ann2 0 Napisano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Cześć, dzisiaj kupiłem nowy LG OLED65B9S w salonie NEONET. Telewizor działał normalnie kilka godzin, a nagle bach, pojawiły się czarne poziome pasy i nie chcą zniknąć Na każdej możliwej planszy.. na każdym kolorze. Nie wiem co z tym zrobić, zamówienie było internetowe, ale odebrałem w salonie. Reklamować w NEONET? oddać na zasadzie 14 dni, czy może wzywać pomoc techniczną LG? 😕 Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez ann2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 21 Sierpnia 2020 Też kupiłem Neonet. Specjalnie na miejscu w sklepie składałem zamówienie internetowe żeby na taką ewentualność oddawać do 14 dni. Nie zastanawiaj się oddaj TV, weź kasę i kup inny egzemplarz. Pech i tyleWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobull 50 Napisano 21 Sierpnia 2020 Przeczytajcie regulamin neonetu gdyż dla większości firm dla zamówień internetowych odbieranych w sklepie nie przysługuje termin 14 dni na odstąpienie. Przyznaje ze nie mam wiedzy jak w takiej sytuacji reaguje neonet. Na pewno rękojmii nie mogą nie przyjąć więc w razie czego ja bym poszedł w tym kierunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ann2 0 Napisano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Można zwrócić jeśli nie ma śladów użytkowania i "ciepłej matrycy". Ja już wszystkie folie ściągnąłem, więc pewnie lipa ze zwrotem. Myślę czy składać rękojmię z wymianą na nowy, czy próbować z gwarancją LG, że może wymienią cały TV. A z paskami to trochę dziwnie, wyłączyłem tv na 30 minut, to zniknęły, ale po kilku minutach znów zaczęły mrugać z prawej strony, a później pojawiły się na stałe na całym ekranie. Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez ann2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 22 Sierpnia 2020 Zadzwoń na infolinię neonet to w sumie wszystko się dowiesz. Jedyny minus to znów pakowanie TV i odtworzenie go do sklepu. Jeśli rękojmia ja myślę że LG pójdzie w wymianę ekranu co nie jest żadną ujmą dla nowego TV.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 24 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 21.08.2020 o 21:40, ann2 napisał: dzisiaj kupiłem nowy LG OLED65B9S w salonie NEONET. Telewizor działał normalnie kilka godzin, a nagle bach, pojawiły się czarne poziome pasy i nie chcą zniknąć Na każdej możliwej planszy.. na każdym kolorze. Nie wiem co z tym zrobić, zamówienie było internetowe, ale odebrałem w salonie. Reklamować w NEONET? oddać na zasadzie 14 dni, czy może wzywać pomoc techniczną LG? Najłatwiej i najszybciej będzie oddać ten TV w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Aczkolwiek tak jak koledzy wyżej napisali zerknij w regulamin NEONETu jak traktują odbiór w salonie. To że zerwałeś folie nie powinno być problemem. Pójście w reklamację u LG to średni pomysł - poczytaj sobie forum. Ostatnio LG na wymiany przysyła same najgorsze panele z wadami, których nie uznają na reklamacji (zafarb i vertical banding). Jak wymienisz sobie na taki ekran, to jedyne co będziesz mógł prawnie zrobić to pójście na noże z LG czyli sprawa w sądzie. Dwa, trzy lata mordęgi. A druga opcja: cyk, robisz zwrot i kupujesz sobie w innym sklepie inny egzemplarz po paru dniach. Łatwo prosto i bez problemów. Edytowane 24 Sierpnia 2020 przez efel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 26 Sierpnia 2020 Dokładnie oddaj ten szrot i najlepiej idź w innego producenta. Ja mam 3ci panel w swoim 65b9SLA i każdy ma wady, martwe pixele, tint, banding. Nie chcą mi uwzględnić reklamacji, a serwisant uciekł z domu bez zabierania ode mnie podpisu ze przyjmuje naprawę, bo sadził ze teraz to LG przyśle mi nowy TV... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach