Skocz do zawartości
Harald Wiencierz

Panasonic DMP-BDT380

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, Harald Wiencierz napisał:

Czy ten Panasonic czyta pliki w formacie AVI i jakie jeszcze czyta pliki, w jakich formatach?

USB Złącze Tak (2)
Przód Do odtwarzania
Standard USB USB 2.0 High Speed
Odtwarzanie Xvid/ MKV/ MP4/ MPEG-2/ FLAC/ WAV/ WMA/ AAC/ MP3/ ALAC/ DSD/ JPEG/ MPO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Nygus napisał:
USB Złącze Tak (2)
Przód Do odtwarzania
Standard USB USB 2.0 High Speed
Odtwarzanie Xvid/ MKV/ MP4/ MPEG-2/ FLAC/ WAV/ WMA/ AAC/ MP3/ ALAC/ DSD/ JPEG/ MPO

Ale nie widzę AVI. Wiem że to może głupie ale nie znam się na tym. Chce kupić swój pierwszy odtwarzacz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Harald Wiencierz napisał:

Ale nie widzę AVI. Wiem że to może głupie ale nie znam się na tym. Chce kupić swój pierwszy odtwarzacz 

Nie widzisz, bo widocznie nie odtwarza avi i to tyle, to jest info ze strony producenta. Panasoniki są delikatnie mówiąc słabe w temacie odtwarzania plików. Szukasz sprzętu, poczytaj np. instrukcje, sprawdź na forum, tematów związanych z odtwarzaczami jest kilka lub kilkanaście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Nygus napisał:

Nie widzisz, bo widocznie nie odtwarza avi i to tyle, to jest info ze strony producenta. Panasoniki są delikatnie mówiąc słabe w temacie odtwarzania plików. Szukasz sprzętu, poczytaj np. instrukcje, sprawdź na forum, tematów związanych z odtwarzaczami jest kilka lub kilkanaście...

Dziwne że nie będzie odtwarzał AVI. Przecież to jest bardzo popularny format. Jak tak oglądam to nawet najtańszy odtwarzacz potrafi odtworzyć plik w formacie AVI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach