Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pozwoliłem sobie dołączyć do dyskusji. Mam ten model tv Sharp 55BL3EA.

Odebrany od kuriera 14.02.20. Ze względu na rement kapitalny mieszkania podłączony dopiero 16.02.20.

Kupiony w Media Expert przez internet w Promocji 1699 zł.

 

Obraz jak dla mnie masakra:

- czarny tragedia

- dużo " pudrowego różu" widać w koło 

- ogólnie kolory jakieś dziwne

Jak montowałem na ścianie to przy przechylaniu jakąś luźna śrubka lata w środku.

Mam pytanie takie czy zgłaszać reklamację i walczyć ,żeby przywrócili ten telewizor do porządku czy odstąpić od niego bo mam możliwość zrezygnować przez 14 dni ( zakup przez internet) Oczywiście świadomy bo za tą cenę nie oczekiwałem wiele ale minimum musi spełniać.

Ale te kolory to chyba dla daltonistów ( bez obrazy). Dziękuję za info. Czy warto reklamować czy dać sobie spokój i oddać. Jak oddać to coś innego z Androidem 55 cali do 2500 PLN max. 

 

Witam. Pozwoliłem sobie dołączyć do dyskusji. Mam ten model tv Sharp 55BL3EA.

Odebrany od kuriera 14.02.20. Ze względu na rement kapitalny mieszkania podłączony dopiero 16.02.20.

Kupiony w Media Expert przez internet w Promocji 1699 zł.

 

Obraz jak dla mnie masakra:

- czarny tragedia

- dużo " pudrowego różu" widać w koło 

- ogólnie kolory jakieś dziwne

Jak montowałem na ścianie to przy przechylaniu jakąś luźna śrubka lata w środku.

Mam pytanie takie czy zgłaszać reklamację i walczyć ,żeby przywrócili ten telewizor do porządku czy odstąpić od niego bo mam możliwość zrezygnować przez 14 dni ( zakup przez internet) Oczywiście świadomy bo za tą cenę nie oczekiwałem wiele ale minimum musi spełniać.

Ale te kolory to chyba dla daltonistów ( bez obrazy). Dziękuję za info. Czy warto reklamować czy dać sobie spokój i oddać. Jak oddać to coś innego z Androidem 55 cali do 2500 PLN max. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, criswrock napisał:

Obraz jak dla mnie masakra:

- czarny tragedia

Jak masz możliwość to zrób fotkę pixeli matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No  i co tu robic, bo go wlasnie mam w koszyku juz, wydaje mi sie, w niezlej cenie 1399 i transport gratis..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mmpeg-4 napisał:

Jak masz możliwość to zrób fotkę pixeli matrycy.

 

IMG_20200217_153628.jpg

15819504497817865538585618473040.jpg

4 godziny temu, mmpeg-4 napisał:

Jak masz możliwość to zrób fotkę pixeli matrycy.

Nie wiem czy o to ci chodziło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.02.2020 o 08:48, criswrock napisał:

Kupiony w Media Expert przez internet w Promocji 1699 zł.

 

Oddaj i się nie SZARP  z tym TV - mi w pierwszej reklamacji wymienili płytę główną kolory są ok ale za to mam teraz inny problem który także jest reklamowany w serwisie. :( 
P.S. Nie oczekuj od TV za <2000zł dobrego czarnego to nie OLED 

Edytowane przez Daniel Piotrowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Daniel Piotrowski napisał:

Oddaj i się nie SZARP  z tym TV - mi w pierwszej reklamacji wymienili płytę główną kolory są ok ale za to mam teraz inny problem który także jest reklamowany w serwisie. :( 
P.S. Nie oczekuj od TV za <2000zł dobrego czarnego to nie OLED 

Daniel ja nie oczekuję cudów za 2000 bo celowo szukam tv do 2500 zł. Ale te kolory a zwłaszcza ten pudrowy róż to jakaś masakra. Jedyne minimum to ma mieć android i tylko 55 cali ani mniejszy ani większy. Czarny to tu nie istnieje. Głośniki myślałem,że lepsze są. Po ustawialem kolory itp. tak jak sugerowali ale moje oko wyłapuje ten pudrowy róż i mnóstwo niebieskiego. Miesiąc temu kupowaliśmy dla rodziców LG 50 cali bodajże 7600 model ale tam dla mnie Smart muli strasznie jest tam webos.

Tak się tylko zastanawiam czy warto tego Sharpa reklamować czy są w stanie zrobić z niego normalny tv z normalnymi kolorami czy dać sobie spokój i oddać w cholerę?

Teraz, criswrock napisał:

Daniel ja nie oczekuję cudów za 2000 bo celowo szukam tv do 2500 zł. Ale te kolory a zwłaszcza ten pudrowy róż to jakaś masakra. Jedyne minimum to ma mieć android i tylko 55 cali ani mniejszy ani większy. Czarny to tu nie istnieje. Głośniki myślałem,że lepsze są. Po ustawialem kolory itp. tak jak sugerowali ale moje oko wyłapuje ten pudrowy róż i mnóstwo niebieskiego. Miesiąc temu kupowaliśmy dla rodziców LG 50 cali bodajże 7600 model ale tam dla mnie Smart muli strasznie jest tam webos.

Tak się tylko zastanawiam czy warto tego Sharpa reklamować czy są w stanie zrobić z niego normalny tv z normalnymi kolorami czy dać sobie spokój i oddać w cholerę?

Jaki u ciebie jest jeszcze problem skoro już kolory ok?

2 minuty temu, criswrock napisał:

Daniel ja nie oczekuję cudów za 2000 bo celowo szukam tv do 2500 zł. Ale te kolory a zwłaszcza ten pudrowy róż to jakaś masakra. Jedyne minimum to ma mieć android i tylko 55 cali ani mniejszy ani większy. Czarny to tu nie istnieje. Głośniki myślałem,że lepsze są. Po ustawialem kolory itp. tak jak sugerowali ale moje oko wyłapuje ten pudrowy róż i mnóstwo niebieskiego. Miesiąc temu kupowaliśmy dla rodziców LG 50 cali bodajże 7600 model ale tam dla mnie Smart muli strasznie jest tam webos.

U mnie jeszcze jest problem jakby to nazwać???? Na niektórych programach ( dekoder Orange) mikro zanikanie dźwięku takie mili sekundy. Na innym tv ok. Dekoder jest ok.

Tak się tylko zastanawiam czy warto tego Sharpa reklamować czy są w stanie zrobić z niego normalny tv z normalnymi kolorami czy dać sobie spokój i oddać w cholerę?U

Jaki u ciebie jest jeszcze problem skoro już kolory ok? Człowiek myślał,że kupi normalny tv do normalnego oglądania podstawowych programów plus YouTube a przyszłości jakaś konsola ( po remoncie) a tu [beeep]a blada. Już ma dosyć tych reklamacji. Jakby nie mogli zrobić raz a dobrze bez wymiany płyt głównych itp.itd.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównaj z moimi ustawieniami - jak dla mnie jest kolory są ok  w jasnych scenach w ciemnych pojawia się zielona "powłoka" która znika 1cm od brzegu ekranu i tam jest dobry kolor, widoczne najczęściej na szarych obrazach. 

IMG_20200212_154637.jpg

IMG_20200212_154629.jpg

IMG_20200212_154620.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuję za info. Sprawdzę ustawienia i odpiszę.

4 minuty temu, criswrock napisał:

Ok. Dziękuję za info. Sprawdzę ustawienia i odpiszę.Jest trochę więcej tych ustawień niż te ,które podałeś.

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka uwaga. 

W starej wersji oprogramowania nie było możliwości zmiany ustawień obraz u wczasie odtwarzania filmu z Netflix lub YouTube jedynie odtwarzanie pliku video w aplikacji daje taką możliwość lub oglądanie tv naziemnej lub po HDMI. Aczkolwiek ustawienia użytkownika są indywidualne dla każdego źródła sygnału także jak sobie ustawisz na sygnale  z HDMI to obraz z Androida będzie miał inne, wymaga ręcznej synchronizacji. Nowa wersja oprogramowaniu umożliwia w dowolnym momencie użycie przycisku "config"  na pilocie i zmianę ustawień. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Daniel Piotrowski napisał:

Taka uwaga. 

W starej wersji oprogramowania nie było możliwości zmiany ustawień obraz u wczasie odtwarzania filmu z Netflix lub YouTube jedynie odtwarzanie pliku video w aplikacji daje taką możliwość lub oglądanie tv naziemnej lub po HDMI. Aczkolwiek ustawienia użytkownika są indywidualne dla każdego źródła sygnału także jak sobie ustawisz na sygnale  z HDMI to obraz z Androida będzie miał inne, wymaga ręcznej synchronizacji. Nowa wersja oprogramowaniu umożliwia w dowolnym momencie użycie przycisku "config"  na pilocie i zmianę ustawień. 

A ta nowa wersją oprogramowania jest do wgrania tylko przez serwis zewnętrzny czy mogę do zrobić sam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że tylko w autoryzowanym serwisie. Normalnie powinna być w ustawieniach jako aktualizacja oprogramowania. Jak wrócę to zrobię fotki swoich ustawień gdzie pokazane są wersje firmware i software. Wtedy porównamy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie mam wersje. A i przy okazji sprawdziłem że jednak kolory mam ustawione na "chłodny" a jedynie w zaawansowanych korekcji kolorów mam przesunięcie zredukowana zieleń

IMG_20200218_195845.jpg

IMG_20200218_201411.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjąłem decyzję,że nie będę go reklamował tylko zwracam do sklepu Media Expert. Byłem i rozmawiałem już w sklepie,że lepiej go oddać niż reanimować. Dla mnie kolory są nie do przyjęcia z żadnymi ustawieniami. Mój poprzedni Philips LCD 42 cale kupiony w 2008 roku miał 300 razy lepsze kolory. Oddałem za darmo potrzebującym.

Dziękuję Danielowi za obszerne info w sprawie tego telewizora Sharpa. Na obecną chwilę Sharp to nie Sharp i szarpać się z nim nie będę...możę kiedyś wejdzie na wyższy lewel ale na razie to szkoda gadać. Wyznaje zasadę,że jak coś wychodzi z fabryki nowe to ma być na tip top.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję decyzji :) Ja muszę bawić się  w reklamacje, aczkolwiek sam tv nie jest zły tylko trafił mi się taki model (tak sobie wmawiam :D )

- AndroidTV spełnia swoją rolę

- Pilot działający po BT dobra rzecz bo nie muszę celować w tv i mogę spod koca przełączać kanały :),

a  asystenta głosowego może raz użyłem bo pytałem o godzinę z nudów ;)

- kontrast i kolory także przyjemne, zwłaszcza biały!! (daje po oczach )  ale i tak wszystko zależy od rodzaju źródła każdy materiał video/film mają różne kolorystyki.

@criswrock Powodzenia z nowym modelem opisz co wybrałeś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Daniel Piotrowski napisał:

Gratuluję decyzji :) Ja muszę bawić się  w reklamacje, aczkolwiek sam tv nie jest zły tylko trafił mi się taki model (tak sobie wmawiam :D )

- AndroidTV spełnia swoją rolę

- Pilot działający po BT dobra rzecz bo nie muszę celować w tv i mogę spod koca przełączać kanały :),

a  asystenta głosowego może raz użyłem bo pytałem o godzinę z nudów ;)

- kontrast i kolory także przyjemne, zwłaszcza biały!! (daje po oczach )  ale i tak wszystko zależy od rodzaju źródła każdy materiał video/film mają różne kolorystyki.

@criswrock Powodzenia z nowym modelem opisz co wybrałeś :)

Mój już spakowany. Jutro go zawiozę do sklepu. Trochę szkoda bo android śmiga super,pilot tak jak piszesz super. Głośniki myślałem,że lepsze ale mogą być. Wisiał już na ścianie i został tylko uchwyt. "Szarp" już w kartonie. Miałem go zawieść dzisiaj ale nie mogę znaleźć tych aluminiowych nóżek. Ze względu na remont ( duży zakres). Rozumiem,że u ciebie już po aktualizacji śmiga lepiej? Moja wersja oprogramowania jest z października. I w momencie aktualizowania ręcznie jest info,że jest to najnowsza wersja oprogramowania. Zauważyłem jeszcze taką przypadłość: Jak włączam "Szarpa" i to dość długo się uruchamia jak laptop oraz przy pierwszym włączeniu dekoder Orange muszę jeszcze raz wyłączać i włączać bo "Szarp"nie widzi sygnału. Po wyłączeniu i włączeniu dekodera jest już ok. Za pierwszym razem myślałem,że HDMI podłączyłem w inny port ale jest to problem notoryczny.

Jeśli u ciebie jest obraz w porządku to ok. Dla mnie był nie do przyjęcia ten pudrowy róż. Ustawiłem tak jak mi podałeś ale dalej lipa. Z ruskiego i węgierskiego forum też lipa. Mogłem go reklamować i czekać ale nie mam czasu na walkę z wiatrakami. Lepiej sobie odpuścić.

Jestem obecnie w poszukiwaniu tv 55 cali najlepiej z androidem. Wymagania 55 cali, relatywnie nie za miliony monet...ważne normalne kolory. Oglądałem wczoraj w Media Expert TCL 55 cali model 55 DC760 z subwooferem niby JBL. Cena 2699.

To chyba wolałbym dołożyć 200-400 zł i kupić albo Philipsa albo co innego.

Dam znać co tam upolowałem.

Screenshot_2020-02-20-23-59-46-380_com.android.chrome.jpg

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuszna decyzja! TCL dobry jest - dobrego odbioru życzę :) 

@emiloski10 jak masz okazje zobaczyć go w sklepie to sprawdź matrycę pod kątem przebarwień bo trafiają się uszkodzone. A tak generalnie jako średniak jest OK ale może mam małe wymagania - subiektywne odczucia ;) 

@emiloski10 na stronie hdtvpolska.com miał być oficjalny test tego telewizora, ale niestety jeszcze się nie ukazał @Gmeru wstrzymał publikacje z jakiejś przyczyny :( szkoda bo wiele by to wyjaśniło w mojej batalii z tym modelem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.02.2020 o 08:58, Daniel Piotrowski napisał:

Słuszna decyzja! TCL dobry jest - dobrego odbioru życzę :)

@emiloski10 jak masz okazje zobaczyć go w sklepie to sprawdź matrycę pod kątem przebarwień bo trafiają się uszkodzone. A tak generalnie jako średniak jest OK ale może mam małe wymagania - subiektywne odczucia ;) 

@emiloski10 na stronie hdtvpolska.com miał być oficjalny test tego telewizora, ale niestety jeszcze się nie ukazał @Gmeru wstrzymał publikacje z jakiejś przyczyny :( szkoda bo wiele by to wyjaśniło w mojej batalii z tym modelem. 

Witam ponownie.

Sharp oddany w piątek bez problemu w Media Expert w sklepie stacjonarnym.

Wybór padł na tego:

Philips 55PUS8804

Kupiony za 2755,26 PLN w Neonet (3389PLN) stacjonarnie w promocji w weekend bez VAT. Promocja obowiązuje tylko na produkty z wystawki ale tego udało się wykombinować  nowy zapakowany, trochę kombinacji ale się udało. Na całe szczęście powystawowy poszedł w sobotę to ten został wypakowany z kartonu wstawiony na stojak sprawdzony i podłączony i jest już u mnie. Jedyny minus w razie czego nie mogę oddać już w 14 dni bo kupiony stacjonarnie. Najtaniej był w X-Kom i chyba jeszcze jest za 2999 PLN.A tak normalnie ceny oscylują ok. 3200.

Ma to co chciałem i w fajnej cenie 1056,26 drożej od Sharpa ale za to w innej klas TV.

Pozdrawiam

Screenshot_2020-02-24-13-57-55-928_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez criswrock
Literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie, tak jak mówisz PHILIPS to inna klasa TV, ja miałem budżet do 2 tyś i musiałem się tego trzymać :( i starałem się jak najładniej wydać kasę, wyszło jak zwykle :D 

 

Pozdrawiam :) 

Edytowane przez Daniel Piotrowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie jestem zwolennikiem drogich telewizorów. Mimo budżetu nieograniczonego to dla mnie jest to tylko telewizor. Ma wisieć,dobrze brzmieć, z normalnym obrazem oraz sprawnym androidem. Za tą kasę wystarczy. Lepszego nie trzeba. A jak u ciebie serwis zadziałał. Masz już wszystko w tym TV na tip top?Czy walczysz dalej?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@criswrock Póki co jest ok - przestałem się czepiać bo idzie oszaleć :D istnieje delikatna rameczka w specyficznych ciemnych scenach i to widoczna pod odpowiednim kątem, zresztą widać to na zdjęciach specjalnie pokazane. Czasem jak wyświetlam w ciemności czarny kolor to widoczny jest delikatny clouding w lewej części ekranu ale to tak wszystko zależy jak się patrzy tzn pod jakim kątem. Tego typu matryce tak mają i ciężko znaleźć idealną. Jak widzę cloundig w OLEDach za 8 tyś to siadam spokojnie przed moim telewizorem z pilotem i pglądam kolejny film na Netflix  :) Co do Neflixa to przytrafia  się przypadłość taka,  że film dostaje czkawki, obraz się zatrzymuje głos leci. Interface systemu także przestaje reagować, ciężko wyłączyć pilotem aplikacje - AndroidTV  się zapycha ! ale ponowne uruchomienie telewizora pomaga tzn raz dziennie przyda się reset aby wyczyścić  cache systemu lub aplikacji Netflix. Jako człowiek związany z IT debuguje problem ;) Także jest ciekawie z punktu widzenia informatycznego. Mam porównanie z Tizenem mam takiego szajsunga w pracy i działanie aplikacji Player.pl jest wiele gorsze, na AndroidTV nigdy nie maiłem problemu z włączeniem dowolnego kanału LIVE, a na TIZEN jest to utrudnione po kilka razy próbuję czasem włączyć - aplikacja się restartuje, czasem wymagany jest reset całego tv. Także każdy model coś ma. 

Co do jakości obrazu w SHARP'ie to ustawiłem sobie tak jak uważam ża idealne. nie mam teraz nic przebarwione poziom czerni jest dobry czasem mnie zaskakuje na tyle że jak w filmie jest scena że na kilka sekund jest wyświetlane czarne to się stresuje czy aby tv się w tym momencie  nie wyłączył :) Wieczorne oglądanie w półmroku lub całkowitej ciemności także daje zadowalające efekty np jak jest film w formacie 18:9 czyli czarny szeroki pasek u dołu i góry ekranu to zlewa mi się on z otoczeniem itd... 

Także póki co jestem zadowolony kolejną reklamacje odkładam na odkrycie poważniejsze wady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem "szczęśliwym" posiadaczem owego Sharpa. Ogólnie po waszych wskazówkach obraz jest już całkiem całkiem. Podajcie proszę jak macie ustawiony dźwięk, bo za cholerę nie pasuje mi żaden z systemowych ustawień dźwięku. Przy indywidualnym ustawieniu też jakoś nic mi nie wpada w ucho

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Rysiubrysiu Witaj szczęściarzu ;) Ale mnie zaskoczyłeś tym pytaniem ! u siebie nie słyszę problemu, noże jestem głuchy ! ;) a poważnie, zestaw głośników 5.1 ma podłączony przez wyjście słuchawkowe  mini jack - wiem hardcore ! planuję kupić KONWERTER SPDIF DAC  ale taki 5.1 (aliexpres)  - z głośnika wbudowanego wydobywa się taki plastikowy dźwięk aczkolwiek jak włączyłem opcje dźwięk przestrzenny i styl "Muzyka"  jakość jest ok  . Styl dźwięku mam ustawiony na - Film. Póki nie mam tego konwertera to dźwiękiem się nie bawiłem. Mam leciwy zestaw głośnikowy 5.1 - daje radę :) Bardziej mnie wkurza "plumkanie" podczas poruszania się po opcjach menu, nie znalazłem jeszcze nic czym można to wyłączyć w AndroidTV.

Edytowane przez Daniel Piotrowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej dodatkowe głośniki odpadają, może w przyszłości jakiś soundbar zakupię. Na razie muszę jednak sam sobie poustawiać. Jeszcze jedno mnie zastanawia, wspominaliście o aktualizacji oprogramowania. Czy jeśli zadzwonię do serwisu to będą oni w stanie podesłać mi plik z aktualizacja czy niestety trzeba zgłaszać reklamację na nieprawidłowe działanie tv. Tak szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się przechodzić przez odłączanie, pakowanie tv...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...