Skocz do zawartości
Zubrzyk1987

Philips 7334/12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...
I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???
Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiam

IMG_20200614_174939.jpg

IMG_20200614_174705.jpg

Edytowane przez Zubrzyk1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Zubrzyk1987 napisał:

Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...
I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???
Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiam