Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Model 65BL5EA po aktualizacji 01.06.2020r. straciłem dźwięk przestrzenny. Serwis w Toruniu stwierdził że „Trwają prace nad rozwiązaniem tej kwestii. Dostępna będzie kolejna aktualizacja”. W ustawieniach jest opcja stereo lub dźwięk przestrzenny, niestety nie ma różnicy po wyborze. Przed aktualizacją wszystko było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe co piszesz,  faktycznie te ustawienia jakieś się biedne zrobiły tzn co bym nie zmieniał nic się nie zmienia, a grzebie ostatnio w ustawieniach dźwięku bo kupiłem przetwornik z SPDIF na analog jack 3.5 aby cieszyć ucho 5.1, wcześniej miałem podłączone głośniki przez wyjście słuchawkowe i było fajnie bo mogłem pilotem w tv regulować głośność. Po podłączeniu przez optyczne wyjście audio już jest to nie możliwe, muszę drugim pilotem regulować w zestawie głośników. Dodatkowo odkryłem że jak mam podłączony jednocześnie kabel do wejścia słuchawkowego to NETFLIX nie daje mi możliwości odtwarzania 5.1 muszę fizycznie kabel odłączyć wtedy gra 5.1 i w ustawieniach ścieżki audio jest do wyboru taki dźwięk. A o 5.1 w You tube to mogę zapomnieć aplikacja nie ogarnia.  No to czekamy na update ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeci nowy telewizor z oleole.pl odesłany do serwisu z tych samych powodów (chwilowe przyciemnienia, miganie obrazu z komputera). Tym razem Serwis UMC wgrał nowe oprogramowanie, sprawdził i stwierdził że jest OK. Jednak nie jest. Ciągle te same problemy. Zgłosiłem znów usterkę do UMC. Czekam 3ci tydzień na kontakt od nich. W tym tygodniu dzwoniłem do nich 2x i usłyszałem to samo, że ktoś się ze mną skontaktuje w dniu dzisiejszym - no jednak nikt przez cały tydzień nie zadzwonił.

Podsumowując - omijajcie markę Sharp.

Czy ktoś może podpowiedzieć czy mam jakieś prawa jeszcze? czy po prostu mam czekać...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już będzie dobrze :) 

nie dziwię im się, że nie wyrabiają się z obsługą skoro mają tyle wad zgłaszanych ale sam widzę po sobie że po naprawach już jest ok. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.08.2020 o 08:44, Daniel Piotrowski napisał:

Już będzie dobrze :) 

nie dziwię im się, że nie wyrabiają się z obsługą skoro mają tyle wad zgłaszanych ale sam widzę po sobie że po naprawach już jest ok. 

 

oj chyba nie. Przed kilkoma minutami otrzymałem taką odpowiedź od serwisu UMC:

CYTUJĘ:

Witam

Informujemy, że w dniu 2020-08-06 został zakończony proces reklamacyjny dla zgłoszenia nr 33687/07/2020:

 

Dotyczący sprzętu o numerze seryjnym: C50UK7253EB56F 40108891201509.

Nr zgłoszenia ze sklepu (o ile podano):

Numer naprawy: RMA-PL-32548

 

Serwis wystawił następującą diagnozę:

Defekt potwierdzony przez serwis: Nie

Przyczyna problemu: brak wady taka jest specyfika panelu

Rozwiązanie / Wymienione elementy:

Akcesoria, które załączone były do sprzętu: komplet

 

Sprzęt zostanie odesłany kurierem DHL, 

KONIEC CYTATU.

 

 

nie wiem której wady nie zauważył serwis, ponieważ zgłaszałem dwie: niskie kąty widzenia oraz chwilowe przyciemniania/rozjaśnianie ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tv wrócił. Dalej wystepuja te same problemy. Serwis nic nie zrobił. Wg nich problem przygaszania nie występuje, to jest właściwość matrycy.

 

Edytowane przez Siapek 666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.08.2020 o 19:34, Siapek 666 napisał:

Tv wrócił. Dalej wystepuja te same problemy. Serwis nic nie zrobił. Wg nich problem przygaszania nie występuje, to jest właściwość matrycy.

 

Jeśli zgłosiłeś słabe kąty to niestety to nie jest wada fabryczna tylko taka technologia produkcji matrycy AV - ten typ tak ma 

Ale zgłoszenie odnośnie przygasania to jest to problem bo ja tak maiłem i mi to zrobili - zresztą widać na załączonym we wątku filmie n YT 

Ewidentnie do reklamacji się to nadaje. 

Znajdź film np na neftlixie w którym w czasie  oglądania tej samej sceny występuje taki efekt. podpowiem Ci odyseja kosmiczna 2001 w 6:28  min  (jak pojawiają sie jedzące szympansy na pierwszym planie ciemne zarysy postaci w oddali pustynia i góry) - w tym momencie występowało mruganie. Nagraj to i pokaż im palcem że tu jest problem.

 

Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak. Wysłałem im 3 filmiki. Jednak nie uznali tego za wadę. Wczoraj po raz kolejny zgłosiłem problem.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Siapek 666 napisał:

Zrobiłem tak. Wysłałem im 3 filmiki. Jednak nie uznali tego za wadę. Wczoraj po raz kolejny zgłosiłem problem.

A masz mruganie we wskazanym momencie tego filmu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawostka. problem występuję gdy korzystam z aplikacji Netflixa. Gdy podłącze TV do komputera i włącze ten sam film - problem nie występuje.Wyraźnie Netflix "gryzie się" z Sharpem.

Centrum Pomocy Netflixa nie potrafi pomóc. Odsyła mnie do producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.08.2020 o 10:46, Siapek 666 napisał:

ciekawostka. problem występuję gdy korzystam z aplikacji Netflixa. Gdy podłącze TV do komputera i włącze ten sam film - problem nie występuje.Wyraźnie Netflix "gryzie się" z Sharpem.

Centrum Pomocy Netflixa nie potrafi pomóc. Odsyła mnie do producenta.

To ewidentnie coś jest nie tak z Androidem - masz najnowszą dostępną wersję ? 

Jak oglądałem np TVN24 z player.pl to także miałem mrugania co widać na moim filmie z YT 

NIe testowałem po HDMI.

Ale to jest bardzo upierdliwe.

Skoro u  mnie naprawili to u Ciebie także muszą - jak nie to federacja konsumenta i droga urzędowa !

Masz prawo do reklamacji i usunięcia tej usterki. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już nowa aktualizacja oprogramowania, niestety nic nowego nie wnosi do dźwięku przestrzennego jak zapewniał serwis. Może mój TV ma usterkę oprogramowania, dajcie znak co z waszymi odbiornikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka! dostałem update do AndroidTV  - ciekawi mnie lista poprawek czy tylko bezpieczeństwa czy nowe funkcje skoro coś dostałem to znaczy,  że SHARP wspiera swoje produkty :) 

400027000470_203483.jpg

400040100106_257799.jpg

Godzinę temu, Jacek998 napisał:

Jest już nowa aktualizacja oprogramowania, niestety nic nowego nie wnosi do dźwięku przestrzennego jak zapewniał serwis. Może mój TV ma usterkę oprogramowania, dajcie znak co z waszymi odbiornikami.

hehe nie przeczytałem Twojego, a psotowałem swoje infro - szukam zmian !:D

Na YT  menu ustawienia okrojone tylko do "Obraz" i "Dźwięk"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pierwszych spostrzeżeń: na live tv (naziemna tv) info/napisy o nadawanym programie wyświetla się w kolorze pomarańczowym (lepiej widoczne), poza tym chyba przełączanie pomiędzy aplikacjami wydaję się być szybsze

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Siapek 666 napisał:

też dostałem tą aktualizację i moje problemy znikły :) Hura! 

Świetnie!! :)

 

A ja zauważyłem, że jak ma włożony pendrive to przy każdym włączeniu (wybudzeniu)  TV pyta mnie "głupio" czy odtwarzać pliki z tego pendrive, przed update tego nie miałem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Rysiubrysiu napisał:

Coś tu ucichło ostatnio. Czyżby ostatnia aktualizacja sprawiła, że telewizor jest już bez wad?

No fakt - cisza, albo wszystkie wyleciały przez okno albo faktycznie się ponaprawiały :)

U mnie jest Ok używa się - czyli działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś problem z dźwiękiem po HDMI w tym telewizorze? Netflix czy Youtube działa ok, ale po podłączeniu komputera przez HDMI, dźwięk jest kompletnie wyciszany podczas cichych momentów w filmie czy grze - przykładowo gdy jest dialog w filmie, to dźwięk podczas przerw miedzy kwestiami jest kompletnie wyciszony, tak jakby telewizor wyłączał te głośniki w celu oszczędzania energii jeśli nie są używane. Wszelkie polepszacze dźwięku czy automatyczne regulacje głośności mam powyłączane.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...