Skocz do zawartości
kh29228

Scaler a amplituner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
z góry przepraszam, z merytorykę, ale jestem bardzo początkujący w kwestii upscalingu i ogólenie w tematyce hdtv. Rozumiem, że są odtwarzacze dvd z upscalerami lub np. procesory wideo. A co w sytuacji gdy chciałbym poprawić sobie oraz nie z płytki dvd, ale np z zwykłej tv? Czy są jakieś sposoby na to, np jakieś amplitunery z wbudowanymi scalerami, które poprawiają obraz zwykłej tv?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moj znajomy wlasnie kupil nagrywarke z dyskiem, tunerem panasonica ktora upscaluje nie tylko dvd do 1080 ale takze kazdy sygnal podany na wejscie. On podpiol sobie pod to SKY'a wiec upscaluje mu telewizje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dekoder n-ki ma scaler do 1080i lub cos takiego:
[url="http://digitalo.pl/product_info.php/manufacturers_id/19/products_id/741"]http://digitalo.pl/product_info.php/manufa...products_id/741[/url]
mozna to kupić taniej. Edytowane przez niesfiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zainteresuj sie nowym ONKYO 875 ( Reon-VX HQV ) , ma scaler do 1080p i kazdy przyjety sygnal czy to po hdmi, component, s-video itd. skaluje do 1080p i wypuszcza na TV, tylko mozna powiedziec to jest proba zrobienia z malucha mercedesa, ale zawsze cos tam napewno poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domyślam się, że ze zwykłej tv nie da się zrobić hdtv, ale chodzi mi o to, że teaz kupuje sobie telewizor fullHD, pewnei bedzie to sharp 37 xd1. Słyszałem, ze zwykła telewizja wygląda średnio na takich telewizorach. Czy scaler to dobre rozwiązanie, zeby troche tę jakość poprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Sober' post='57340' date='27.08.2007, 15:38 ']Kup sobie nkę i po sprawie.[/quote]