Jump to content

thx1138

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About thx1138

  • Rank
    VHS
  1. Dziękuję Wam za odpowiedzii Dzięki nim zdecydowałem się jednak na serwis gwarancyjny. Przedwczoraj po odbytej rozmowie z bardzo miłą Panią otrzymałem info że sprawa zostala przekazana do serwisu. Na drugi dzien przyjechal serwisant i po kilku testach i rozebraniu TV stwierdził uszkodzone podświetlenie (generalnie to na pierwszy rzut oka każdy by stwierdził to samo ale resetował nawet do ustawień fabrycznych jakby mialo to jakoś pomóc, cóż takie mają widocznie procedury diagnostyczne)i że konieczna jest wymiana matrycy mimo wszystko jestem w szoku bo zrobią to na miejscu a się tego nie spodziewałem, nie mieszkam bowiem w dużym mieście. Mało tego mają przyjechać zaraz po majówce. Mam nadzieję tylko że nie trafię na jakieś barachło bo jak wiadomo z matrycami to loteria. Facet z serwisu nie był w stanie odpowiedzieć czy matryca do wymiany to nie będzie jakiś refurbish po naprawie czy całkowicie nowa sztuka.
  2. Dzięki za info. Tak myślałem że sklep też zareklamuje to u Samsunga i będzie to trwało dłużej, tylko że jak zgłoszę gwarancję do Samsunga a odeślą mi TV, który znowu się popsuje dalej mogę tylko reklamować. Czytałem że w przypadku drugiej reklamacji na podstawie rękojmi mogę wnioskować o wymianę na nowy lub zwrot kasy. Tv naprawdę fajny - świetny panel 120Hz - niestety nie ma nawet następcy w normalnej cenie więc wolę się zabezpieczyć żeby nie zostać z popsutym pogwarancyjnym modelem. Ale tak ogólnie to nie wiedziałem ani nie słyszałem żeby Samsung wymieniał matrycę na miejscu.
  3. W moim telewizorze NU8072 uległo uszkodzeniu dolne podświetlenie matrycy przez co mocno widoczne są diody podświetlające wygląda jakby się "odkleiły" (jasne kropki na dole matrycy, w rzeczywistości widać to o wiele bardziej niż na zdjęciach głównie na jasnym tle). TV był zakupiony w Media Expert i ma jeszcze prawie rok gwarancji Samsunga ale moje pytanie brzmi czy lepiej nie skorzystać z rękojmii w ME. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Miałem kilka lat temu naprawianego Samsunga(kurz na matrycy) poszedł do czyszczenia na gwarancji i problem powrócił po niedługim czasie , w dodatku z jednej strony zaczął świecić jaśniej a więc nie są to dobre wspomnienia... Jeżeli tak to co najlepiej wypisać w takim wniosku o rękojmię? Pisałem już o tym w temacie pomocy ale nikt na to nie odpisał od ponad 10 dni.
  4. Nie wiem czemu wywaliło mi treść poprzedniego posta i zostały same zdjęcia...Mniejsza o to. W moim telewizorze NU8072 uległo uszkodzeniu dolne podświetlenie matrycy przez co nie tyle jest widoczny light leakage ale też mocno widoczne są diody podświetlające ( na foto jasne kropki na dole matrycy, w rzeczywistości widać to o wiele bardziej niż na zdjęciach zwłaszcza na jasnym tle). TV był zakupiony w Media Expert ma jeszcze prawie rok gwarancji Samsunga ale moje pytanie brzmi czy lepiej nie skorzystać z rękojmii w ME. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Jeżeli tak to co najlepiej wypisać w takim wniosku o rękojmię?
×
×
  • Create New...