dylus72 0 Napisano 29 Grudnia 2023 Witam .Podniosłem budżet na zakup telewizora i nie mogę się zdecydować co wybrać .Pod uwagę biorę 3 modele .LG 65G33LA Samsung QE 65s95c lub tańczy model Samsung QE65S90C .Odbiornik do ogólnego użytkowania i do grania na ps5 .Optymalny wydaje się 65S90C czy lepiej dopłacić do wyższego modelu ? Jak wygląda sprawa z powidokami w oled dalej wypala matrycę ? Często oglądam programy informacyjne i boję się wypalania matrycy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 2 Stycznia Witam. Niestety kanały informacyjne to niszczyciele telewizorów OLED. TVN 24 , TVP info , ignorują wiadomości od telewidzów w sprawie zmiany oprawy graficznej.Jeśli często oglądasz kanały informacyjne to niestety trzeba kupić LCD Na hdforum odpowiedz od tvn 24 z 2014 roku.Przez 9 lat nic nie zrobili.Możesz sprawdzić https://hdtv.com.pl/threads/laczymy-sily-wypalone-logo-stacji-tv-wysylamy-prosby-do-nadawcow.94650/page-8 Witamy, Dziękujemy za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informujemy, że Pana e-mail został skierowany bezpośrednio do kanału informacyjnego TVN24. Stamtąd też należy oczekiwać odpowiedzi. Pozdrawiamy, Dział Współpracy z Widzami. Na razie zdanie telewidzów jest bez znaczenia.Pozostaje tylko informować telewidzów aby unikać oglądania kanałów informacyjnych i kanałów z bardzo jaskrawym logo. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 2 Stycznia Kolega działa w jakiejś ekipie, która tworzy fejkowe paski czy jest wolnym strzelcem ? 🤔 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 2 Stycznia (edytowane) Jeśli tvn 24 nic nie zrobił w tej sprawie od 9 lat to ja informuje przyszłych i obecnych telewidzów ze jaskrawe logo i oprawa graficzna niszczy telewizory . Witamy, Dziękujemy za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informujemy, że Pana e-mail został skierowany bezpośrednio do kanału informacyjnego TVN24. Stamtąd też należy oczekiwać odpowiedzi. Pozdrawiamy, Dział Współpracy z Widzami. Edytowane 2 Stycznia przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 2 Stycznia Manipulując/zmieniając oryginalny materiał stacji, do którego nie masz prawa i go jeszcze upubliczniasz. No gratuluję 🙈 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 2 Stycznia (edytowane) Wyślij skargę do tvn 24, ha , ha.Lub zadzwoń do kontakt tvn 24 czy jakoś tak. Edytowane 2 Stycznia przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 2 Stycznia A bo to tylko ten kanał info ma stałe grafiki ? Nie wiem co w tym zabawnego, fejkowanie oryginalnych materiałów uważam osobiscie za bardzo groźne zjawisko i uważam, że powinno być ścigane z urzędu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 2 Stycznia Na pasku informacyjnym jest tez tvp info i telewizja śniadaniowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 2 Stycznia W dniu 29.12.2023 o 11:57, dylus72 napisał: Witam .Podniosłem budżet na zakup telewizora i nie mogę się zdecydować co wybrać .Pod uwagę biorę 3 modele .LG 65G33LA Samsung QE 65s95c lub tańczy model Samsung QE65S90C .Odbiornik do ogólnego użytkowania i do grania na ps5 .Optymalny wydaje się 65S90C czy lepiej dopłacić do wyższego modelu ? Jak wygląda sprawa z powidokami w oled dalej wypala matrycę ? Często oglądam programy informacyjne i boję się wypalania matrycy . Tak oledy się wypalają. Dla pewności zerknij w zapisy gwarancji różnych producentów, może coś się zmieniło, choć do niedawna było to jeszcze wyłączone przez każdego jednego producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 2 Stycznia TAK OPRAWA GRAFICZNA Z KANAŁU TVN 24 I TVN DZIEŃ DOBRY TVN NISZCZY TELEWIZORY. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dylus72 0 Napisano 5 Stycznia W dniu 2.01.2024 o 21:19, grundig napisał: TAK OPRAWA GRAFICZNA Z KANAŁU TVN 24 I TVN DZIEŃ DOBRY TVN NISZCZY TELEWIZORY. Po jakim czasie to wypalenie ? Jaki model telewizora ilu letni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 5 Stycznia W dniu 2.01.2024 o 21:03, Xisiek napisał: Dla pewności zerknij w zapisy gwarancji różnych producentów, może coś się zmieniło, choć do niedawna było to jeszcze wyłączone przez każdego jednego producenta. To w LG został dodany zapis o wypalaniu ? Dotąd chyba nic nie było i dlatego wymieniali bez problemu wypalone panele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 494 Napisano 5 Stycznia (edytowane) Oczywiście ze taki zapis jest w każdej instrukcji telewizora OLED.Przykład , model OLED C3 LG. CYTAT Z INSTRUKCJI Ze względu na charakterystykę materiałów organicznych wykorzystywanych do uzyskiwania wysokiej jakości obrazu, w przypadku wyświetlaczy OLED zasadniczo występuje efekt utrwalenia (wypalenia) obrazu, który może przybierać formę trwałą. Zjawisko to dotyczy wszystkich paneli OLED, a obecny rozwój technologii nie pozwala całkowicie się przed nim uchronić. Wyświetlanie tego samego obrazu przez dłuższy czas albo wielokrotne wyświetlanie tego samego obrazu może prowadzić do utrwalenia obrazu na ekranie — jest to typowe zjawisko z uwagi na charakterystykę paneli OLED. Niniejszy produkt jest wyposażony w funkcję ochrony ekranu. Należy unikać wyświetlania obrazów, które mogą spowodować ich utrwalenie i przestrzegać poniższych zaleceń. Obrazy mogąc Obrazy mogące spowodować utrwalenie obrazu • Obrazy z czarnymi obszarami na górze i dole lub po lewej i prawej stronie ekranu. • Obrazy o współczynniku proporcji wynoszącym 4:3 albo 21:9. • Obrazy nieruchome wyświetlane przez dłuższy czas, np. numer kanału, logo stacji telewizyjnej, ikona konsoli do gier, menu dekodera itp. • Inne nieruchome obrazy lub obrazy wyświetlane wielokrotnie. LINK DO INSTRUKCJI https://www.lg.com/pl/wsparcie/instrukcje-obslugi?csSalesCode=OLED55C32LA.AEU file:///C:/Users/hp/Downloads/POL.pdf Edytowane 5 Stycznia przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 5 Stycznia 3 godziny temu, klaus71 napisał: To w LG został dodany zapis o wypalaniu ? Dotąd chyba nic nie było i dlatego wymieniali bez problemu wypalone panele. Z tego co pamietam, od dość dawna tam był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Stycznia (edytowane) Seria G od LG ma 5 lat gwarancji na panel https://www.lg.com/pl/telewizory/gwarancja-premium Edytowane 5 Stycznia przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 5 Stycznia Ale jest od razu * „W latach 3-5 rozszerzona gwarancja ograniczona zostaje do określonych podzespołów dla wskazanych produktów i obejmuje wyłącznie pokrycie przez gwaranta kosztów danego podzespołu.„ Czyli wypalenia chyba nie są objęte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Stycznia wystarczy kliknąć warunki gwarancji Produkt Gwarancja rozszerzona OLED Premium TV (seria G2/G3/G4 & Z2/Z3/Z4 & M3/M4) 5 lat gwarancji na panel OLED Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 5 Stycznia Mi na tablecie żaden tekst rozszerzonej gwarancji się nie wyświetla, jeśli wiec możesz podlinkuj, chyba ze tekstu tej gwarancji/jej wyłączeń, ograniczeń tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Stycznia https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 5 Stycznia 3 godziny temu, jaczar napisał: https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja Byłem, ale tam nie ma tekstu rozszerzonej gwarancji 😎 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 6 Stycznia LG Electronics zapewnia bezpłatną obsługę gwarancyjną w trakcie okresu gwarancji produktu. Wszelkie wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji. Print Warunki Gwarancji LG Wybierz produkt, aby zapoznać się z warunkami gwarancji. Telewizor 1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej. 2. LG Electronics Polska Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie sprzętu, na który wydana jest niniejsza Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi. 3. Karta Gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę [beeep]likacie oryginalnej Karty Gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis Klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w Karcie Gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie. 4. LG Electronics Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na okres 24 miesięcy oraz ograniczonej gwarancji rozszerzonej wskazanej w tabeli „Gwarancja rozszerzona”, licząc od daty wydania sprzętu. Realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywać się będzie po przedstawieniu ważnej Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz potwierdzeniu zgodności zapisów w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym lub bezspornym udowodnieniu przez Konsumenta, iż sprzęt jest w okresie gwarancji. Rozszerzona gwarancja ograniczona zostaje do określonych podzespołów dla wskazanych produktów i obejmuje wyłącznie pokrycie przez gwaranta kosztów danego podzespołu. Koszt obsługi serwisowej oraz logistycznej nie jest pokrywany w ramach gwarancji rozszerzonej. 5. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy. 6. W przypadku naprawy poza miejscem użytkowania sprzęt powinien zostać dostarczony do właściwego miejsca lub przekazany do wysyłki w opakowaniu zmniejszającym ryzyko jego uszkodzenia podczas transportu (zalecane jest oryginalne opakowanie fabryczne). 7. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenie, zalanie, a także uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia. 8. LG Electronics Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne następstwa cywilnoprawne powodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, a także utraty danych, informacji oraz uszkodzeń nośników. 9. Gwarancją nie są objęte materiały i czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie i konserwacja, wymiana bezpieczników, sprawdzenie działania. Usługi ww. są płatne przez Klienta. 10. Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych. Gwarancja może nie mieć zastosowania w sytuacji, gdy sprzęt używany jest do celów przemysłowych, komercyjnych lub innych niezgodnych z przeznaczeniem. 11. LG Electronics Polska Sp. z o.o. nie będzie ponosiła odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli działalność sieci serwisowej zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej. 12. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 roku poz.827) oraz z przepisów ustawy Kodeks cywilny (t.j. Dz.U .z 2018r., poz.1025) w tym w szczególności gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Lista okresów gwarancji Produkt Gwarancja rozszerzona OLED Premium TV (seria G2/G3/G4 & Z2/Z3/Z4 & M3/M4) 5 lat gwarancji na panel OLED Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 8 Stycznia No ale przecież napisałem, brak jest dokładnych warunków gwarancji (zwłaszcza rozszerzonej), gdzie LG pisze, ze nie wszystko podlega, a to co podlega nie obejmuje robocizny tylko sam koszt części. PS. Niemniej dzięki, ze wkleiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach