Zubrzyk1987 0 Napisano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Witam,Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiam Edytowane 15 Czerwca 2020 przez Zubrzyk1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 16 Czerwca 2020 11 godzin temu, Zubrzyk1987 napisał: Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiam To jest clouding który występuje na większości TV LCD. Tylko OLEDy są od tego zjawiska wolne. W Twoim przypadku jest on faktycznie bardzo widoczny. Możesz oddać i wziąć inny egzemplarz - możesz trafić lepiej. Z tego co czytam na forum to na Philipsach coś takiego jest bardziej uciążliwe niż na pozostałych markach - kuleje kontrola jakości. Generalnie jeżeli chcesz coś z tym zrobić to teraz w ciągu 14 dni. Reklamacje i gwarancje tego nie uwzględniają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 16 Czerwca 2020 Na Qled Samsunga, też nie ma chmurek.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 16 Czerwca 2020 (edytowane) U mnie na tym Qled Samsung są chmurki. Mamy inne TV ? Cytat Z tego co czytam na forum to na Philipsach coś takiego jest bardziej uciążliwe niż na pozostałych markach - kuleje kontrola jakości. Efel; sam od lat specjalizujesz się w szkalowanie marki PHILIPS na forum hdtvpolska. Te wpisy to wyłącznie twoja robota. Czytasz sam siebie. Podaj źródło wiedzy o kontroli jakości w fabryce PHILIPS TV w Gorzowie Wielkopolskim. Masz tam kogoś z rodziny ? Może sam tam pracujesz ? Kto wynosi takie dane ? Nadal czytelników forum szokuje niezwykła tolerancja REDAKCJI w odniesieniu do całokształtu twojej działalności. Ja na TV OLED także widzę "chmurki". Matryce OLED nie mają prawa mieć "chmurek". Chyba, że produkcja video zawaliła temat czerni. Owe słynne "chmurki" ( np. białe napisy końcowe) znikają kiedy między okiem a ekranem TV ustawiam przesłonę np. własną dłoń. Okazuje się, że to ułomność naszego wzroku. To tak samo kiedy kierowca widzi aureolę wokół latarni ulicznych po zmroku. Okazuje się, że dla perfekcji trzeba założyć okulary korekcyjne. Wizyta u okulisty potrzebna. Edytowane 16 Czerwca 2020 przez UHD fan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 16 Czerwca 2020 Na jakim dokładnie Qled?Ty chyba chmurek nie widziałeś na LG krawędziowym To nie są chmurki, co odpisujesz wyżej.To jest blomming (poświata). Sam nie wiesz o czym piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zubrzyk1987 0 Napisano 16 Czerwca 2020 A co do mojej sprawy panowie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 17 Czerwca 2020 Witam,Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiamJak przy normalnym oglądaniu tego nie widzisz, to nie zawracaj sobie tym głowy.Jest mała winieta, może być trochę widoczna przy oglądaniu meczów i sportów zimowych.Obejrzyj jakieś nagrania z takich dystcyplin i jeśli jest to wtedy widoczne i Cię drażni, to oddaj telewizor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zubrzyk1987 0 Napisano 17 Czerwca 2020 Na meczach tego nie zauważyłem,więc już nie jest źle tak samo na PS4 podczas Fify w trakcie meczu tego nie widzę. Napisałem do philipsa co oni o tym myślą ale jak na razie brak odpowiedzi z ich strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merlin_ 0 Napisano 27 Listopada 2020 Cześc, dostałeś jakąś odpowiedź od Philipsa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zubrzyk1987 0 Napisano 15 Czerwca 2021 Tak, że tak ma być. Niby wszystko jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach