zadowoleni ze zmian, które nastąpiły w ich telewizorze. Tak jak każdy inny klient po zakończonym procesie ustawiania obrazu, otrzymali oni raport kalibracji, w którym spisane zostały wszystkie parametry kalibracyjne. Dzięki czemu będą oni w stanie przywrócić ustawienia kalibracyjne, gdyby telewizor został przywrócony do ustawień fabrycznych. Edytowane Środa o 18:58 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 331 Napisano Środa o 18:58 6 minut temu, grundig napisał: osoba ktora ma nick eleonor ktory nawet nie ma telewizora LG a twierdził że czas pracy jest w jakimś pliku. ha .ha. No to do dzisiaj jeszcze nie dowiedziałeś się specu od NapraF telewizorów o tym jak odczytać ilość godzin przepracowanych w LG bez wchodzenia do menu serwisowego? Ta ,, tajemna ,, chyba tylko dla Ciebie informacje jest dostępna dla wszystkich w google ... Nie potrafisz znaleźć nawet tego ? Bardzo się cieszę że to Cię męczy i nie poradziłeś sobie z tak prostą rzeczą. Cienki jesteś... Nie musisz wierzyć w to co mam ja lub inni.... to Twój problem hihi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 563 Napisano Środa o 19:04 (edytowane) 7 godzin temu, Eleonor napisał: Myślę że Gościu wyrobił sobie już tutaj jakąś opinie jest na pewno specem w dwóch rzeczach Kiedyś napisałem abyś zrobił zdjęcie z czasem pracy telewizora i widocznym modelem telewizora.Nawet nie masz telewizora LG , pajacu. TEŻ NADAJESZ SIĘ DO KABARETU!!piszesz o jakimś pliku , śmieję się z ciebie bez przerwy,. https://hdtvpolska.com/forum/topic/78682-telewizor-55-oled-kupiłem-i/?tab=comments#comment-589504 Edytowane Środa o 19:09 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 19:10 18 minutes ago, siara_nh said: Niestety czyszczenie pamięci nie pomogło , oglądając YouTube po jakimś czasie włączyłem dekoder oglądałem 30min i córka przełączyła na chwilę na YouTube doslowanie po kilku sekundach wróciłem do neti ale obraz już był czarny , na netflix komunikat ,,mamy obecnie problem z uzyskaniem dostępu do tych tytułów . Spróbuj ponownie ,, a na SkyShowtime próbując uruchomić film cały czas wczytuje i nic się nie dzieje Spróbuj jeszcze wyłączyć aplikację przed włączeniem kolejnej. Jak chcesz wyłączyć aplikację, wciśnij przycisk z wielokropkiem na pilocie (...) i wybierz Quit App. W przeciwnym wypadku aplikacje są usypiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Środa o 19:13 Ok dzięki spróbuję następnym razem jak będzie ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverrobert 197 Napisano Środa o 19:15 Generalnie to nie jest rozwiązanie ale jeśli uda nam się ustalić co jest problemem to może uda się poszukać bardziej trwałego rozwiązania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siara_nh 4 Napisano Środa o 19:16 Ok dam znać jak się sytuacja rozwinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach