Skocz do zawartości
  • 0
chiszberg

Problem z LG CONTENT STORE

Pytanie

Witam wszystkich.
Właśnie zauważyłem, że pojawił sie problem z LG CONTENT STORE. Objawia sie to jak na zrzucie.
Sprawdziłem także u sąsiada co ma LG TV i problem ma ten sam.
Moj tv to OLED 55B7V , sąsiad ma telewizor LED wersja zakupiona w zeszłym roku. Modelu dokładnie nie znam.

Macie podobny problem?

unnamed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Polskie LG/Store daje d... po całości - nadal nic nie działa.

Potwierdzam, że jeśli ktoś zmienił region na inny by pobrać HBOMAX i potem przełączył się na Polskę to i tak nie odpali HBOMAX, bo nie zaakceptuje umowy (serwery offline), a co gorsza inne apki też przestają działać, nawet takie które już miały akceptowane umowy.

Rozwiązanie: ustawcie region na Norwegię - u mnie w ten sposób wszystko śmiga, Netflix, Player, Youtube i HBOMAX też (dodawane od zera z aktywacją). Wszystko oczywiście mam po polsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1
5 godzin temu, plast napisał:

 

Rozwiązanie: ustawcie region na Norwegię - u mnie w ten sposób wszystko śmiga

 

Dzięki stary, działa :D a już myślałem, że mój roczny TV jest [beeep] wart...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Udało mi sie dowiedzieć na infolinii LG, że mają jakiś problem i pracują nad rozwiązaniem. Trzeba czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie to samo na C1, próbowałem zainstalować HBOMAX, ale klikanie 'instaluj' nic nie daje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ehh, u mnie to samo od rana. I głupi zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych. Teraz będę miał zabawę. A sklep dalej nie działa. Wyglada na przeciążenie. Jak się BARDZO uparłem to mi się udało zainstalować ze 3 apki. Ciekawe czy DDOS, czy to wszystko dzięki HBOMAX :D

Ok to na bank hbomax, zmieniłem region na Holandię i śmiga sklep bez problemu.  🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie już wszystko ok

Aplikacja mogłaby być bardziej dopracowana , napisy mogłyby być szare 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wczoraj kupiłem LG OLED55A1 i wyskakuje błąd, iż nie można pobrać umów użytkownika. Czy u kogoś też pojawił się ten problem i czy może mieć to związek z tym, że nie działa LG Content Store? LG nie odpowiedziało mi jeszcze na zgłoszenie.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej. Z tego co widzę to problem u mnie nadal występuje. Co ciekawe po zmianie lokalizacji na np Wielką Brytanie, wszystko działa. Po powrocie do lokalizacji Polska, pojawia się kolejny problem, gdyż każda zmiana sprawia, że trzeba zaakceptować regulaminy, a tych TV nie może pobrać bo jest problem z serwerami.

Tak więc żadna aplikacja (po za przeglądarką WWW) nie działa. Jeśli używacie swojego tv tylko z apkami i nie oglądacie standardowych kanałów tv, to może się okazać, ze po takiej zmianie wasz tv staje się bezużyteczny. Mimo tego , że jest w pełni sprawny.

Tak więc póki co zastanówcie się kilka razy zanim zmienicie lokalizację na inną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
21 godzin temu, Mecenas102 napisał:

Wczoraj kupiłem LG OLED55A1 i wyskakuje błąd, iż nie można pobrać umów użytkownika. Czy u kogoś też pojawił się ten problem i czy może mieć to związek z tym, że nie działa LG Content Store? LG nie odpowiedziało mi jeszcze na zgłoszenie.

Mam to samo. We wtorek podłączyłem TV LG65CX3LA. Też nie mogę zaakceptować umów użytkownika. Dzwoniłem do LG pracują nad tym ale dziś rano sprawdzałem i nadal wszystko leży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
20 godzin temu, chiszberg napisał:

Hej. Z tego co widzę to problem u mnie nadal występuje. Co ciekawe po zmianie lokalizacji na np Wielką Brytanie, wszystko działa. Po powrocie do lokalizacji Polska, pojawia się kolejny problem, gdyż każda zmiana sprawia, że trzeba zaakceptować regulaminy, a tych TV nie może pobrać bo jest problem z serwerami.

Tak więc żadna aplikacja (po za przeglądarką WWW) nie działa. Jeśli używacie swojego tv tylko z apkami i nie oglądacie standardowych kanałów tv, to może się okazać, ze po takiej zmianie wasz tv staje się bezużyteczny. Mimo tego , że jest w pełni sprawny.

Tak więc póki co zastanówcie się kilka razy zanim zmienicie lokalizację na inną.

Mało tego przy podłączeniu tv od nowa, nie działa nawet podłączenie laptopa do TV (MACbook) ponieważ też trzeba zaakceptować warunki umowy. Telewizor kompletnie bezużyteczny, no po za przeglądarką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

.

Edytowane przez plast
nie ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Chyba sobie nie poradzili ... 

Mam właśnie nowy tv dla ciotki i nie mogę przejść przez umowy użytkownika gdyż jest cały czas błąd serwera....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
22 minuty temu, Eleonor napisał:

Chyba sobie nie poradzili ... 

Mam właśnie nowy tv dla ciotki i nie mogę przejść przez umowy użytkownika gdyż jest cały czas błąd serwera....

Pomiń konfigurację wstępną, podłącz przez WiFi, zmień region korzystania z telewizora na Niemcy, albo Norwegię. Da się wtedy zaakceptować umowy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie sklep też nie działa normalnie. Udało się co prawda pobrać i zainstalować HBO Max (za którymś razem aplikacja sklepu po prostu się uruchomiła) ale nie mam normalnego dostępu sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 9.03.2022 o 16:35, plast napisał:

 

Rozwiązanie: ustawcie region na Norwegię

 

Edytowane przez Tomek Palarczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
12 godzin temu, Bartii3001 napisał:

Pomiń konfigurację wstępną, podłącz przez WiFi, zmień region korzystania z telewizora na Niemcy, albo Norwegię. Da się wtedy zaakceptować umowy 

Pewnie że się da ... Tyle że akceptuje umowy kraju który wybrałem 

Po przełączeniu lokalizacji na polską znowu trzeba zaakceptować nasze umowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na tę chwilę po prostu nie przełączaj kraju z powrotem. Jak naprawią w PL (jeśli naprawią) to wtedy przełączysz.

IMO HDTVPolska powinno nagłośnić sprawę niedziałającego sklepu już parę dni - to dramat jest szczególnie dla nowych klientów, żenada ze strony tak dużej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 godziny temu, plast napisał:

IMO HDTVPolska powinno nagłośnić sprawę niedziałającego sklepu już parę dni - to dramat jest szczególnie dla nowych klientów, żenada ze strony tak dużej firmy.

Hehe .. a może nie chcą podpaść LG i dlatego nic nie piszą

Ciekawe że tylko polskie serwery nie działają ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wczoraj kupiłem LG OLED55A1 i wyskakuje błąd, iż nie można pobrać umów użytkownika. Czy u kogoś też pojawił się ten problem i czy może mieć to związek z tym, że nie działa LG Content Store? LG nie odpowiedziało mi jeszcze na zgłoszenie.
Ja też kupiłem OLED 77 i dokładnie jest to samo. Nie można zaakceptować warunków. Nie działa serwer LG.

Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Podobny problem na moim LG. Dodatkowo nie mogę uruchomić aplikacji YouTube. Ładuje się w nieskończoność. Przestawienie regionu na Norwegię umożliwiło reinstalacje apki, lecz to nie rozwiązało problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...