Harald Wiencierz 0 Posted January 9, 2021 (edited) Czy ten Panasonic czyta pliki w formacie AVI i jakie jeszcze czyta pliki, w jakich formatach? Edited January 9, 2021 by Harald Wiencierz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nygus 375 Posted January 9, 2021 33 minuty temu, Harald Wiencierz napisał: Czy ten Panasonic czyta pliki w formacie AVI i jakie jeszcze czyta pliki, w jakich formatach? USB Złącze Tak (2) Przód Do odtwarzania Standard USB USB 2.0 High Speed Odtwarzanie Xvid/ MKV/ MP4/ MPEG-2/ FLAC/ WAV/ WMA/ AAC/ MP3/ ALAC/ DSD/ JPEG/ MPO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Harald Wiencierz 0 Posted January 9, 2021 5 minut temu, Nygus napisał: USB Złącze Tak (2) Przód Do odtwarzania Standard USB USB 2.0 High Speed Odtwarzanie Xvid/ MKV/ MP4/ MPEG-2/ FLAC/ WAV/ WMA/ AAC/ MP3/ ALAC/ DSD/ JPEG/ MPO Ale nie widzę AVI. Wiem że to może głupie ale nie znam się na tym. Chce kupić swój pierwszy odtwarzacz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nygus 375 Posted January 9, 2021 20 minut temu, Harald Wiencierz napisał: Ale nie widzę AVI. Wiem że to może głupie ale nie znam się na tym. Chce kupić swój pierwszy odtwarzacz Nie widzisz, bo widocznie nie odtwarza avi i to tyle, to jest info ze strony producenta. Panasoniki są delikatnie mówiąc słabe w temacie odtwarzania plików. Szukasz sprzętu, poczytaj np. instrukcje, sprawdź na forum, tematów związanych z odtwarzaczami jest kilka lub kilkanaście... Quote Share this post Link to post Share on other sites