michał zgraja 0 Napisano 6 Grudnia 2018 Cześć PRoszę o pomoc. Zakupiłem telewizor 50PUS6523/12 i po podłączeniu do dekodera pomimo iż na wcześniejszym tv a był nim LG 32" LCD obraz był idealny tak teraz odczuwam dziwne przyśpieszenie obrazu oraz przycięcia. Ogólnie strasznie męczące stało się oglądanie telewizji na tv. Proszę o informację czy ktoś z was spotkał się z takim problemem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 6 Grudnia 2018 Cześć PRoszę o pomoc. Zakupiłem telewizor 50PUS6523/12 i po podłączeniu do dekodera pomimo iż na wcześniejszym tv a był nim LG 32" LCD obraz był idealny tak teraz odczuwam dziwne przyśpieszenie obrazu oraz przycięcia. Ogólnie strasznie męczące stało się oglądanie telewizji na tv.Proszę o informację czy ktoś z was spotkał się z takim problemem. Pozdrawiam Może jakiś polepszacz w Tv włączony, tryb teatru etc. Sam dziś jadę po Philipsa 50PUS6703/12 i teraz zastanawiam się czy jednak nie wziąć Samsunga 50UN7402/7442 Możesz sprawdzić jak ten Twoj Philips sprawdza się w MKV HD I FULL HD oraz DTS. Tuner satelitarny, kablowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 7 Grudnia 2018 wyłącz Perfect Natural Motion w ustawieniach obrazu. Zaobserwuj czy się poprawiło. Jeżeli tak to wyłącz TV i włącz ponownie i zobacz czy jest dobrze czy źle. Jeżeli po wyłączeniu TV i włączeniu go ponownie widzisz znowu szarpany i upłynniany obraz to Twój telewizor ma problem który u Philipsa występuje często - w opcjach Perfect Natural Motion jest wyłączone, ale telewizor tego nie zapamiętuje przy zmianie źródła obrazu, albo przy włączeniu telewizora od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał zgraja 0 Napisano 7 Grudnia 2018 Ok a co w tym wypadku jeżeli faktycznie nie da się tego ustawić. Można to reklamować w jakiś sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 10 Grudnia 2018 Dnia 7.12.2018 o 10:29, michał zgraja napisał: Ok a co w tym wypadku jeżeli faktycznie nie da się tego ustawić. Można to reklamować w jakiś sposób? Wszystko można reklamować, natomiast tą konkretną usterkę będzie Ci bardzo trudno udowodnić, bo w ustawieniach telewizora wszystko wygląda dobrze, tylko na wyświetlanym obrazie tego nie widać.Możesz spróbować to zareklamować, ale obawiam się że dostaniesz info że TV działa zgodnie ze specyfikacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 10 Grudnia 2018 Wszystko można reklamować, natomiast tą konkretną usterkę będzie Ci bardzo trudno udowodnić, bo w ustawieniach telewizora wszystko wygląda dobrze, tylko na wyświetlanym obrazie tego nie widać.Możesz spróbować to zareklamować, ale obawiam się że dostaniesz info że TV działa zgodnie ze specyfikacją. A jest jakaś rada, domowy sposób na radzenie sobie z tym? Jest szansa na aktualizację oprogramowania od Philipsa po USB?Moją Plazmę LG pamięta aktualizowałem ze 3-4 razy updateami softu od LG, pobierało się plik z oficjalnej strony, wrzucało sam na pendrive i się wgrywało. Tu da rade podbnie?Wszystkie modele Philipsa tak mają jak ten tu? Planuję Philipsa 50PUS6703/12, ciekawi mnie czy tu też soft jest skopany pod tym względem i czy się wiesza i działa wolno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 10 Grudnia 2018 18 minut temu, smietans napisał: A jest jakaś rada, domowy sposób na radzenie sobie z tym? Jest szansa na aktualizację oprogramowania od Philipsa po USB? Moją Plazmę LG pamięta aktualizowałem ze 3-4 razy updateami softu od LG, pobierało się plik z oficjalnej strony, wrzucało sam na pendrive i się wgrywało. Tu da rade podbnie? Wszystkie modele Philipsa tak mają jak ten tu? Planuję Philipsa 50PUS6703/12, ciekawi mnie czy tu też soft jest skopany pod tym względem i czy się wiesza i działa wolno. Philipsy same pobierają firmware przez internet, ewentualnie przez USB też można. Tylko pytanie czy to faktycznie jest błąd w sofcie u kolegi i jeżeli tak, kiedy zostanie poprawiony. Ja miałem ten błąd 2 lata temu na swoim Philipsie. Czekałem równo rok aż go poprawią, także mają refleks chłopaki... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał zgraja 0 Napisano 12 Grudnia 2018 Siemanko Więc sprawa wygląda tak okazało się iż było coś nie tak z dekodera. Technik przyniósł nowy i już z obrazem jest ok. Jedyny minus jaki zauważam to Qrcze podczas oglądania męczy mam wrażenie że obraz dziwnie się zlewa. Macie pomysł o co może chodzić. Wygląda to tak jak by obraz nie nadazal za kamera . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach