Skocz do zawartości
thx1138

Samsung NU8072 uszkodzone podświetlenie

Rekomendowane odpowiedzi

W moim telewizorze NU8072 uległo uszkodzeniu dolne podświetlenie matrycy przez co mocno widoczne są diody podświetlające wygląda jakby się "odkleiły" (jasne kropki na dole matrycy, w rzeczywistości widać to o wiele bardziej niż na zdjęciach głównie na jasnym tle).

TV był zakupiony w Media Expert i ma jeszcze prawie rok gwarancji Samsunga ale moje pytanie brzmi czy lepiej nie skorzystać z rękojmii w ME. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Miałem kilka lat temu naprawianego Samsunga(kurz na matrycy) poszedł do czyszczenia na gwarancji i problem powrócił po niedługim czasie , w dodatku z jednej strony zaczął świecić jaśniej a więc nie są to dobre wspomnienia...

Jeżeli tak to co najlepiej wypisać w takim wniosku o rękojmię?

Pisałem już o tym w temacie pomocy ale nikt na to nie odpisał od ponad 10 dni.

20200414_161257.jpg.c06172e79406ce122fa082ac2cfd5412.jpg

20200414_161231.jpg.161e803146e2e8aa113784424e3f7807.jpg

20200414_160817.jpg.85ccd82a7a7b6a1cd8a40a4853f363da.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz najprostszy wniosek. Zgodnie z przysługującym mi prawem na niezgodność towaru z umową proszę o wyeliminowanie wady w postaci (opisz wadę produktu która twoim zdaniem jest niezgodna z umową) i napisz czego żądasz. Naprawy, wymiany towaru na nowy (sklep może ale nie musi się przychylić do twojego zadania), zwrotu kwoty za tv. Napisz że zgodnie z prawem korzystasz z prawa reklamacji u sprzedawcy w terminie 24 miesięcy od daty zakupu i świadomie nie korzystasz z gwarancji producenta bo masz do tego prawo. P.s. Sklep i tak wyślę to do Samsunga. Samsung Ci to naprawi i sklep Ci odda produkt wolny od wad. A w Samsungu zgłosisz to na gwarancję przyjadą panowie do domu i w 15 minut Ci wymienia matryce czy podświetlenie na nowe. Przy reklamacji będziesz musiał tv dostarczyć do sklepu osobiście lub wysłać kurierem na swój koszt co w dzisiejszych czasach może być nie lada logistycznym wyzwaniem i jaka masz gwarancję że on do Samsunga dojedzie cały.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Tak myślałem że sklep też zareklamuje to u Samsunga i będzie to trwało dłużej, tylko że jak zgłoszę gwarancję do Samsunga a odeślą mi TV, który znowu się popsuje dalej mogę tylko reklamować. Czytałem że w przypadku drugiej reklamacji na podstawie rękojmi mogę wnioskować o wymianę na nowy lub zwrot kasy. Tv naprawdę fajny - świetny panel 120Hz  - niestety nie ma nawet następcy w normalnej cenie więc wolę się zabezpieczyć żeby nie zostać z popsutym pogwarancyjnym modelem.

Ale tak ogólnie to nie wiedziałem ani nie słyszałem żeby Samsung wymieniał matrycę na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@thx1138     miałem taką samą przypadłość z tym że na środku matrycy . TV prawie że nowy więc wysłałem e-maila z krótkim opisem usterki , zrobiłem i załączyłem zdjęcia usterki oraz dowodu zakupu i wysłałem na adres sklepu . Szybko dostałem odpowiedz że za dwa dni przyjedzie serwis i po potwierdzeniu mojego zgłoszenia wystawią dokument o wymianie na nowy TV co nastąpiło . Czas procedury jeżeli dobrze pamiętam to 6 lub 7 dni , dodam że uszkodzony telewizor serwis odebrał dzień przed dostarczeniem nówki sztuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam za odpowiedzii Dzięki nim zdecydowałem się jednak na serwis gwarancyjny. Przedwczoraj po odbytej rozmowie z bardzo miłą Panią otrzymałem info że sprawa zostala przekazana do serwisu. Na drugi dzien przyjechal serwisant i po kilku testach i rozebraniu TV stwierdził uszkodzone podświetlenie (generalnie to na pierwszy rzut oka każdy by stwierdził to samo ale resetował nawet do ustawień fabrycznych jakby mialo to jakoś pomóc, cóż takie mają widocznie procedury diagnostyczne)i że konieczna jest wymiana matrycy mimo wszystko jestem w szoku bo zrobią to na miejscu a się tego nie spodziewałem, nie mieszkam bowiem w dużym mieście. Mało tego mają przyjechać zaraz po majówce. Mam nadzieję tylko że nie trafię na jakieś barachło bo jak wiadomo z matrycami to loteria. Facet z serwisu nie był w stanie odpowiedzieć czy matryca do wymiany to nie będzie jakiś refurbish po naprawie czy całkowicie nowa sztuka.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku serwisant również przeprowadził testy , ale na testach się skończyło i potwierdził wymianę na nowy tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...