Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Testujemy ekskluzywne telewizory premium 8K Samsung Excellence Line - warto zainwestować? Przegląd oferty!

Telewizory 8K Samsung Excellence Line to zdaniem producenta absolutny szczyt luksusu, technicznego zaawansowania i kunsztu, jaki mogą osiągnąć konsumenckie odbiorniki. Te modele przeznaczone są dla najbardziej wymagających klientów - zarówno tych oczekujących obrazu nieskazitelnej jakości, jak i nie idących na kompromisy jeśli chodzi o design. Zapraszamy na przegląd trzech serii Excellence Line z rocznika 2022 - który model warto wybrać i dlaczego?

 

Przeczytaj całość

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powłoki przy myciu wodą też schodzą? Ktoś sprawdził czy tylko przepisuje szajsungowe press info ?

Ma być tak pięknie, cytuję: "Telewizory Samsung Excellence Line 8K to zdaniem producenta absolutny szczyt luksusu, technicznego zaawansowania i kunsztu, jaki mogą osiągnąć konsumenckie Smart TV. Te modele przeznaczone są dla najbardziej wymagających klientów – zarówno tych oczekujących obrazu nieskazitelnej jakości, jak i nie idących na kompromisy jeśli chodzi o design."

A wyjdzie jak zwykle ???
 

:) 

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.03.2023 o 17:03, pmcomp napisał:

Powłoki przy myciu wodą też schodzą? Ktoś sprawdził czy tylko przepisuje szajsungowe press info ?

Ma być tak pięknie, cytuję: "Telewizory Samsung Excellence Line 8K to zdaniem producenta absolutny szczyt luksusu, technicznego zaawansowania i kunsztu, jaki mogą osiągnąć konsumenckie Smart TV. Te modele przeznaczone są dla najbardziej wymagających klientów – zarówno tych oczekujących obrazu nieskazitelnej jakości, jak i nie idących na kompromisy jeśli chodzi o design."

A wyjdzie jak zwykle ???
 

:) 

Zdecydowanie odradzam zakup „flagowego” modelu Excellence Line QN900B.

Trzy tygodnie temu kupiłem ten telewizor w rozmiarze 85” bezpośrednio na stronie Samsung Polska. Telewizor został dostarczony z wadami – odklejająca się w trzech rogach tylna obudowa oraz przekrzywienie po zamontowaniu na stopie.

Początkowo podszedłem do sprawy spokojnie i zgodziłem się na wizytę autoryzowanego serwisu. Niestety serwis nie usunął na miejscu żadnej usterki. Nie byli w stanie tego zrobić, ponieważ obudowa jest klejona. Pomimo wielu prób nie udało się również poprawić montażu stopy, aby telewizor stał prosto.

W związku z tymi wadami odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zabranie telewizora oraz zwrot pieniędzy. I tutaj rozpoczęły się schody. Po trzech tygodniach od zakupu jestem w punkcie wyjścia nie mówiąc już o tym, że jestem totalnie zszokowany jakością obsługi w firmie Samsung.

Samsung nie chce wymienić telewizora, ani zwrócić pieniędzy. Każą odesłać telewizor na własny koszt i nie interesuje ich fakt, że nie odsyłam go ze względu na swoje widzimisię, tylko dlatego, że dostarczyli mi produkt z wadami fabrycznymi. Twierdzą przy tym, że regulamin ich sklepu jest nadrzędny nad polskim prawem i nie zamierzają się stosować do zapisów Ustawy Konsumenckiej.

Szok i niedowierzanie to mało powiedziane. Czuję się jakbym kupił TV na bazarze od jakiegoś pasera. Tłumaczę im, że nie jestem w stanie spakować i odesłać tak wielkiej i ciężkiej rzeczy, ale ich to zupełnie nie interesuje. Zmuszają mnie swoim zachowaniem do zgody na naprawę, ale kto chciałby kupić telewizor za takie pieniądze i od razu oddawać go do naprawy? Nie mówiąc już o tym, że mam wątpliwości odnośnie tego czy dostarczono mi produkt nowy.

Ja nie kupię więcej żadnych produktów Samsung. Strata pieniędzy i cała masa nerwów. To jest właśnie ten flagowy model, za który na stronie żadają 30-40 tys. zł…

  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łączę się w bólu..

Kupiłeś produkt premium a potraktowali Cię jak zwykłego Kowalskiego czy Nowaka....

Zapewne wygrasz z nimi walkę - niestety tak jest - do momentu zakupu to w tyłek by weszli a potem żegnaj Genia...

 

Miałem nie tak dawno trochę podobną sytuację - kupiłem nowy sprzęt ( także model Premium) a okazało się że latał jako demo po Europie 

Przypadkowo znalazłem go na youtube po numerach seryjnych i jednej charakterystycznej cesze :)

Napisałem maila, pokazałem zdjęcia, powiedziałem czego oczekuję i po 3 tygodniach prawdziwa nówka przyjechała a Demo odjechało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Eleonor napisał:

Łączę się w bólu..

Kupiłeś produkt premium a potraktowali Cię jak zwykłego Kowalskiego czy Nowaka....

Zapewne wygrasz z nimi walkę - niestety tak jest - do momentu zakupu to w tyłek by weszli a potem żegnaj Genia...

 

Miałem nie tak dawno trochę podobną sytuację - kupiłem nowy sprzęt ( także model Premium) a okazało się że latał jako demo po Europie 

Przypadkowo znalazłem go na youtube po numerach seryjnych i jednej charakterystycznej cesze :)

Napisałem maila, pokazałem zdjęcia, powiedziałem czego oczekuję i po 3 tygodniach prawdziwa nówka przyjechała a Demo odjechało

Póki co zaproponowali jedynie naprawę tego złomu, a jak nie chcę naprawy to mam sam spakować i odesłać na własny koszt. Generalnie pozdrowili mnie serdecznie środkowym palcem. Jutro mija 14 dni od zakupu najwyższego modelu soundbara, którego nawet nie wyjąłem z kartonu, więc dzisiaj także odstępuję od umowy i zwracam, bo nie chcę już niczego marki Samsung. Z mojej strony zapewnię im za to gratisowe działania marketingowe.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...