Skocz do zawartości
MacQUade

Nowy TV z wada fabryczną

Rekomendowane odpowiedzi

Ten czerwony zafarb na lewej stronie zawsze wyglada gorzej na zdjęciach z telefonu..., nie powalczysz z LG bo oni będą woleli oddać kasę jak się zaprzesz niż wymieniać do "u-seranej" pewnie trafisz jakiś ekran na jakim będzie to mniej widoczne, ale obstawiam ze te które przyjdą z magazynu wymian będą jeszcze gorsze :-).

 

Zniweluje ci to zapewne w pewnym stopniu "kalibracja" ale jakaś skala tego zostanie, widoczność tego w normalnym użytkowaniu do akceptacji pewnie to kwestia percepcji...

Reklamuj to do LG serwisant może mówić co chce, LG zdaje sobie sprawę, ja taki zafarb wymieniałem w Panasonic Ez2000 , panasonic uznał to od strzała...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MacQUade Nie wiem w jak dobrej cenie kupiłeś i jaki dokładnie masz model, ale widzę, że w kilku dużych sklepach spadła aktualnie cena na LG C1 65. Ja na Twoim miejscu bym zwrócił i zamawiał inną sztukę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak prześledzicie Panowie moje dwa wątki to tam są wszystkie możliwe wady paneli opisane i podejście serwisu :D

Aktualnie mam 3ci panel na swoim 65 B9 i w końcu jest okej. Brak martwych pixeli, brak przebrawień, brak nierównej szarości itd itd. 

2 poprzednie panele to była padaka absolutna. Zafarb czerwony po lewej stronie był tak mocny, że trawa podczas meczu miała kolor pomaranczowy ( w TV za 6 000 PLN ... )
Jeden dostałem tak ciemny, że świecił ze 150 nitów i w dzień nie było nic widać. Nic nie pomogły odwołania od eksperytzy podwykonawczego serwisu, zawsze ta sama gadka "taka cecha panelu organicznego". Wszystkie te wady zlewają. Serwisant powiedział, że nierównomierną szarość uznają dopiero od 15-20% w góre. 5% ich nie obchodzi. Jak kupowałem TV w maju 2020 to ilość dopuszcalnych martwych subpixeli (RGB) wynosiła 6, teraz jest to 15! Przebrawienia ich nie interesują - to normalne według nich. Wymienili mi dopiero jak zaczeły mi umierać pixele zielone masowo, było ich już z 50... Loteria, loteria i jeszcze raz patologia. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzy wymiany to patologia? No cóż, jak dla mnie to chyba nie jest tak źle jeżeli efekt końcowy to:

Godzinę temu, pr0t0m napisał:

Aktualnie mam 3ci panel na swoim 65 B9 i w końcu jest okej. Brak martwych pixeli, brak przebrawień, brak nierównej szarości itd itd. 

Więc nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, afflux napisał:

Czyli trzy wymiany to patologia? No cóż, jak dla mnie to chyba nie jest tak źle jeżeli efekt końcowy to:

Więc nie rozumiem.

Patologią jest to, że każda wymiana to walka z serwisem, który wszystko neguje. Prawdopodobnie wiąże się to z prowizją $. 
U mnie odrzucali wszystko co się da, a miałem poważne wady na tle niektórych użytkowników którzy zgłaszali się z tintem lub nierównomierną szarościa na 5% i dostawali nowy TV, czasami nowszy model. Wystarczy poczytać forum. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Twój punkt widzenia, ale trzeba brać pod uwagę że obsługują to ludzie i jedni widzą to:

1 godzinę temu, pr0t0m napisał:

nierównomierną szarościa na 5%

 jako wadę inni jako błąd mieszczący się w tolerancji. Dodatkowo polityka firmy LG zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży, OLED miał ciężko się przebić - cena + przestrogi przed wypaleniem. Dzisiaj wielu ludzi przekonało się do OLED i obecnie więcej sprzedanych sztuk = więcej reklamacji. Pewnie dlatego podchodzą z rezerwą do zgłoszeń. Jak dla mnie najważniejsze że większość spraw kończy się na korzyść klienta i mam nadzieję że to się nie zmieni, i nie będę musiał tego sprawdzać osobiście,  ponieważ mój B9 nadal ma się świetnie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, afflux napisał:

Rozumiem Twój punkt widzenia, ale trzeba brać pod uwagę że obsługują to ludzie i jedni widzą to:

 jako wadę inni jako błąd mieszczący się w tolerancji. Dodatkowo polityka firmy LG zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży, OLED miał ciężko się przebić - cena + przestrogi przed wypaleniem. Dzisiaj wielu ludzi przekonało się do OLED i obecnie więcej sprzedanych sztuk = więcej reklamacji. Pewnie dlatego podchodzą z rezerwą do zgłoszeń. Jak dla mnie najważniejsze że większość spraw kończy się na korzyść klienta i mam nadzieję że to się nie zmieni, i nie będę musiał tego sprawdzać osobiście,  ponieważ mój B9 nadal ma się świetnie. Pozdrawiam.

U mnie zakończyłoby się fatalnie i zostałbym z przebarwionym panelem, gdyby nie umarły zielone pixele w ilości 50 od dolnej krawędzi ekranu na 2 miesiące przed końcem gwarancji. Dopiero to wg. serwisu dało podstawę do wymiany panelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...