haxu9 9 Napisano 19 Sierpnia 2019 Witajcie! Od niedawna jestem posiadaczem telewizora marki philips 55pus7334/12 i niestety borykam się z problemem trybu gry a mianowicie.... Po podłączeniu konsoli do telewizora 2 metrowym kablem HDMI 2.0 pod pierwszy port telewizor wykrył urządzenie jako sprzęt AV ale ok. Po odpaleniu konsoli automatycznie pojawił się komunikat o podłączonej konsoli Playstation 4 pro i obraz został zmieniony na optymalny i że zalecany jest styl obrazu "Gra". Więc czym prędzej w ustawieniach zmieniłem na ten styl i przy okazji zauważyłem że jest opcja automatycznej zmiany na ten tryb po przejściu na źródło na którym podłączona jest konsola. No i wszystko fajnie po pierwszym uruchomieniu granie w FPSy to czysta przyjemność w ogóle nie odczuwalny lag input i szybki czas reakcji ALE po wyłączeniu konsoli i telewizora następnego dnia siadam przed TV włączam sprzęt i co? Podczas gry w Call of Duty odczuwalny jest input lag praca kamery "pływa" dopiero gdy przełączę z trybu gry na styl normalny i z powrotem na tryb gry wszystko wraca do normy. Próbowałem już wszystkiego zmieniałem tryb obrazu z optymalnego na standardowy, zmieniłem gniazda HDMI, przywracałem telewizor do ustawień fabrycznych bawiłem się wszystkimi możliwymi ustawieniami i nic... Nadal po włączeniu konsoli muszę wyłączyć tryb gry i włączyć z powrotem mimo tego że automatycznie po włączeniu telewizora go ustawia. Wszelkie upłynniacze w trybie gry są wyłączone nie da się ich ręcznie ustawić. Wyłączyłem wszystkie możliwe ulepszacze i nadal się dzieje to samo. Problem występuje również na konsoli Xbox one S trzeba robić nadal ten sam trik co na PS4. ktoś ma jakieś pomysły jak naprawić ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guzioo_PL 4 Napisano 19 Sierpnia 2019 Cześć, Najlepiej zgłosić to do Philipsa, bo wygląda to na problem w oprogramowaniu (opcja misi być "przeładowana", żeby ustawienia zostały zastosowane). Kiedyś czytałem, że w innym modelu (nie pamiętam jakim)nie zapamiętywał stylu obrazu i to samo trzeba było robić. Poprawka w aktualizacji rozwiązała ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haxu9 9 Napisano 19 Sierpnia 2019 No to tylko pozostaję mi czekać na stosowną aktualizację i mieć nadzieję że poprawią w niej ten problem... 😂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 21 Sierpnia 2019 Dnia 19.08.2019 o 19:44, haxu9 napisał: No to tylko pozostaję mi czekać na stosowną aktualizację i mieć nadzieję że poprawią w niej ten problem... 😂 Nikt Ci sam tego nie naprawi w gratisie, jeżeli tego nie zgłosisz. Możesz czekać i się nie doczekasz, szczególnie że to jest budżetowy model telewizora. Ten błąd jest standardowy dla Philipsa, wiele podobnych przypadków widziałem na forum i sam też tego doświadczyłem jak miałem TV Philipsa. W moim przypadku telewizor sam włączał upłynniacz, jeżeli tylko telewizor zmieniał częstotliwość odświeżania, albo podczas każdego startu. Było to mega upierdliwe, bo ja nie trawię efektu opery mydlanej. Każde włączenie filmiku na youtube, przełączenie się na inne źródło, powodowało ten efekt. Sprawdź czy to u Ciebie nie występuje, bo może właśnie nadmiarowe włączanie upłynniacza powoduje zwiększony input lag. Co do problemu który opisałeś, zobacz czy zadziała coś takiego, że wejście HDMI na którym masz konsolę oflagujesz jako PC (o ile ten telewizor ma taki tryb). Być może to zapamięta, a w trybie PC input lag powinien być niski, bo upłynniacze są nieaktywne. Możesz mieć co prawda problem z HDRem w tym trybie, ale to musisz potestować sam. W przypadku mojego telewizora minął dokładnie rok (!), zanim Philips naprawił tą usterkę. Zmienianie trybów obrazu, żeby wyeliminować problem tak mi weszło w nawyk, że jeszcze miesiąc po tym jak problemu nie było robiłem to odruchowo. Nigdy więcej Philipsa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) Zadzwoń na infolinię - powinni pomóc. Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez FrankyGoes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haxu9 9 Napisano 29 Sierpnia 2019 Prosili o wysłanie logów telewizora i prawie od tygodnia czekam na odpowiedź Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 31 Sierpnia 2019 Na razie pozostaje jedynie czekać - jeśli będą się jeszcze bardziej ociągać to ich pogoń raz jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach