qazar 385 Napisano 30 Kwietnia 2023 Który co dziwne jest najtańszy 😁 Tak miałem na myśli, ze rozdzieli wbijając się na 1 miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 30 Kwietnia 2023 W dniu 10.04.2023 o 20:00, Gregory-86 napisał: To nie jest żadna niedoróbka systemu. Przejrzałem kilka pozycji. Disney, prime, Netflix. Porównałem z Sony a80j i obraz jest mega dziwny. W dzień jest świetny. Natomiast w pomieszczeniu oraz w wieczornych sesjach jest mega ciemny. poprawia się jeśli na 15 min odłączy się tv od prądu. Ale trzeba to zrobić na włączonym ekranie. I po włączeniu nie wolno doprowadzić do aktywacji wygaszacza ekranu. Czy ktoś wie jak go wyłączyć bo to on psuje ten obraz. Przynajmniej u mnie tak jest. Jeśli wygaszacz się nie włączy obraz jest ok jak zastartuje to już trzeba wtyczkę z gniazdka wyciągnąć Aktywowałem Apple tv no i coś w tym jest jak piszesz. Po aktywacji wygaszacza i wróceniu do filmu obraz jest mega ciemny. Pomaga wyjście z filmu i wznowieniu go. Nie muszę wyciągać wtyczki z gniazdka. Nie testowałem dużo ale tak się dzieje jak wygaszacz włączy się w ciemnej scenie. Na jasnych tego nie ma. Stawiałbym, że to coś z tą apką nie tak . Na innych tego nie zauważyłem. MadGamer. Wiem, że już nie chcesz pisać do mnie ale tak tylko informacyjnie. Pytałeś kiedyś o Apple tv. Teraz aktywowałem i przy tym plusie to rozświetlone tło to jest zrobione celowo. Celowy efekt , o którym pisałem /moim zdaniem/ . Zresztą można logo wygooglować i tam jest tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadGamer 30 Napisano 30 Kwietnia 2023 2 godziny temu, qazar napisał: Każda technologia ma wady i zalety 🙂 Ale w tym roku LG zrobiło olbrzymi skok jakościowy i osobiście uważam, że G3 i S95C są równie dobrymi TV, z innym podejściem do procesowania obrazu i różnymi mocnymi i słabszymi stronami. Zakładam, że obu rozdzieli Sony z A95L w 77” 😉 No stary Sony A95L w 77" marzenie na tą chwilę, ale jak ustalą cenę to nie jeden spadnie z krzesła 😉 chociaż jak dla mnie 77" to nie ma opcji bo do takich rozmiarów trzeba mieć po prostu przestrzeń, u mnie 55 ledwo się mieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 30 Kwietnia 2023 Dla mnie ty co skreśla Sony to tylko 2 HDMI 2.1, sorry Sony, ale to pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadGamer 30 Napisano 30 Kwietnia 2023 Jurek F: to nie jest tak że puściłem focha i nie chce mi się z tobą pisać, bo za stary jestem na takie dziecinady. Do tego plusa na Apple na samym początku to jest to zrobione celowo ale naprawdę blooming przy tym jest ogromny na pół ekranu się rozchodzi. Postaram się posprawdzać w wolnej chwili na innych urządzeniach, smartfon monitor, na tym co mam. PS. Nie wiem czy wiedziałeś ale Apple TV mogłeś mieć na ms za darmo, to za sprawą promocji dotyczącej dokumentu Realu Madryt. qazar: Pomyłka, ale zawsze można zastosować rozgałęziacz HDMI 2.1 ważne że wspierają już dolby vision w grach przy 120 kl/s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 1 Maja 2023 Ale bez VRR a tryb DV nie jest low letancy 🤨 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 1 Maja 2023 10 godzin temu, MadGamer napisał: Nie za ciemno tam, pisałeś wcześniej że za ciemne dla ciebie. Właśnie w tym problem na tym złomie ze ciemno. Ale nic nie poradzę. Standard czy dynamiczny a inteligent mode to już wogle. Nie do zaakceptowania. Już wole ta ciemność. Samsung ma kolejny problem tym razem dotyczy smartfona. w s23 aparaty nie radzą sobie z wyostrzaniem tekstu w zdjęciach. Oczywiście nie jest to podstawa do wymiany. Innymi słowy ten typ tak ma. 10 godzin temu, Jurek F napisał: Aktywowałem Apple tv no i coś w tym jest jak piszesz. Po aktywacji wygaszacza i wróceniu do filmu obraz jest mega ciemny. Pomaga wyjście z filmu i wznowieniu go. Nie muszę wyciągać wtyczki z gniazdka. Nie testowałem dużo ale tak się dzieje jak wygaszacz włączy się w ciemnej scenie. Na jasnych tego nie ma. Stawiałbym, że to coś z tą apką nie tak . Na innych tego nie zauważyłem Tylko ze ja tak mam nie tylko na Apple TV z tym wygaszaczem ale na Netflix Disney Prime. Wszędzie. Wiec to nie to. Coś jest skopane. Zobaczymy co powie prywatny biegły. Bo serwisy nie widza problemów. Aha i przycinki systemu i brak dostępu do sieci nawet do minuty to też nie jest wada produktu. Samsung wyjaśnił mi ze system startuje. to nawet Windows vista tak długo nie startował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 1 Maja 2023 8 godzin temu, MadGamer napisał: PS. Nie wiem czy wiedziałeś ale Apple TV mogłeś mieć na ms za darmo, to za sprawą promocji dotyczącej dokumentu Realu Madryt. Tak wiem, ale miałem wcześniej za darmo potem przerwa i teraz znów za darmo 3 miesiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 1 Maja 2023 Tylko ze ja tak mam nie tylko na Apple TV z tym wygaszaczem ale na Netflix Disney Prime. Wszędzie. Wiec to nie to. Coś jest skopane. Zobaczymy co powie prywatny biegły. Bo serwisy nie widza problemów. Aha i przycinki systemu i brak dostępu do sieci nawet do minuty to też nie jest wada produktu. Samsung wyjaśnił mi ze system startuje. to nawet Windows vista tak długo nie startował. Jak reklamowałeś usterki? Powinni wysłać technika, coś tam masz ewidentnie zje... Masz odpowiedź na piśmie/mailu czy przez kontakt na infolinii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 1 Maja 2023 (edytowane) 14 godzin temu, MadGamer napisał: Jurek F: to nie jest tak że puściłem focha i nie chce mi się z tobą pisać, bo za stary jestem na takie dziecinady. Do tego plusa na Apple na samym początku to jest to zrobione celowo ale naprawdę blooming przy tym jest ogromny na pół ekranu się rozchodzi. Postaram się posprawdzać w wolnej chwili na innych urządzeniach, smartfon monitor, na tym co mam. PS. Nie wiem czy wiedziałeś ale Apple TV mogłeś mieć na ms za darmo, to za sprawą promocji dotyczącej dokumentu Realu Madryt. qazar: Pomyłka, ale zawsze można zastosować rozgałęziacz HDMI 2.1 ważne że wspierają już dolby vision w grach przy 120 kl/s Masz albo z[beeep]any telewizor albo … nie umiesz go obslugiwać. Innej mozliwosci nie ma . 18 godzin temu, MadGamer napisał: To że Sony wymyśliło wadliwy do niczego nie nadający się prototyp to nie znaczy że można im to przypisać. Mylisz sie. To byl pierwszy komercyjnie oferowany na rynku TV OLED. Komercyjnie tzn. oferowany w sklepach dla klienta koncowego. Za niemała kase wtedy. Poszukaj w necie, poczytaj, doucz się. Tylko … Z-kom nie chce sie uczyć. Zapewne uwazasz ze jakis tam dyplomik uprawńia cię do wygórowanych oczekiwań i rzadań. A świat dziala inaczej. Anyway Samsung S95B jest niedopracowanym telewizoropodobnym produktem i trzeba to było go nie kupować. Ale CCC i padles tego ofiarą wiec cierp. Tylko nie płacz tu co chwila. Trzeba bylo przed zakupem przeczytać caly ten wątek od deski do deski. Jest tu parę bugow, na ktore mozna powolac sie przy reklamacji z tytulu rekojmi, sa ewidentne gdzie jest niezgodnosc towaru z opisem w instrukcji i w materialach marketingowych. I nie jest to jakosć obrazu. Ciekawe czy twoja inteligencja pozwoli ci je wyszukać . Edytowane 1 Maja 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sk_uter 40 Napisano 1 Maja 2023 S95C już są sprzedawane czy dalej pre-order? Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 1 Maja 2023 Pmcomp możesz się powoływać. Mi napisano telewizor spełnia wymagania specyfikacji technicznej producenta. Brak podstaw do realizacji uprawnień z tytułu rekojmi. Na wystąpienie rzecznika praw konsumenta w mojej sprawie. Podtrzymano stanowisko. Teraz ma się pojawić biegły. Zobaczymy co powie. Następnie odstąpienie od umowy i batalia sądowa. Czy wy nie rozumiecie ze oni nie uznają swojej winy i nie chcą dobrowolnie realizować roszczeń. Poczytajcie o s23, flipach, foldach i ogólnie o samsungu. ebola1972. Rękojmia, gwarancja. Telefony na infolinie. Interwencja powiatowego rzecznika praw konsumenta. Polskie prawo chroni konsumenta jedynie teoretycznie na wykładach akademickich na wydziale prawa. W rzeczywistości bez batalii sądowej się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 1 Maja 2023 2 godziny temu, Sk_uter napisał: S95C już są sprzedawane czy dalej pre-order? Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka Preorder wysyłka rusza od jutra 🙂 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 1 Maja 2023 (edytowane) 56 minut temu, Gregory-86 napisał: Pmcomp możesz się powoływać. Mi napisano telewizor spełnia wymagania specyfikacji technicznej producenta. Brak podstaw do realizacji uprawnień z tytułu rekojmi. Na wystąpienie rzecznika praw konsumenta w mojej sprawie. Podtrzymano stanowisko. Teraz ma się pojawić biegły. Zobaczymy co powie. Następnie odstąpienie od umowy i batalia sądowa. Czy wy nie rozumiecie ze oni nie uznają swojej winy i nie chcą dobrowolnie realizować roszczeń. Poczytajcie o s23, flipach, foldach i ogólnie o samsungu. ebola1972. Rękojmia, gwarancja. Telefony na infolinie. Interwencja powiatowego rzecznika praw konsumenta. Polskie prawo chroni konsumenta jedynie teoretycznie na wykładach akademickich na wydziale prawa. W rzeczywistości bez batalii sądowej się nie obejdzie. Jezeli w instrukcji jest napisane ze cos ma dzialac, a nie dziala to wada jest ewidentna. Tak jest np. z klonowaniem komputera na ekranie TV. Nie dziala poprawnie. Koniec tematu. Z rekojmi korzysta sie w sklepie, nie u producenta. 42 minuty temu, qazar napisał: Preorder wysyłka rusza od jutra 🙂 https://www.ceneo.pl/149239577 https://www.ceneo.pl/149239578?se=0_7t6Tu3_tHpUBcfNIm8Ph7H0C1TBDZh&gclid=CjwKCAjwxr2iBhBJEiwAdXECw-JrQPo3K8sPkyzkf81GdDohAUzqgWJtAIa3FgqDQtMWPGJD0TOVdxoCKfAQAvD_BwE Za swojego 77C1 zaplacilem 12 tys, Musialbym na glowe upasc, zeby dać za 77S95C dwa razy wiecej wiedzac jakie grube wady ma jego poprzednik. Poza tym wciaz niewiadomo jaki to jest TV, jakie ma zalety i jakie i ile ma wad . Edytowane 1 Maja 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 1 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, pmcomp napisał: Jezeli w instrukcji jest napisane ze cos ma dzialac, a nie dziala to wada jest ewidentna. Tak jest np. z klonowaniem komputera na ekranie TV. Nie dziala poprawnie. Koniec tematu. Z rekojmi korzysta sie w sklepie, nie u producenta. https://www.ceneo.pl/149239577 https://www.ceneo.pl/149239578?se=0_7t6Tu3_tHpUBcfNIm8Ph7H0C1TBDZh&gclid=CjwKCAjwxr2iBhBJEiwAdXECw-JrQPo3K8sPkyzkf81GdDohAUzqgWJtAIa3FgqDQtMWPGJD0TOVdxoCKfAQAvD_BwE Za swojego 77C1 zaplacilem 12 tys, Musialbym na glowe upasc, zeby dać za 77S95C dwa razy wiecej wiedzac jakie grube wady ma jego poprzednik. Poza tym wciaz niewiadomo jaki to jest TV, jakie ma zalety i jakie i ile ma wad . Dam znać 🤣 a i LG jest droższy Edytowane 1 Maja 2023 przez qazar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadGamer 30 Napisano 1 Maja 2023 7 godzin temu, pmcomp napisał: Mylisz sie. To byl pierwszy komercyjnie oferowany na rynku TV OLED. Komercyjnie tzn. oferowany w sklepach dla klienta koncowego. Za niemała kase wtedy. Poszukaj w necie, poczytaj, doucz się. Tylko … Z-kom nie chce sie uczyć. Zapewne uwazasz ze jakis tam dyplomik uprawńia cię do wygórowanych oczekiwań i rzadań. A świat dziala inaczej. Anyway Samsung S95B jest niedopracowanym telewizoropodobnym produktem i trzeba to było go nie kupować. Ale CCC i padles tego ofiarą wiec cierp. Tylko nie płacz tu co chwila. Trzeba bylo przed zakupem przeczytać caly ten wątek od deski do deski. Jest tu parę bugow, na ktore mozna powolac sie przy reklamacji z tytulu rekojmi, sa ewidentne gdzie jest niezgodnosc towaru z opisem w instrukcji i w materialach marketingowych. I nie jest to jakosć obrazu. Ciekawe czy twoja inteligencja pozwoli ci je wyszukać . Pie... pie... ja posłucham 😂 jak to napisał wcześniej Marcin, z bła...a to i przyjemnie się pośmiać 😂 7 godzin temu, pmcomp napisał: Masz albo z[beeep]any telewizor albo … nie umiesz go obslugiwać. Innej mozliwosci nie ma . z[beeep]any to ty masz co innego 😁 ale dłużej dyskutować z tobą nie będę bo to nie ma najmniejszego sensu, jeszcze raz ci napiszę dużymi literami. PRZESTAŃ MNIE ZACZEPIAĆ ALBO BĘDĘ TO ZGŁASZAŁ DO MODERACJI. OVER AND OUT. 12 godzin temu, Gregory-86 napisał: Właśnie w tym problem na tym złomie ze ciemno. Ale nic nie poradzę. Standard czy dynamiczny a inteligent mode to już wogle. Nie do zaakceptowania. Już wole ta ciemność. Zaraz zaraz żebyśmy się zrozumieli, pisaliśmy wcześniej że tryb film maker i film są najciemniejsze, bo jakby część podświetlenia matrycy gaśnie, tryb intgl i dynamiczny są najjaśniejszymi trybami jeśli chodzi o jasność, kolory najbardziej żywe, tylko brak różnicy w czerniach tak? 5 godzin temu, Gregory-86 napisał: Rękojmia, gwarancja. Telefony na infolinie. Interwencja powiatowego rzecznika praw konsumenta. Polskie prawo chroni konsumenta jedynie teoretycznie na wykładach akademickich na wydziale prawa. W rzeczywistości bez batalii sądowej się nie obejdzie. 100% racji z rzecznikami praw konsumenta to daj sobie spokój pomijając że to nie są prawnicy chyba że po wieczorówkach, to w ogóle nawijają ludziom makaron na uszy, rzecznik praw konsumenta nic nie może i nic praktycznie nie zrobi nie złoży za ciebie pozwu do sądu może jedynie tylko grzecznie negocjować ze sprzedawcą czy producentem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 1 Maja 2023 MadGamer. Chodzi o to ze dla mnie jedynie akceptowalne są tryby filmowe w każdym tv nie tylko samsunga. Dzieje się tak dlatego ze po pierwsze kolory, po drugie napisy. Powiem tak na dynamicznym czy inteligentnym nie idzie oglądać z napisami bo są zbyt jasne. Nadto temperatura barwowa tych trybów mi nie odpowiada. wiem ze w tym trybach obraz jest jaśniejszy. Ale jak powiedziałem kolory i temperatura barwowa mi nie leży. Zobaczymy co powie biegły. pmcomp teoretycznie jest jak mówisz. Ale tylko teoretycznie. W praktyce sklepy nie chcą uznawać roszczeń z rekojmi. Chyba ze dotyczy to sprzętu taniego np. Telewizora do 1500 zł. W innym przypadku jest jak u mnie ze bez sądu się nie obejdzie. Czy ja gdzieś napisałem ze roszczenia z rekojmi odpowiada producent. Jeśli tak to mój błąd. Rękojmie składa się oczywiście do sklepu. Wypowiadasz się jak typowy student prawa. Teoretyk nie mający z praktyka do czynienia. Jeśli byłoby tak jak mówisz to sady nie miałyby się czym zajmować bo wszystko załatwiałoby się polubownie. Oczywiście są wyjątki. O np. Reklamując buty adidasa czy nike w oficjalnych sklepach producenta czy np. Na zalando zawsze dostawałem zwrot kasy bo oni w naprawę czy wymianę się nie bawią. Ale najwidoczniej nike bardziej dba o wizerunek firmy i uważa ze nie warto kłócić się z konsumentem bo na dobre im to nie wyjdzie. Najwyraźniej Samsung i polskie sklepy jeszcze nie ogarnęły ze wkur… klient to stracony klient. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadGamer 30 Napisano 1 Maja 2023 Do tej walki o podium z Sony A95L, LG G3 i i flagowego Panasonic powinien jeszcze stanąć Philips OLED+ 908 nawet jak ktoś nie lubi ambilight to system audio Bowers & Wilkins wymiata. 7 minut temu, Gregory-86 napisał: MadGamer. Chodzi o to ze dla mnie jedynie akceptowalne są tryby filmowe w każdym tv nie tylko samsunga. Dzieje się tak dlatego ze po pierwsze kolory, po drugie napisy. Powiem tak na dynamicznym czy inteligentnym nie idzie oglądać z napisami bo są zbyt jasne. Nadto temperatura barwowa tych trybów mi nie odpowiada. wiem ze w tym trybach obraz jest jaśniejszy. Ale jak powiedziałem kolory i temperatura barwowa mi nie leży. Zobaczymy co powie biegły. Możesz pozmieniać w ustawieniach obrazu zimny ciepły 1 ciepły 2 pokombinować z ustawieniami itp itd jak próbowałeś już wszystkiego to nie wiem. A Kalibracjie robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 1 Maja 2023 4 minuty temu, MadGamer napisał: Do tej walki o podium z Sony A95L, LG G3 i i flagowego Panasonic powinien jeszcze stanąć Philips OLED+ 908 nawet jak ktoś nie lubi ambilight to system audio Bowers & Wilkins wymiata. Możesz pozmieniać w ustawieniach obrazu zimny ciepły 1 ciepły 2 pokombinować z ustawieniami itp itd jak próbowałeś już wszystkiego to nie wiem. A Kalibracjie robiłeś? Mam ciepły 1. Próbowałem już wszystkiego oprócz kalibracji. Ale tej nie będę narazie robił z uwagi na to ze status prawny tego tv jest niepewny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 1 Maja 2023 (edytowane) 2 godziny temu, MadGamer napisał: powinien jeszcze stanąć Philips OLED+ 908 nawet jak ktoś nie lubi ambilight to system audio Bowers & Wilkins wymiata. Dales czadu, Kupowac Chinola z takim serwisem jaki jest i do tefo z takimi bugami softowymi to tylko Z-ek potrafi . 2 godziny temu, MadGamer napisał: Pie... pie... ja posłucham 😂 jak to napisał wcześniej Marcin, z bła...a to i przyjemnie się pośmiać 😂 Typowa rekcja Z-ka jak nie ma racji i sie pograża … na niezaprzeczalne fakty … pierdolic gloopoty . 2 godziny temu, MadGamer napisał: z[beeep]any to ty masz co innego 😁 ale dłużej dyskutować z tobą nie będę bo to nie ma najmniejszego sensu, jeszcze raz ci napiszę dużymi literami. PRZESTAŃ MNIE ZACZEPIAĆ ALBO BĘDĘ TO ZGŁASZAŁ DO MODERACJI. OVER AND OUT. Dajesz … czekam . Ja tylko punktuje twoja totalna niewiedze w temacie, marketingowego Z-ka … he, he, he. Edytowane 1 Maja 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadGamer 30 Napisano 1 Maja 2023 (edytowane) 2 godziny temu, pmcomp napisał: Dales czadu, Kupowac Chinola z takim serwisem jaki jest i do tefo z takimi bugami softowymi to tylko Z-ek potrafi . 2 godziny temu, pmcomp napisał: Typowa rekcja Z-ka jak nie ma racji i sie pograża … na niezaprzeczalne fakty … pierdolic gloopoty . 2 godziny temu, pmcomp napisał: Dajesz … czekam . Ja tylko punktuje twoja totalna niewiedze w temacie, marketingowego Z-ka … he, he, he. ZIEEEEEEEEW... 🥱 Dosyć tego id...to I pyk zgłoszone do... Uwaga spoiler. Abstrahując od tego że Philips to Holenderska firma a nie Chińska 😂 Edytowane 1 Maja 2023 przez MadGamer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 2 Maja 2023 Sprawdźcie jeszcze jedną rzecz, w trakcie oglądania filmu wszedłem do ustawień eksperckich FMM, tam w ustawienie wyrazistości obrazu i zauważyłem że włączenie clear motion powoduje znaczące obniżenie jasność obrazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 2 Maja 2023 ZIEEEEEEEEW... 🥱 Dosyć tego id...to I pyk zgłoszone do... Uwaga spoiler. Abstrahując od tego że Philips to Holenderska firma a nie Chińska Philips już ponad 10 lat jest chiński. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 2 Maja 2023 47 minut temu, ebola1972 napisał: 10 godzin temu, MadGamer napisał: ZIEEEEEEEEW... 🥱 Dosyć tego id...to I pyk zgłoszone do... Uwaga spoiler. Abstrahując od tego że Philips to Holenderska firma a nie Chińska Philips już ponad 10 lat jest chiński. Gwoli scisłosci do Chińczykow należy tylko Philips „telewizorowy”. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Herus 7 Napisano 2 Maja 2023 21 godzin temu, qazar napisał: Preorder wysyłka rusza od jutra 🙂 Dostałem info ze dostawa mojego 65' S95C będzie w piątek. Może warto by zrobić oddzielny wątek na S90C/S95C ? @qazar kupiłeś S95C? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach