Skocz do zawartości
  • 0
Michał Bagiński

Odsyłać czy nie ma sensu?

Pytanie

Dzień dobry,

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie jestem pewny czy piszę post w odpowiednim miejscu.

Zakupiłem nie dawno oled LG C2 55 cali z outletu, w prawym dolnym rogu takie artefakty w postaci martwych pikseli zdjęcie niżej. I tak jak w temacie odsyłać czy nie - w sensie odsyłanie mam na myśli z uwzględnieniem tej wady we wniosku jak to bezpiecznie zrobić i czy to ma sens (jestem laikiem a nie wiem jak wygląda sprawa z gwarancją). Dane uszkodzenie mogło powstać przez uszkodzenie mechaniczne o którym sprzedawca nie wspomniał.

I jeśli odsyłać to gdzie i kiedy rozejrzeć się za analogicznym sprzętem? Czekać na Black friday?

IMG_20231001_154026.jpg

IMG_20230929_133224.jpg

IMG_20230929_133008.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam.

Naprawiam telewizory.Na zdjeciach widoczne uszkodzone piksele, to nie  jest wina  transportu.Mozliwosci sa dwie.Mozesz odeslac telewizor(  ale telewizor moze wrocic w jeszcze gorszym stanie) lub   zglosic  usterke telewizora  na  internetowej  stronie LG.Jesli   oczywiscie masz gwarancje  to najlepiej skorzystac  z takiego rozwiazania.Przyjedzie pracownik serwisu zrobi zdjecia.Na pewno bedzie wymiana panelu . Co powiedziec   gdy   pracownik zapyta sie  dlaczego teraz pan zglasza usterke..   odpowiedz... na poczatku bylo kilka pikseli ale po pewnym czasie pojawilo sie ich coraz wiecej

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Godzinę temu, grundig napisał:

Witam.