Skocz do zawartości
  • 0
Michał Bagiński

Odsyłać czy nie ma sensu?

Pytanie

Dzień dobry,

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie jestem pewny czy piszę post w odpowiednim miejscu.

Zakupiłem nie dawno oled LG C2 55 cali z outletu, w prawym dolnym rogu takie artefakty w postaci martwych pikseli zdjęcie niżej. I tak jak w temacie odsyłać czy nie - w sensie odsyłanie mam na myśli z uwzględnieniem tej wady we wniosku jak to bezpiecznie zrobić i czy to ma sens (jestem laikiem a nie wiem jak wygląda sprawa z gwarancją). Dane uszkodzenie mogło powstać przez uszkodzenie mechaniczne o którym sprzedawca nie wspomniał.

I jeśli odsyłać to gdzie i kiedy rozejrzeć się za analogicznym sprzętem? Czekać na Black friday?

IMG_20231001_154026.jpg

IMG_20230929_133224.jpg

IMG_20230929_133008.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam.

Naprawiam telewizory.Na zdjeciach widoczne uszkodzone piksele, to nie  jest wina  transportu.Mozliwosci sa dwie.Mozesz odeslac telewizor(  ale telewizor moze wrocic w jeszcze gorszym stanie) lub   zglosic  usterke telewizora  na  internetowej  stronie LG.Jesli   oczywiscie masz gwarancje  to najlepiej skorzystac  z takiego rozwiazania.Przyjedzie pracownik serwisu zrobi zdjecia.Na pewno bedzie wymiana panelu . Co powiedziec   gdy   pracownik zapyta sie  dlaczego teraz pan zglasza usterke..   odpowiedz... na poczatku bylo kilka pikseli ale po pewnym czasie pojawilo sie ich coraz wiecej

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Godzinę temu, grundig napisał:

Witam.

Naprawiam telewizory.Na zdjeciach widoczne uszkodzone piksele, to nie  jest wina  transportu.Mozliwosci sa dwie.Mozesz odeslac telewizor(  ale telewizor moze wrocic w jeszcze gorszym stanie) lub   zglosic  usterke telewizora  na  internetowej  stronie LG.Jesli   oczywiscie masz gwarancje  to najlepiej skorzystac  z takiego rozwiazania.Przyjedzie pracownik serwisu zrobi zdjecia.Na pewno bedzie wymiana panelu . Co powiedziec   gdy   pracownik zapyta sie  dlaczego teraz pan zglasza usterke..   odpowiedz... na poczatku bylo kilka pikseli ale po pewnym czasie pojawilo sie ich coraz wiecej

Pragnę dodać tylko parę informacji :

 

Telewizor oczywiście ma gwarancję, został zakupiony dosłownie przed paroma dniami przez internet to też istnieje prawo 15 dyniowego zwrotu i jak w tym kontekście mam robić?

 

Dodatkowo urządzenie posiada niewielki defekt, po jego znalezieniu sprzedawca dał rabat w postaci 100zl jest to drobne uszkodzenie mechaniczne w górnej ramce (wgniotka; oczywiście w jej otoczeniu nie ma ani jednego martwego piksela i w niczym nie przeszkadza) zdjęcie dam niżej - sprzedawca zarzeka mailowo, że oczywiście gwarancją oraz rękojmia obowiązuje.

 

Tylko czy przez ten defekt gwarancją może zostać odrzucona przez serwisanta?

 

Oraz czy jest sens by ktoś grzebał w nowym sprzęcie, to chyba nie wpływa za dobrze na urządzenia. Oraz jak Pan wspomniał serwisant przyjedzie- tam nie będę musiał pakować czy wozić danego sprzętu?

Czy może z racji że mam bez mała jeszcze 2 lata gwarancji można to reklamować do serwisu LG pozniej, nie było by z tym problemu?

 

z góry dziękuję za odpowiedź 

IMG_20231001_183032.jpg

IMG_20230925_133213.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na kolejnych zdjeciach jest uszkodzenie mechaniczne ale nawet w przypadku kupna telewizora w tradycyjnym sklepie  po rozpakowaniu  odbiornika w domu tez moze byc podobna usterka .Uszkodzenie ramki moglo sie pojawic nawet w czasie pakowania w  fabryce telewizorow lub transporcie do sklepu.Gwarancja nie moze  byc  odrzucona bo telewizor jest na gwarancji , panel  jest caly . Uszkodzone piksele podlegaja naprawie  gwarancyjnej. Zglaszasz usterke- uszkodzone  piksele.Jesli chodzi o naprawe  to wymiana panelu moze byc w domu  lub serwisie.Dlatego najlepiej zachowac karton  aby telewizor  wrocil  w dobrym stanie.Pomagasz  tylko spakowac   telewizor.

Wiecej informacji na stronie lg

https://www.lg.com/pl/wsparcie/email

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
7 minut temu, grundig napisał:

Na kolejnych zdjeciach jest uszkodzenie mechaniczne ale nawet w przypadku kupna telewizora w tradycyjnym sklepie  po rozpakowaniu  odbiornika w domu tez moze byc podobna usterka .Uszkodzenie ramki moglo sie pojawic nawet w czasie pakowania w  fabryce telewizorow lub transporcie do sklepu.Gwarancja nie moze  byc  odrzucona bo telewizor jest na gwarancji , panel  jest caly . Uszkodzone piksele podlegaja naprawie  gwarancyjnej. Zglaszasz usterke- uszkodzone  piksele.Jesli chodzi o naprawe  to wymiana panelu moze byc w domu  lub serwisie.Dlatego najlepiej zachowac karton  aby telewizor  wrocil  w dobrym stanie.Pomagasz  tylko spakowac   telewizor.

Wiecej informacji na stronie lg

https://www.lg.com/pl/wsparcie/email

Rozumiem bardzo dziękuję za odpowiedź,

Mam nadzieję, że nie nadużywam pana cierpliwości jednakże dla własnego spokoju pragnę dopytać czy muszę już jak najszybciej zgłaszać dana usterkę czy mogę zgłosić ja w późniejszym okresie (oczywiście obowiązywania gwarancji), gdyż pracuje nie mam możliwości zrobienia tego w najbliższym czasie? Ile mogę zwlekać?

I czy w naprawie może być użyta niższej jakości matryca- czytałem o tym posty w internecie w sensie o takich przypadkach.

Przepraszam za irytujące pytania, dziękuję i pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Po  wymianie panelu telewizor bedzie  jak nowy.Najlepiej nie  czekac   , zglosic usterke na internetowej stronie LG .Uszkodzone piksele.Oczywiscie   usterke mozna   zglosic pozniej.O terminie  sam decydujesz.Matryca nie bedzie gorszej  jakosci.Bedziesz mogl    wszystko   dokladnie sprawdzic w domu  po naprawie.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...