Skocz do zawartości

Michał Bagiński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Michał Bagiński

  • Tytuł
    VHS
  1. Rozumiem bardzo dziękuję za odpowiedź, Mam nadzieję, że nie nadużywam pana cierpliwości jednakże dla własnego spokoju pragnę dopytać czy muszę już jak najszybciej zgłaszać dana usterkę czy mogę zgłosić ja w późniejszym okresie (oczywiście obowiązywania gwarancji), gdyż pracuje nie mam możliwości zrobienia tego w najbliższym czasie? Ile mogę zwlekać? I czy w naprawie może być użyta niższej jakości matryca- czytałem o tym posty w internecie w sensie o takich przypadkach. Przepraszam za irytujące pytania, dziękuję i pozdrawiam
  2. Pragnę dodać tylko parę informacji : Telewizor oczywiście ma gwarancję, został zakupiony dosłownie przed paroma dniami przez internet to też istnieje prawo 15 dyniowego zwrotu i jak w tym kontekście mam robić? Dodatkowo urządzenie posiada niewielki defekt, po jego znalezieniu sprzedawca dał rabat w postaci 100zl jest to drobne uszkodzenie mechaniczne w górnej ramce (wgniotka; oczywiście w jej otoczeniu nie ma ani jednego martwego piksela i w niczym nie przeszkadza) zdjęcie dam niżej - sprzedawca zarzeka mailowo, że oczywiście gwarancją oraz rękojmia obowiązuje. Tylko czy przez ten defekt gwarancją może zostać odrzucona przez serwisanta? Oraz czy jest sens by ktoś grzebał w nowym sprzęcie, to chyba nie wpływa za dobrze na urządzenia. Oraz jak Pan wspomniał serwisant przyjedzie- tam nie będę musiał pakować czy wozić danego sprzętu? Czy może z racji że mam bez mała jeszcze 2 lata gwarancji można to reklamować do serwisu LG pozniej, nie było by z tym problemu? z góry dziękuję za odpowiedź
  3. Dzień dobry, Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie jestem pewny czy piszę post w odpowiednim miejscu. Zakupiłem nie dawno oled LG C2 55 cali z outletu, w prawym dolnym rogu takie artefakty w postaci martwych pikseli zdjęcie niżej. I tak jak w temacie odsyłać czy nie - w sensie odsyłanie mam na myśli z uwzględnieniem tej wady we wniosku jak to bezpiecznie zrobić i czy to ma sens (jestem laikiem a nie wiem jak wygląda sprawa z gwarancją). Dane uszkodzenie mogło powstać przez uszkodzenie mechaniczne o którym sprzedawca nie wspomniał. I jeśli odsyłać to gdzie i kiedy rozejrzeć się za analogicznym sprzętem? Czekać na Black friday?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...