Adam60 722 Napisano 23 Lutego 2021 Mnie się wydaje, że jeśli jest szansa z punktu widzenia sprzętowego to wszyscy producenci robią odpowiedni update. W momencie jak wychodził nasz TV nie było jeszcze hdmi 2.1 więc nie ma możliwości sprzętowej i żaden update programowy nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Lic 23 Napisano 12 Kwietnia 2021 Proszę o pomoc w jednej sprawie. Obecnie korzystam z TV naziemnej. Do TV mam podpięty pendriva na nagrania. Problem jest taki, że jak zaprogramują coś ręcznie np od 17:55 do 18:45 i ustawię na codziennie nagrywanie w harmonogramie nagrywania to na TVN HD nagrywa mi bez dźwięku. Z kolei jak ustawiam nagrywanie bezpośrednio z programatora to nie da się ustawić na codzienne (ale tu chyba jest dźwięk - piszę chyba bo nagrywałem ale nie z TVN)... W opcjach jest też coś takiego jak programator Samsung i programator jakieś web tv czy jakoś tak... Oczywiście jak się ogląda na żywo jest ten dźwięk... Czy ktoś może zetknął się z podobnymi problemami i wie o co chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Lic 23 Napisano 13 Kwietnia 2021 Nie ma żadnej odpowiedzi więc sam napiszę jak to wygląda: niestety Samsung "nie łapie" dźwięku jak się zaprogramuje coś czego początek obejmuje 2 pozycje z różnym dźwiękiem... Wpadłem na taką teorię... Jeśli zaprogramuję np film z przesunięciem czasu: - 15 to nagra mi się bez dźwięku wcale bo być może TV nie ogarnia, że 2 programy są z różnym dźwiękiem... Jak zaprogramuję równo kiedy zaczyna się audycja i nawet z przesunięciem +15 jest ok. Ważny jest początek... Sprawdzałem to na kanałach TVN HD i TVP1 HD ... Nie interesowałem się kompletnie wcześniej TV z powietrza i tymi całymi multiplexami itd ale chyba te kanały w HD nadają niedawno i może dlatego te problemy ? Tak czy inaczej idzie ogarnąć temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Lic 23 Napisano 18 Kwietnia 2021 Update informacji: więc sytuacja wygląda tak: niestety z TVN HD nawet jak się ustawi nagrywanie idealnie to randomowo nie łapie dźwięku. Na TVN SD jest bez problemu nawet z zaprogramowanym codziennie nagrywaniem obejmującym wcześniejsze audycje... Wniosek jaki się nasuwa to, że problem jest z dźwiękiem DD 2.0, który jest na TVN HD. Dodatkowo są tam 2 rodzaje dźwięku: jakiś podstawowy i 2.0+. Na TVN SG jest MPEG. Obecnie jeszcze ostatnią rzeczą jaką zrobiłem to zmiana dźwięku na TVN HD z jednego na drugi. Samsung powinien zrobić jakąś aktualizację, żeby to ogarnąć. Nikt nie ma takich problemów ? Naprawdę - nie nagrywacie nic z powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian Łosiak 0 Napisano 4 Października 2021 (edytowane) Cześć Mój Samsung Q9FN (dokładnie QE55Q9FNATXXH) przestał działać. Nagle w trakcie oglądania wyłączył się i zaczął się w pętli włączać na 3 sekundy (ekran robi się lekko szary, słychać dzwięk) po czym się wyłącza i ponownie włącza po 2 sekundach. I tak w pętli włącza się i wyłącza jak tylko ma zasilanie. Nie reaguje na pilota. Odłączenie wszystkich kabli nie pomaga, pozostawienie bez zasilania na cały dzień również. Po podłączeniu zasilania od razu wchodzi w pętlę. Telewizor kupiłem ze wrześniu 2018, więc niestety jest już po gwarancji. Serwis Samsunga jedyne co może to dał mi nr telefonu do serwisu autoryzowanego. Wskazany serwis za diagnozę życzy sobie 250zł, więc na razie szukałem innych serwisów. 3 lokalne serwisy RTV odmówiły po usłyszeniu słowa Samsung. 1 serwis po objawach stwierdził że to matryca i telewizor na złom. 1 serwis najpierw powiedział że wymieni Connect Boxa za 1250zł, ale po namyśle stwierdził że to pewnie matryca i odmówił. Czy macie może jakąś wskazówkę co może być przyczyną takiej awarii? Może się z tym spotkaliście w tym / innym modelu? Czy jest to naprawialne? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. PS Czuję się nieco zawiedziony, że flagowy model z 2018, który kosztował wtedy w sklepach ok 10k PLN padł po 3 latach... Edytowane 4 Października 2021 przez Damian Łosiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
escapers 74 Napisano 4 Października 2021 Kiepsko.. jak wszyscy mówią ze to matryca to raczej tak będzie.. możesz jeszcze spróbować hard reset przyciskami pod telewizorem, mi raz on pomógł na problemy z TV, ale to była błachostka z porównaniu z Twoimi.. niestety nie pamietam procedury - byś musiał w becie poszukać albo na infolinii powinni Ci podać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian Baranski 18 Napisano 4 Listopada 2021 Witam potrzebuje pomocy.Jestem po drugiej wymianie matrycy ten sam problem po okresie letnim muszki w matrycy.Samsung nie robił problemu, wymienił matrycę na mową, nawet ładnie świeci kolory extra, prawie brak DSE.Ale smuży, czy to możliwe, że zamontowali mi złą matrycę. Jeszcze nie zgłaszałem tego problemu.Ma ktoś doświadczenie z wymianą matrycy w 75Q9FN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian Łosiak 0 Napisano 24 Listopada 2021 W dniu 4.10.2021 o 20:40, Damian Łosiak napisał: Cześć Mój Samsung Q9FN (dokładnie QE55Q9FNATXXH) przestał działać. Nagle w trakcie oglądania wyłączył się i zaczął się w pętli włączać na 3 sekundy (ekran robi się lekko szary, słychać dzwięk) po czym się wyłącza i ponownie włącza po 2 sekundach. I tak w pętli włącza się i wyłącza jak tylko ma zasilanie. Nie reaguje na pilota. Odłączenie wszystkich kabli nie pomaga, pozostawienie bez zasilania na cały dzień również. Po podłączeniu zasilania od razu wchodzi w pętlę. Telewizor kupiłem ze wrześniu 2018, więc niestety jest już po gwarancji. Serwis Samsunga jedyne co może to dał mi nr telefonu do serwisu autoryzowanego. Wskazany serwis za diagnozę życzy sobie 250zł, więc na razie szukałem innych serwisów. 3 lokalne serwisy RTV odmówiły po usłyszeniu słowa Samsung. 1 serwis po objawach stwierdził że to matryca i telewizor na złom. 1 serwis najpierw powiedział że wymieni Connect Boxa za 1250zł, ale po namyśle stwierdził że to pewnie matryca i odmówił. Czy macie może jakąś wskazówkę co może być przyczyną takiej awarii? Może się z tym spotkaliście w tym / innym modelu? Czy jest to naprawialne? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. PS Czuję się nieco zawiedziony, że flagowy model z 2018, który kosztował wtedy w sklepach ok 10k PLN padł po 3 latach... Cześć Minęły niemal 2 miesiące od awarii telewizora i chciałbym podzielić się rozwiązaniem historii. Zgodnie z poradami telewizor oddałem do autoryzowanego serwisu Samsung licząc na szybką naprawę. Na wstępie okazało się że muszę dostarczyć tv we własnym zakresie, co przy godzinach pracy serwisu wymagało nieco gimnastyki i urlopu w pracy. Na szczęście miałem oryginalny karton i duży samochód. Za ok 80zł już kolejnego dnia miałem diagnozę i wycenę - płyta główna za 1100zł. Aby serwis rozpoczął pracę musiałem najpierw wpłacić pełną kwotę z wyceny. Szczęśliwy zapłaciłem i czekałem... I tak po 4 tygodniach, pytaniach mailowych bez odpowiedzi, wreszcie udało się dodzwonić poprzez dział sprzedaży bo serwis nie posiada telefonu kontaktowego. Dostałem informację że 3 tygodnie wcześniej wymienili płytę główną, ale "okazało się" że uszkodzona jest również matryca i pytanie czy chcę tv w tym stanie, czy mają go zutylizować bo koszt matrycy przekracza wartość. Nie wiem, czy liczyli że zapomnę o tym telewizorze, czy to oni coś uszkodzili - nie dowiem się, ale kontakt z serwisem poniżej krytyki. Po krótkiej wymianie maili zgodzili się zwrócić 800zł za płytę główną bez robocizny. Finalnie zamiast posłuchać lokalnego serwisu rtv ("telewizor do wyrzucenia") straciłem 2 miesiące i ok 400zł. Płacąc za telewizor 10 000zł liczyłem że posłuży dłużej, że ewentualnie może być naprawialny, że Samsung ma dobre wsparcie i serwis. A tu jednak zawiodłem się po całości. Szczerze odradzam komukolwiek zakup Samsunga. Właśnie szukam nowego telewizora (na pewno nie Samsunga) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach