Tynio 1 Napisano 27 Stycznia 2022 Dałem do ogólnego tematu o TV LG B9 ale przeszło bez echa i postanowiłem założyć nowy temat. TV kupiony w maju 2020 roku więc zostało kilka miesięcy gwarancji. Na OLED więcej gram i oglądam filmów Netflix czy HBO wiec problem z wypaleniem odpada tym bardziej że co jakiś czas włączam funkcje odświeżenia matrycy. Wczesnej tego nie widziałem bo nie grałem w Horizon Zero Dawn, po odpaleniu gry coś mi nie pasowało, ale zlałem temat. Po około miesiącu zaczęło mnie to niepokoić i denerwować więc postanowiłem odpalić z YT planszę testową na TV i okazało się że z lewej strony mam dziwne przebarwienie. Przy odpalaniu gry wygląda to następująco Nie widać tej poświaty na kolorowych planszach tylko na szarej i to przy niskim podświetleniu czyli 1% do 5% potem już przy 10% jest ledwo widoczne Korzystałem z tego filmiku Czy reklamować i producenta czy jednak pisać do sprzedawcy czyli NEONET i powołać się na gwarancje czy rękojmie? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukcinek 31 Napisano 27 Stycznia 2022 HejMam podobnie w bx ale tak o 30% mniej. Wydaje mi się ze 3/4 matryc LG będzie miało z tym problem ale mogę się mylić. Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu TapatalkaI mam tak od nowości. Na początku mnie to trochę wkurzało ale... Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tynio 1 Napisano 27 Stycznia 2022 7 minut temu, lukcinek napisał: Hej Mam podobnie w bx ale tak o 30% mniej. Wydaje mi się ze 3/4 matryc LG będzie miało z tym problem ale mogę się mylić. Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka I mam tak od nowości. Na początku mnie to trochę wkurzało ale... Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka Myślałem czy nie zlać, ale pomyślałem że TV to nie słuchawki za 200-300 zł bo dałem ponad 7 tys więc czemu mam przymykać oko, tym bardziej że w grze jest to widoczne. Czy było wcześniej? nie mam pojęcia bo jakoś nie zwracałem uwagi do tego mniej się grało, a więcej oglądało filmów. Materiał SDR trochę to ukrywa co widać na 1 fotce, na 3 fotce idealnie to widać, do tego w menu konsoli jak jest jednolity kolor jest to też widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukcinek 31 Napisano 27 Stycznia 2022 Na tych zdjęciach wygląda to strasznie ale podejrzewam że w rzeczywistości nie jest tak źle. Niech się inni wypowiedzą ale ja w swoim bx mam tak od nowości a do tego zaróżowiona matrycę od lewej strony.Też miałem to reklamować ale jak poczytałem fora zagraniczne to się okazało że ciężko trafić na matrycę bez wad.I faktycznie widać czasem ta czarna plamę a także zaróżowienie.Nie mam osobiście siły na zabawy w reklamację (zwłaszcza tv). Jednak trzymam kciuki żeby Ci uwzględnili i wymienili na nową bez wad.Pozdrawiam Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_luk 45 Napisano 27 Stycznia 2022 Ja bym reklamował. Zależy jaki masz próg tolerancji. Też miałem rozkminy czy reklamować CX czy odpuścić. Jednak postanowiłem zareklamować. W tym wątku wrzuciłem foty jak mój CX wyglądał na planszy testowej: https://hdtvpolska.com/forum/topic/61851-nowy-tv-z-wada-fabryczn%C4%85/?do=findComment&comment=558170 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 27 Stycznia 2022 Posiadam B9 i nie mam takich różnic w podświetlaniu matrycy jak Ty, jest jednolita. Tak jak pisze mati - zdjęcia mogą uwypuklać problem ale zaznaczam że w moim 55 cali B9 jest równomiernie podświetlone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tynio 1 Napisano 27 Stycznia 2022 (edytowane) 44 minuty temu, mati_luk napisał: Ja bym reklamował. Zależy jaki masz próg tolerancji. Też miałem rozkminy czy reklamować CX czy odpuścić. Jednak postanowiłem zareklamować. W tym wątku wrzuciłem foty jak mój CX wyglądał na planszy testowej: https://hdtvpolska.com/forum/topic/61851-nowy-tv-z-wada-fabryczn%C4%85/?do=findComment&comment=558170 Reklamowałeś z tytułu rękojmi czy gwarancji? Zastanawiam się co robić bo TV mam powieszony więc nie będzie tak łatwo go ściągnąć, do tego jak zakładałem ze znajomym to mało się nie zesrałem bo są strasznie cienkie te panele. Sprawa z tego co widzę u Ciebie w toku. 23 minuty temu, afflux napisał: Posiadam B9 i nie mam takich różnic w podświetlaniu matrycy jak Ty, jest jednolita. Tak jak pisze mati - zdjęcia mogą uwypuklać problem ale zaznaczam że w moim 55 cali B9 jest równomiernie podświetlone. Jak by to było widoczne na planszy testowej to chyba bym znał temat, ale ja to wykryłem w grze oraz na planszach jednolitych widać poświatę innego odcienia, nie jest to czarne białe, ale widać i fakt telefon lekko podkreślił wadę, ale jest ona widoczna więc trochę mnie boli bo TV trochę kosztował. Korci mnie zgłoszenie do sklepu że mam taki problem i dopiero kilka dni temu po podłączeniu konsoli ta wada została znaleziona. EDIT A wczoraj jeszcze robiłem fotki na swoim starym TV Sony KD-XD zakupiony w 2017 Edytowane 27 Stycznia 2022 przez Tynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_luk 45 Napisano 27 Stycznia 2022 Ja z tytułu rękojmi. To było w połowie 2021 i wymienili mi na C1. Miałem opcję wymiany matrycy w CX, albo nowy TV. Też tv wisiał mi na ścianie i tak jak Ty, nie lubię go ściągać i wieszać, przez to jaki jest cienki. A teraz zbieram się pomału do reklamacji C1 z podobnym zafarbem jak u autora postu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 27 Stycznia 2022 Godzinę temu, Tynio napisał: Korci mnie zgłoszenie do sklepu że mam taki problem i dopiero kilka dni temu po podłączeniu konsoli ta wada została znaleziona. Myślę że warto spróbować, ostatecznie to Ty decydujesz czy warunki jakie zaproponuje Tobie LG lub sklep są dogodne i czy spełniają Twoje oczekiwania. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tynio 1 Napisano 7 Marca 2022 Więc sprawa została następująco rozwiązana. Do sklepu NEONET zgłosiłem reklamację jako rękojmie i dostałem zapytanie kiedy zobaczyłem uszkodzenie metrycy. Odpowiedziałem grzecznie że to uszkodzenie tylko wada i chcę się ubiegać z tytułu rękojmi od wymianę/naprawę TV Po kilku dniach napisał serwis LG i prosił o zdjęcia, ja poinformowałem że wszystkie materiały otrzymał sprzedawca. Przez kilka dni cisza i nagle zadzwonili że jutro będą, jak się okazało nie udało się w czwarte więc serwis przyjechał w piątek. Miły Pan poprosił o pokazanie wady, zasłoniłem okno by lepiej było widać i zrobił zdjęcie (ja też) Po przejściu serwisowym okazało się że TV w od dnia wyprodukowania był włączony w okolicy 3000h czyli w okolicy 4-4,5h dziennie. Po wymianie matrycy byłem trochę zdzwiony bo było więcej plam niż na nowej. Pan z serwisu poinformował że poleca włączyć odświeżanie pixeli, oglądałem trochę TV i włączyłem odświeżanie. Teraz wygląda tak Uważam że jest OK, a LG postarało się, sam sklep postawił na gwarancję, ale od początku marca mam nową gwarancję na matrycę więc jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 7 Marca 2022 No teraz bardzo ładnie to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 7 Marca 2022 Brawo. Cieszę się, że się udało. Przyjemnego oglądania filmów i nie tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 23 Marca 2022 W dniu 7.03.2022 o 10:03, Tynio napisał: Więc sprawa została następująco rozwiązana. Do sklepu NEONET zgłosiłem reklamację jako rękojmie i dostałem zapytanie kiedy zobaczyłem uszkodzenie metrycy. Odpowiedziałem grzecznie że to uszkodzenie tylko wada i chcę się ubiegać z tytułu rękojmi od wymianę/naprawę TV Po kilku dniach napisał serwis LG i prosił o zdjęcia, ja poinformowałem że wszystkie materiały otrzymał sprzedawca. Przez kilka dni cisza i nagle zadzwonili że jutro będą, jak się okazało nie udało się w czwarte więc serwis przyjechał w piątek. Miły Pan poprosił o pokazanie wady, zasłoniłem okno by lepiej było widać i zrobił zdjęcie (ja też) Po przejściu serwisowym okazało się że TV w od dnia wyprodukowania był włączony w okolicy 3000h czyli w okolicy 4-4,5h dziennie. Po wymianie matrycy byłem trochę zdzwiony bo było więcej plam niż na nowej. Pan z serwisu poinformował że poleca włączyć odświeżanie pixeli, oglądałem trochę TV i włączyłem odświeżanie. Teraz wygląda tak Uważam że jest OK, a LG postarało się, sam sklep postawił na gwarancję, ale od początku marca mam nową gwarancję na matrycę więc jest OK Też wymienili mi panel. Serwis poinformował mnie, że gwarancja na panel od nowa 2lat, tylko nie był w stanie powiedzieć czy jakiś dowód ma okazać na to. Jedynie, że w LG będą mieli to w systemie. Mam nadzieje, że tak będzie bo trochę otarłem się z ich patologią. A czy Ty dostałeś jakieś inne info? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tynio 1 Napisano 24 Marca 2022 20 godzin temu, pr0t0m napisał: Też wymienili mi panel. Serwis poinformował mnie, że gwarancja na panel od nowa 2lat, tylko nie był w stanie powiedzieć czy jakiś dowód ma okazać na to. Jedynie, że w LG będą mieli to w systemie. Mam nadzieje, że tak będzie bo trochę otarłem się z ich patologią. A czy Ty dostałeś jakieś inne info? Przy wymianie podpisywałem dokument i dewiant powiedział bym zrobił zdjęcie sobie w razie czego bo będzie to dokument potwierdzający wymianę matrycy z datą wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach