Skocz do zawartości
  • 0
chiszberg

Problem z LG CONTENT STORE

Pytanie

Witam wszystkich.
Właśnie zauważyłem, że pojawił sie problem z LG CONTENT STORE. Objawia sie to jak na zrzucie.
Sprawdziłem także u sąsiada co ma LG TV i problem ma ten sam.
Moj tv to OLED 55B7V , sąsiad ma telewizor LED wersja zakupiona w zeszłym roku. Modelu dokładnie nie znam.

Macie podobny problem?

unnamed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Błąd z umowami użytkownika można obejść zakładając konto na lg thinq i logując się nim na telewizorze. Nie trzeba przełączać kraju :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie ponadto nie działa wybieranie głosowe z pilota, YouTube ani LG Content Store. Tragedia. Jeszcze do dziś YouTube działało normalnie chociaż 🤯🤦‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam ubiegłoroczny OLED 65G13 i to samo - nie dzialaja umowy i sklep. Po przejsciu na Wielka Brytanie dziala ale nie ma HBO Max w sklepie. Dopiero W Norwegii zadziałało udalo sie zatwierdzic umowy i pobrac HBO Max. Tylko znowu jest problem z powiązaniem konta w ThinQ bo poprzednie konto bylo w Polsce i juz nie da sie tego zmienic.

Generalnie coraz gorzej z tym systemem. Wg mnie dziala wolniej niz moj poprzedni C7. Brak Chromecasta to dramat - mam Androida i to podstawowa funkcjonalnosc - nie zwrocilem uwagi przy zakupie i teraz załuje. Dodanie do Google Home zadziałało dopiero przy przełączeniu na Wielka Brytanie (a w reklamach jest ze współpracuje z Google). Przez miesiąc tez próbuje dodac mostek Philips HUE do systemu i cały czas wywala błąd - i koniec - nic z tym nie zrobisz. To chyba najgorszy WEBos z serii i moze sie okazac ze wyszedł tylko na rok i z nim utkniemy bo w 2022 juz ma byc Webos 22 :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
On 3/11/2022 at 8:45 PM, Martynat200 said:

Błąd z umowami użytkownika można obejść zakładając konto na lg thinq i logując się nim na telewizorze. Nie trzeba przełączać kraju :) 

Niestety, ale również nie działa. Pozostaje cierpliwie czekać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

przełącz na Norweski region. Póki nie naprawią. Wszystko będzie działało i HBO max zainstalujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wygląda na to że wszystko naprawili, u mnie działa - łącznie z wyszukiwaniem głosowym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam. Robiłem wszystkie cuda i dalej nic. Z informatyki i elektroniki, co nie co wiem i dalej jestem w szoku. Mam się podać i kupić multi coś tam smart na hdmi ? Bo tak wychodzi ile można pisać do wiadomo o kogo chodzi. PS; czy to możliwe, że wykasowałem umowy, nie zgadzając się na nie?

Edytowane przez Manio80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...