Skocz do zawartości
Mateusz Świstak

Używany TV czy warto?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Wpadłem na to forum zaraz po przetrzepaniu strony hdtvpolska gdzie przeczytałem sporo testów TV. Na koniec kwietnia przeprowadzam się (w końcu) do własnego mieszkanka i między innymi trzeba się wyposażyć w TV.  Początkowo szukałem TV 55", ale zastanawiam się nad 65" ponieważ spotkam używane tv 65" w dobrych cenach. W opisach mają najczęściej że są to TV pokazywane klientom i mają np 60h na liczniku pracy. Czy na coś takiego warto zwracać uwagę? Większość ma 2 lata gwarancji i czasami jakąś małą ryskę na obudowie co mnie osobiście nie przeszkadza. Zainteresowały mnie takie jak Samsung NU8002 lub Q6FN. Przy rozmiarze 55" mają ceny i tak wysokie (bo dla mnie 3,5tyś to sporo :) ) ale akceptowalne. TV planuje mieć do czasu aż sie doszczętnie rozsypie. Czy ktoś podpowie czy do tego pokoju jest sens kupić 65"?. Nie jestem wymagający co do obrazu, nie znam się na tym, nie wiem nawet jak patrzeć żeby wiedzieć czy to dobry obraz. Zainteresowałem się w sklepie wystawionym za 3600PLN SAMSUNG UE65NU7172U, nie miał niestety wyświetlanego żadnego filmu, ale patrząc na tło które wyświetlało się z parametrami uważam, że obraz był OK. Nie wiem jaki byłby ten obraz na NU8002 lub Q6FN skoro według testów są sporo lepsze.

 

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 4,57x3.67  ( Tv jak i sofa będą na przeciwko siebie przy dłuższych ścianach)
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? Według powyższych wymiarów ok. 3m?
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Dopuszczam obie możliwości
6. Jak słońce świeci w pokoju ? Okno jest na krótszej ścianie, więc tv będzie bokiem do okna
7. Jaki masz obecnie telewizor ? Nie posiadam