Skocz do zawartości
Gmeru

Test flagowego TV Mini LED Samsung Neo QLED QN900B Excellence Line - niezwykły wygląd oraz mnogość funkcji

Rekomendowane odpowiedzi

Test flagowego TV Mini LED Samsung Neo QLED QN900B Excellence Line - niezwykły wygląd oraz mnogość funkcji

Do testów redakcyjnych zawitał nowy reprezentant segmentu premium od Samsunga. Mowa tutaj o flagowym telewizorze Samsung QN900B Mini LED 8K z linii "Excellence Line", który zyskał wiele usprawnień względem zeszłorocznej wersji. W tym roku telewizor dostał niemalże bezramkowy design, który sprawia, że ekran dosłownie wtapia się w otoczenie i wygląda niezwykle elegancko w nowoczesnych salonach. Matryca telewizora posiada rozdzielczość 8K oraz aż 1344 strefy wygaszania podświetlenia, co zwiastuje nam bardzo dobrą czerń, oraz bardzo wysoki kontrast obrazu. Możemy też spodziewać się większości najnowszych funkcji przeznaczonych dla graczy. Trzeba przyznać, że firma Samsung dobrze radzi sobie z rozwojem technologii LCD, krok po kroku zbliżając się do technologii OLED pod względem czerni i kontrastu. Jak zwykle, w dzisiejszym teście poznacie wszystkie aspekty telewizora oraz podzielimy się naszymi spostrzeżeniami na jego temat. Zapraszamy do testu!

 

Przeczytaj całość

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam zakup „flagowego” modelu Excellence Line QN900B.

Trzy tygodnie temu kupiłem ten telewizor w rozmiarze 85” bezpośrednio na stronie Samsung Polska. Telewizor został dostarczony z wadami – odklejająca się w trzech rogach tylna obudowa oraz przekrzywienie po zamontowaniu na stopie.

Początkowo podszedłem do sprawy spokojnie i zgodziłem się na wizytę autoryzowanego serwisu. Niestety serwis nie usunął na miejscu żadnej usterki. Nie byli w stanie tego zrobić, ponieważ obudowa jest klejona. Pomimo wielu prób nie udało się również poprawić montażu stopy, aby telewizor stał prosto.

W związku z tymi wadami odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zabranie telewizora oraz zwrot pieniędzy. I tutaj rozpoczęły się schody. Po trzech tygodniach od zakupu jestem w punkcie wyjścia nie mówiąc już o tym, że jestem totalnie zszokowany jakością obsługi w firmie Samsung.

Samsung nie chce wymienić telewizora, ani zwrócić pieniędzy. Każą odesłać telewizor na własny koszt i nie interesuje ich fakt, że nie odsyłam go ze względu na swoje widzimisię, tylko dlatego, że dostarczyli mi produkt z wadami fabrycznymi. Twierdzą przy tym, że regulamin ich sklepu jest nadrzędny nad polskim prawem i nie zamierzają się stosować do zapisów Ustawy Konsumenckiej.

Szok i niedowierzanie to mało powiedziane. Czuję się jakbym kupił TV na bazarze od jakiegoś pasera. Tłumaczę im, że nie jestem w stanie spakować i odesłać tak wielkiej i ciężkiej rzeczy, ale ich to zupełnie nie interesuje. Zmuszają mnie swoim zachowaniem do zgody na naprawę, ale kto chciałby kupić telewizor za takie pieniądze i od razu oddawać go do naprawy? Nie mówiąc już o tym, że mam wątpliwości odnośnie tego czy dostarczono mi produkt nowy.

Ja nie kupię więcej żadnych produktów Samsung. Strata pieniędzy i cała masa nerwów. To jest właśnie ten flagowy model, za który na stronie żadają 30-40 tys. zł…

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...