Sonek231 0 Napisano 31 Marca 2023 Dzień dobry, 1.Czy uszkodzenia widoczne na zdjęciach kwalifikują się pod reklamację? 2. Najlepiej skorzystać z rękojmi w sklepie? TV zakupiony na początku czerwca 2021, model 55BX. https://iv.pl/image/GZAEvnShttps://iv.pl/image/GZAEyodhttps://iv.pl/image/GZAENtyhttps://iv.pl/image/GZAEc4O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 1 Kwietnia 2023 Dzień dobry, jeżeli to jedyny problem z telewizorem to ja osobiście bym na tą chwilę odpuścił. Pikseli padniętych jest mało, więc mogą nie uznać - nie pamiętam jaki procent ma być aby podlegało wymianie. Po drugie jeżeli uznają to wymienią matrycę a z tego forum dowiedziałem się że czasami nowa matryca nie zawsze spełnia oczekiwania. Poczekaj jeszcze jakiś czas, jeżeli będą padać kolejne to wtedy warto reklamować. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonek231 0 Napisano 1 Kwietnia 2023 No właśnie nie wiem czy uznają to już, ale zostało dwa miesiące gwarancji a boje się że to początek degradacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodarek 83 Napisano 1 Kwietnia 2023 Tragicznie to wygląda ja bym to od razu reklamował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 459 Napisano 1 Kwietnia 2023 Witam. Na zdjeciach jest widoczne bardzo duzo uszkodzonych pikseli.Na pewno bedzie wymiana panelu .Telewizor jest na gwarancji i najlepiej szybko zglosic usterke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach