cureman 81 Napisano 3 Kwietnia 2023 4 godziny temu, Gregory-86 napisał: Teraz obraz żyletka. Przywróciłem ustawienia domyślne. Bo przeczytałem na angielskich stronach ze jeśli pojawi się problem z obrazem to należy przywrócić ustawienia domyślne. Teraz to jest obraz. No widzisz ewidentnie coś się zawiesiło. Nie lubię się kłócić w internecie o bzdury, życie jest zbyt ciężkie byśmy się jeszcze opluwali w internecie. Życzę dobrego użytkowania telewizora oby już było ok. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 3 Kwietnia 2023 43 minuty temu, cureman napisał: No widzisz ewidentnie coś się zawiesiło. Nie lubię się kłócić w internecie o bzdury, życie jest zbyt ciężkie byśmy się jeszcze opluwali w internecie. Życzę dobrego użytkowania telewizora oby już było ok. Pozdrawiam. Dokładnie. Jeśli coś będzie nie tak to od razu wiem w czym problem. orientuje się ktoś może w jaki sposób szybciej wyłączyć obraz niż poprzez ustawienia / ogóle i prywatność / dostępność / wyłącz obraz czasami używam tv jako radia. Wiec nie ma potrzeby alby matryca świeciła. W Sony jest specjalny kafelek. A właśnie czy w samsungu jest możliwość ustawienia zegara podczas wygaszacza czy jedynie Sony ma ta możliwość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 3 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Gregory-86 napisał: orientuje się ktoś może w jaki sposób szybciej wyłączyć obraz niż poprzez ustawienia / ogóle i prywatność / dostępność / wyłącz obraz czasami używam tv jako radia. Wiec nie ma potrzeby alby matryca świeciła Ja mam aplikację do radia w telefonie. Łączę się z tv przez bluetooth. W tv uruchamia się odtwarzacz gdzie na dole z prawej jest ikonka przekreślony prostokąt czyli wyłącz ekran. Drugi sposób to przytrzymanie dłuższe na pilocie przycisku głośności. Wtedy masz od razu menu "dostępność" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 6 Kwietnia 2023 W dniu 3.04.2023 o 10:41, Gregory-86 napisał: Teraz obraz żyletka. Przywróciłem ustawienia domyślne. Bo przeczytałem na angielskich stronach ze jeśli pojawi się problem z obrazem to należy przywrócić ustawienia domyślne. Teraz to jest obraz. Dałeś cały tv na fabryczne czy tylko sam obraz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 7 Kwietnia 2023 Cały tv na fabryczne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 7 Kwietnia 2023 3 godziny temu, Gregory-86 napisał: Cały tv na fabryczne. Teraz masz Ok wszystko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 7 Kwietnia 2023 Godzinę temu, cureman napisał: Teraz masz Ok wszystko? jest lepiej, ale jednak w ciemnych partiach obrazu nie jest idealnie. Nie wiem może to przypadłość qd oled, może brak profesjonalnej kalibracji.Obraz na serialach i filmach nie jest idealny, dużo ciemniejszy niż na Sony a80j. Wydaje mi się, że przed aktualizacja oprogramowania było lepiej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 7 Kwietnia 2023 Skalibruj TV to pojawią ci sie detale w czerniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 7 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Gregory-86 napisał: jest lepiej, ale jednak w ciemnych partiach obrazu nie jest idealnie. Nie wiem może to przypadłość qd oled, może brak profesjonalnej kalibracji.Obraz na serialach i filmach nie jest idealny, dużo ciemniejszy niż na Sony a80j. Wydaje mi się, że przed aktualizacja oprogramowania było lepiej. U mnie wpadła do domu kolejna sztuka. Trafiłem na egzemplarz bez wad typu krzywa rama czy martwe piksele. Wszystko jest ok. Jedynie co mnie martwi to kolory są zbyt zimne, Biały w szczególności. Miałem wcześniej inne sztuki i obraz był bardziej nasycony. Nie wiem czy tak wyjechał z fabryki, aktualne oprogramowanie jest zainstalowane, filmy są też właśnie zbyt ciemne w ciemnych scenach 😞 Nie wiem czy kalibracja coś pomoże, czy jest sens czy zwracać? Zdecydowanie nie jesnim zadowolony z takich zimnych kolorów, wiadomo są różne sztuki z fabryki ech .. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 7 Kwietnia 2023 Teoretycznie można podnieść ta szczegółowość w czerniach ustawiając contrast enhancer na niskim poziomie czy zwiększajac gamme o 1 czy 2 punkty albo szczegółowość cieni np do 3. Ale pojawia się wtedy szum i obraz taki nienaturalny. juz sam nie wiem czy coś pomoże. Jeśli chodzi o kalibrację to wstrzymuje się z uwagi na te problemy z matryca. Wydam pieniądze a matryce szlag trafi. mialem tyle tv ostatnio wjechał ten Sony. Ale tutaj nie ma takich cudów. Obraz jest po prostu lepszy w ciemnych partiach. Ok Samsung ma lepsze kolory i nasycenie HDR. Ale Sony za to bardziej szczegółowy w ciemnych scenach. Ani Sony ani Samsung nie były kalibrowane. Wydaje mi się ze obraz lepiej wyglądał przed aktualizacja systemu. Słuchajcie a u was też tak jest ze jak się podłączy Apple TV to obraz w filmach czy nawet w przełączaniu po apkach nienaturalnie przycina sie. Nie wiem o co chodzi. Nic mnie tak nie drażni jak ten Samsung i te problemy. Nie jestem jakimś maruda. Ale wkurzające jest to ze w ciemnych scenach niewiele widać. Np. Taki Lucyfer ocieka HDRem ale jak sceny w pomieszczeniach niewiele widać. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 7 Kwietnia 2023 Ja już kur… nie wiem o co chodzi z tym samsungiem. Włączam teraz lucyfera i obraz jest genialny w ciemnych scenach. Dużo lepszy niż na Sony. Szczegółowość, głębia itp. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 7 Kwietnia 2023 49 minut temu, Gregory-86 napisał: Ja już kur… nie wiem o co chodzi z tym samsungiem. Włączam teraz lucyfera i obraz jest genialny w ciemnych scenach. Dużo lepszy niż na Sony. Szczegółowość, głębia itp. Ciężko stwierdzić gdzie jest problem. Jeśli raz masz Ok, a raz nie ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 7 Kwietnia 2023 Też nie wiem. Wyglada to tak jakby czasami włączał się czujnik światła i obniżał jasność matrycy. Problem w tym ze mam wszystko na maksa, bo tak lubię i wszystkie oszczędzacze energii wyłączone. Po prostu czasami jak startuje HDR to widać ze jest jakby obniżana jasność, ale tylko w ciemnych scenach. filmy ogladam w zaciemnieniu bo światło sztuczne czy słoneczne mi przeszkadza. Po prostu lubię jak w kinie. problemem nie jest również Netflix bo wyglada to podobnie na Disney +. Coś jakby software obniżało jasnosc w ciemnych scenach. Problem nie leży również po stronie dostawcy internetu. Mam światłowód i prędkości podczas problemów w graniach 500 Mbit / s wiec ze sporym zapasem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 7 Kwietnia 2023 S95C vs. S95B: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 7 Kwietnia 2023 3 minuty temu, pmcomp napisał: S95C vs. S95B: W tym roku chyba G3 król będzie. 10 godzin temu, Gregory-86 napisał: jest lepiej, ale jednak w ciemnych partiach obrazu nie jest idealnie. Nie wiem może to przypadłość qd oled, może brak profesjonalnej kalibracji.Obraz na serialach i filmach nie jest idealny, dużo ciemniejszy niż na Sony a80j. Wydaje mi się, że przed aktualizacja oprogramowania było lepiej. Odpiąłem wszystkie kable od tv i zrobiłem restart fabryczny... obraz sie zrobił tak jak powinien Nie wiem jakieś jaja z tymi tv, biały i kolory takie jak powinne być ... Jestem zadowolony, ale to są jakieś zwyczajne jaja Samsung;:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 7 Kwietnia 2023 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 8 Kwietnia 2023 (edytowane) 8 godzin temu, cureman napisał: Odpiąłem wszystkie kable od tv i zrobiłem restart fabryczny... obraz sie zrobił tak jak powinien Nie wiem jakieś jaja z tymi tv, biały i kolory takie jak powinne być ... Jestem zadowolony, ale to są jakieś zwyczajne jaja Samsung;:/ Pytanie brzmi na jak długo. I czy nie będzie skakał z jasnością jak u mnie. Edytowane 8 Kwietnia 2023 przez Gregory-86 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 8 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Gregory-86 napisał: Pytanie brzmi na jak długo. I czy nie będzie skakał z jasnością jak u mnie. Tego nie wie nikt 😕 ale dziwne to jest.podpinasz nowy tv i od razu reset bo z fabryki cyrk wyjechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 8 Kwietnia 2023 Cytat Chyba znalazłem rozwiązanie naszego problemu. Gdy kupiłem s95b dokonałem zmian w ustawieniach obrazu i dźwięku. Kablówka hulała super, Youtube też, natomiast po włączeniu Disney + obraz był zbyt ciemny. Tak jak w Waszych postach powstały problem był dla mnie nie do przyjęcia. Dzisiaj podczas poszukiwania najlepszego ustawienia w trakcie oglądania Piratów w Disney + włączyłem ustawienia obrazu. Okazało się, że są one inne niż te które ustawiłem wcześniej. Po dokonaniu kilku zmian wszystko się zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 8 Kwietnia 2023 1 minutę temu, Jarkow1 napisał: Chyba znalazłem rozwiązanie naszego problemu. Gdy kupiłem s95b dokonałem zmian w ustawieniach obrazu i dźwięku. Kablówka hulała super, Youtube też, natomiast po włączeniu Disney + obraz był zbyt ciemny. Tak jak w Waszych postach powstały problem był dla mnie nie do przyjęcia. Dzisiaj podczas poszukiwania najlepszego ustawienia w trakcie oglądania Piratów w Disney + włączyłem ustawienia obrazu. Okazało się, że są one inne niż te które ustawiłem wcześniej. Po dokonaniu kilku zmian wszystko się zmieniło. A ja zostałem na święta bez tv. Może to i lepiej. Podczas oglądania serialu na Netflix obraz się zablokował i telewizor już się nie włączył. Tylko dzieci trochę płakały. Ale co zrobić. Tata kupił niedopracowanego samsunga wiec jego wina. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 8 Kwietnia 2023 21 minut temu, Gregory-86 napisał: A ja zostałem na święta bez tv. Może to i lepiej. Podczas oglądania serialu na Netflix obraz się zablokował i telewizor już się nie włączył. Tylko dzieci trochę płakały. Ale co zrobić. Tata kupił niedopracowanego samsunga wiec jego wina. Masakra czekasz na serwis ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 8 Kwietnia 2023 (edytowane) 9 minut temu, cureman napisał: Masakra czekasz na serwis ? Nawet nie dzwoniłem bo już maja święta. Zadzwonię we wtorek. mam jeszcze Sony wiec nie ma dramatu. ale faktycznie strasznie ten Samsung niedopracowany. No strasznie. Edytowane 8 Kwietnia 2023 przez Gregory-86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 8 Kwietnia 2023 14 minut temu, Gregory-86 napisał: Nawet nie dzwoniłem bo już maja święta. Zadzwonię we wtorek. mam jeszcze Sony wiec nie ma dramatu. ale faktycznie strasznie ten Samsung niedopracowany. No strasznie. Sprzęt premium .. dramat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiojaworzno 160 Napisano 8 Kwietnia 2023 żeby jeszcze mieli powody nazywać się premium, ale jedno trzeba im przyznać... cenowo przebili sprzęt Apple, koniec świata 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 8 Kwietnia 2023 21 minut temu, krzysiojaworzno napisał: żeby jeszcze mieli powody nazywać się premium, ale jedno trzeba im przyznać... cenowo przebili sprzęt Apple, koniec świata Co za bzdury opowiadasz? Gdzie ten telewizor jest drogi? Cena atrakcyjna. Oczywiście trzeba krytykować dla zasady ? Mam mase sprzętu od Samsunga. Telefony, tablety i tv. Nigdy nie miałem problemów z ich sprzętami. Jedynie tv są jakieś dziwne historie często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach