Skocz do zawartości
dylus72

trudny wybór 65" Samsung VS LG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Podniosłem budżet na zakup telewizora i nie mogę się zdecydować co wybrać .Pod uwagę biorę 3 modele .LG 65G33LA Samsung QE 65s95c lub tańczy model Samsung QE65S90C .Odbiornik do ogólnego użytkowania i do grania na ps5 .Optymalny wydaje się 65S90C czy lepiej dopłacić do wyższego modelu ? Jak wygląda sprawa z powidokami w oled dalej wypala matrycę ? Często oglądam programy informacyjne i boję się wypalania matrycy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niestety kanały informacyjne  to niszczyciele  telewizorów OLED. TVN  24 , TVP info , ignorują wiadomości od telewidzów  w   sprawie  zmiany oprawy graficznej.Jeśli często  oglądasz kanały informacyjne to niestety trzeba kupić LCD

Na hdforum  odpowiedz od tvn 24 z 2014 roku.Przez  9 lat nic nie zrobili.Możesz sprawdzić

https://hdtv.com.pl/threads/laczymy-sily-wypalone-logo-stacji-tv-wysylamy-prosby-do-nadawcow.94650/page-8

Witamy,

Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że Pana e-mail został skierowany bezpośrednio do kanału informacyjnego TVN24.
Stamtąd też należy oczekiwać odpowiedzi.

Pozdrawiamy,
Dział Współpracy z Widzami.

Na   razie zdanie telewidzów jest bez znaczenia.Pozostaje  tylko   informować  telewidzów aby  unikać oglądania kanałów informacyjnych i kanałów z bardzo jaskrawym logo.

 

270eefd58d8d5.jpg&key=fc1128149fa01ce160

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega działa w jakiejś ekipie, która tworzy fejkowe paski czy jest wolnym strzelcem ? 🤔

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeśli  tvn 24 nic nie  zrobił w tej sprawie od  9 lat to ja  informuje  przyszłych i obecnych telewidzów  ze jaskrawe  logo i oprawa graficzna niszczy telewizory .

Witamy,

Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że Pana e-mail został skierowany bezpośrednio do kanału informacyjnego TVN24.
Stamtąd też należy oczekiwać odpowiedzi.

Pozdrawiamy,
Dział Współpracy z Widzami.

Edytowane przez grundig
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manipulując/zmieniając oryginalny materiał stacji, do którego nie masz prawa i go jeszcze upubliczniasz. No gratuluję 🙈

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wyślij skargę do tvn  24, ha , ha.Lub zadzwoń  do kontakt  tvn 24 czy jakoś tak.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bo to tylko ten kanał info ma stałe grafiki ?

Nie wiem co w tym zabawnego, fejkowanie oryginalnych materiałów uważam osobiscie za bardzo groźne zjawisko i uważam, że powinno być ścigane z urzędu.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pasku informacyjnym jest tez  tvp info i telewizja śniadaniowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.12.2023 o 11:57, dylus72 napisał:

Witam .Podniosłem budżet na zakup telewizora i nie mogę się zdecydować co wybrać .Pod uwagę biorę 3 modele .LG 65G33LA Samsung QE 65s95c lub tańczy model Samsung QE65S90C .Odbiornik do ogólnego użytkowania i do grania na ps5 .Optymalny wydaje się 65S90C czy lepiej dopłacić do wyższego modelu ? Jak wygląda sprawa z powidokami w oled dalej wypala matrycę ? Często oglądam programy informacyjne i boję się wypalania matrycy .

Tak oledy się wypalają. Dla pewności zerknij w zapisy gwarancji różnych producentów, może coś się zmieniło, choć do niedawna było to jeszcze wyłączone przez każdego jednego producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK  OPRAWA  GRAFICZNA Z KANAŁU  TVN 24 I  TVN  DZIEŃ DOBRY  TVN  NISZCZY TELEWIZORY.

e0c981f0413ba.jpg&key=2a846e959f905fd654

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2024 o 21:19, grundig napisał:

TAK  OPRAWA  GRAFICZNA Z KANAŁU  TVN 24 I  TVN  DZIEŃ DOBRY  TVN  NISZCZY TELEWIZORY.

e0c981f0413ba.jpg&key=2a846e959f905fd654

Po jakim czasie to wypalenie ? Jaki model telewizora ilu letni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2024 o 21:03, Xisiek napisał:

Dla pewności zerknij w zapisy gwarancji różnych producentów, może coś się zmieniło, choć do niedawna było to jeszcze wyłączone przez każdego jednego producenta.

To w LG został dodany zapis o wypalaniu ? Dotąd chyba nic nie było i dlatego wymieniali bez problemu wypalone panele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oczywiście ze taki zapis jest w każdej instrukcji telewizora OLED.Przykład , model OLED C3 LG.

CYTAT Z INSTRUKCJI

Ze względu na charakterystykę materiałów organicznych wykorzystywanych
do uzyskiwania wysokiej jakości obrazu, w przypadku wyświetlaczy
OLED zasadniczo występuje efekt utrwalenia (wypalenia) obrazu, który
może przybierać formę trwałą. Zjawisko to dotyczy wszystkich paneli
OLED, a obecny rozwój technologii nie pozwala całkowicie się przed nim
uchronić.

Wyświetlanie tego samego obrazu przez dłuższy czas albo wielokrotne
wyświetlanie tego samego obrazu może prowadzić do utrwalenia obrazu na
ekranie — jest to typowe zjawisko z uwagi na charakterystykę paneli OLED.
Niniejszy produkt jest wyposażony w funkcję ochrony ekranu. Należy unikać
wyświetlania obrazów, które mogą spowodować ich utrwalenie i przestrzegać
poniższych zaleceń.
Obrazy mogąc

Obrazy mogące spowodować
utrwalenie obrazu
• Obrazy z czarnymi obszarami na górze i dole lub po lewej i prawej stronie
ekranu.
• Obrazy o współczynniku proporcji wynoszącym 4:3 albo 21:9.
• Obrazy nieruchome wyświetlane przez dłuższy czas, np. numer kanału,
logo stacji telewizyjnej, ikona konsoli do gier, menu dekodera itp.
• Inne nieruchome obrazy lub obrazy wyświetlane wielokrotnie.

LINK DO INSTRUKCJI

https://www.lg.com/pl/wsparcie/instrukcje-obslugi?csSalesCode=OLED55C32LA.AEU

file:///C:/Users/hp/Downloads/POL.pdf

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, klaus71 napisał:

To w LG został dodany zapis o wypalaniu ? Dotąd chyba nic nie było i dlatego wymieniali bez problemu wypalone panele.

Z tego co pamietam, od dość dawna tam był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jest od razu * „W latach 3-5 rozszerzona gwarancja ograniczona zostaje do określonych podzespołów dla wskazanych produktów i obejmuje wyłącznie pokrycie przez gwaranta kosztów danego podzespołu.„

Czyli wypalenia chyba nie są objęte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

wystarczy kliknąć warunki gwarancji

Produkt Gwarancja rozszerzona
OLED Premium TV (seria G2/G3/G4 & Z2/Z3/Z4 & M3/M4) 5 lat gwarancji na panel OLED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi na tablecie żaden tekst rozszerzonej gwarancji się nie wyświetla, jeśli wiec możesz podlinkuj, chyba ze tekstu tej gwarancji/jej wyłączeń, ograniczeń tam nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LG Electronics zapewnia bezpłatną obsługę gwarancyjną w trakcie okresu gwarancji produktu. Wszelkie wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji.

Warunki Gwarancji LG

Wybierz produkt, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.

Telewizor
  1. 1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej.
  2. 2. LG Electronics Polska Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie sprzętu, na który wydana jest niniejsza Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.
  3. 3. Karta Gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę [beeep]likacie oryginalnej Karty Gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis Klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w Karcie Gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie.
  4. 4. LG Electronics Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na okres 24 miesięcy oraz ograniczonej gwarancji rozszerzonej wskazanej w tabeli „Gwarancja rozszerzona”, licząc od daty wydania sprzętu. Realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywać się będzie po przedstawieniu ważnej Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz potwierdzeniu zgodności zapisów w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym lub bezspornym udowodnieniu przez Konsumenta, iż sprzęt jest w okresie gwarancji. Rozszerzona gwarancja ograniczona zostaje do określonych podzespołów dla wskazanych produktów i obejmuje wyłącznie pokrycie przez gwaranta kosztów danego podzespołu. Koszt obsługi serwisowej oraz logistycznej nie jest pokrywany w ramach gwarancji rozszerzonej.
  5. 5. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy.
  6. 6. W przypadku naprawy poza miejscem użytkowania sprzęt powinien zostać dostarczony do właściwego miejsca lub przekazany do wysyłki w opakowaniu zmniejszającym ryzyko jego uszkodzenia podczas transportu (zalecane jest oryginalne opakowanie fabryczne).
  7. 7. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenie, zalanie, a także uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.
  8. 8. LG Electronics Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne powodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, a także utraty danych, informacji oraz uszkodzeń nośników.
  9. 9. Gwarancją nie są objęte materiały i czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie i konserwacja, wymiana bezpieczników, sprawdzenie działania. Usługi ww. są płatne przez Klienta.
  10. 10. Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych. Gwarancja może nie mieć zastosowania w sytuacji, gdy sprzęt używany jest do celów przemysłowych, komercyjnych lub innych niezgodnych z przeznaczeniem.
  11. 11. LG Electronics Polska Sp. z o.o. nie będzie ponosiła odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli działalność sieci serwisowej zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.
  12. 12. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 roku poz.827) oraz z przepisów ustawy Kodeks cywilny (t.j. Dz.U .z 2018r., poz.1025) w tym w szczególności gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Lista okresów gwarancji
Produkt Gwarancja rozszerzona
OLED Premium TV (seria G2/G3/G4 & Z2/Z3/Z4 & M3/M4) 5 lat gwarancji na panel OLED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale przecież napisałem,  brak jest dokładnych warunków gwarancji (zwłaszcza rozszerzonej), gdzie LG pisze, ze nie wszystko podlega, a to co podlega nie obejmuje robocizny tylko sam koszt części.

PS. Niemniej dzięki, ze wkleiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...