Miki1213 5 Napisano 11 Kwietnia 2023 13 godzin temu, cureman napisał: 😀😀😀Przecież oglądam oryginalna płytę 4k na ps5 w trybie filmmaker i masz hdr wyswietlony.Tutaj tryb gry wyłączony i jest tryb filmmaker Tak macie rację nie można podejrzeć hdr na dole. Mi pokazuje na górze hdr w trybie Filmmaker Mode https://youtu.be/5ue1BOPdrJA Szkoda ze tylko na Hdmi idzie zrobić ten podgląd jak na filmie co do góry pokazuje sygnał rozdzielczość i hdmi a jak się ustawi na tv i aplikacje wbudowane to już nie idzie tego wybudzić… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 11 Kwietnia 2023 Wyłączyłem na kilka minut z prądu, uruchomiłem diagnostykę dla trybu FMM i nie pokazało żadnych błędów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 11 Kwietnia 2023 Jestem po rozmowie z serwisem. i tak o problemach z ciemnymi scenami zwłaszcza w HDR wiedza. Ma byc aktualizacja która ma to rozwiązać. Na pytanie kiedy. Nie wiedza. Problem dotyczy części modeli nie wszystkich. Oczywiście problem nie kwalifikuje się to do wymiany. Samsung proponuje czasowa rezygnacje z trybów filmowych i przestawienie się na tryb dynamiczny z włączonym trybem inteligentnym. Chyba ich Budda opuściła. Dla mnie te tryby są nie do przyjęcia. jutro składam reklamacje z tytułu rekojmi do sprzedawcy bo mam już dosyć praktyki tej firmy. Samsunga już nic nie kupię. Nawet nie chce baterii tej firmy. Bo pewnie z nimi też będą problemy. W sumie określenie szajsung całkowicie oddaje rzeczywistość. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) Godzinę temu, Gregory-86 napisał: Jestem po rozmowie z serwisem. i tak o problemach z ciemnymi scenami zwłaszcza w HDR wiedza. Ma byc aktualizacja która ma to rozwiązać. Na pytanie kiedy. Nie wiedza. Problem dotyczy części modeli nie wszystkich. Oczywiście problem nie kwalifikuje się to do wymiany. Samsung proponuje czasowa rezygnacje z trybów filmowych i przestawienie się na tryb dynamiczny z włączonym trybem inteligentnym. Chyba ich Budda opuściła. Dla mnie te tryby są nie do przyjęcia. jutro składam reklamacje z tytułu rekojmi do sprzedawcy bo mam już dosyć praktyki tej firmy. Samsunga już nic nie kupię. Nawet nie chce baterii tej firmy. Bo pewnie z nimi też będą problemy. W sumie określenie szajsung całkowicie oddaje rzeczywistość. Też już raczej sobie odpuszczam przygodę z tą firmą. Kup zapłać i potem się trzeba męczyć. Prawidłowo zwracaj towar który odbiega od normy. Daj znać jak przebiegł twój zwrot. Powodzenia Edytowane 11 Kwietnia 2023 przez cureman 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 11 Kwietnia 2023 1 godzinę temu, Gregory-86 napisał: Jestem po rozmowie z serwisem. i tak o problemach z ciemnymi scenami zwłaszcza w HDR wiedza. Ma byc aktualizacja która ma to rozwiązać. Na pytanie kiedy. Nie wiedza. Problem dotyczy części modeli nie wszystkich. Oczywiście problem nie kwalifikuje się to do wymiany. Samsung proponuje czasowa rezygnacje z trybów filmowych i przestawienie się na tryb dynamiczny z włączonym trybem inteligentnym. Chyba ich Budda opuściła. Dla mnie te tryby są nie do przyjęcia. jutro składam reklamacje z tytułu rekojmi do sprzedawcy bo mam już dosyć praktyki tej firmy. Samsunga już nic nie kupię. Nawet nie chce baterii tej firmy. Bo pewnie z nimi też będą problemy. W sumie określenie szajsung całkowicie oddaje rzeczywistość. Masakra, ciekaw jestem czy dostałem się do grona szczęśliwców co nie maja tych problemów przez wymianę matrycy co miałem czy po prostu fart, ale jest to 1 tv w życiu który mi się zepsuł i do tego w niecałe 3tyg. Na razie odpukać wszystko działa jak należy ale za te pieniądze człowiek nie powinien się przejmować czy zaraz coś nie strzeli… testowałem dzisiaj na Disney dr Strange ten ostatni bo pierwsze sceny były dość wymagające i wyglądały naprawdę dobrze a znajomy mający ten sam tv tylko 55 cali mówi ze w ciemnych scenach gdzie jest przebłysk światła to kompletnie nie swieci tak jak u mnie wiec już zupełnie nie wiem co może być że az tak matryce się różnią… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 11 Kwietnia 2023 Faktycznie strasznie niedorobiony ten oled. A serwis to już mistrzostwo świata. Rozumiem ze wymiana to koszt. Ale utrata klienta który będzie wkur… i w konsekwencji będzie omijał produkty firmy to chyba większa strata. Niestety w Samsungu tak nie myślą. Zrobią kolejna promocje. Kupią kolejne oponie. A potem kliencie mecz się i tyle. coekawe jak skończy się sprawa z rękojmia. Bie ukrywajmy sklep też nie będzie chciał tak łatwo wymienić na nowy wolny od wad a oddać kasę to wogole będzie problem. Pewnie bez sądu to się nie obędzie. chyba ze tam będą mądrzejsi i Brda wiedzieć ze utrata klienta więcej kosztuje. W każdym razie dam znać jak to się zakończy. Chociaż wiem ze będzie mnie czekała niezła przeprawa przez mękę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 11 Kwietnia 2023 Cytat Sprawdziłem teraz jak się u mnie zachowuje obraz Disney + w filmie dr Strange i tak w pierwszej ciemnej scenie zatrzymałem odtwarzanie wszedłem w panel z ustawieniami i po kolei zmieniałem tryby. Wszystkie poza Filmmaker który ustawiłem sobie indywidualnie posiadają znaczek HDR. Tylko w przypadku trybu Film HDR nie było nic widać w pozostałych można było dostrzec szczegóły. Natomiast w każdym przypadku można wejść w ustawienia obrazu i dokonać korekty ustawień tak, żeby dostosować je do swoich potrzeb. Ja np. w Filmmaker mam ustawione Ciepły 1 a w Filmie jest ustawiony Ciepły 2 itd. wystarczy wejść w poszczególne tryby i sprawdzić czym się różnią. Cytat Tylko pytanie czy to jest prawdziwy HDR? Nie jestem fachowcem ale na moje to ustawień HDR-u nie powinno dać się zmieniać. W LGB8 mam tak, że jak się włącza film to w prawym górnym rogu automatycznie pokazuje się odpowiednia ikonka a tu nic. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 11 Kwietnia 2023 U mnie jest natomiast odwrotnie. Na filmmaker jest najciemniej. Na film lepiej. Najlepiej na dynamicznym na maksa z trybem inteligentnym włączonym i contrast enhancer na średnim poziomie. Serwis Samsunga ma tutaj 100% racji. Ale taki obraz jest dla mnie nie do zaakceptowania. Właśnie tv przestał odtwarzać HDR. Zobaczcie na zdjęcia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 11 Kwietnia 2023 U mnie też ten film nie jest wyświetlany w HDR. Netflix skaszanił nagłówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 11 Kwietnia 2023 To w trybie filmmaker jak chodzi o jasność u mnie identycznie jak w innych, contrast wyłączony jasność szczytowa na wysoki ustawienia. Co go porównam do LG to zdecydowanie lepiej i w HDR i bez. Na zdjęciach tego tak nie widać tutaj bo w telefonie zdjęcia w hdr się uruchamiają. I co dodam bardzo długo nie zmniejsza jasności nawet jak jest duży ekran mocno rozjaśniony. Szczególnie w grach to widać tam gdzie jest dużo bieli do tego HDR Lg odrazu zaciemnia obraz tutaj trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llukk 102 Napisano 11 Kwietnia 2023 W dniu 10.04.2023 o 09:43, Gregory-86 napisał: Albowiem po podłączeniu Apple TV do tv po Hdmi. Kilka kabli. System się zacinał a podczas oglądania filmów były takie jakby sec przycięcia, szarpnięcia obrazu itp. Jakby obraz zacinał się na chwile. problem występuje także na konsolach (bez różnicy marka tv)w sony należy wyłączyć motionflow w samsungach to chyba motion plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) Kocham Samsunga 😁😁😁😁 Dziś po roku użytkowania padł mi tablet PODOBNO Premium S7+ który kosztował ponad 1000 euro 😒 Notorycznie pojawiają się problemy z WIFi ( traci zasięg) mimo ze reszta urządzeń działa znakomicie na tym internecie. Format do fabrycznych nic nie dał Tryb diagnostyki nie chce się włączyć, myśli i myśli... Teraz to już nie kupię nic od Samsunga , wolę dopłacić do Apple. Piepsz🤐🤐🤐🤐🤐y Szajsung. Nabijają ludzi w butelkę. Dość że mam problemy z tym tv to teraz jeszcze tablet. .. Edytowane 11 Kwietnia 2023 przez cureman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 12 Kwietnia 2023 Korzystałem w przeszłości z s8 i s20. Tableta nie miałem. Obecnie korzystam z iPhone 13pro, MacBooka m1 i iPad Pro m1. Jedyny problem jaki mi się pojawił to rysa na iPhone 13 pro. Od czasu przejścia na Apple nie wyobrażam sobie powrotu na samsunga czy windowsa. Jeśli chodzi o s20 to w serwisie był kilka razy. Może s23 ultra jest lepszy pod względem foto od 14 pro. Ale. Jesli chodzi o ekosystem applowy i trwałość to nie ma sobie równych. Jak wyciągam sprzet Apple to działa. a te szajsungi to działają jak na przykładzie s95b widzimy. I co gorsze. Samsung nie widzi problemu i nie chce podejmować się napraw czy wymiany sprzętu. W przypadku s20 było inaczej. Sprzęt się notorycznie psuł. Ale serwis stawał na wysokości zadania. Kiedy zeszła mi powłoka oleofobowa to wymienili od razu wyświetlacz. Tutaj udają ze wszystko jest ok. I to jest najbardziej denerwujące. Aha i kiedyś miałem też ich pralkę. Kupiłem w tym czasie zmywarkę i suszarkę boscha. Pralka wysiadła po 3 latach. Suszarka i zmywarka działa a minęło już z 10 lat. Ze to nie dało mi do myślenia. Ze sprzętów samsunga się nie kupuje. Nie napaliłem się ze tańsze od Sony i ze niektórzy twierdzili ze skoro matryca samsunga to nie warto przepłacać. Co jest złym myśleniem bo przecież w każdym oledzie jest matryca LG lub samsunga a jednak telewizory działają trochę inaczej. Bo jak ktoś kiedyś powiedział matryca to jedynie 50% sukcesu. Reszta to elektronika i system. A system samsibgowy jest jaki jest. Widzimy. Nawet takie denerwujące rzeczy jak brak możliwości korzystania z apek przez kilka minut po włączeniu bo brak internetu czy możliwości sprawdzenia pogody dla Wrocławia bo nie rozumie polskiego. O braku dolby vision nie wspomnę. Samsung to chyba jedyna firma która nie korzysta ze wsparcia dla DV. No nic dzisiaj zgłaszam rekojme. Zobaczymy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 12 Kwietnia 2023 Jestem posiadaczem tego Samsunga . Mój problem polega na tym, że noszę okulary /niezbyt dużej mocy, ok +2/ i niestety widzę czerwoną obwódkę wokół elementów wyświetlanych na ekranie. Widoczne to jest najbardziej na białej czcionce, białych liniach itp. Czerwona obwódka pojawia się w zależności od kąta patrzenia albo góra albo dół, boki lewy albo prawy danego elementu. W okularach progresywnych obraz wygląda jeszcze gorzej. Czerwone obwódki są wszędzie. Tv oglądam z odległości 2,5 do 3 metrów. Inne osoby tego efektu nie widzą, nawet ci co noszą okulary. Z bliska można dostrzec czerwone albo zielone przebarwienia na krawędziach ale nie o to chodzi. Problemem nie jest też mój telewizor. Oglądałem ten model w różnych sklepach i wygląda to tak samo. Na oledzie Sony jest podobnie. Telewizor został skalibrowany. Nie pomogło. Okulary były sprawdzane, wzrok przebadany dokładnie. Myślę, że problem tkwi w zastosowanej technologii. Podobny efekt pojawia się u mnie na kiepskiej jakości wyświetlaczach ledowych np. w galeriach handlowych. Na LCD jest ok. Nikt nie zna powodu dlaczego tak się dzieje. Ma ktoś jakiś pomysł ? Słyszeliście o takim przypadku ? Czytałem różne testy i nikt o tym nie wspominał. Podobno ktoś coś podobnego opisywał na zagranicznych forach ale nie mogę znaleźć.Od półtora tygodnia męczę się z progresami. To moje pierwsze okulary. Nie mam opisywanych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 12 Kwietnia 2023 24 minuty temu, ebola1972 napisał: Od półtora tygodnia męczę się z progresami. To moje pierwsze okulary. Nie mam opisywanych problemów. Dzięki ale tym bardziej jest to zastanawiające dlaczego u mnie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plast 144 Napisano 12 Kwietnia 2023 Skonsultuj z okulistą, może twoje szkła mają jakieś filtry dodatkowe, o których okulista zapomniał ci powiedzieć, często daje się różnego rodzaju filtry jeśli okulary mają być używane np. do pracy przy monitorze, niby chroni wzrok, ale jednocześnie wpływa np. na kolory, zatem i takie dodatkowe efekty nie są wykluczone, szczególnie przy okularach nie dedykowanych pracy przy monitorze/telewizorze, no i progresja to też dodatkowy element. Daj też komuś okulary z podobną wadą jak twoja do sprawdzenia czy też widzi ten problem (i porównaj na jego okularach), by mieć pewność, że to nie jednak przewrażliwiony wzrok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 12 Kwietnia 2023 Godzinę temu, plast napisał: Skonsultuj z okulistą, może twoje szkła mają jakieś filtry dodatkowe, o których okulista zapomniał ci powiedzieć, często daje się różnego rodzaju filtry jeśli okulary mają być używane np. do pracy przy monitorze, niby chroni wzrok, ale jednocześnie wpływa np. na kolory, zatem i takie dodatkowe efekty nie są wykluczone, szczególnie przy okularach nie dedykowanych pracy przy monitorze/telewizorze, no i progresja to też dodatkowy element. Daj też komuś okulary z podobną wadą jak twoja do sprawdzenia czy też widzi ten problem (i porównaj na jego okularach), by mieć pewność, że to nie jednak przewrażliwiony wzrok. Dodałbym jeszcze. Sprawdź na innym oledzie, np. LG czy Philips, (nie na Sony ma różne matryce jeśli Sony to nie A95K, bo to matryca Samsunga jak w s95b) w sklepie czy problem występuje. Bo faktycznie przy wszelkich niedoróbkach tego modelu problem wydaje się bardzo ciekawy. Serwis samsunga pewnie powie że to nie kwalifikuje się do naprawy, bo oni nic nie widzą. Musiałbyś im przedstawić nagranie, że tak to widzisz to może wtedy zajęliby się sprawą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Kwietnia 2023 4 godziny temu, Jurek F napisał: Dzięki ale tym bardziej jest to zastanawiające dlaczego u mnie tak jest. może masz bardzo "wycienione" szkła - kiedyś takie ultra cienkie szkła kupiłem i widziałem rozszepione światło głownie po bokach pola widzenia a w środku było idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 12 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Gregory-86 napisał: Dodałbym jeszcze. Sprawdź na innym oledzie, np. LG czy Philips...... Na innych oledach jest ok. Tylko zauważyłem, że problemem nie jest oled Samsunga czy ew Sony. Podobnie widzę na starej plaźmie Panasonica z 2007 roku /jeszcze działa/ co miałem okazję w święta sprawdzić. Tak samo jest na smartfonie z amoledem i w paru innych przypadkach. Generalnie chyba zależy to od źródła światła. 47 minut temu, klaus71 napisał: może masz bardzo "wycienione" szkła Czy jak normalnie oglądałeś świat to miałeś takie efekty, czy tak jak u mnie jak patrzyłeś na źródło światła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 12 Kwietnia 2023 12 godzin temu, Gregory-86 napisał: Korzystałem w przeszłości z s8 i s20. Tableta nie miałem. Obecnie korzystam z iPhone 13pro, MacBooka m1 i iPad Pro m1. Jedyny problem jaki mi się pojawił to rysa na iPhone 13 pro. Od czasu przejścia na Apple nie wyobrażam sobie powrotu na samsunga czy windowsa. Jeśli chodzi o s20 to w serwisie był kilka razy. Może s23 ultra jest lepszy pod względem foto od 14 pro. Ale. Jesli chodzi o ekosystem applowy i trwałość to nie ma sobie równych. Jak wyciągam sprzet Apple to działa. a te szajsungi to działają jak na przykładzie s95b widzimy. I co gorsze. Samsung nie widzi problemu i nie chce podejmować się napraw czy wymiany sprzętu. W przypadku s20 było inaczej. Sprzęt się notorycznie psuł. Ale serwis stawał na wysokości zadania. Kiedy zeszła mi powłoka oleofobowa to wymienili od razu wyświetlacz. Tutaj udają ze wszystko jest ok. I to jest najbardziej denerwujące. Aha i kiedyś miałem też ich pralkę. Kupiłem w tym czasie zmywarkę i suszarkę boscha. Pralka wysiadła po 3 latach. Suszarka i zmywarka działa a minęło już z 10 lat. Ze to nie dało mi do myślenia. Ze sprzętów samsunga się nie kupuje. Nie napaliłem się ze tańsze od Sony i ze niektórzy twierdzili ze skoro matryca samsunga to nie warto przepłacać. Co jest złym myśleniem bo przecież w każdym oledzie jest matryca LG lub samsunga a jednak telewizory działają trochę inaczej. Bo jak ktoś kiedyś powiedział matryca to jedynie 50% sukcesu. Reszta to elektronika i system. A system samsibgowy jest jaki jest. Widzimy. Nawet takie denerwujące rzeczy jak brak możliwości korzystania z apek przez kilka minut po włączeniu bo brak internetu czy możliwości sprawdzenia pogody dla Wrocławia bo nie rozumie polskiego. O braku dolby vision nie wspomnę. Samsung to chyba jedyna firma która nie korzysta ze wsparcia dla DV. No nic dzisiaj zgłaszam rekojme. Zobaczymy. Jakieś info z tej reklamacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 12 Kwietnia 2023 Za szybko. Dopiero co wysłałem pisemko. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) 17 godzin temu, Gregory-86 napisał: Jak wyciągam sprzet Apple to działa. a te szajsungi to działają jak na przykładzie s95b widzimy. I co gorsze. Samsung nie widzi problemu i nie chce podejmować się napraw czy wymiany sprzętu. Nie napaliłem się ze tańsze od Sony i ze niektórzy twierdzili ze skoro matryca samsunga to nie warto przepłacać. Co jest złym myśleniem bo przecież w każdym oledzie jest matryca LG lub samsunga a jednak telewizory działają trochę inaczej. Bo jak ktoś kiedyś powiedział matryca to jedynie 50% sukcesu. Reszta to elektronika i system. A system samsibgowy jest jaki jest. Widzimy. Nawet takie denerwujące rzeczy jak brak możliwości korzystania z apek przez kilka minut po włączeniu bo brak internetu czy możliwości sprawdzenia pogody dla Wrocławia bo nie rozumie polskiego. O braku dolby vision nie wspomnę. Samsung to chyba jedyna firma która nie korzysta ze wsparcia dla DV. No nic dzisiaj zgłaszam rekojme. Zobaczymy. Masz tylko częściowo racje. PRZEDEWSZYSTKIM nie kupuje się sprzętu, który jest opracowany na nowej technologii (a taką jest QD-OLED) w pierwszym roku, czy nawet dwóch lub trzech latach bytności na rynku. To OCZYWISTE że taki sprzęt będzie miał mase niedoróbek oraz chorób wieku dzieciego. Spójrzmy na pierwsze oledy LG (z lat 15/16). Na OLX, jeśli ktoś chce sprzedać to jest wypalona matryca, ale ogólnie jest takich ogłoszeń malutko. Z pewnością spora ich część, o ile nie większość już wylądowała w elektrośmieciach. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez Waldo94 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 13 Kwietnia 2023 6 godzin temu, Waldo94 napisał: Masz tylko częściowo racje. PRZEDEWSZYSTKIM nie kupuje się sprzętu, który jest opracowany na nowej technologii (a taką jest QD-OLED) w pierwszym roku, czy nawet dwóch lub trzech latach bytności na rynku. To OCZYWISTE że taki sprzęt będzie miał mase niedoróbek oraz chorób wieku dzieciego. Spójrzmy na pierwsze oledy LG (z lat 15/16). Na OLX, jeśli ktoś chce sprzedać to jest wypalona matryca, ale ogólnie jest takich ogłoszeń malutko. Z pewnością spora ich część, o ile nie większość już wylądowała w elektrośmieciach. Noe do końca masz racje. Np taki Apple MacBook czy iPad z autorskimi procesorami m1 weszły na rynek i co zero problemów. Ludzie je pokochali. mialem też oleda LG 65b7v który wyszedł na rynek w 2 r. Produkcji oledow i co. Wisiał na ścianie i grał. Żadnych telefonów do serwisu. Raz była rylko akcja wymiany zasilacza i pasek tvn 24 sie wypalił. Ale to norma nawet dla obecnych oled. Testy rthings. Tylko ten Samsung jest jakis dziwny. S20 nie był pierwsza Galaktyka na rynku a sprawiał masę problemów. Słuchawki buds pro czy jak tam to się nazywało podobnie. Pralka to samo. Tutaj czytam ze tablet komuś wysiadł. O czym to świadczy. Chyba każdy wie. Najgorsze w samsungu jest nie to ze oled jest niedorobiony tylko to ze serwisy twierdzą ze wszystko jest w porządku. I wmawiają nam ze problemów nie widza. A lidzie musza się z nimi szarpać. Poczytaj np. Jak jest w przypadku tych składaków flip fold. Najpierw wmawiali ludziom ze uszkodzili sami folie. A teraz po burzy wymieniają sami. Tak samo z ta matryca. Żeby przetrzeć mikro z użyciem h20 i pojawiła się plama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 13 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Gregory-86 napisał: Ludzie je pokochali. mialem też oleda LG 65b7v który wyszedł na rynek w 2 r. Produkcji oledow i co. B7 jest z 2017r, a pierwsze oledy na szerszą skale były wypuszczone w 2015r, czyli jest z trzeciego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 13 Kwietnia 2023 W dniu 7.04.2023 o 07:52, Gregory-86 napisał: Cały tv na fabryczne. Jak to zrobiłeś ? Nie mogę znaleźć tej opcji. OK. Już znalazłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach