Skocz do zawartości
Gmeru

Test przełomowego Samsung OLED S95B. Najlepszy telewizor OLED na rynku!

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, klaus71 napisał:

jak kupujesz ferrari to nie narzekaj że słabo sobie radzi z wożeniem bagaży.

qd-oled to najwyższej klasy tv do filmów - wystarczy nie wozić ziemniaków(infoshitów) za to mamy najlepszy obraz na rynku

mnie filmy nie interesuja specjalnie kupilem do sportu bo byl efekt łał ale wydaje sie ze do sportu to kiepski wybor. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Michal1992 napisał:

w szoku jestem. chyba bede szukal kupca bo jestem fanem sportu. zatem moge miec podobne problemy. 

a niby czemu podobne problemy? na sporcie masz dużo ramek?

3 minuty temu, Gregory-86 napisał:

tylko że ferrari pojedzie i po autobahn i po drodze powiatowej. a qd oled wydaje się, że nadaje się li tylko do jazdy po autostradzie i to z przerwami na chłodzenie matrycy. 

chodziło o bagaż. po drodze powiatowej moze być problem jak będą dziury , krawężniki też są problemem - po prostu same problemy z takim ferrari LOL

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest to pasek tvp info. ale sam widzisz jakie mam problemy z tym telewizorem. juz tyle napraw  mialem ze pomalu trace cierpliwosc do tego telewizora

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Michal1992 napisał:

nie jest to pasek tvp info. ale sam widzisz jakie mam problemy z tym telewizorem. juz tyle napraw  mialem ze pomalu trace cierpliwosc do tego telewizora

 

ja wcale ci się nie dziwię. Ja już dawno straciłbym cierpliwość. Jak czytałem te twoje problemy to stwierdziłem że mój qd oled to był z tych lepszych.

Edytowane przez Gregory-86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Michal1992 napisał:

nie jest to pasek tvp info. ale sam widzisz jakie mam problemy z tym telewizorem. juz tyle napraw  mialem ze pomalu trace cierpliwosc do tego telewizora

jak naprawiasz przez rękojmię i sklep to przy drugiej możesz żądać zwrotu kasy - może masz jakąś felerną sztukę - chyba nikt nie zgłaszał że mu tv ściemnia obraz po kilku h z powodu przegrzewania 

Edytowane przez klaus71
  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro wada występuje dalej to niech robi teraz przez sklep i rękojmię

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. z telewizora nie jestem zadowolony. pomimo wczesniejszej ekscytacji radosc szybko zniknela.  sprzety samsunga kupuje od zawsze. posiadam kilkanascie roznego rodzaju produktow od tego producenta. wiec nie zastanawialem sie dlugo zwlaszcza ze telewizor mial swietne opinie w inernecie a i w testach wypadal lepiej niz konkurencja. wiec mowie kupuje. zwlaszcza ze byl duzo lepiej wyceniony niz konkurencja. dlaczego nie dalo mi to do myslenia. w reklamie najjasniejszy telewizor na rynku. w praktyce odbiornik bardzo ciemny. kiedy ogladam filmy. nienaturalnie ciemne. brak szczegolow. dlaczego nikt o tym w tescie nie wspomnial. problem z czyszczeniem. nie wierze ze zaden z recenzentow nie czyscil tego telewizora. po prostu nikt o tym nie wspomnial. telewizora nie da sie wyczyscic, bez uszkodzenia matrycy. dodatkowo obraz nie jest ostry. nie wiem czy to "zaleta" oleda ale moj poprzedni philips lcd prezentowal duzo lepsza jakosc pod tym wzgledem. a byl to telewizor ktory kosztowal cos ok 4 tys ok 3 lat temu. wymienilem bo chcialem cos o lepszych kolorach. ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy zobaczylem ze obraz jest mdly i niewyrazny.

pierwsza wizyta w sklepie. pan mowi ze samsungi tak maja, ze to jest zgodne z amerykanska norma i ze tam ma byc. ze philips to philips a samsung to samsung. generalnie spuscil mnie na drzewo. jesli chodzi o czyszczenie to powiedzial ze przeciez samsung informuje ze wody uzywac nie mozna wiec popsul pan matryce i panu nie wymienia. cisnienie mialem chyba nie wiecie jak wysokie. malo co karetka nie przyjechala. ale uspokoilem sie i zadzwonilem do samsunga. i faktycznie potwierdzili to, ze uszkodzenie mechaniczne niepodlegajace gwarancji. odpuscilem. niepotrzebnie. trzeba bylo od razu isc do prawnika.

po jakis 2 miesiacach. ogladalem mecz. wylaczylem tv poszedlem spac. rano syn mowi tato wlacz mi bajke. chcialem wlaczyc telewizor juz nie wstal. zadzwonilem do samsunga. od razu pani do mnie a czyscil pan telewizor. ja ze tak. pani to pewnie zalal pan elektronike. jesli to sie potwierdzi to naprawa na pana koszt. przyjechal serwisant. od razu zapytalem o to czyszczenie pan mowi ze kazdy samsung tak ma i takich zgloszen to ma setki. jak nie tysiace. ze juz nie jest w stanie tlumaczyc ludziom dlaczego tak jest. ale tak jest. po prostu cytat cos spier.... w procesie produkcji, ale niewiele pan z tym zrobi. co bedzie sie pan przez 10 lat sadzil. wymielil naszczescie plyte i tv gra.

nastepnie po jakis 3 miesiacach kolejny problem. pojawila sie plama na wyswietlaczu. jakby od srodka nie w miejscu czyszczenia. pan przyjechal i mowi ma pan szczescie wymienie matryce. tylko niech pan unika dotykania. bo za cholere pan tego nie wyczysci.a ja wiem. bede unikal. wymienil.

Na razie spokoj.

tutaj wklejamwam problemy. zlaszalem do samsunga

  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, klaus71 napisał:

skoro wada występuje dalej to niech robi teraz przez sklep i rękojmię

tylko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, SAM41 napisał:

Michał ale ci się złom trafił

malo powiedziane. dlatego coraz powazniej mysle zeby sie go pozbyc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Michal1992 napisał:

nie wiem czy to "zaleta" oleda ale moj poprzedni philips lcd prezentowal duzo lepsza jakosc pod tym wzgledem. a byl to telewizor ktory kosztowal cos ok 4 tys ok 3 lat temu. wymienilem bo chcialem cos o lepszych kolorach. ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy zobaczylem ze obraz jest mdly i niewyrazny.

chyba jesteś fanem trybu dynamicznego - wtedy rzeczywiście lcd za 4tys może być "lepszy" 

dla mnie oled i qd-oled leje każdy lcd także taki za 50tysi jak Zka Sony

Edytowane przez klaus71
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tryb obrazu mam standardowy ustawiony. a dla sportu dynamiczny. fakt. bo tak lubie. ale to chyba nie grzech. murawa boiska lepiej prezentuje sie na dynamicznym

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Michal1992 napisał:

tryb obrazu mam standardowy ustawiony. a dla sportu dynamiczny. fakt. bo tak lubie. ale to chyba nie grzech. murawa boiska lepiej prezentuje sie na dynamicznym

dla mnie to żaden grzech. Każdy używa takiego trybu obrazu, który mu odpowiada. Po to one są. 

  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sluchajcie czy oni mi wymienia sztuke skoro pani na infolinii powiedizala ze kazdy samsung tak ma i to nie jest zadna wada produktu. to co mam zglaszać z rękojmi. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Michal1992 napisał:

murawa boiska lepiej prezentuje sie na dynamicznym

mi przypomina radioaktywną murawę no ale o gusta nie ma co się spierać - dla mnie tryb dynamiczny tylko na demówkach w sklepie robi wrażenie

  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Michal1992 napisał:

ale sluchajcie czy oni mi wymienia sztuke skoro pani na infolinii powiedizala ze kazdy samsung tak ma i to nie jest zadna wada produktu. to co mam zglaszać z rękojmi. 

z rękojmi zgłaszasz problem. opisujesz go co i jak. Roszczenie kierujesz do sklepu tzn. sprzedawcy. Jeśli jest nim np. media Markt to roszczenie kierujesz do media Markt. wzory dostępne w internecie masz. jeśli jakiś problem to powiatowy/miejski rzecznik praw konsumenta. Oni mają 14 dni na odpowiedź. zadanie wymiana na nowy wolny od wad. pewnie ci naprawią o ile się da gorzej jak się okaże że oni problemu nie widzą. ale nie wybiegajmy w przyszłość. Jeśli raz ci naprawią. a problem się pojawi. to wówczas odstępujesz od umowy. i zwracasz towar a oni tobie wartość fakturową. jeśli zrobiłbyś tak od razu to już byś miał po problemie. niepotrzebnie zgłaszałeś do samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to masz z bańki. Każdy rzecznik to ci ogarnie. Pewnie ciocia nawet wzór załatwi. bo rzecznicy mają swoje. Na przyszłość kontaktuj się od razu z ciocią unikniesz tych szkolnych błędów które popełniłeś wcześniej.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, klaus71 napisał:

jasne że rozwija - Samsung pokrywa 200% kosztów to czemu nie kasować frajerów dalej opłącających umarły format

naprawdę już nie cytyuj tu materiałów propagandowych które dostałeś od kierownika - zachowaj trochę godności i nie pisz oczywistych głupot jak te powyżej

no chyba że kierownik kazał - to fakt nie masz wyjścia - będziesz tu pisał bzdury i je w kółko powtarzał licząć że ktoś je łyknie 

Bzdury ty 👉 same piszesz 🤣 Ale co się dziwić po kimś ślepym, co nie widzi różnicy w kolorach na qd oled i głupim nie rozumiejącym testu rtings i w dodatku odklejonym 🩹 bo wiesz ile samsung pokrywa kosztów 😹 Co się dziwić, też bym oszalał na twoim miejscu gdybym katował się na marnym lcd 😂😂 Nic tylko współczuć 🤭 

6 godzin temu, SAM41 napisał:

U znajomego był technik z Sony stwierdził ze matryca jest do wymiany także @Usl nie zabieraj głosu w kwestiach o których nie masz pojęcia Sony bez problemu wymienia matryce na gwarancji

Pierwszy raz też Tadkowi wymienili, zobaczymy przy następnym wypaleniu, czy będą tacy chętni 😁

6 godzin temu, klaus71 napisał:

a ktoś tu się chwalił że umie liczyć - realnie oglądając po 4,5h dziennie to już na początku drugiego roku korzystania z qd-oled (po 16 miesiącach) pojawią się wypalenia.

no chyba że dla qd-oleda bardzo pomocne w niwelowaniu wypaleń byłoby oglądanie innych treści pomiędzy infoshitami.

Kwestia czy to pomoże - bo w przypadku woled'ów od LG za bardzo to nie pomagało. A skoro u podstaw qd-oled jest także jeden kolor kropki oled jak w woled (tylko niebieski) to można założyć że qd-oledom naprzemienne oglądanie też niewiele pomoże - zatem test RTINGs jest poważnym ostrzeżeniem co czeka właścicieli qd-oledów jak będą za długo oglądać infishity.

No i skoro Samsung nie oprotestowuje RTINGs to niestety raczej tak właśnie będzie - qd-oled tylko dla świadomego klienta oglądającego max 1h/dzień programów z ramkami. 

Haha jak można byc tak głupim 😂😂😂 Uśmiałem się 😆 

6 godzin temu, Gregory-86 napisał:

Palą się i będą się palić, bo ekran jest bardzo jasny.

Pamiętam, jak jakieś 10 lat temu miałem samochód z żarówkami h7, a że baran jakiś wymyślił obowiązek jazdy na światłach w dzień. (jakby człowiek w dzień nie miał zdolności widzenia) to żarówki wymieniałem stosunkowo często. Tak raz na pół roku. A ze był grudzień, mówię wezmę tą mocniejszą żarówkę. Był to albo philips albo osram. nie pamiętam. normalna h7 kosztowała 10 zł za sztukę. tamta ok 60 zł.oczywiście homologacja żaden tam chińczyk z aliexpress. I teraz tak owszem komfort był wyższy. tego nie neguje. Ale jaki był efekt uboczny. 2 miesiące jazdy i do wymiany. Od tego czasu kupowałem zwykłe najtańsze h7. Ja nie milioner mnie co 2 miesiące nie stać tak sobie wymieniać. Tak samo będzie z tym oledem.

Jak ktoś jeszcze czujniki światła ma wyłączone, a nastawy na maksa to będzie się palić jak ognisko. NIech zredukuje jasność, włączy czujnik oświetlania, albo tryby eko kiedy ogląda tvn24, albo najlepiej niech żonie przesunie kafelek wyłącz ekran na sam początek ekranu ustawień. Google tv ma to fajnie zrobione i wówczas wypalenia ograniczy. TVN24 to bardziej radio niż coś do oglądania. Ja sam jak oglądam coś na YouTube, np. jakiś wywiad czy coś z logiem (bo nie zawsze one są) to wyłączam obraz, bo po co ma się świecić. Oczywiście korzystając tylko z vod (Netflix, prime, Apple TV, Disney) loga nie ma więc tam nic się nie wypali. Najwyżej nierównomiernie zużyje matryca z uwagi na pasy w filmach. ale jeśli ktoś ogląda telewizję to ma większy problem. tam wszechobecne loga, znaczki wiekowe itp. na szczęście są reklamy to ustrojstwo nie pali się cały czas. 

A kto twierdził, że Sony nie wymienia matryc😂😂. Przecież ja od razu się z tego śmiałem. To tak samo jakby ci głośnika nie wymienili bo się popsuł. Przecież to bzdura od początku była. 

no liczyć nie umie. Albo tak jak napisałem, do wykorzystywania jako radio. Ja bardzo często jak coś słucham np. wywiadu Zychowicza czy jakieś podcasty historyczne na YouTube to sobie iphona wyłączam i leci w tle, bo po co mam oglądać.

Tylko wiesz najgorsze w tym wszystkim jest to, że to użytkownik powinien decydować co i kiedy chce oglądać, a produkt powinien być na to odporny. A nie palić się jak ognisko w lesie. A jak pokazują testy rtings jest gorzej jak na matrycy lg display. 

Porównanie oled do..... żarówek w aucie 🤣 Buhahaha 😹 Padłem na suty ze śmiechu 😂😂😂 Przejdź się do lekarza i to dobrego 😷 

5 godzin temu, Gregory-86 napisał:

Oglądałem testy długoterminowe tego gościa co testuje lg oled na YouTube co w którymś wątku zapodałeś to pokazywał jakie ma nastawy oleda. z tego co kojarzę to jasność dużo zbił, bo jak mówił nie rajcuje go jak wali po oczach, więc pewnie to też ma wpływ na to że pasek windowsa jeszcze mu się nie wypalił. Jakby np. o taki macowy jak ja mam na MacBooku zapodał i do tego walnął nastawy jak Ust proponuje czyli wszystko na max to oled by tego nie przetrwał, a i jego oczy również skoro na oledzie pracuje min 10 h dziennie. Ale to świadomy użytkownik. Zresztą ciort z oledem moje oczy by tego nie przetrwały. 1,5 h maks praca na takim Wordzie np. 

Ale co ty możesz wiedzieć, sam się przyznałeś jaki głupi jesteś skoro posiadasz marnego smuzacego maca 🤣 Co się zresztą dziwić po kimś kto lubi lagi 😂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałeś się pojawić trolu 2 raz już nie będzie potrzeby wymiany widzę ze nic z wypowiedzi @Gregory-86 nie zrozumiałeś i dalej nie ogarniasz co to jest rękojmia i dlaczego mój znajomy głupi nie jest ale co tu tam wazne ze każdego potrafisz obrażać ze cię jeszcze nikt do administracji portalu nie pogadał No chyba ze jest tak jak ktoś naposal ze ty dla nich robisz ale raczej dla mnie jesteś pracownikiem samsunga bo tak chwalisz ich produkty i chwalisz ze dobrze płacić musza bo chwalisz jak ruskie Putina

I noe pisz do mnie bo odpowiedzi nie będzie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Gregory-86 napisał:

widzę że dostałeś jeszcze lepsza sztukę niż ja. tyle problemów opisywałeś. ja niestety już go nie mam, więc nie pomogę.

zadzwoń może na infolinię i zapytaj.

Gdybyś miał to byś i tak nie pomógł, bo 💩 się znasz i masz je zamiast 🧠 

W dniu 16.08.2023 o 17:50, Gregory-86 napisał:

Jasny oled w ciemnym pomieszczeniu przedzkadza. Tak jak napisałeś z tymi światłami w samochodach w nocy. 

😂😂😂😂 

Pisz dalej, pośmiejemy się z twojej głupoty 😹

5 minut temu, SAM41 napisał:

Musiałeś się pojawić trolu 2 raz już nie będzie potrzeby wymiany widzę ze nic z wypowiedzi @Gregory-86 nie zrozumiałeś i dalej nie ogarniasz co to jest rękojmia i dlaczego mój znajomy głupi nie jest ale co tu tam wazne ze każdego potrafisz obrażać ze cię jeszcze nikt do administracji portalu nie pogadał No chyba ze jest tak jak ktoś naposal ze ty dla nich robisz ale raczej dla mnie jesteś pracownikiem samsunga bo tak chwalisz ich produkty i chwalisz ze dobrze płacić musza bo chwalisz jak ruskie Putina

I noe pisz do mnie bo odpowiedzi nie będzie 

To jeszcze nikt z administracji nie zareagował na hejterów nie mających kompletnie pojęcia w temacie piszących same bzdury? Dziwne już dawno powinien być perm. Dla mnie to ty jesteś bez 🧠 trollem 

3 godziny temu, Michal1992 napisał:

ale sluchajcie czy oni mi wymienia sztuke skoro pani na infolinii powiedizala ze kazdy samsung tak ma i to nie jest zadna wada produktu. to co mam zglaszać z rękojmi. 

Nie wymienią

3 godziny temu, Michal1992 napisał:

tryb obrazu mam standardowy ustawiony. a dla sportu dynamiczny. fakt. bo tak lubie. ale to chyba nie grzech. murawa boiska lepiej prezentuje sie na dynamicznym

LoL

4 godziny temu, Gregory-86 napisał:

chłopak dobrze napisał. też nie wierzę, żeby żaden recenzent go nie czyścił. no nie wierzę. 

A rtings twój kochany? No, ale tak to jest jak się jest hejterem 😆 

4 godziny temu, Michal1992 napisał:

mnie filmy nie interesuja specjalnie kupilem do sportu bo byl efekt łał ale wydaje sie ze do sportu to kiepski wybor. 

Jak się nie znasz kiepski 

5 godzin temu, Michal1992 napisał:

dzwonilem to mi powiedzieli ze spowodowane jest to tym, ze matryca się nagrzewa. I ze to nie jest zaden problem. ze wszystkie samsungi tak maja ze w celu schlodzenia matrycy obnizana jest jasnosc panelu czy cos takiego. tak przynajmniej konsultantke zrozumialem. w kazdym badz razie nie jest to zadna wada wg nich. ale ja czegos takeigo w zadnym telewizorze nie widzialem. no i przeciez 4h dziennie to nie jest jakis dlugi okres uzytkowania telelewizora. przeciez w sklepie chodza od 9 do 21 caly czas i tam na zadnym tego nie widzialem. 

No i masz odpowiedź 😂 Słuchaj dalej kompletnych no.Obów, którzy typu Gregory, którzy myślą, że infolinia coś załatwi 🤣

5 godzin temu, Michal1992 napisał:

tez tak macie, ze jak telewizor jest wlaczony przez powiedzmy 4h i ogladam mecz to obraz robi sie ciemny. musze wylaczyc tv odczekac 5 min i wlaczyc i mozna ogladac. bardzo mnie to denerwuje. czasami nawet jest tak ze jak wylacze i odczekam to niewiele daje. trzeba wylaczc z pradu i odczekac kilka godzin. strasznie to denerwujace jest

Tak, pisałem o tym niedawno. Po włączeniu niby jasność się nie przywraca?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, SAM41 napisał:

Musiałeś się pojawić trolu 2 raz już nie będzie potrzeby wymiany widzę ze nic z wypowiedzi @Gregory-86 nie zrozumiałeś i dalej nie ogarniasz co to jest rękojmia i dlaczego mój znajomy głupi nie jest ale co tu tam wazne ze każdego potrafisz obrażać ze cię jeszcze nikt do administracji portalu nie pogadał No chyba ze jest tak jak ktoś naposal ze ty dla nich robisz ale raczej dla mnie jesteś pracownikiem samsunga bo tak chwalisz ich produkty i chwalisz ze dobrze płacić musza bo chwalisz jak ruskie Putina

I noe pisz do mnie bo odpowiedzi nie będzie 

Ważne ze inni zrozumieli. Usl rozumieć nie musi. Zreszta g się zna potrafi tylko ludzi obrażać i naśmiewać się. Ale żadnych merytorycznych rozwiązań problemów qd oled na które skarżą sie lidzie na forum nie przedstawił. Dlatego gościa trzeba ignorować i tyle. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty się za to znasz 😆 

W dniu 16.08.2023 o 17:50, Gregory-86 napisał:

Jasny oled w ciemnym pomieszczeniu przedzkadza. Tak jak napisałeś z tymi światłami w samochodach w nocy. 

Buhahaha 😹 Ucz jeszcze miszczu, kiedy znów następne porównanie oled do auta? 🤣 Nie mogę się doczekać, by się pośmiać 😂😂

Dałem rozwiązanie jak pozbyć się dimmingu, ale wiem że masz mozdzek  🧠 wielkości orzeszka 🌰 i nie potrafisz czytać ze zrozumieniem 😆 Pedauen 24 tak mocno wypalił 🔥 🧠 Nic dziwnego, że taki głupiec kompletnie nie rozumie testów rtings 🤭

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...